Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA consultation
    Presently the EASA consultation about NPA 2008-17 is avaible from  
     
    HTTP://WWW.EASA.EUROPA.EU/WS_PROD/R/R_NPA_PHP  is avable and need reactions before  12 DECEMBER 2008.

    This documents contain About 800 pages and reaction must be via the EASA response tool from the EASA WEBSITE.

    ACTION REQUIRED !!!

    12-10-2008 om 20:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FREQUENCY USAGE ANALYSIS
    On Friday 10 October 2008 there was a presentation of phse 1( core EUROPE) Results under the chairmanship of R.STEWART;

     The deliverables D1, D2 ,D3 ,D4 wher presented and DRAFT CONCKLUSIONS and SUGESTIONS for way forward where presented.

    Information of ICAO-EUR FMG where presentes

    also the ARB

    also IATA

    also IAOPA-EUR

    also DMAC

    feedback from EUTOCONTROL REGULATORY UNIT

    THe EC CONCLUSIONS and the reference to the EU-SES proposals.

    Y have not evaluated the study in depth ...BUT I have the ompression thad under the inpuls of the  FRQUENCY MANAGERS there is a strong pressure to influance the DG-TREN at EC to imposse the 8,33 KHZ below FL195 and continue the NATIONAL FMB instead to go in line with the EC-DG.TREN proposing in the EC-SES toward the EP and COUNCIL for a SINGEL EU FREQUENCY BOARD


     I have the feeling thad the results are manipulated very strongly to extend the 8,33 KHZ below FL195

    During individual contacts whas I warned thad if the GA,AW and SPORTING AIRSPACE USERS where still oposing so strong the introduction of teh 8,33 KHZ below FL195 theu would introduce some NATIONAL aplications below FL195 instead of waiting for the EU-SES progtres and SESAR

    CAUTION required !!!!

    12-10-2008 om 20:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EX -LUCHTKADETTEN van BELGIE
    DIRK DE QUICK van VZP op het vliegveld van OVERBOELARE voorziet in 2009 weer een REUNIE OUD-LUCHTKADETTEN te organiseren met  EX-KADETTEN en ook INSTRUKTEURS ZWEEFVLIEGEN die aktief waren sedert de jaren 50.

    Wie belang steld meld u bij:

    SV-4b@TELENET.BE

    12-10-2008 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EX -LUCHTKADETTEN van BELGIE
    DIRK DE QUICK van VZP op het vliegveld van OVERBOELARE voorziet in 2009 weer een REUNIE OUD-LUCHTKADETTEN te organiseren met  EX-KADETTEN en ook INSTRUKTEURS ZWEEFVLIEGEN die aktief waren sedert de jaren 50.

    Wie belang steld meld u bij:

    SV-4b@TELENET.BE

    12-10-2008 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WWI Schieten door het SCHROEFVELD
     

      Wat betrfd de werking van het tijdens WWI schieten door het SCHROEFVELD is did een PATENT van FOKKER tijdens WWI geplaatst op de D VII en DRI waarvan een exemplaar aanwezig is te ANTWERPEN AIROPORT   WWW.STAMPE.BE

     Schijnbaar werdt het machinegeweer bedient door een nok op de krukas, meer weet ik er heden niet over !!

    Kreeg nog wat bijkomende toelichting vie vrienden in ASA welk er op neer komt dat er een staaf met een pin vanuit de nokkenas de 7,92 MM SPARDAN machinegeweer en er voor zorgde dat er ongevver 75% van de gevallen werkte, er was ook een yzeren versteviging om de andere 25% op te vangen zonder beschadiging van de schroef.

     Ik raad een bezoek aan het STAMPE MUSEUM aan waar er ergens een uitleg beschikbaar was en ook boeken over deze FOKKER toestellen.

    SUCCES

    12-10-2008 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOGEL AANVARING
    Voor meer informatie over het probleem van VOGELAANVARIG is men vooral aktief om het probleel in de omgeving van LUCHTHAVENS te bestuderen omdat ze daar meestal voorkomen op lage hoogte bij opstijgen en landing:

     WWW.INT-BIRDSTRIKE.ORG    IBSC

     WWW.IVW.NL

     Er zijn ook informatie beschikbaar over de jaarlijkse vogeltrek in de Nationale AIP

     Er zijn ook via de Militaire middelen RADAR gegevens over de bewegingen van grote vogels groepen die zich verplaatsen.

    Ik ben geen EXPERT in dit onderwerp hoor slechts een piloot welk in mijn Militaire en Burgerloopbaan enkele vogelaanvaring heb ondergaan.

    12-10-2008 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP activity SDW
    Ik zal later deze dagen de volgende punten trachten op te volgen:

     Voordracht 23/10/2008 in het VLOC te OOSTENDE

      UAV symposium in VLOC 11/12/13/ MARCH 2009

      Werking het schieten door de schroef vraagje van een SENIOR dat ik moet opzoeken?

       Bezoek EBUL   ( vliegveld URSEL)

       Opvolgen ZELFBOUW

       opvolgen ASA

       Opvolgen aanvaring ULM en DUIF met ring !!

       Opvolgen voor FLAG

       Folow up on the latest EUROCONTROL 8,33 KHZ report te the DG-TREN

       ADS-B

      GNSS

      ELT

      MODE-S for VFR

      LANGUAGE level 4 examinations

      EASA NPA



    12-10-2008 om 06:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW aktiviteit
     Het beandwoorden van mijn E-MAILS zal vermoedelijk maar eerst voor MAANDAG  13/10 zijn want vandaag ben ik naar OOSTEND-BRUGGE AIRPORT voor een vergadering in het VLOC en morgen ben ik bij FLAG en de RAAC op ANTWERP AIRPORT voor overleg

     De toelichting over FREQUENCY STUDY is ook voor maandag was zeer intrsant zeker als je weet dat ik daar reeds sedert 1990 bij betrokken was via IAOPA en ICAO.

     IAOPA,EAS en IATA waren ook aanwezig

    zie    WWW.IAOPA-EUR.ORG

    11-10-2008 om 06:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TODAY 20081010
    Today will be present at HQ EUROCONTROL in the FREQUENCY MANAGEMENT WORKSHOP.

     If you have not received reaction on YOUR E-MAIL pleas sent it again I may have lost it ???


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-10-2008 om 05:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI + ENGELSE TAAL op uw BELGISCHE VERGUNNING
    Een aantal individuele E-mails  van collegas FI  hebben betrekking  op de nieuwe regels op gebiet van de bevoegdheid ENGLISH op hun vergunning.

    Daarvoor verwijs ik hen eerst kennis te nemen van:

    -ICAO bijlage 1 artkel 1.2.9

    -RICHTLIJN 2006/23/EG 

    -KB 30 JUNI 2008  Staatsblad 22.09.2008

    -CIR/LIC 011

    zie ook tekst op WWW.MOBILIT.FGOV.BE/NL/LUCHT/TALI.HTM
    met toelichting over de overgangsmaatregelen.

    Wat betrefd de omzeeing van de FAA  #ENCLISCH PROFICENSY" vermeldintg heb ik de indruk dat de DGLV deze niet zal aanvaarden.

    Take nota; tussen EASA en FAA is  over gelijkstelling dienaangaande overleg bezig maar de EU lidstaten schijnen zich hierover 100% te verzetten

    SORRY meer kan ik u heden niet melden !!!

    09-10-2008 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELVLIEGERS
    Wat betrefd het MODELVLIEGEN is dit onderworpen aan een CIRCULAIRE van het DGAC

     zie onder circulaire via;    WWW.MOBILIT.FGOV.BE


    GA NAAR:

    -LUCHT

    -CIRCULAIRES

    -CIR/GDF-1


    OPGELET vliegen met een MODELLUCHTVAARTUIG op een manier niet volgens deze CIRCULAIRE heeft voor gevolg PV door POLITIE en onmiddelijke in beslagname van uw uitrusting !!!!

    09-10-2008 om 09:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EU-ARENA DEBRIEFING
    Was present at the EP:

    TRAN:

    -AIRPORT CHARGES to be evaluated what wil be effect on the smaller airoprt with less then 5 Milion pasengers anualy ??

    -ICAO & EC regarding SECURITY AUDITS and INSPECTIONS and related mathers

    -the utulisation on PNR   by Eva LICHTENBERGER ( info & copy transmitted to EBAA for evaluation of efect on GENERAL AVIATION for BUSINESS

    -Circulated information:

    -AIRPORT WATCH
    a)- Copy of the AOPA-USA document
    b)- copy of the PPL/IR EUROPE magazine  N°50 JULY-AUGUST 2005

    -Folow up to MALTA MEP on the input from IVAN GATT !!

    -Circulation PILOT & PILOT AOPA-NL

    -circulation AOPA PILOT  (USA)  September 2008

    -circulation POSITION REPORT 217

    -circulation RAes folder

    -circulation:
    -A FAIR SINGLE SKY for ALL AVIATION ELEMENTS
    -NUCLEAR FOOTPRINT ( EERA)
    -HOW GREEN is MY AIRPORT ( ACI)
    -GENERA AVIATION AIRPLANE SHIPMENT Seconed Quarter 2008 GAMA
    -EUROCONTROL trends in AIR TRAFFIC volume 4/2008
    - SHARING A1IRSPACE
    -GENERAL AVIATION acounts for 96% of CIVIL AVIATION in western world
    -GA CONTENTS october 2008 by David McMILLAN of EUROCONTROL
    -Flying Activities AIRSPACE USERS
    -INFO ANGEL FLIGHT EUROPE
    -AIRCRAFT SEATING  forum info on folow up by a SENIORENNET member !!
    -info EIGHT EUROPEAN MARS CONVENTION information
    -Clarification on Simplified and standardized EUROPEAN  AIRSPACE by AOPA-FRANCE

    -EP on the 60th Anniversary of UNIVERSAL DECLARATION of HUMAN RIGHTS by the leaders of the EU STATES and GOVERNEMENTS

    -DEBRIEFING on the EUROCONTROL Agency modernisation by Patrick  BERNARD
      SENIOR  POLICY advisor to the Director General

    -circulation of AOPA GERMANY NEWS





    08-10-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EU-ARENA DEBRIEFING
    Was present at the EP:

    TRAN:

    -AIRPORT CHARGES to be evaluated what wil be effect on the smaller airoprt with less then 5 Milion pasengers anualy ??

    -ICAO & EC regarding SECURITY AUDITS and INSPECTIONS and related mathers

    -the utulisation on PNR   by Eva LICHTENBERGER ( info & copy transmitted to EBAA for evaluation of efect on GENERAL AVIATION for BUSINESS

    -Circulated information:

    -AIRPORT WATCH
    a)- Copy of the AOPA-USA document
    b)- copy of the PPL/IR EUROPE magazine  N°50 JULY-AUGUST 2005

    -Folow up to MALTA MEP on the input from IVAN GATT !!

    -Circulation PILOT & PILOT AOPA-NL

    -circulation AOPA PILOT  (USA)  September 2008

    -circulation POSITION REPORT 217

    -circulation RAes folder

    -circulation:
    -A FAIR SINGLE SKY for ALL AVIATION ELEMENTS
    -NUCLEAR FOOTPRINT ( EERA)
    -HOW GREEN is MY AIRPORT ( ACI)
    -GENERA AVIATION AIRPLANE SHIPMENT Seconed Quarter 2008 GAMA
    -EUROCONTROL trends in AIR TRAFFIC volume 4/2008
    - SHARING A1IRSPACE
    -GENERAL AVIATION acounts for 96% of CIVIL AVIATION in western world
    -GA CONTENTS october 2008 by David McMILLAN of EUROCONTROL
    -Flying Activities AIRSPACE USERS
    -INFO ANGEL FLIGHT EUROPE
    -AIRCRAFT SEATING  forum info on folow up by a SENIORENNET member !!
    -info EIGHT EUROPEAN MARS CONVENTION information
    -Clarification on Simplified and standardized EUROPEAN  AIRSPACE by AOPA-FRANCE

    -EP on the 60th Anniversary of UNIVERSAL DECLARATION of HUMAN RIGHTS by the leaders of the EU STATES and GOVERNEMENTS

    -DEBRIEFING on the EUROCONTROL Agency modernisation by Patrick  BERNARD
      SENIOR  POLICY advisor to the Director General

    -circulation of AOPA GERMANY NEWS





    08-10-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS correction
    To contact the RAeS BRUSSELS BRANCHE see:
     
     WWW.RAeS.ORG.UK
    BILL.ARMIT@EUROCONTROL.INT

    08-10-2008 om 09:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 23 oktober 2008 om 1915 LUCHTVAARTavond in VLOC
    Op DONDERDAG 23 Oktober om 1915 heeft er een voordracht plaats over:

     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    door SYLVAIN DE WEERDT

    POWER for THE PIONEERS

    door PROF EM FRANS BREUGELMANS

     in het VLOC  Nieuwpoortse steenweg 945C
     LUCHTHAVEN OOSTENDE

    Gratis toegang

    WWW.VLRI.BE
    WWW.VLOC.EU
    WWW.TI.KVIV.BE


    Iedereen welk belang steld in LUCHTVAART is welkom.

    Een E-mailtje ter informatie is echter welkom:
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    08-10-2008 om 08:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENGLISCH LANGUAGE requirement
    A question witch aries on the requied to have the mention ENGLISCH mentioned on you license acording ICAO .

     How do we transfer the mentinin ENGLISH PROFICENSIE on our FAA-CPL + IFR qualification   toward a JAA-FCL CPL -IR ??? in function of the new EASA requirements. and the diferent National Regulations.


    Has anybody any experience with this solution ??

    Plas any reaction is welcom  ASAP    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

    07-10-2008 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAKING
    Heden MAANDAG 06 OKTOBER 2008 zal ik niet aanwezig zijn in de EU-ARENA te BRUSSEL

    TODAY monday 06 OCTOBER 2008 wil I not be in the EU-ARENA in BRUSSELS due te the


     STRIKE !!!


     Due to the STRIKE today have I decided not to be in BRUSSELS today also because the persons te contact infoemed me they where not abel to respect the planned timing.

     I will try to include the meetings in the November planning ASAP !!!

     SORRY for the inconvienance

    06-10-2008 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!