Mijn blogje was amper geschreven en LAP, weer geen internet en weer eindeloze GSM gesprekken met Mobistar.
Uiteindelijk (omdat ik bijna een zenuwcrisis kreeg) heb ik de telefoon doorgegeven aan Mr. Silver. Terwijl hij voor de tweede keer de eindeloze reeks vragen doorspartelde sprong het lichtje onderaan de PC aan dat meldde dat we verbinding hadden. Benieuwd hoe lang :twisted:
Nu zegt de technische dienst me dat ik terug moet bellen naar de dienst facturatie omdat ze me een fout tarief hebben aangerekend. 115 € is voor roaming in het buitenland en ik had nochtans duidelijk gezegd dat ik in het binnenland zat. Ik moet nu een kredietnota trachten te bekomen. Als dat even moeilijk is als een verbinding trachten te bekomen dan staan we er goed voor. Volgens de technische dienst heb ik enkel een driemaandelijkse extra bundel nodig van 15 € per maand. Ook genoeg als je weet dat mijn gewoon abonnement herbegint op de 22ste.
Normaal gezien doe ik geen enkele betaling via een domiciliëring, maar het ging niet anders toen we het contract van Internet Everwhere afsloten. Nu moet ik rekenen op de goodwill van Mobistar om inderdaad op tijd een kredietnota te zenden. Je zou voor minder terug een container voor hun parking zetten :-)
Ook benieuwd hoe hoog mijn GSM rekening zal zijn op het einde van deze vakantie na al die eindeloze wacht-gesprekken. Pffft...:roll:
Maar kom..om het even over iets plezanter te hebben : 't is hier nog altijd prachtig weer. We hebben net een flinke wandeling achter de rug. Molly ligt strijk.
De gezamenlijke verjaardagsfeest (vier jarigen) van vorig weekend met alle kinderen en kleinkinderen is goed verlopen en we hadden goed weer dus alle kinderen konden buiten op het strand.
Meer daarover in een volgend logje ... tenminste als we internet verbinding krijgen :-8)
|