Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activity
    I receive every day a number of E-MAILS of pilots who are expecting a direct reply as suplied by AOPA-USA with his direct on line service.

    I can not react to questions of FLIGHT PLANNING, HOTEL RESERVATIONS, FUEL AVAIBLITY since I DO NOT have this information avaible, I suggest strongly thad you contact the NATIONAL AOPA from each country witch adresses are avaible on WWW.IAOPA.ORG

     I myself are the sole operator of my BLOG and E-MAIL and try to reply to your request ASAP.

     I usualy consult my MAIL each day at 0300 UTC and 1700 UTC and try to give you a reply but some reply need  somme rechearch.

    If you don't receive a reply it could mean thad my SPAM filter has rejected your message, and usual I notify my absence on my BLOG



    NOTE: PRESENTLY there schould be no OUTSTANDING QUESTIONS left unanswered
    200609101800(utc)

    10-09-2006 om 19:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION SDW
    Heden zijn al mijn E-MAILTJES beantwoord indien u geen antwoord bekwam stuur het dan nogmaals terug.

    ALL my E-MAILS have been reacted to, if you have not received a reply pleas send it again it my be lost via the" SPAM

    TOUTES mes E-mail ont ete repondu, si vous avez pas recu une reponse , envoyez de nouveaux car il peut etre perdu via le SPAM

    09-09-2006 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GORDON-BENNETT
    DE GAS BALLONS voor de  GORDON-BENNETT staan klaar en men kan dit zien en volgen op:

     WWW.GASBALLON.BE

    09-09-2006 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL SDW (vervolg)
    In functie van een aantal vragen over mijn LOOPBAAN :

    1 0CT 1954 vervoegde ik de BELGISCHE LUCHTMACHT als milicieen.

    Getrouwd op 07 SEPTEMBER 1955 met mijn lief VROUWTJE( ANNABEL op PC)

    1956 vervoegde ik in de NATO-AIRCENT in FONTAINEBLEAU onder de USAF

    1961 terug in BELSIE niet vliegend personeel

    Aktief als INSTRUCTEUR ZWEEFVLIEGEN in BURGERCLUBS en bij de LUCHTKADETTEN van BELGIE(luchtmacht)
     

    1962 cursus INSTRUCTEUR by de BLS( SABENA SCHOOL) te EBGB op TIGERMOTH 
     

    actief als PILOOT ZWEEFVLIEGEN en MOTORVLIEGEN als PPL!!te EBKH en EBAW(RAAC)


    01/10/1964  officieel leerling piloot te EBTN
    1965  gebreveteerd als INSTRUCTEUR-PILOOT op L18C van LT:AVN te BRASSCHAAT-POLYGOON

    Later ook PILOOT op ALII


     19XX actief als INSTRUCTEUR GROND,VLUCHTen SIMULATOR SOTRAMAT te EBAW  en SDW GENERAL AVIATION GROUNDSCHOOL( met mijn echtgenote)

    01/12/1978 op pensioen van leger en actief als operations van OO-TCA

    01/01/1980 op pesioen van TCA en SDW en actief als EU LOBBYIST  benevol voor IAOPA  tot 31/12/2004

    En nu nog actief als individuele EU-LOBBYIST voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK
     
     juiste datums en meer gegevens zal ik later nog bijwerken na deze te hebben opgezocht te hebben tussen de vele duizende documenten die ik hier in mijn bureel heb???




    09-09-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLON VAREN
    Aangaande het BALLON VAREN enkele toelichtingen

    BALLONS vliegen niet maar varen met de LUCHT en niet door de LUCHT

    ER zijn de originele BALLONS zijnde de GASBALLONS welk gevuld worden met WATERSTOF of met HELIUM.

    Gezien de hogere prijs van HELIUM( men spreekt van 400.000 BFT per vulling) wordt er ook nog met het meer brandbare WATERSTOF gevlogen;

    Tegenwoordig hebben we veel WARME LUCHT BALLONS welk gebruik maken van gas in flessen om via een brander de lucht te verwarmen en welk veel meer handelbaar zijn en ook goedkoper.

    Voor meer informatie verwijs ik u naar

    WWW.BALLOONING.

    www.balloonfederation.be/


    Heden WE heeft ede GORDON BENNET plaats met vertrek te WAASMUNSTER op ZATERDAG,ZONDAG of MAANDAG zie

    WWW.HOTAIR.NL

    07-09-2006 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RECHTBANK van EERSTE AANLEG
    Wij waren aanwezig om 0945 uur in de zaal F1 en bemerkten de vader van PASCAL VYNCKE een intervieuw gevend aan ATV.

    Buiten VADER VYNCKE zag ik tevens TILLI,,POPPY en GIPSY als aanwezigen en natuurlijk PASCAL

    Even voor 10:00 riep de rechter de ADVOCATEN op om hun toelichting te geven , de  advokaat van de klager zijnde IFPI/SABAM nam het woord en gaf zijn toelichting, waarna de twee advocaten van VZW SENIORENNET het woord namen en de rechter zijn uitspraak verwees naar 05 OCTOBER!!!

    De gebruikte termen en benamingen zijn mij redelijk onbekend maar zelf de RECHTEN VAN DE MENS werden ingeroepen alsook de sociale functie van SENIORENNET voor de OUDERE GENERATIE

    Ik ga u geen verslag geven van het moeilijk te volgen debat welk er bij mij over komt dat SABAM centen wil krijgen voor het muziek gebruikt in de MAILGROEPEN

    omstreeks 1030 kwam er nog een grote ploeg SENIOREN ons vervoegen

    Na het sluiten  van het DEBAT en bij het verlaten van het GERECHTSGEBOUW gaf een aantal der vrouwelijke SENIOREN hun ongenoegen te horen ten opzichte van de twee heren van IFPI en SABAM die wijselijk snel verdwenen

    07-09-2006 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHT GROND VERBINDINGEN
    Wat betreft de RADIOVERBINDINGEN in de LUCHTVAART tussen het VLIEGTUIG en de GROND met de VERKEERSLEIDING of met de OPERATIONS van hun eigen FIRMA maken we heden gebruik van RADIOTELEFONIE via VHF frequenties in gesproken taal meestal ENGELSE  ICAO PRASOLOGIE

    Vroeger werdt er gebruik gemaakt van MORSE en toen was er in de bemanning een MARCONIST

    Er werdt en er wordt ook nog gebruik gemaakt van HF maar veel minder dan vroeger

    In de laatste generatie van VLIEGTUIGEN hebben we de normale VHF R/T verbindingen met VOICE maar tevens via DATALINK wat men kan vergelijken met een soort INTERNET met uitwisseling van GESTANDERISEERDE BERICHTEN

     Ik zelf heb enkel ervaring met de VHF R/T als individueel piloot

    In de periode van het gebruik van de MORSE op  DC6  op lange afstan bestond een bemanning uit 5 man in de cockpit zijnde:

     -DE PIC  bevelvoeder
      2e PILOT
      NAVIGATOR
      RADIO OPERATOR
      FLICHT ENGINEER

    07-09-2006 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 07 SEPTEMBER
    PLANNING voor MORGEN met zo veel mogelijk gebruikers van SENIORENNET naar het NIEUW ANTWERPSE GERECHTSGEBOUW op de BOLIVARDPLAATS  20 naar de RECHTBANK van EERSTE AANLEG voor een kortgeding van IFPI/SABAM tegen  SENIORENNET -MAILGROEPEN  in zaal F1 op 10;30 als steun voor PASCAL VYNCKE

    06-09-2006 om 21:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARGING
    OP maandag waren wij aanwezig bij de toelichting aangaande de invoering vande
    DRAFT COMMISIONREGULATION LAYING DOWN A COMMON CHARGING SCEME FOR AIR NAVIGATION SERVICES.

    Dit is een voorstel om in de EU lidstaten een homogeen systeem iun te voeren over het betalen der onkosten door de LUCHTVAARTUIGEN voor het gebruik van de DIENSTEN en GRONDUITRUSTING voor het uitvoeren der VLUCHTEN en bestaande uit een gedeelte voor wat wij ENROUTE noemen ttz de kruisvlucht en ook voor de APROCHE ttz de diensten en uitrusting bij het OPSTIJGEN en de NADERING

    Niet te verwarren met de kosten die men ook moet betalen aan de LUCHTHAVEN voor de LANDING,PARKEREN,HANDLING,TANKEN,ONTIJSING(winter),het INSCHEPEN en de VEILIGHEIDS CONTROLE op PAX en BAGAGE

    Heden is dat in elk LAND en ook per LUCHTHAVEN verschillend en geeft aanleiding tot problemen voor de LUCHTRUIMGEBRUIKERS.

    Ik ga daar niet verder over uitwioeden hier maar vragen zijn steeds toegelaten indien u daar iets meer of specifiek wenst te vernemen.

    www.EUROCONTROL.INT/CRCO      CRCO= AIR NAVIGATION CHARGES

    06-09-2006 om 11:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden naar de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en aanwezig op het bureel van FLAG om toelichtingen te verschaffen aan elke SENIOREN over de LUCHTVAART  INDUSTRIE en BEROEPEN in VLAANDEREN.

    MORGEN DONDERDAG  07 SEPTEMBER tracht ik om 10:30 aanwezig te zijn op het ANTWERPSE GERECHTSHOF om PASCAL moreel te STEUNEN in het EERSTE PROCES tegen SENIORENNET ???

    06-09-2006 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELECTRONICS
    Wij vermelden herhaalde malen het bestaan van 92 luchtvaartberoepen , en in functie hiervan stellen een aantal personen intresse in  enkele der AVIONICS expert als  beoep!!!!

    Hiervoor kan men bijkomende inlichtingen bekomen bij de IFATSEA zijnde INTERNATIONAL FEDERATION OF AIR TRAFFIC SAFETY ELECTRONICS ASSOCIATIONS bij de heer DANNY VAN DER BIEST de Vice President en hier in BELGIE verblijvend en aktief bij BELGOCONTROL

    E-mail:  DAN@BELGOCONTROL.BE
                  IFATSEA@SKYNET.BE
                  TEL: 02-206 22 74

    05-09-2006 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHZ and MODE S(SSR)
    Tomorow I ame invited in the AIR GROUND VOICE CHANNEL SPACING

    Acording inside information the decision by the memberstates in function of the EANPG are:


    A)INTRODUCTION MANDATORY 8,33 KHZ in ALL MANAGED AIRSPACE!

    B) TARGET date for IFR 2009

    C)TARGET date for ALL FLIGHTS (IFR & VFR) 2012

    NOTE:  since ICAO require a 7 year advance notice and the official decision is planned in the beginning 2007 whe maybe obtain thad the mandatory for VFR will be 2014 ???

    The MODE S/SSR will be required by ALL AIRSPACE USERS except PARACHUTIST in the future with target 2010

    This are non official information but conclusions uot of a numer individual contacts



    04-09-2006 om 16:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!