Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. HELICOPTER VLIEGEN
    Een aantal SENIOREN uit WEST-VLAANDEREN vroegen mij informatie over HELICOPTERS in hun strrek  in functie van het artikel in PASC@L en daarom verwijs ik hen naar:

    WWW.WESTWINGS.BE

    Kijken onder " FOTOBOEK" en ga naar "HELIHAVENS"

    Ik heb persoonlijk geen enkele voorkeur Alhoewel mijn meeste voorkeur gaat naar :

    WWW.NHV.BE  waar enkele van mijn ex-leerlingen aktief zijn als piloot

    09-12-2007 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHUCK
    Heden verneem ik via FONS DUMOULIN dat CHUCK ( CHARLES MATTERNE) overleden is en op 12 December wordt begraven te Koksijde.

     Details beschikbaar via VTB secretariaat.

     CHUCK heb ik leren aprecieren als HELICOPTER  MILITAIR-PILOOT op SYKORSKY alsook in het burger op de HUGHES 500 en de ALOUETTE III van de Burgerlijke bescherming en via de MEDEVAC van het hospitaal te Brugge

    09-12-2007 om 19:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (10 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION
    NOTIFICATION

      PRESENTLY my E-MAIL is working normaly and I will reply today and tomorow to al the present E-MAILS

     Heden werkt mijn E-MAIL weer normaal en zal ik al de nog openstaande E-MAILTJES vandaag en morgen trachten te beantwoorden.

     200712091600 UTC


    Dank voor de bekomen ADVIEZEN van enkele SENIOREN over mijn E-MAIL probleem, ik hoop dat het nu  normaal blijft werken !!!!

    09-12-2007 om 17:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MORGENDSTOND
    ZONDAG 09 DECEMBER om 0400a helder wakker en gezwind het bed uit.

    Gisteren avond op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN een voordracht bijgewoond georganiseerd door RAAC en JEUGD & LUCHTVAART  door een zeer goede spreker PAUL HOPFF   over de RAAC welk gesticht werdt op 03 NOVEMBER 1927  als AAC

    En met een aantal zeer intresante foto's ter aanvulling van de twee boeken over dit onderwerp i geschreven dor PAUL HOPFF en  uitgegeven door de RAAC

    zie:  WWW.RAAC.BE

    Heden heb ik weer problemen met mijn E-mail en kan wel berichten ontvangen maar kan zelf   GEEN E-MAILS VERZENDEN........... !!!!!!!  ....... UFN

     Zal vandaag  wel van 0900a tot 12;00a aanwezig zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zoals belooft aan enkele bezoekers

     Telefonisch ben ik terug bereikbaar op 03- 236 29 54 vanaf 17:00a uur tot 22:00a uur voor opvolging van de bekomen E-mailtjes

    09-12-2007 om 05:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    SORRY  
    At 16:00 UTC have a again lost my compete acces to my E-MAILS UFN.

    Heden om 17:00 uur lokale tijd stel ik vast dat ik nu geheel mijn E-MAIL contact heb verloren UFN


    08-12-2007 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. PALJAS
    Zoals beloofd aan enkele SENIOREN vertel ik hier hoe ik ervaring heb gehad met een 12 tal uur in een Franse gevangenis met een houte brits en een paljas gevuld met stroo.

     In de periode 1959/1960  maakte in van uit MORET-EPISY  via mijn aanwezuigheid bij AIRCENT te FONTAINBLEAU  op een zondag een oefenvlucht met een DORNIER 27 van de DUITSE  landmacht  ( Heerensfliegerij ) in gezelschap van een Franse mekanieker en een Canadeese pasagier.

     In de omgeving van een FRANS MILITAIR vliegveld met aan een zijde een BURGER gedeelte lande ik daar met te bedoeling een koffie te gaan drinken in het burger gedeelte.

     Na de landing gaf de burger ATCO mij  echter opdracht naar het militair gedeelte te taxien gezien de militaire  kleuren en registratie, wat ik ook aanvaarde;

    Aangekomen op het militair gedeelte kwam een gewapend voertuig ons tegemoet en de oficier van wacht kwam naar het vliegtuig en sprak mij in het duits aan waarna ik hem antwoorde in het frans met de vermelding dat mijn duits niet zo goed was.

    Dat was de grote vergissing een Duits militair vliegtuig van de duitse landmacht met een piloot die gebrekig duits sprak, een franse adjudant en een canadees in burger aan boord die daar lande zonder voorafgaande verwittiging  of zonder een ordre de marche was te veel van het goede.

    Ik verklaarde dat ik op een oefenvlucht was van uit Fontainbleau van AIRCENT, hij nam contact met HQ AIRCENT operations waar men echter niet op de hoogte was van mijn vlucht en dit was genoeg om  alle drie in het cachot te  worden gestoken !!

    S'andesdaags om 0700 uur  na een 12 uur kwam men ons verlosen en werden wij door de basisbevelheber uitgenodigd in de Mess officieren voor een ontbijt met de nodige champagne en veelvuldige verontschuldigingen voor het misverstand.

    En zo heb ik ervaring opgedaan om te slapen op een PALJAS

    TOELICHTING:   Ik begrijp het wantrouwen van de officier van wacht voor deze zeer eigenaardige combinatie van een Duits vliegtug met een bemanning die het duits onkundig was en tevens waar men in de HQ geen kennis had van de uitgevoerde vlucht, tevens was frankrijk toen met het probleem Algeria in zijn maag en was men tevens nogal wantrouwig ten opzichte van de Duitse ex bezetter  die slechts recent lid was geworden van de NATO!!

    08-12-2007 om 16:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    I have again normal reception and transmision now at 200712081325 UTC.

     Heb nu om 14:25 lokale tijd terug normaal  mogelijkheid om E-MAILTJES te VERZENDEN en ONTVANGEN

    08-12-2007 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    UFN no posiblity to transmit any E-MAIL , I only have recepteon ??


     Heden nog steeds geen mogelijkheid om E-MAILTJES te verzenden , maar bekom uw E-mailtjes wel, men beloofde van de server het nodige te doen ??

    08-12-2007 om 13:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    Een punt dat men mij steeds vraagt is naar het nummer van mijn GSM, ik moet heerlijk bekenen dat ik zulk een aparaat niet heb en ook in mijn huidige functie geheel niet nutig beschouw.

     Tevens stel ik vast dat ik met de huidige informatica geheel niet vertrouwd ben en schijnbaar ook niet de drang voel om daar nog cursus over te volgen, ik ben reeds heel content dat ik een beetje uit de voeten kan met mijn BLOG,FORUM,CHAT en de E-MAILTJES als de PC niet voor problemen zorgt.

     Mijn kennis die ik vroeger heb opgedaan via mijn ervaring in het LUCHTVAARTMIDDEN sedert 1954 is heden mijn bron om het nodige advies en informatie te verspreiden, alsook het feit dat ik kan terugvallen op vele goede vrienden in de EU-MIDDENS en DE LUCHTVAART om de gevraagde informatie te geven.

    Tevens hebben wij onze zoon die op tijd en stond even binnenspringt om on PC en INTERNET systeem werkende te houden

     Ik ben nog steeds gewoon van al de bekomen dossiers in papiervorm op te vragen en heb dus hier heel der stapels documenten om mij heen liggen tot wanhoop van mijn vrouwtje.

    Heden of beter gezegt dezer dagen verloopt alles zeer goed,,,,,,,,,, MAAR wie weet wat de dag van morgen ons brengt ????

    07-12-2007 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot PILOOT
    Een aantal E-MAILS hadden betreking om vrijblijvend advies over de opleiding tot piloot/

     Voor bijkomend advies raad ik aan :

    Een persoonlijk gesprek op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN de ZATERDAG of ZONDAG voormiddag tussen 10:00 en 12:00 uur.

     Na een afspraak per E-MAIL       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

     HEDEN  nog per telefoon 03-236 29 54 wegens het probleem dat ik heden uw E-mail wel kan ontvangen maar niet kan beantwoorden tot nader tijdstip als dit hersteld is.

    07-12-2007 om 15:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASSAGIERSRECHTEN
    Ook in de METRO van vrijdag 07 DECEMBER 2007 NR 1573 op blz 10 behandelt men het onderwerp dat de
     

    VLIEGTUIGPĀ°ASAGIERS EISEN HUN RECHTEN OP


     Men melde mij dat de redactie  schijnbaar belang stald in de inhoud van het SENIORENNET

    07-12-2007 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEENRUIMTE
    Een aantal E-MAILTJES gingen over het probleem van BEENRUIMTE bij bepaalde vluchten.

     Ik adviseerde hen een schrijven of E-mail te sturen aan de NATIONALE ADMINISTRATIE betrokken bij de PASSAGIERSRECHTEN.

     Nu verneem ik dat zij geen antwoord zelfs geen ontvangstmelding geven.

    De volgende stap die ik adviseer is een schrijven te richten aan:

     -1) DE NATIONALE OMBUDSMAN

    -2) DE EDG-TREN

    -3) een Kopie aan mijn E-mail         SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    -4) Neem telefonisch contact met mij gezien ik geen uitgaande E-MAILS kan verzenden en ik wacht op de herstelling ??     03-236 29 54

    07-12-2007 om 10:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION SDW
    CAUTION:  FRIDAY at 0430 UTC

      I still have  presently NO  possiblity to transmit  ANY  -E-mail ????


    Ik heb heden op VRIJDAG 07 DECEMBER nog altijd geen mogelijkheid om mijn E-MAILS te verzenden ??


    PLANNING SDW

    VRIJDAG      07/12   THUIS bereikbaar per telefoon 03-236 29 54

    ZARETDAG  08/12   op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN in CAFETARIA van 10;00 A tot 11;00 en nadien  bij RAAC op 2e verdiep  tot 12:00 uur

    ZONDAG     09/12 op de LUCHTHAVEN teven  van 09:00 tot 12:00 uur

    De gemaakte afspraken blijven dus behouden !!!

    07-12-2007 om 05:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEEM NOTA
    Ik heb enkele personen welk een antwoord verwachten op gestelde vragen , maar kan heden nog steeds geen berichten verzenden via mijn E-mail?????  ben nog steeds wachtende op het heroperen van mijn kanaal om berichten te verzenden

     SORRY

    06-12-2007 om 14:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CARGO
    Heden is er terug een BELGISCHE LUCHTVAARTMAATSCHAPPY aktief in VRACHT vluchten:

     WWW.CARGOB.COM

    06-12-2007 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERODROMES
    Herhaalde malen stellen SENIOREN mij vragen over de VLIEGVELDEN in BELGIE, hiervoor kan ik hen verwijzen naar de oficiele documenten zoals de AIP, maar er is tevens een kleine in zakformaat boeke beschikbaar genoemd

    AIR-INFO 1 dat sedert 1993 regelmatig wordt uitgegeven en telkens weer aangepast.

     Door ANDRE , MICHEL & MIREILLE DILLIEN

     WWW.PIXIS.BE

    PIXIS@PIXIS.BE

    06-12-2007 om 11:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV
    Out of conversations at ICAO, ECAC and EU level I have been warned thad the VFR operating AIRSPACE USERS in airspace  ICAO class  "G" must be very alert on the requirements thad the UAV organisations are promoting to have ALL AIRSPACE USERS to be equiped with a TRANSPNDER ( SSR mode/S) in vieuw thad there UAV can make avoiding action by localising this SSR.

     There is very string commercial pusch behind the UAV iniatif in the CIVILIAN , DEFENSE and SECURITY projects.

     The SECURITY project are receiving very strong support for the mandatory SSR mode/S instalation on any object operating in the EU AIRSPACE,,,,,,,,  CAUTION ?????

    06-12-2007 om 08:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    For somme raison I ame not abel to translit any E-MAILS presently for about 48 hours as mentioned by a message on my screen from THE SERVER .

      Why ???

     Annyway my RECEPTION is normal .


     SORRY

    06-12-2007 om 05:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW op FORUM
    Enkele SENIOREN vroegen mij per E^mail welke onderwerpen in regelmatig bezoek en op reageer in het FORUM daarom deze kleine lijst van de onderwerpen die ik meestal elke morgend doorloop:

     -POLITIEK
     -NIEUWS
     -SPORTEN
     -VRIJE TIJD
     -REIZEN
     -SENIORENNET.CAFE
     -OPROEPEN
     -LEGERDIENST
     -WENSEN
     -MEETINGS
     -ROUWREGISTER
     -HOEKJE van TROOST
     -OPENBAAR DEBAT
     -MEDIA
     -WETENSCHAP
     -EVENEMENTEN

    05-12-2007 om 17:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO level 4 LANGUAGE examination
    Out of recent contacts do I receive again information thad the Belgian CAA and BelGOCONTROL are on progres of preparing a common examination systeme for ATCO and PILOTS to satisfy the the ICAO LANGUAGE level 4 requirement for the target March 2008 with a transition to be completed in March 2011 for all ATCO and PILOTS flying INTERNATIONAL FLIGHTS.

     Hope to obtain somme official notification soon!!!

    05-12-2007 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLRI

     Heden heb ik ook een aantal van de verzamelde documenten overgemaakt aan VLRI, FLAG,AOPA en ABI ter informatie:

    -anenexe :  20 Documenten

    05-12-2007 om 16:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.128th ECAC meeting
    I was informed thad on 06 DECEMBER 2007 during the ECAC meeting in PARIS the  DGAC/128-IP/2 of 27/11/2007 in the Agenda will be introduced on  the :

    FINAL REPORT of the ECAC GENERAL AVIATION TASK FORCE

    to be presented by Mrs A STA (UK) chair of this TASK FORCE

    A intresting document witch give acording me a very correct annelysing of the GA activity in the EU


    I ame intrested in any comments from the AIRSPACE USERS on this IP ??


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-12-2007 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..LINK naar LUCHTSPORTEN
    ZONNEKE heeft in hun website ook een link gezet naar DE LUCHTSPORTEN:

       HTTP://SPORTGROEP.SENIORENNET.BE

       kijk onder rechts naar : ONZE SPORTBLOG

    03-12-2007 om 19:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO info
    Via IAOPA eNEWS  van DECEMBER in witch some very useful information is made avaible for ALL AIRSPACE USERS   see  

    WWW.IAOPA.ORG


    Or can transmit to you via E-MAIL if you transmit yours via:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR



    I also located there the on the SAFETY plan in AVIATION at GLOBAL LEVEL  

    WWW.ICAO.INT/FSIX
    .

    03-12-2007 om 19:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor zoekende:
    Voor personen geintreseerd in SIMULATOR vluchten per PC verwijzen wij u naar:
    WWW.FSCB.BE

    Voor Informatie over opleiding tot VERKEERSLEIDER
    -BELGIE          WWW.BELGOCONTROL.BE
    -EUROCONTROL   WWW.EUROCONTROL.INT

    Voor SPOTTERS:
    WWW.ASA-BE.COM

    Allerlei info over vliegen:
     WWW.FLYFORFUN.BE

    opleiding PPL ( PRIVAAT PILLOOT)
    WWW.RAAC.BE

    hoop dat jullie daar antwoord vinden op jullie vragen zoniet tracht ik via e-mail jullie te beandwoorden, liever niet via telefoon gezienik zeer zelden aanwezig ben en dat dit minder gemakelijk om jullie een juist antwoord te geven welk ik toch ook even moet opzoeken of nazien !!

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-12-2007 om 11:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.What will have efect on AVIATION in the EU
    Durig this week a number of intresting contacts about AVIATION in the EU/

    For GENERAL AVIATIOn and AERIAL WORK :

    -The futher progres on ULTRALIGHTS
    -the requirement of 8,33 KHz for all  VFR flights in MANAGED AIRSPACE (ICAO CLASS B,C or D)  but not required in CLASS G.
    -SSR:MODE S for all FLIGHTS in MANAGED AIRSPACE except CTR.
    -Equipage of the new ELT 406 MHz for all MOTORISED AIRCRAFT
    -LANGUAGE  level 4 requirement for ALL INTERNATIONAL flights with contacts to ATS
    -Adaption of the ICAO medical requirements
    -REPLACEMENT of the 100LL AVGAS ASAP
    -Adaption to GALILEO (2012)
    -Special training and procedure for IFR VLJ
    -COST RECOVERY for infrastructure and services for the NON CAT-operations at national level

    For the CAT:
    -BLACK LIST
    -EMISSION TRADING
    -GROUND HANDELING
    -ENROUTE and TERMINAL CHARGES adaption

    I als sugest to consult the WWW.IAOPA-EUR.ORG     regular and to participate in their FORUM there is urgent need for FEEDBACK toward this channels to have the individual EXPERTS for GA&AW who participate in many meetings on you behave to get a better vieuw about your requirements and vieuws for the future, they have regular acces to the EU, DG-TREN, EASA,EUROCONTROL,ICAO,ECAC and other AIRSPACE USERS ORGANISATIONS

    My activity is only based on individual  personel contacts with many individuels of this organisations and no more  as a reprentative of the  AIRSPACE USERS ORGANISATION
    -

    03-12-2007 om 10:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSPRAAK van de RECHTBANK
    Eindelijk heeft de RECHTBANK in FRANKRIJK een uitspraak gemaakt dat een dikke persoon geen tweede zitplaats moest betalen zoals dit bij een aantal LUCHTVAARTFIRMA's werdt toegepast.

     De persoon in kwestie woog wel 170 kgr dus een nogal uitzonderlijk geval, ik vraag me af hoe de LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN dat nu gaan toepassen want dat steld toch enkele praktische operationele problemen !!!!

    03-12-2007 om 09:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GALILEO
    Presently there seems to be again progres in the GALILEO-SATELITE project.

     The BUDGET has been decided to be avaible

     The GROUNDSTATION have been deciden to be in GERMANY and ITALY and now a third in SPAIN

    OPERATIONAL TARGET DATE is now 2012

    03-12-2007 om 09:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!