Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    30-04-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLON VAREN
    Ik bekwam een aantal E-mailtjes met vragen over waar men kan BALLONVAREN hiervoor vindt u informatie op het FORUM onder SPORTEN en de titel LUCHTVAART en er is tevens een BLOG  met als titel LUCHTBALLON

    WWW.BLOG.SENIORENNET.BE/LUCHTBALLON/
    WWW.SKYBALLOONING.BE
    WWW.BALLOONING.BE.

    Stel ook belang uw ervaringen te vernemen op mijn BLOG zodat andere kunnen meegenieten van uw ervaring

       REGARDS
       SDW

    30-04-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART toelichting
    Wat betreft de LUCHTVAART besaat dat uit een zeer verscheidenheid van aktiviteiten welk volgens de ICAO bestaan uit  het burgerlijke gedeelte  zoals COMMERCIAL AIR TRANSPORT(CAT),GENERAL AVIATION(GA) en AERIAL WORK(AW) er zijn tevens STATE AIRCRAFT zoals,; militair,politie;douane en nog andere.
      in de CAT hebben we de regelmatige lijnvluchten, de charters geen regelmatige vluchten en de luchttaxi specifieke vluchten met individuele vliegtuigen welk u bestels zoals een taxi.
     In de GA heeft men de zakenvluchten,privaat vluchten en sportvluchten, in AW heeft men allelei aktiviteiten zoals opleiding door KMO welk een FTO(flicht training organisation) en dus commercieel gericht,ook luchtfotografie,waarnemingen,medische vluchten en nog veel meer;
    WAT BETREFT de vragen over
     De opleiding van de PRIVAAT PILOOT kan ook gebeuren in een RF(registered facilitie) een vliegclub gevestigd op een der LUCHTHAVENS of VLIEGVELDEN( zie kaart op WWW.A-S-A.BE)  op deze plaatsen doet men opleiding voor het vliegen met ;VLIEGTUIG,ZWEVERS,ULTRALICHT,HELICOPTER, DELTA ,PARAPLANE,GYROCOPTER,BALLONVAARDER en tevens PARACHUTISME,MODELVLIEGEN,ZELFBOUW als vrij tijdsbesteding voor jong en oud(er is geen ouderdomslimiet voor deze niet commerciele aktiviteiten u moet voldoen aan medische keuring).er zijn ook clubs welk HISTORISCHE LUCHTVAARTUIGEN terug opbouwen en vliegen zoals de  door ons geliefde  SV4/STAMPE
    reeds vermeld in vorige berichten.
    ook beschouw ik de LUCHTVAARTSPOTTERS als behorende tot de grote LUCHTVAART familie.
     Ik heb hier geen informatie gegeven over de STAATSVLIEGTUIGEN opleiding(militair)  of de BEROEPSOPLEIDING  voor de opleiding van de 92 gespecialiseerde beroepen  (WWW.FLAG.BE) in deze zeer intresante LUCHTVAART WERELD in welke de 189 ICAO/UN lidstaten betrokken zijn.
     Bijkomende vragen zijn steeds welkom via mijn E-MAIL of bemerkingen als reactie op mijn BLOG of de teksten aanwezig op FORUM onder SPORTEN bij de titel LUCHTVAART.
     neem nota :" ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN"
         REGARDS
           SDW

    29-04-2005 om 08:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEUGD EN LUCHTVAART
    Enkele aandachtige lezers stellen mij de vraag wat JEUGD en LUCHTVAART is op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.
     Deze organisatie wordt geleid door FRANK SANDERS  en zijn echtgenote samen met een kleine ploeg personen uit het onderwijs welk vluchten inrichten voor de schoolgaande jeugd met een CESSNA 172 en afgestemt op de opvoedkundige wijze met de lessen der leerlingen.
     Tevens werdt er door JEUGD en LUCHTVAART er sedert jaren een dag der gehandicapten ingericht welk aan vele gehandicapte kinderen een speciale dag verschaft met een rondvlucht en dit via de medewerking van een aantal firma's,luchtmacht,landmacht een een ganse ploeg vrijwiligers om de kinderen te begeleiden.
    contact JEANINE BEUCKELS via ; fb004469@skynet.be
    of telefonisch 03-311.65.51
      REGARDS
      SDW

    28-04-2005 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART FOTO'S
    Ik bekom een aantal E-mails met de vraag foto's van de A380 en andere luchtvaartuigen op de BLOG beschikbaar te maken.
     Voor het ogenblik zie ik niet hoe ik dit kan doen , maar ik verwijs naar het FORUM/SPORTEN/LUCHTVAART waar via een aantal website er zeer intresante foto's kunnen bekeken worden.
      REGARDS
       SDW

    28-04-2005 om 16:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380
    IK verneem zo juist dat een der moderators van SENIORENNET  "TILLY" aanwezig was bij de MAIDEN FLICHT van de AIRBUS te TOULOUSE en dit historisch moment op video heeft opgenomen welk wij mogelijk op de ANTWERPSE luchthaven te DEURNE in het lokaal van JEUGD en LUCHTVAART een vertoning kunnen organisren indien er voldoende belangstellende zijn.
       REGARDS
        SDW

    28-04-2005 om 16:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SV4/STAMPE
    In functie van een aantal vragen over mijn betrokkenheid bij de LUCHTVAART ben ik een 70 jarige man uit ANTWERPEN welk in 1954 de BELGISCHE LUCHTMACHT vervoege en later PILOOT en INSTRUCTEUR werdt van ZWEVERS,VLIEGTUIGEN en HELICOPTER in het militaire en ook met burgerlijke verguningen alsook lesgever voor de theoretische en simulator opleiding.
     tevens heb ik van 1980 tot 2004 GENERAL AVIATION en AERIAL WORK vertegenwoordigd voor IAOPA bij de INTERNATIONALE en EUROPESE INSTELLINGEN
    En nu nog aktief betrokken ben bij voorlichting over de LUCHTVAART naar jongeren en ouderen die hierin belang stellen.
    In deze omgeving waar er werkgelegenheid is voor de 92 verschillend gespecialiseerde beroepen welk gemotiveerde jongeren nodig heeft.
     De LUCHTVAART als BEROEP,HOBBY of SPORT geeft een zeer hoge voldoening aan wat u bereikt door uw inzet in deze fantastische wereldje.
     REGARDS
      SDW

    28-04-2005 om 12:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS 380
    IK heb zojuist mijn franse collega CLAUDE LELAIE van AIRBUS gefeliciteerd met de MAIDEN FLIGHT van deze nieuwe aanwinst  een DIAMANT aan het firnament van het AIRBUS project waarby de BELGISCHE industrie bij betrokken is in het waalse en vlaamse gewest.
     Vele zijn niet op de hoogte dat via FLAG (FLEMISH AEROSPACE GROUP) tien firma in het vlaamse gewest betrokken zijn bij dit EUROPESE project welke een hoog technische ontwikkeling is in de LUCHTVAART der 21e EEUW.
    en met deelneming van een aantal PILOTEN en INGENIEURS gevormt in de rangen van FLAG.
    WWW.FLAG.BE
    REGARDS
    SDW

    28-04-2005 om 12:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELKOM
    Mag ik de bezoekers van mijn BLOG welkom heten het zal even duren dat ik de informatie van  FORUM/SPORTEN /LUCHTVAART begin over te plaatsen op de BLOG.
     Ik ben nog in het fase van het experimenteren met dit nieuwe aspect op het SENIORENNET.
         REGARDS
            SDW

    28-04-2005 om 12:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

     

    28-04-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!