Onze
kleinkinderen overtuigden ons dat digitale tv onmisbaar was en zeker
als we een beetje willen bijblijven. Wat doet u dan, luisteren en doen
natuurlijk. Ge kunt er mee opnemen en eenmaal ingesteld, neemt dat ding
alles op; zowel Ben Crabbé met Blokken als Simonneke in Thuis, weken
aan een stuk, ook de Pappenheimers en De slimste mens, wat een weelde.
Ge kunt films kijken wanneer ge wilt, mits betaling natuurlijk.
Documentaires, al wat ge wenst, alle genres, een ongelooflijk toestel,
waarschijnlijk niet gemakkelijk om de bediening onder de knie te
krijgen op onze leeftijd, maar dat wordt U haarfijn uitgelegd door onze
medewerker zei men toen in de reclame.
Toen
die mijnheer, een jonge man, zich aanmeldde, had hij een kleine
computer bij, plaatste de box, belde met zijn vriendin ondertussen dat
ze elkaar zouden zien want het was zijn laatste post en het ging niet
lang duren, toch mooi jong zijn hé. Ik bood de jongen een koffie of een
Coca Cola aan, want die jonge gasten hebben liever een cola, maar hij
bedankte. Snel was de klus geklaard, hij belde naar het bedrijf en zei
tegen ons: Binnen enkele uren is jullie mediatheek en ooit gemist
aangesloten, steekt een papier onder mijn neus vraagt om mijn
handtekening te zetten dat hij ons bezocht heeft. Toen ik vroeg hoe dat
ding werkte antwoordde hij dat het allemaal doodgemakkelijk aangegeven
was in het boek die hij achterliet, mijn vrouw gaf hem 5 euro en weg
was hij.
Ik
kijk op dat door mij in vertrouwen getekend document en wat zie ik, hij
had op voorhand zelf 4 kruisjes gezet dat hij ons dat allemaal had
uitgelegd, alles opgekuist, de toepassingen A LA CARTE
getest en uitgelegd. Daar stonden we dan. 70 jaar, we konden het
toestel enkel af en aan zetten, dat was alles, we begrepen niets van
dat ding. Na enkele uren nog altijd geen ooit gemist, na enkele dagen
niets, na een week niets, ik bel en kom bij vriendelijke mensen terecht
die dat eens gauw zullen regelen voor mij. Niets, nada, noppes. Ik
begon mij een beetje op te winden, en bel nog een keer, bijna 14 dagen
later. Een vriendelijke man aan de lijn antwoord, blijf aan de lijn, na
een minuut was hij terug hij had het nagezien, onze box was bij een
andere klant geïnstalleerd. Binnen enkele uren zou het in orde zijn,
wat ook zo was, mijn dank voor die vriendelijke man.
Mijn
vrouw had gezegd: Niets zeggen van die installateur via de telefoon,
maar ik kon mij niet houden. De vriendelijke man verontschuldigde zich
en vroeg of ik een klacht wilde neerleggen, daar was een dienst voor.
Ik heb nee gezegd, ik wil niet dat een gastje onder zijn voeten krijgt.
Maar als U dit leest gastje, U hebt een reuze werk en uw baas gelooft
in U, doe het dan niet naar de kloten jong! Tussen haakjes mijn
kleinkinderen hebben het ons uitgelegd, en mijn vrouw kan er goed weg
mee dus wat zou ik mij druk maken?
Als U mij OOIT MIST tot gauw rocor
Beste
lezers, deze pagina is reeds 3969 keer bezocht. Soms zal mijn
geschrijfsel onzin zijn, soms plezierig, al eens wat seks, ik doe mijn
best, wil zeker niemand kwetsen, want ik kijk gewoon rond, maar wat ik
jullie echt wens is een ouderwets, ZALIG KERSTFEEST EN EEN GELUKKIG
NIEUWJAAR met veel gezondheid! :-D
Tot gauw
|