Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI INSTRUCTEURS
    Er is dringende noodzaak dat de INSTRUCTEURS aktief in de RF en FTO eens grondig de circulaires van het BESTUUR DER LUCHTVAART eens doorlezen !!!!!!!

    20-08-2006 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOELSTELLINGEN ICAO
    De DOELSTELLINGEN van ICAO nu ondershreven door 189 LIDSTATEN vind u in    WWW.ICAO.ORG 

    zie naar de CHICAGO CONVENTIE van   7 DECEMBER 1944 beschikbaar in verschillende talen en 113 bladzijden lang in zijn 8e uitgave !!!!


     Het gebruik van de LUCHTVAART voor KAPINGEN, BOMBARDEMENTEN en OORLOG  zijn misbruiken door INDIVIDUELEN, ORGANISATIES of LANDEN

    18-08-2006 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG VRIJDAG
    Vandaag even tot aan de SCHELDE naar de eerste zeilschepen kijken van de TALLRACE en een wijntje drinken in de ENGEL op de grote markt

    18-08-2006 om 08:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE
    Ik verneem zo juist dat NASA het groen licht heeft gegeven voor een  SPACE SHUTTLE LAUNCH  ATLANTIS  de namiddag van 27 AUGUSTUS voor meer informatie zie WWW.NASA.GOV

    17-08-2006 om 20:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTEN met SDW
    Voor persoonlijk contact is het raadzaam steeds vooraf een afspraak te maken per E-MAIL:

    Normaal ben ik aanwezig:

     Maandag tot vrijdag in het lokaal van FLAG van 0800 tot 1200 uur
    Zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur in cafetaria ANTWERP AIRPORT
    Zondag  van 0900 tot 12:00 uur in cafetaria ANTWERP AIRPORT of in het lokaal van de RAAC op de 1e verdieping!!!!!!

    Maar ik ben ook regelmatig afwezig op zending hoor

    17-08-2006 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENELUX FREQUENCYS CARD
    I receive a number of request for the BENELUX GA FREQUENCY CARDS 2006,  for VFR operators ,this are made avaible via AOPA-NL to their members.

    contact:   AOPANLsecretary@CSI.COM
                      WWW.AOPA.NL


    Also take note this is the situation on 20060101 and need to be updated via the NATIONAL AIP avaible via the www.EUROCONTROL.INT   CFMU/EAD
    and is updated by information in the AOPA-NL NEWSLETTER

    17-08-2006 om 17:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LODGING at EBAW
    A aditional posiblity to find lodging in ANTWERP CENTRUM is via the s
    ervices of the  FLEMISH AIRSPACE GRPOUP who has special rates for a HOTEL in the centrum of ANTWERP near the CENTRAL STATION

     Contact: KAREL.VERVOORT@FLAG.BE
                     ROGER.DEWULF@FLAG.BE
                     Telf:  Int-32-(0)3 294-68-47
                     fax:    Int 32-(0)3 294 -68-56

    WWW.FLAG.BE

    17-08-2006 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    I was able to reply today to all the outstanding E-MAILS and everbody schould have received a reaction.

    If you have not received a reaction then it means your E-MAIL was lost and I request you to be so kind te send it again.

    Some mesages are received in the SPAMS  and removed without reading it


     THANK YOU for your input !!!!

    16-08-2006 om 20:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL te KEIHEUVEL vervolg
    Wat betreft het ongeval te KEIHEUVEL is het onderzoek nog lopende en moet er onderzocht worden waarom schijnbaar de MOTOR het niet deed, en wachten wij af wat dit geeft??

    De overleden PILOOT  van de PH-HTO FOKKER S11 is volgens ons de  46 jarige KLM piloot TIM PIETERS  welk vloog van uit EINDHOVEN AIRPORT

    16-08-2006 om 13:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REIZIGERS
    REIZIGERS met het VLIEGTUIG naar de USA en UK raden wij aan vooraf inlichtingen te bekomen wat zij in hun bagage en HANDBAGAGE mogen bezitten gezizn de huidige veranderende VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN, tevens is het noodzakelijk om tijdig aanwezig te zijn.

     We kunnen heden hier geen juiste informatie bezorgen gezien er nog dagelijks aanpassingen geschieden aan de VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN bij de verschillene LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN en LUCHTHAVENS

    16-08-2006 om 13:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 8,33 KHZ aplication
    The MANDATORY aplication of 8,33 KHZ above FL195 is mandatory from       15 MARCH 2007 see WWW.EUROCONTOL.INT

    There is a very strong position by a number of memberstates to introduce 8,33 kHZ also below FL 195  ASAP (as soon as posible )!!!!

     The scenarios under evaluation now are:

     1)- MANDATORY 8,33KHZ in the complete FIR
     2)- MANDATORY 8,33KHZ in ALL CONTROLLED AIRSPACE
     3)- MANDATORY 8,33KHZ in ALL AWY & TMA
     4)- MANDATORY 8,33 KHZ in ALL TMA
     5)- MANDATORY 8,33KHZ in the DENSE TMA

    The MAJOR RAISON BEEING the LACK of FREQUENTIES AVAIBLE for the future increase of  CAT ???

     

    16-08-2006 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LODGING at EBAW
    I receive regular request via E-MAIL from  PILOTS who are landing at EBAW and looking for lodging close to the AIRPORT .

    I sugest to contact:  CAMPENILE -ANTWERP

     ANTWERPEN@CAMPANILE.BE
     telf:Int-32-(0)3-236 43 55
     fax: Int-32-(0)3-236 56 53
    WWW.ENVERGURE.FR

    or contact AOPA-BELGIUM 

    16-08-2006 om 11:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO
    WWW.FLAG.BE

    16-08-2006 om 05:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN (vervolg)
    In functioe van mijn bericht  WENSEN wil ik toch even verwijzen naar een tekst op het FORUM:

     SENIORENNET CAFE

    EEN WAAR GEBEURT VERHAAL

    geplaatst door MARLEENTJE

    door  ons geliefde WIESKEN

    15-08-2006 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN

    WENS al de BEZOEKENDE MOEDERS een VROLIJKE MOEDERKESDAG

    15-08-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CANADA
    Een aantal E-MAILS vragen ons informatie over de mogelijkheden om de opleiding van PILOOT(beroeps) in CANADA te volgen en daar werk te vinden.

    Daarom verwijs ik hen te kijken naar :   WWW.COPANATIONAL.ORG

    tevens kan ik hen ook verwijzen naar enkele colega PILOTEN in CANADA welk hen mogelijk kunnen bijstaan.

    14-08-2006 om 13:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE OPZOEKINGEN vervolg
    Weer stellen wij met vreugde vast dat via WWW.BAHA.BE en 

     DANIE L BRACKX  rn GEORGES LECOMTE

    een aantal personen welk op zoek waren over gegevens

    van FAMILIELEDEN welk aktief waren in het verleden in de LUCHTVAART 

    hebben kunnen bezorgen



    14-08-2006 om 13:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT STUDY
    In function of the study on the problem for VFR AIRSPACE USERS AIRSPACE INFRINGEMENT STUDY as mentioned in this BLOG dit I receive the advise to take a look on to the UK RESEARCH in this.

    WWW.FLYONTRACK.CO.UK

    14-08-2006 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHAFFEN-DIEST FLY-INN
    Onafgezien het ongunstige weder zijn er op schaffen tijdens 11/12en 13 AUGUSTUS toch 161 bezoekers geweest voor foto's en informatie ga naar;

     WWW.DAC.BE

     FLY-IN  in rechter bovenhoek

    en dan naar FLY-IN  ON LINE

    kijken in ARRIVALS

    Voor bijkomende toelichtingen bent u steed welkom via mijn E-MAIL:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Mijn SLOGAN " ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN "  hoor

    14-08-2006 om 10:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITRUSTING voor LUCHTVARENDE
    Herhaalde malen vraagt men ons achter benodigheden voor de LUCHTVAART en hebben we op onze BLOG u verwezen naar enkele mopgelijkheden.

    Zoals VERMEIREN AVIATION te EBAW


     Daarom vermelden we hier ook   WWW.SMALLCRAFT.BE gelegen te              in de KLEINE-HULSTSTR 63    B-9100 SINT NIKLAAS

    14-08-2006 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU opvolging
    Deze week enkele  intresante werkgroepen met zeer intresant ONDERWERP op hun AGENDA en TARGET:

     1- Hoe de LUCHTVAART BESCHERMEN tegen deze nieuwe manier van TERORISTE AANSLAGEN ???

    2-  Hoe het TERORISME BESTRIJDEN ???


    3- Hoe DE OORZAKEN van het TERORISME verwijderen????

    14-08-2006 om 10:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL te KEIHEUVEL
    Verneem uit het NIEUWS dat de 36 jarige PILOOT van het FOKKER S11 ongeval overleden is.

     ONZE DEELNEMING aan zijn FAMILIE

    14-08-2006 om 06:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY ( VEILIGHEID)
    SECURITY ( not the same as SAFETY)

      Heden is men in de EU middens aan het bespreken  en onderzoeken hoe men zich moet aanpassen in de LUCHTVAART in functie van de gebeurtenissen in LONDON op gebied van het ANTITERORISME bescherming van de LUCHTVAART

    14-08-2006 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!