Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUIREMENTS of the GAT NON-CAT
    DEFINITION:

     GAT = GENERAL AIR TRAFFIC

     OAT  =OPERATIONAL AIR TRAFFIC

    ICAO

    NON-CAT = NON COMMERCIAL AIR TRANSPORT

    May we draw attention thad to develop the REQUIREMENTS for the NON-CAT at UE-LEVEL their is a urgent need to organise a AVIATION PANEL in wich al the organisations involved in the representation of their members involved in any AVIATION ACTIVITY not belonging to the CAT are coordinating their requirements for the activity of theit MEMBERS.

    ACTION is requires ASAP since in the present various organisations their are to confusing request made to the various authority.

    17-02-2008 om 18:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATCO STAKING
    Heden verneem ik dat de dreiging van STAKING door de ATCO te EBBR,  EBAW, EBCI ,EBOS, EBLG   nog steeds voorhanden is door de voorziene invoering van de EU-ATCO vergunningen en bevoegdheden.

     Keep a close WATCH on the NOTAMS.

    17-02-2008 om 18:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Heden verneem ik dat de hernieuwing van de vleugel der ANTWERPSE LUCHTHAVEN waar het CAFETARIA en de lokalen van de RAAC gelegen zijn een aanvang zal nemen op                         09 MARCH 2008

      Dit zal een aantal veranderingen voor gevolg hebben voor mijn wekelijkse contacten op ZATERDAG en ZONDAG voormiddag op de LUCHTHAVEN met bezoekende PILOTEN en SENIOREN na een voorafgaande afspraak per E-MAIL.

    Meer info ASAP

    17-02-2008 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is een TOLVLUCHT
    In een der vorige punten in mijn blog hier gebruikte ik de term " TOLVLUCHT"

    Hierover vroeg men een toelichting??

    TOLVLUCHT(NL) VRILLE (FR)  SPIN (E)

     Een vliegtuig heeft steeds een minimale toegelaten snelheid dat men moet behouden in vlucht zoniet gaat men AFSCHEUREN (NL)  DECROCHAGE (FR)  STALL (E) en gaat het toestel ongekontroleerd hoogte verliezen in een brutale beweging.

    Dit komt heden nog zelden voor hoor.

    Als men tijdens het AFSCHUEREN een verkeerde reactie heeft met de stuurorganen kan men niet enkel hoogte verliezen maar gaat het vliegtuig een tollendebeweging ondergaan.

    Dit komt nog zelder voor dan het AFSCHUEREN gezien er dan reeds twee vitale fouten moeten gedaan worden, tevens zijn de huidige vliegtuigen zodanig gebouwd dat dit praktisch niet meer voorkomt.

    Als PILOOT moet men echter leeren zulk een situatie te vermijden en tevens moest het zich voordoen hoe het bij het begin van de TOLVLUCHT deze beweging te stoppen en terug de nodige snelheid en hoogte te behouden.

    Het is echter een onderdeel van de opleiding van een INSTRUCTEUR-PILOOT en wordt dan uitgevoerd op een veilige hoogte en met een vliegtuig dat technisch goed gekeurd werdt voor ACROBATIE of KUNSTVLUCHTEN.

    Ik hoop dat dit een korte beschrijving geeft voor meer zie naar de kursus van VLIEGTUIGBESTURING reeds vroeger vermed.

    17-02-2008 om 17:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NSA
    I noticed the present development of the NSA at the various country's.

    However I see a number of  BREACHES at AERODROME  , and when reporting them to the local authority it takes time to first convince them to verify the reported information.

    Then you see thad there is a very complex systeme of administration comming in action and meanwhile the UNSAFE SITUATION continue to exist., and it take months before the reoprted breach is corrected.

    Also in certain occasions there is no NOTAM issued so thad the OPERATOR is not aware of the SAFETY BREACHE and the risque factor he or to say the PILOTS are taking ??

    A solution thad I aply is using the NASA ANONYME REPORTING  to avoid individual administrative discrimination against the reporter, but this has not the required imidiat reaction required witch is needed , but to the non clear vieuw of the  unclear responsablity  of the various administrative levels assigned at many AIRPORTS

    17-02-2008 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASC@L ne 4
    Uit mijn vele contacten per E-mail , alsook op het FORUM en ook tijdens persoonlijke kontakten met SENIOREN  kan ik besluiten dat vele SENIOREN een verklaringen wensen te bekomen van de prijsaanpassing van 2 € naar 2,95 €  in de uitgave N° 5.

     Ik heb dit verzoek overgemaakt aan:  INFO@REDACTIEPASCAL.BE  en ik kreeg bevestiging dat men deze vraag had bekomen, schijnbaar zijn er nog een aantal SENIOREN die de REDACTIE deze vraag hebben toegezonden......... dus nu zijn we in afwachting ?????

    NOTA:  Via SACA vernam ik dat de verklaring werdt toegelicht bij de vermelding :             PASC@L MAGAZINE  !     bij actueel DONDERDAG 31 JANUARIE 2008

    LEES HIER ONDER:
    Het Magazine is 0,95 € duurder geworden, doordat de prijs voor het maken van het magazine sterk gestegen is, en we anders verliezen  zouden lijden, het blijft echter een magazine dat goedkoper blijft als alle andere maandmagazines.

    OPROEP:

     SENIORENNET is een SUCCES, laat ons trachten van de PASC@L MAGAZINE ook een succes te worden, ik beschouw deze iniatieven als behorende tot ons alle als SENIOREN.


     ACTION:  WEES POSTIEF ...........!!!!!!!!

    16-02-2008 om 22:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW TOESTAND
    Heden zijn alle E-mailtjes weer beantwoord !!!!

    16-02-2008 om 14:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAAC RALLY
    Heden heeft op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN de Jaarlijkse VLIEGRALLY door onder het toezicht van de Familie UVYN.

      Heden schijnen de weergoden aan hun zijde te staan met een helder zonnig weertje met goede ZICHBAARHEID.


     Ga morgen de uitslag even bekijken tijdens mijn bezoek bij de RAAC van 1100 tot 1200

    16-02-2008 om 13:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDEN
    Verneem zo juist mondeling het overlijden van MAURICE HUYBRECHTS  een der grondleggers van het MODELBOUW VLIEGEN in het ANTWERPSE en mgeving en een persoon welk veel jongeren en oudere de kunst en plezier van het modelvliegen heeft bijgebracht in het verleden en waaruit ook heel wat Belgen  zoals  piloten  en andere hun motivatie hebben bekomen tot de LUCHTVAART BEROEPEN

    Meer informatie ASAP !!!

    16-02-2008 om 12:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEFINITIONS
    ALLE voorstellen of opmerkingen zijn welkom ASAP

    LUCHTDOOP

    RONDVLUCHT

    INIATIEVLUCHT

    SCHOLINGSVLUCHT

    LUCHTARBEID

    ALGEMENE LUCHTVAART( GENERAL AVIATION)

    HANDELS LUCHT VERKEER

    CAT

    GAT

    OAT

    VFR

    IFR

    AOC

    LUCHTTAXI

    ZAKENVLUCHT

    PRIVATE VLUCHT

    COMMERCIELE VLUCHT


    Dit zijn een aantal gebruikte termen welk een duidelijke omschrijving  moeten bekomen,!!!!

    16-02-2008 om 12:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI UPDATE
    Ik bekwam heden informatie van Meester Ed EHLINGER over ons dossier ter regularisatie van de PUBLICATIE van de samenstelling van de ABI-BEHEERRRAAD.

     Men heeft de ingediende wijzigingen bekomen.

     De dienst die de BEROEPSVERENIGINGEN behandelt moet nog opgericht worden
     
    Een PLAN voor deze oprichting is ingedient en wacht nu op het advies van DE RAAD van STATEN.

    De oprichting is nog niet voor heden maar voorzien nog enkele maanden.

    Ons dossier is in behandeling

    Info ook gegeven aan HERMANN METENS via  O478 .56.38.34

    Meer info ASAP afhankelijk van deze nieuwe dienst???

    15-02-2008 om 15:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 Mhz
    To my present knowledge the requirement for a ELT 406 Mhz acording  ICAO ANNEXE 6 part II; is only reqiured if published in the NATIONAL REGULATIONS and the NATIONAL AIP.

     I will consult via HQ EUROCONTROL on the latest information !!   ASAP

     WWW.EUROCONTROL.INT

    Or  sugest to contact the AIRSPACE USERS  SERVICE via:

     PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT

    15-02-2008 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
      SORRY ,                                  Ik heb de indruk dat ik alle E-MAILTJES beandwoord heb zo niet stuur het nogmaals want dan ben
     
    ik het verloren of heb het over het hoofd gezien

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


    15-02-2008 om 05:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Info AIRBUS BAF
    Wat betreft de AIRBUS  van de BElgischre luchtmacht kregen wij een aantal intresante reacties via E-mail/

     Via de SPOTTERS vernomen we dat het hier twee A310-222 C/N 372  voor CA01  en C/N 367 voor  CA02 betreft

      Motoren  GENERAL ELECTRIC CF6-80A1/A3/C2/   of
                     PRATT WITHNEY ST9D1/E1/E3/

     Via MILITAIRE middens vernomen wij dat bij het voorstel tot aankoop de Technische experts sterk negatief adviseerden gezien de geinstaleerde motoren niet verder ontwikkeld werden en aanleiding hadden gegeven tot veel problemen in het verleden...........MAAr de politiek besliste anders.

    Heden is er een probleem om de motoren in orde te houden wegens het gebrek aan wisselstukken en ook omdat men deze motoren niet veel meer in gebruik heeft met een beperkte mogelijkheid van onderhoudsdiensten.

    Bij de aankoop werdt een revisie gedaan van de CEL maar niet van de MOTOREN !!!

    Deze motors schijnen veel problemen te hebben in de startfase !!

     INSIDE INFORMATION nog STEEDS WELKOM hoor .

    14-02-2008 om 21:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LORAN C
    U.S Embraces eLORAN as GPS BACK UP


    LORAN C will continue, and be modernized according the recently released U.S fiscal Year 2009 budget, as mentioned  in the AIN alerts  of february 7, 2008

    I RECAL thad in function of our expertise for IAOPA DIETER PADE and MYSELF wher strongly involved in proposing the LORAN C as a back up for the GPS in EUROPE  many years ago via the services of        EUROCONTROL in Brussels/Evere












     
























    14-02-2008 om 18:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LORAN C
    U.S Embraces eLORAN as GPS BACK UP


    LORAN C will continue, and be modernized according the recently released U.S fiscal Year 2009 budget, as mentioned  in the AIN alerts  of february 7, 2008

    I RECAL thad in function of our expertise for IAOPA DIETER PADE and MYSELF wher strongly involved in proposing the LORAN C as a back up for the GPS in EUROPE  many years ago via the services of        EUROCONTROL in Brussels/Evere












     
























    14-02-2008 om 18:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A310
    De BELGISCHE LUCHTMACHT in de 15e WING te MELSBROEK heeft twee AIRBUSSEN van het TYPE A310 met de motoren van het type..........


     WAAROM staan deze zoveel in PANNE??...... Zijn er ook zo veel problemen met de andere AIRBUSSEN vraagt men mij .........

     WIE GEEFT mij hier een uitleg????

    14-02-2008 om 03:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING FI
    Heden een aantal intresante gespreken over de opleiding van FLIGHTINSTRUKTERS:

    Moet  een kandidaat FLIGHT INSTRUKTER bewijzen dat hij uit een TOLVLUCHT of VRILLE kan komen ??

    Of volstaat dat hij aantoont dat hij het ingaan van een TOLVLUCHT kan vermijden zoals dat voorzien is volgens de JAA/JAR-FCL voor de kandidaat piloot ??

    LATER kierover meer, maar REACTIE is reeds welkom op deze vraag ??????

    14-02-2008 om 03:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380
    Bezit een zer moie 360° foto van de COCKPIT van de AIRBUS A380 welk ik u kan toezenden

    indien u mij uw e-mail bezorgt.



      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Opgelet mijn E-mail is met UNDERSCORE en FR !!!

    13-02-2008 om 19:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. S.M.E
    The EU has a publication avaible concerning:

    EUROPE'S COMMITMENT to SMALL BUSINESSES via their magazine :

     ENTERPRISE EUROPE    see ENTERPRISE EUROPE NETWORK  .

     I sugest the SMALL ENTERPRISES   in GENERAL AVIATIOn & AERIAL WORK  or in other words all the SMALL BUSINESSES involved in any AERONAUTICAL activity in suplying services or equipment toward the NON  CAT-GAT  AIRSPACE USERS to manifest their presence toward this  DG for ENTERPRISE and INDUSTRY.

     see: HTTP://EC.EUROPA.EU/ENYTERPRISE/IDEX_EN.htm

    13-02-2008 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIOS
    Intresting information on future Technical developments in  E-NAVIGATION and

    COMMUNICATION is avaible in  ON AIR   see  WWW.ASKHELIOS.COM

    13-02-2008 om 14:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECAC information
    To keep up to date with the ECAC  ( THE EUROPEAN CIVIL AVIATION CONFERENCE) do whe sugest to consult the ECAC NEWS magazien.

     WWW.ECAC-CEAC.ORG

     In the number 37 -winter edition 2007/2008  are the two intresting articels :

     Page 24 MATRIX on DATA REQUIREMENTS in GENERAL AVIATION in EUROPE

     Page 26 EUROCONTROL VLJ Intigration Platform , EUROPEAN SKIES prepare to WELCOME the VERY LIGHT JETS
              In witch I participate as EU-LOBBYIST

      Always welcom for  aditional clarification :     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    13-02-2008 om 14:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN NAAR INFORMATIE
    In functie van een aantal E-mailtjes over DE BELGISCHE LUCHTVAART kan ik u verwijzen naar  " AERONEWS of Belgium dat te koop is bij de verschillende krantenwinkels.

     Zie tevens naar:   WWW.ASA-BE.COM

    13-02-2008 om 14:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-punlicaties
    Is nu eenvoudiger dan ooit via:

      HTTP://BOOKSHOP.EUROPA.EU

    13-02-2008 om 14:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KACB
    OP 11 MAART heeft de AGM van DE KONINKLIJKE AEROCLUB VAN BELGIE  plaats met de uitrijking van de DIPLOMA PAUL TISSANDIER aan onze ZWEEFVLIEG-INSTRUCTEUR en  collega RUDY BINNEMANS voor zijn jarenlange belanglooze en vrijwillige inzet bij DE LUCHTKADETTEN van BELGIE ( VZW)

    Alsook voor zijn inzet van DE LUCHTVAART via de IPMS Modelbouw-beurs te ANTWERPEN-HOBOKEN  in DON BOSCO samen met zijn echtgenote YVONNE

    PROFICIAT RUDDY



     

    13-02-2008 om 12:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFSPRAAK
    WAT betreft de gemaakte afspraak voor vandaag ben  ik van 0700 tot 0900 op BUREEL FLAG van 0900 tot 1000 uur in BELAIR CAFETARIA OP DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  telefoon  03-239 14 08 en van 1000 tot 1200 weer op BUREEL FLAG telefoon:  03-294 68 56

    Nadien niet meer bereikbaar dan via E-mail   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR welk ik elk uur nazie !!


    REAGARDS
      SYLVAIN

    13-02-2008 om 07:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLON VAREN
    Bij BALLONS zij het met GAS of met WARME LUCHT spreekt men van BALLONVAREN gezien zij zich niet verplaatsen ten opzichte van de lucht gelijk een vliegtuig dat verplaatst zich door de lucht.

    In ons land zien we meestal WARME LUCHT BALLONS hoor, GASBALLONS zijn er nog zeer weinig hoor.

     Wat de landing van een ballon betrefd is het de normale procedure van ergens in een weide of veld te landen hoor.

     Dit is GEEN ONGEVAL hoor maar een door de BALLONVAARDER gekontroleerde procedure hoor die een bepaalde handigheid vergt.

    Voor meer info zie:   www.ballooning.be    en kijk bij BALLOONING-BELGIUM dat zijn ballonvaarders en piloten die ik beide zeer goed ken en waar u in zeer veilige handen bent gezien het ex-leerlingen van mij zijn in hun initiele luchtvaartopleiding in de jaren 70 bij  SDW GENERAL AVIATION  GROUNDSCHOOL in ANTWERPEN hebben bekomen

    11-02-2008 om 08:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!