Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SERV en de LUCHTVAART
    Verneem via de PERS het bestaan van een LUCHTHAVEN COMISSIE voor VLAANDEREN in de schoot van de SERV

    WWW.SERV.BE.

    27-11-2005 om 12:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVEN OOSTENDE
    In functie van een vraag op de CHAT verwijs ik naar de informatie op onderstaande sites:
     WWW.VLRI.BE.
     WWW.REPLO.BE.

    27-11-2005 om 05:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKWERK
    Herhaalde malen krijg ik vragen over HISTORISCHE gebeurtenissen in de BELGISCHE LUCHTVAART hiervvor kan ik u aanraden de onderstaande websites te bezoeken:

     WWW.A-S-A.BE  of in de toekomst via WWW.ASA-BE.COM
     WWW.BAHA.BE

    Bepaalde individuele vragen mogen steeds hoor en die zal ik dan doorgeven aan collegas luchtvaartenthousiasten die er meer vanaf weten dan ik.

    27-11-2005 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over ALPHA-JET
    Ik hen zelf nooit op de ALPHA-JET gevlogen en kan daar dus niet over meespreken ik heb wel een website gevonden die hierover veel informatie weergeeft:
     WWW.FAS.ORG.  ga naar SEARCH  en type in ALPHA-JET
    ook vele andere MILITARY AIRCRAFT beshikbaar.

    26-11-2005 om 10:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERSVOORSPELINGEN
    Vele vragen gaan heden over het weder en ik tracht met de beperkte elementen daarop een antwoord te geven.
    Men moet weten dat de WEERKUNDE of METEOROLOGIE gelijk wij dat in onze vaktaal  noemen geen exacte wetenschap is !!
    We beschikken via de organisatie van de WMO over een aantal weerstations ter land,lucht en zee  welk waarnemingen doen alsook tegenwoordig over weersatelieten.
    Uit deze bekomen waarnemingen tracht men te voorspellen wat het weder zal doen en dat is juist de moeilijkheid van  weersvoorspelingen.
    Tevens zijn bepaalde weerkundige verschijnselen ook nog beinvloed door lokale omstandigheden.
    In mijn jaren ervaring als piloot en lesgever heb ik daar veel over geleerd en ervaring opgedaan en tracht met beperkte gegevens een gedacht te geven wat het weder zal doen !!!
    Men moge niet uit het oog verliezen dat we maar met een tiental(10) elementen werken waar er volgens een gekende franse meteoroloog waar ik vroeger met heb samengewerkt er een negentigtal  (90)elementen zijn die het weder lokaal bepalen;
    Ik hoop dat dit een voldoende maar niet bevredigend antwoord is op de vele vragen wat het weder vandaag bij U zal doen!!!!!!

    26-11-2005 om 06:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEG ANGST
    Vele chatters hebben problemen met VLIEGANGST de grote reden is dat men niet begrijpt wat er tijdens het vliegen gebeurt.
    Daarvoor ben ik in 1965 reeds begonnen met een speciale cursus te geven van AOPA PINCH HITTER met een licht vliegtuig,simulator en enkele uren voorlichting en dit leverde zeer goede resultaten op.
    Nu wordt dat nog gedaan door een VZW in NEDERLAND!

    Een die ik ken is aanwezig op ROTTERDAM AIRPORT
    WWW.VALK.ORG.

    mogelijk zijn er nog andere organisaties en dan stel ik belang in hierover informatie te bekomen

    25-11-2005 om 11:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL
    Enkele chatters stellen vragen naar mijn PROFIEL:

    Ik ben jonge man geboren in 1935 te ANTWERPEN/STAD

    Tijdens de 2e WERELDOORLOG onderwijs in FRANKRIJK genoten

    LOPEN  bij  OLSE  MERKSEM

    ZWEMMEN bij  OLYMPIC ZWEMCLUB  in het zwemdok van de GASTHUISSTRAAT te  ANTWERPEN

    ROEIEN bij  RARC  op het ALBERTKANAAL MERKSEM

    In 1950  verlaat ik na de 4e grraad of 8ste studiejaar en een kort verblijf in de TECHNISCHE school in de MEISTRAAT het onderwijs en ga voor een leercontract RIJWIELMAKER.
    en begin  actief als WIELRENNER via L'EXPRESS( BEGINNELINGEN,LIEFHEBBERS en ONAFHANKELIJKE op BAAN en PISTE)

    1952 intreseerde de LUCHTVAART  me als HOBBY en deed ik mijn aanvraag als kandidaat piloot voor de  BELGISCHE LUCHTMACHT  zonder positief succes wegens gebrek aan studievoorwaarden.

    Gehuwd met ANNITTA( nick = annabel) in 1955 en hebben een ZOON  en SCHOONDOCHTER zonder kleinkinderen

    Aktief in de LUCHTVAART sedert 1954 toen ik de BELGISCHE LUCHTMACHT vervoegde als dienstplichtige of milicien!!! met als roepnaam SDW

    Tijdens mijn verblijf in FRANKRIJK voor de NATO kan ik mijn  droom waar maken  en mijn eerste stappen zetten in het vliegen en breng het verder tot PILOOT & INSTRUCTEUR op ZWEEFVLIEGERS, en daarna MOTORVLIEGERS( SEL) HELICOPTERS ,SIMULATORS en GROUNDSCHOOL voor PPL,CPL,IR en FI. in MILITAIRE en BURGER LUCHTVAARTMIDDEN. en gebruik de CALLSIGN "SDW" ( met Franse,Belgische,Nederlandse en USA-FAA vergunningen en ongeveer  10.000 uur vlucht) en op 240 verschillende type van toestellen gevlogen)
    MILITAIR vloog ik bij de BELGISCHE,FRANSE,DUITSE,NEDERLANDSE  en USA ARMY AVIATION (lt/avn)

     Wegens een ONGEVAL in 1971 vergt dit een  aanpassing van mijn loopbaan en help mijn echtgenote bij het oprichten van een GROUNDSCHOOL voor CPL,IFR en FI. onder de titel :
    SDW GENERAL AVIATION SCHOOL te ANTWERPEN

    1978 aktief in planning van CAT-AIRTAXI operations via OO-TCA

    Aktief in de LUCHTVAART POLITIEK sedert 1980  tot 2004 voor IAOPA ten behoeve van de 61 NATIONALE AOPA's met 470.000 leden PILOTEN OF LUCHTVAARTEIGENAARS actief in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK bij de EUROPEESE INSTELLINGEN en EUROCONTROL te BRUSSEL.

    Mijn opdracht  die ik mij als taak heb opgelecht ALL de mogelijke LUCHTVAART AKTIVITEITEN naar voor te brengen bij de ADMINISTRATIEVE,POLITIEKE ,ECONOMISCHE en TECHNISCHE betrokken inrichtingen.

    Contact met de 125 organisatie's betrokken bij LUCHTVAART in BRUSSEL

    Ben nu voor mijn derde maal op rust gesteld maar ben nog dagelijks betrokken bij de LUCHTVAART zoals kan blijken uit deze BLOG.

    Steeds beschikbaar om vragen ,toelichting of bijstand  te verlenen en advies te bezorgen
     
    E-mail:   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    25-11-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOUGA-MAGISTER
    Enkele chatters stelden belang in de FOUGA een toestel waar ik in het verleden enkele malen heb mee gevlogen met instructeurs zoals MALPAS en POL VAN ES van de "RODE DUIVELS" te BRUSTEM.

     Voor info verwijs ik naar WWW.FOUGAFANCLUB.CJB.NET

    24-11-2005 om 05:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANGRIJKE MEDEDELING
    Heden morgend om 0330 utc heb ik mijn laatste onbeantwoorde E-mailtje behandelt!!!!

    moest u geen reactie bekomen hebben op uw vraag of voorstel naar mijn BLOG gelieve me deze dan terug in te zenden want dan ging deze verloren tussen de vele honderde reacties die ik mocht bekomen op mijn BLOG
       REGARDS
       SDW/SYLVAIN70/

    24-11-2005 om 04:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MALTA
    Zojuist krijg ik de uitnodiging voor de :                                       INTERNATIONAL AIR RALLY OF MALTA
    van1st -5th HULY 2006 welk voor de 37th maal wordt ingericht.

    Zie WWW.GEOCITIES.COM/MALTARALLY

    of contact mijn vriend: KISSAUNG@MAIL.GLOBAL.NET.MT

    24-11-2005 om 04:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST voor SUPPORT
    Ik herhaal hier mijn vraag om te stemmen voor het SENIORENNET als de site van het jaar via:  WWW.SITEVANHETJAAR.BE
    onder de professionele site n° 98.

     SENIORENNET is zeer professioneel opgebouwt en regelmatig updated in functie van onze ingediende voorstellen.
      REGARDS
      EEN ACTIEVE SENIOR 
         SYLVAIN

    23-11-2005 om 18:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANPASSING
    De op 15 november vermelde NEDERLANDSTALIGE voorstelling van " COCKPITS en PILOTEN" in het LUCHTVAARTMUSEEUM te BRUSSEL heeft plaats van 1300 tot 1400 uur en niet zoals vermeld vanaf 1400 uur.
     
    DUS START 1300 uur.
     

    23-11-2005 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMPUTERPROBLEMEN
    Op de chat en via E-mail bekom ik vragen over COMPUTER PROBLEMEN.
    Ik ken daar geheel niets van dan het elementair gebruik en bij problemen krijg ik de hulp van ZOON !!

    Blijkbaar is dit voor vele SENIOREN een probleem en nu zijn er studenten welk voor een kleine vergoeding aan DEPANAGE doen.

     Zie WWW.COMPUDOC.BE.

    Ik heb er geen ervaring mede maar kreeg positieve feed back van enkele SENIOREN die er gebruik van maakten.

    HOOP dat dit een nutige link is!!!!!

    23-11-2005 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKEN voor STUDENTEN
    Vele E-mails hebben betrekking op de UITRUSTING van VLIEGTUIGEN op gebied van AVIONICS voor COMMUNICATIE en NAVIGATIE hiervoor enkele intresante website's:
    2005-11-22

     WWW.EUROCONTROL.INT.
     WWW.EUROCAE.ORG.
     WWW.AECMA.ORG.
     WWW.CENELEC.ORG.
     WWW.ETSI.ORG.
     WWW.ECAC-CEAC.ORG.
     WWW.ICAO.INT.
     WWW.AOPA.ORG.

    2005-11-23
     WWW.IAOPA.ORG.
     WWW.BAFI.BE.
     WWW.AOPA.BE.
     WWW.FLAG.BE.
     WWW.VLRI.BE.

    2005-11-24
     WWW.SITA.AERO.

     Ik zal deze informatie bijwerken in functie van bekomen vragen en ben steeds beschikbaar voor individuele toelichtingen op elk vlak der LUCHTVAART !!!
    Als ik het zelf niet weet kan ik meestal de hulp bekomen via de vele contacten opgebouwd sedert 1954

    23-11-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VDL 4 vorderingen voor de TOEKOMST !!!!!
    Voor degene die kijken naar de toekomstige uitrustingen voor de GENERAL AVIATION & AERIAL WORK luchtruimgebruikers is er weer een stap gezet in de richting van de toekomstige mogelijkheden van VDL-4  door de EUROCAE MOPS VDL-4 document ED108A.
    Beschikbaar op aanvraag bij ERNST HAUFF van IAOPA(EUR)

    Dit is natuurlijk voor vele LATIJN maar zeer intresante ontwikkeling voor de TOEKOMSTIGE LUCHTVAART UITRUSTING !!!!!!!!

    22-11-2005 om 06:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN
    In functie van een bepaalde reactie van een der lezers van mijn BLOG ( Mr N) over de sluiting der VLIEGVELDEN kan ik 100% akkoord gaan met zijn zienswijze.
    Als IAOPA liaison officer heb ik in het verleden (vermoedelijk 1982) een 100 tal exemplaren verspreidt bij de exploitanten van LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN van een studie gids om de omwonende bij de LUCHTVAARTAKTIVITEITEN te betrekken
                      AOPA'S AIRPORT PACKET
                         HOW TO ORGANIZE COMMUNITY SUPPORT FOR YOUR AIRPORT

    Tevens  adviseerde ik op de VLIEGVELDEN  de VLIEGCLUBS en UITBATERS  tijdens mijn wekelijkse bezoeken om de SPOTTERS en de OMWONENDE de mogelijkheid te bieden om kennis te maken met de luchtvarende om hen er op te wijzen dat wij ook maar gewone stervelingen zijn welk hun jeugddroom  hebben kunnen verwezelijken en dat men geen SUPERMAN moet zijn om  de LUCHTVAART  als BEROEP,HOBBY of SPORT te beoefenen.
    Tevens is dat een van mijn doelstellingen van deze BLOG en daarom mijn  ONDERSCHRIFT  en SLOGAN < <er zijn geen stomme vragen hoor>>

    21-11-2005 om 20:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLUITINGEN van VLIEGVELDEN
    Het is niet enkel BRUSSEL NATIONAAL en ANTWERPEN AIRPORT welk problemen hebbeb voor hun voortbestaan.
    Bij onze waalse vliegvelden is na de sluiting van CERFONTAINE nu ook AMOUGIES onder zeer sterke druk om in de toekomst geskoten te worden.
    Wat betreft AMOUGIES raad ik aan de petitie van de ULM FEDERATIE te ondertekenen en er op aan te dringen dat AMOUGIES open is voor bezoekende VLIEGTUIGEN en HELICOPTERS.

     Ziie WWW.FED-ULM.BE.

    Ook de steun van niet vliegende personen is welkom hoor !!!!!

    21-11-2005 om 12:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JOBS in AVIATION
    Een der intresante vragen waar we gisteren een  ernstig gesprek over hadden betreft de werkgelegenheid in de LUCHTVAART.
     Onze eerste intest gaat natuurlijk naar het beroep van piloot.
    Hier zien wij een toename van de noodzaak naar jonge piloten in de toekomst in verschillende  luchtvaart activiteiten, ook in de andere  luchtvaartberoepen  (92) zijn er volgens onze beoordeling ook toekomst mogelijkheden voor gemotiveerde en goed opgeleide personen in het nieuwe luchtvaart beeld dat zich in de EU ontwikkeld via de nieuwe volmachten van de EASA.
    En  in functie van de huidige vlootaanpassingen
    Een onderwerp met aandacht te volgen in de toekomst!!!!!!!!!!!

    21-11-2005 om 04:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!