Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    11-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEVENSDROMEN
    LEVENSDROMEN welk betrekking op het gebied van LUCHTVAART zal ik trachten te verwezelijken, men moet er echter rekening mee houden dat ik gegevens bezorg zonder enige voorkeur en ook zonder dat ik persoonlijk ervaring heb met de betrokken firma's, tevens heb ik geen financiele betrekkingen of voordelen uit deze verwijzingen.

     Contact mag steeds op mijn E-MAIL:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    11-03-2007 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTSIMULATORS
    Reeds vroeger heb ik in mijn BLOG informatie geplaatst over VLUCHTSIMULATORS in BELGIE:

     Zie;

       WWW.BRUGESAIRCOLLEGE.BE

      WWW.BAFA.BE 
     
       WWW.FSCB.BE

       WWW.SFA.BE

    voor meer informatie geheel vrijblijvend contact met mij op

      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    11-03-2007 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IPMS
    Heden morgen was ik even aanwezig op de 30th IPMS EXPO in het DON-BOSCO  te HOBOKEN-ANTWERPEN en nogmaals wert het aantal tentoonstellings ruimte uitgebreidt, en tevens had ik de indruk dat er tevens nog meer buitenlandse deelnemers aanwezig .

    Het is onvoorstelbaar wat mijn ex-collega Zweefvlieginstructeur RUDDY BINNEMANS  en zijn echtgenote YVONNE met zijn kleine kern van medewerkers uit de grond gestampt  heeft in het wereldje van de MODELBOUW.

     Het bestaande aanbod opgebied van LUCHTVAART MODELLEN en DOCUMENTATIE daar aanwezig is onvoorstelbaar ( mijn intressesfeer) en tevens ook de andere takken van de modelbouw niet te vergeten.

     Tevens is het gelegenheid een aantal van de kenners van de BELGISCHE  LUCHTVAARTGESCHIEDENIS te ontmoeten.

    10-03-2007 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPO MODELBOUW
    Enkele vragen mij waar de MODELBOUW EXPO vandaag 10 Maart plaats heeft , deze opent zijn poorten vandaag om 10:00 in de DON-BOSCO school gelegen op de Sint Bernardsesteenweg in HOBOKEN te ANTWERPEN

    De toegang is GRATIS en is de zijingang van de school in een straatje dat uitkomt op se Sint Bernardse steenweg

    10-03-2007 om 05:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZA  10/3 -  FLAG + EXPO
    ZO  11/3 -  EBAW +RAAC + WZ
    M    12    -  EU-STOA
    D     13    -  
    W    14    -  FLAG + J&L
    D     15    -  EUROCONTROL -SRC28
    V     16    -  EUROCONTROL -SRC28+(J&L/27)
    ZA   17    -  FLAG+EBAW+RAAC
    ZO   18    -  EBAW+D27+RAAC    

    09-03-2007 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRKE in ITALY
    There is a strike planned by ATCO in LIRR ACC on 13th march intial times are 0900  till 1300 utc, apaerently other Italian ACC are not involved

    NOTAM  IA1098/07

    09-03-2007 om 12:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    In function of ANNEXE VI part II and ANT-WP/8152 I have a number of intresting discution about the SAR operations for GA & AW in the EU.

     Some of the experts are agreeing with the IAOPA vieuw thad the ELT is only needed in certain area in ICAO-EUR/NAT REGION.

     But the major obstruction is to who is the responsablity to decide in witch regions to accept a excemption to carry a ELT oe witch area to prohibit overflying if no ELT is carried.

    Is this a responsablity of the  REGULATOR , the SAR SERVICES ,ANSP or to the PIC as proposed I understand by the IAOPA(EUR) experts ??

    Any advise or comments are welcom ASAP, since on the 26 march whe have a meeting of some experts who are advising the EU-STOA  and where a MEP-Pilot is involved.

    09-03-2007 om 10:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    I will try to reply to all questions before this evening 22:00 hours.

    Ik zal trachten al de vragen te beantwoorden voor 22:00 uur deze avond

     J'eserrai de repondre a toute les questions avant ce soir 22:00 heure

    09-03-2007 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.a FEELING about A/C REGISTRATION
    I have obtained recently the feeling thad after the GERMAN, FRENCH and UK CAA failing to prohibit the ownerschip from  their national  citissen of a aircraft registerd in a foeign country now there is a expert in the EU working on a project to prohibit a  EU citisen to register  a aircraft in a NON-EU memberstate and flying it permanently in the EU area except if bilateral agreements have been made toward this country as now with Switserland, Norway and Iceland

     has anybody some information on such a project ??

    08-03-2007 om 10:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFEULING with passengers on board
    In function of a accident was there a discution about the requirements of refueling a aircraft with passengers on board.

    For the CAT operators is this mentioned in the OM( OPERATIONS MANUEL)  for NON CAT does such a document not exsist and in function of this I had to evaluate what is mentioned in the ICAO documentation .

    Assisted by some of the experts avaible in HQ EUROCONTROL dit I locate the information :

    ANNEXE 6
                     Para -4.3.7
                    Appendix é  para 1.4
    ANNEXE 14
                     Para 9.6  and 9.6.2
    DOC 9137 AN/898 PART 1
                     PARA  16.2  , 16.3  and 16.4
                                      PART 8
                     PARA 10.6.2

    this is intresting reading and it brought me a question from a pilot what are the requirements for SELFREFUELING as now is apaering on a number of airports .

    08-03-2007 om 10:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T FAILURE
    A problem witch is apaering due to the present SECURITY precautions is the many  COMLOS of aircraft in flight who give uneeded alert from ATC toward the MILITARY DEFENSE UNITS.

     There is urgent need to take the necesary precautions to keep permanent R/T contact with ATC and clearly inform them if leaving their frequency be it in IFR or VFR

     There is also a sugestion to maintain a permanent R/T WATCH on 121,500 in flight ??

     Any comments or sugestions are welcom !!!

    08-03-2007 om 10:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR vliegers in BELGIE AANDACHT !!!
    Uit enkele gespreken heb ik begrepen dat de Regionale autoriteiten bij onze duitse vrienden op bezoek zijn geweest om een systeem van TMA CHARGES te ontwikkelen voor ALLE vluchten  IFR of VFR een vergoeding te doen betalen.

     Men vermeld dat men reeds een consultatie met de gebruikers heeft gehouden, wie is hier van op de hoogte ???

     De bekomen informatie is zeer onduidelijk en begrijp niet op welke basis of regels men dit zou toepassen in BELGIE

    08-03-2007 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Op Dinsdag  7 Maart om 1800 uur was ik aanwezig in HQ EUROCONTROL als lid van de RAeS Brussels branch voor de voorsdracht van Mr Daniel CALLEJA de DG van DG-TREN van de EC met als onderwerp:

    EU AIRTRANSPORT POLICY; WHAT NEXT ??

    De tekst zal kortelings beschikbaar zijn voor degene die er belang in stellen.

    Een belangrijk punt voor mij is de vermelding dat men gaat kijken naar GENERAL AVIATION ( Non ICAO definition)  gezien dit bestaat uit de gebruikte definite door de EC  en voorlopig al de LUCHTVAART aktiviteiten in de 28 EU-lidstaten niet uitgevoerd door de CAT( COMMERCIAL AIR TRANSPORT) of de STAATSLUCHTVAARTUIGEN behelst.

    Dus alle LUCHTRUIMGEBRUIKERS weze het COMMERCIEEL of NIET COMMERCIEEL buiten de CAT

    Tevens was deze avond ook zeer intresant  voor mij omdat ik  een ex-luchtkadet   ontmoete welk ik in de jaren 60 als leerling had gehad  alsook enkele luchtvaart vrienden  welk ik geheel uit het oog verloren was

     De RAeS BRUSSELS BRANCH is een zeer intresant lidmaatschap waar men kan aan deelnemen voor de lutele som van 10 € lidgeld per jaar en met zeer intresante aktiviteiten in Brussel

    Hoop enkele van u daar in de toekomst ook te ontmoeten???

     WWW.RAES.ORG.UK

    contact in Brussels :  BILL.ARMIT@SKYNET.BE

    08-03-2007 om 06:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENLARGED COMMITTEE
    Although not more a member of the EUROCONTROL ENLARGED COMMITTEE FOR ROUTE CHARGES was I making a personel visit to the 80th Sessuion om March 7.

    I noticed only the presence of  ATA,IATA and  ELFAA.

    Although I dit not locate any dangerous actions toward the VFR  in the documentation was I informed thad some participating FINANCIAL EXPERTS made the verbal statement thad the EXCEMPTION for VFR was not more a reasonable aplication since in their  country the VFR where using the same facility's and services as the IFR???

     A very URGENT follow-up and STRONG ACTION is REQUIRED by the organisations representing the VFR AIRSPACE USERS  and IFR below 2000 KGR  ............ASAP !!!

    Because this are persons witch have very strong  influance at EU level also.

    08-03-2007 om 06:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIONS about 8,33 Khz
    I received some reactions on the utulisation of the NATO POSITION  on the EUROCONTROL plan for VHF vertical expansion below FL 195 of the 8,33 Khz Channel Spacing.

     Thad whe schould read the complete letter and avoid a confusing message by using some of the tekst out of context.

    07-03-2007 om 11:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART BEROEPEN
    De meeste mensen kennen meestal in de LUCHTVAART maar enkele beroepen zoals:

    -PILOOT
    -VERKEERSLEIDER  ( ATCO)
    -AIRHOSTESSE
    -VLIEGTUIGMEKANIEKER
    -STEWART

    maar er zijn in de LUCHTVAART 92 gespecialiseerde beroepen die ik hier nu echter allemaal niet ga opnoemen hoor , maar ik wens toch even de aandacht te vestigen op de vele gespecialiseerde  maar onzichbare medewerkers  welk behoren tot IFATSEA

    WWW.IFATSEA.ORG

    En waar mijn aandacht op gevestigd werdt door  DANY VAN DER BIEST welk nu de Executive Secretary is geworden van deze organisatie

    Ik zal trachten op een later stadium een korte beschrijving te geven van deze  beroepen welk vitaal zijn voor de veiligheid van de luchtvaart.

    INTERNATIONAL FEDERATION OF AIR TRAFFIC SAFETY ELECTRONICS ASSOCIATIONS 

    Heden vertegenwoordigend 20.000 leden in 60 ICAO lidstaten

    voor info contact; IFATSEA@SKYNET.BE


     

    07-03-2007 om 09:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAB
    Gisteren was ik de ganse dag aanwezig in HQ EUROCONTROL te EVERE in de workshop over de FAB: ttz FUNCTIONAL AIRSPACE BLOCKS

    Een project voor de EU welk voordelen moet geven voor de LUCHTRUIMGEBRUIKERS van minder vertragingen , minder kosten en meer veiligheid , alhoewel ik reeds akkoord ben met het behouden van de huidige veiligheid in EUROPA met toename van het LUCHTVERKEER.

     De voordrachten zijn kortelings beschikbaar op:

      WWW.EUROCONTROL.INT/SES/FAB.

     Reacties, vragen of opmerkingen zijn steeds welkom via mijn E-mail

    Mogelijk dat ik later hier nog enkele persoonlijke toelichtingen kan bijvoegen.

    07-03-2007 om 07:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EAS
    I have received via the  very active EAS  delegate in Brussels Louis BERGER a copy of the speech of Sir John ALLISON thad he made in SUISE.

     If intrested I can transmit this by E^MAIL to YOU:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    07-03-2007 om 05:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EIGENAARDIG

     WARNING:

      Schijnbaar wordt er onder de benaming van mijn BLOG  SYLVAIN70 van SENIORENNET een bericht verspreid voor  GOLDEN CASINO dit is geheel geen bericht van mij uitgaande ??

    Ik ben persoonlijk tegenstander van KANSSPELEN 

    Heb daar vroeger te veel leed zien veroorzaken


       EIGENAARDIG ????

    Begrijp dit niet

    06-03-2007 om 04:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    -M  05 Maart      ???
    -D  06 Maart   EUROCONTROL FAB
    -W  07             J:L + FLAG +RAeS
    -D  08              EU-COUNCIL
    -V  09
    -Za 10             FLAG + EXPO
    -Zo 11             EBAW +RAAC +WZ
    -M  12             EP
    -D   13             COREPER
    -W  14
    -D   15              EUROCONTROL ( SRC)
    -V   16              SRC
    -Za  17              FLAG + EBAW +RAAC
    -Zo  18              EBAW +RAAC +WZ
    -M   19

    05-03-2007 om 20:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDAIR
    Dank voor de E-mailtjes over het ongeval in ZELL am SEE in OOSTENRIJK waar een licht vliegtuig en een helicopter met elkaar in vlucht in botsing kwamen met het gevolg 8 slachtoffers zijne 7 aan boord van de helicopter en de pikoot van het licht vliegtuig.

     Volgens de eerste bekomen informatie gebeurde de MIDAIR in goede weersomstandigheden en vlogen beide toestellen in VFR welk in houd dat de piloten de regel 'SEE and AVOID' toepassen  en dat er geen separatie wordt verzekerd door de verkeersleiding.

    In dit geval is de voorrang van rechts toepasselijk .

    Maar heden is het nog veel te vroeg om over een mogelijke oorzaak te spreken

    later hierover meer informatie na het onderzoek welk wel enige maanden in beslag zal nemen.

     Ons doel is te bepalen hoe kunnen we zulk een ongeval in de toekomst vermijden??

    05-03-2007 om 19:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANGRIJK
    Voor de gegevens op deze BLOG of voor inkomende berichten geld de regel dat we geen rekening houden  met tikfouten of het juiste taalgebruik in het Nederlands, Frans, Engels od Duits!!

    HET IS DE INHOUD DIE TELT EN NIET DE OPMAAK

    05-03-2007 om 16:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    ABI

     -Union professionelle de  L'ASSOCIATION BELGE DES INSTRUCTEUR-AVIATEURS etablie a BRUXELLES

     -ASSOCIATIE VAN BELGISCHE INSTRUCTEURS-VLIEGERS, Beroepsvereniging, gevestigd te BRUSSEL

     
      La Maison des Ailes
      Het Huis der Vleugels
      rue montoyer straat 1/31
     1000 BRUSSELS

    NATIONALE VOORZITTER; OOMS Jean
                                                        Schansstraat 8
                                                        B-3290 Schaffen                 

    Presidence Francophone            VERMEIREN Amedee 
                                                         AV Alfred Madoux 29
                                                         B-1150 Woluwe-saint-pierre
                                                        

    Nederlandstalig voorzitter           DE WEERDT Sylvain
                                                          Oedenkovenstraat 39
                                                           B-2140 ANTWERPEN
                                                           SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
     
                                                        
    Secetaire Francophone                 LITT Andre
                                                            Rt de la ferme model 112
                                                            B-4800 Verviers

    Nederlandstalig secr:                    VAN DE WINCKEL eddy 
                                                             Nieuw pastoor N° 14
                                                             NL-4823 BREDA
                                                             NEDERLAND  

    Legal Advise                                 Meester EHLINGER Edward 
                                                           Mechelsestwg 142 bus 5
                                                           B-2018 Antwerpen

    President d'honneur                       METTENS Hermann
                                                            rue de la rieze 105
                                                            B-5660 Cul-des-sarts
                                                            O478-563834 

    Memberschip :    1€ /month or 12€ Yearly
                                 Deurne BELG .ASS.OF.FLIGHT
                                 Oedenkovenstraat 39
                                  C/O DE WEERDT
                                  B-2140 BORGERHOUT
                                  BELGIE     

    05-03-2007 om 15:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS
    De POWER 8 voorgestelde reorganisatie  van AIRBUS  heeft tot doel om het bestaan van AIRBUS binnen 20 jaar te verzekeren,,,,, MAAR wegens de FRANSE VERKIEZINGEN welk op komst zijn gaan de politiekers er zich mee bezig houden !!!!!!

     Dit worden dan korte termijn doelstellingen welk zeer ernstige gevolgen kunnen hebben voor de toekomst van AIRBUS

    05-03-2007 om 08:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULTRALIGHT
    Een ULTRALIGHT is vertrokken van uit ENGLAND naar het 13000 mile verder gelegen SIDNEY in AUSTRALIA in een 50 dagen durende reis.

     Deze PILOOT is blind en vliegt de ULM volledig autonoom mits gebruik te maken van zijn SPREKENDE INSTRUMENTEN welk hem 32 elementen kunnen bezorgen voor het uitvoeren van de vlucht.

     Een veiligheidspiloot is aanwezig om de VFR "SEE and AVOID "voorschriften te voldoen maar deze is geheel niet betrokken bij het uitvoeren van de besturig of navigatie voor deze vlucht.

    WWW.BBCNEWS.COM

    05-03-2007 om 08:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU- USA
    EU en USA bereiken een  " OPEN SKIES AGREEMENT"

    Maar we moeten nog geen hoera roepen hoor deze voorstellen gemaakt tijdens deze vergadering tussen vertegenwoordigers van DG-TREN ebn de DOT-USA moeten nu nog goed gekeurd worden door de EU-COUNCIL en tevens door USA-CONGRES en volgens onze informatie is men daar niet zo opgetogen met de gemaakte afspraken hier in Brussel.

     Ik geloof dat Prof P; ROOSSENS van de UA reeds de vrijdag zulk liet verstaan op het VRT  NIEUWS.

     MEP Said  EL KHADRAOUI van EP-TRA schijnt meer optimistisch te zijn alhoewel ik hem op de woensdag duidelijk wees op de USA weerstanden tegen de DG-TREN benadering van het OPEN SKIES AGREEMENT waar we nu reeds 7 jaar over onderhandelen met de USA en ook niet vergeten dat sommige EU-LIDSTATEN hierdoor ook bepaalde nationale voordelen moeten opgeven ??

    Ik hoop op een positief resultaat want als het goed gaat met de EU-AIRLINES is dit tevens goed voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK of zelfs voor de ganse NON CAT AIRSPACE USERS in EUROPA  want dit zal ook  positief invloed hebben  in de LUCHTVAARTINDUSTRIE  in  CHINA, AFRICA, AUSTRALIA ,INDIA , RUSLAND  en , MIDDEN OOSTEN met andere woorden GLOBAL

    05-03-2007 om 08:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!