Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
    Heden was volgens mijn gevoel de 25th OLD TIMER FLY IN een succes op verschillende gebieden:

    Zeer veel intrzsante OLD TIMERS aanwezig.

    Een goede aanwezigheid van allerlei luchtvaartuigen

    Zeer veel bezoekers

    Voor mij persoonlijk ontmoeting met een aantal collega piloten

    Ook het bezoek van enkele Ambtenaren van EUROCONTROL,EUROPEESE COMMISIE en zelfs EUROPEES PARLIAMENT alsook een aantal SENIOREN waarbij ik voor een viertal der BABBELTJES een rondleiding kon doen tussen de vliegtuigen via de hulp van MME VALVEKENS wee heeft GUY VALVEKENS voor een zeer belangrijk evenement kunnen zorgen ter bevordering van de LUCHTVAART in BELGIE in samenwerking met de" leden van DAC.

    HTTP://FLYIN.DAC.BE

    Tevens was het intresant te zien voor de belangstelling van de bezoekers voor de GRATIS bechikbare exemplaren van de PASC@L N° 9


    Ik kijk uit naar de 26th uitgave in Augustus 2009

    17-08-2008 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYING to USA
    CAUTION when FLYING to USA with a PRIVAT FLIGHT there is the requirement to have a VISA;

    Flying with SCHEDULED AIRLINES there is the requirement to complete the: 

    ESTA on the  WWW.USA.GOV/

    17-08-2008 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION
    Een bron met veel gegevens over de luchtvaart vind men bij:

    http://www.bamfbamrs.be/Dillien/

    17-08-2008 om 15:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA MEDICAL
    Gisteren op de OLD-TIMER  FLY-IN te SCHAFFEN - DIEST  EBDT vroegen enkele


    piloten mij informatie over de FAA MEDICAL in het ANTWERPSE daarvoor gelieve



    contact te nemen met Dr ERIC VERTENTEN:

     EV@EVERTAIR.NET

    17-08-2008 om 10:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    14-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAKING te ZAVENTEM
    Men voorziet weer een STAKING te ZAVENTEM in SEPTEMBER via


     AVIAPARTNER ???

    14-08-2008 om 20:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMPLAINTS
    i receive a number of E-mails from outside Belgiuim compaining thad lmost of my information is not avaible in English.

     You must be aware thad this Blog is a personel iniatif and thad I do NO  more represent IAOPA at the EU level in Brussels but only active ben as EU-LOBBYIST for the NON CAT AIRSPACE USERS activity in function of my own opinion.

     For information contact the European Associations such as:

    -WWW.IAOPA.ORG
    -EAS
    -PPL/IR
    -FAI

    or  via your NATIONAL ORGANISATIONS

    14-08-2008 om 20:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CRISIS in CAT
    Today there was a CRISISMEETING at EUROCONTROL concerning the situation of the CAT in EUROPE between:


    -EUROCONTROL
    -IATA
    -ECAC
    -EU

    A number of AIRLINES are in very bad financial situation and may be required to stop their activity on the end of 2008 if no very strong solutions are found to reduce the cost of operations.

    Also a number of companys are reducing a number of flights during the last trimester of 2008 and placing a number of persons out of a job..


    WAIT & SEE ???

    13-08-2008 om 14:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSEL NATIONAAL
    Verneem zo juist dat er vandaag niet kan gevlogen worden van uit ZAVENTEM wegens een staking
     
    van het Bagagepersoneel !!

     Dat gaat voor nog bijkomende problemen zorgen want heden is er een serieus probleem voor een
     
    aantal LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN welk voor gevolg zal hebben dat er een aantal vluchten

    geschrapt en ook een aantal afdankingen voor gevolg hebben tegen het einde van dit jaar

    DIT gaat zeer doen ............ voor de LUCHTVAARTINDUSTRIE zowel in EUROPA als in USA en CANADA  ??????

    11-08-2008 om 15:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ECONOMISCH VLIEGEN
    Heden zeer intresante discutie en vragen over het probleem van hoe men met minimaal verbruik kan vliegen in functie van een artikel in  A& P  N° 414 Juillet 2008.

    Een eerste opmerking is dat dit slechts ALGEMENE RICHTLIJNEN zijn en dat het gebruik van de ORIGINELE FLIGHT MANUEL van het betrokken VLIEGTUIG moet gebruiken en AANGEPAST met de AMENDEMENTEN van de CONSTRUCTEUR.

    Voor de W/B moet men rekening houden met de gegevens van de laatste WEGING van het toestel welk bij de CN zit en ook met het gewicht van de passagiers en ook DE PILOOT en niet met de cijfers van het SAMPLE in de FLIGHT MANUAL.

     Ook het LEANEN is een belangrijk onderwerp welk men ook moet bekijken met de gegevens van de updated FLIGHT MANUAL.


    Zie A&P bldz 36 tot 43 als ALGEMENE RICHTLIJNEN


    Comments welkom ASAP  ;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-08-2008 om 13:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORSTEL voor LUCHTDOPEN
    Het voorstel voor DE LUCHTDOPEN in BENELUX is gelijkaardig als het FRANSE DGAC Article D510-7 du CODE de L'AVIATION CIVILE
    insere par decret N°98-884 du 28 Septembre 1998 art 1 du J.O du 03 OCTOBRE 1998


    COMENTAAR welkom;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM   ASAP

    10-08-2008 om 09:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Vandaag op de LUCHTHAVEN te ANTWERPEN tot 1230

    Deze week enkele dagen in de EU-ARENA

    ZATERDAG 16 AUGUSTUS  vanaf 0900 uur te SCHAFFEN/DIEST op de OLD-TIMERS FLY-IN en hoop enkele vrienden PILOTEN en SENIOREN te ontmoeten

    EEn berichte ware nuttig hoor !!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-08-2008 om 06:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN
    Wat betrefd het uitvoeren van LUCHTDOPEN in een VZW is er voor de ogenblik enige verwaring ontstaan door NATIONALE voorschriften welk in tegen strijd zijn met de EU-REGELGEVING.

    Voor zover ik de verschillende teksten bekijk is het in de toekomst mogelijk om in een VZW RONVLUCHTEN, LUCHTDOPEN en INIATIEVLUCHTEN te doen met toestellen  eigendom    van de  VZW en door LEDEN van DE CLUB

    Wel te verstaan dat deze vluchten geen COMMERCIEEL katakter mogen hebben en moeten terugkeren naar de plaats van vertrek zonder tussenlanding  en ook beperkt in tijdsduur.

    EU-OPS is enkel toepasselijk op CAT ( COMMERCIAL AIR TRANSPORT)

    Zie:  WWW.EASA.EUROPA.EU

    Deze toestand moeten wel nauwkeurig volgen in de toekomst via FAI, EAS , PPL/IR en IAOPA

    10-08-2008 om 05:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL ADVICE for PILOTS
    I sugest you consult the IFALPA  MEDICAL BRIEFING  LEAFLETS, witch contain some very

    intresting information for ANY PILOT


    WWW.IFALPA.ORG

    10-08-2008 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT voor een DAG
    Was heden lmorgend even aanwezig bij JEUGD & LUCHTVAART voor de briefing van de RAAC aan  de tweede beurt van PILOOT voor EEN DAG waarbij heden 12 deelnemers aanwezig waren.

    WWW.RAAC.BE

    Zeer intresant iniatief welk wij hopen dat weer zal kunnen worden ingericht in 2009 in functie van de nieuwe EASA voorgestelde reglementatie voor de NON CAT OPERATIONS door RF

    WWW.EASA.EUROPA.EU

    09-08-2008 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijkomende vraag over ONWEDERS
    Wat betrefd het probleem van BLIKSEM in vlucht voor een vliegtuig in vlucht is er geen gevaar, soms geeft dat lichte maar onbelangrijke beschadigingen op het toestel in vlucht.

    Wat betrefd de TURBULENTIE in vlucht bij een onweder kunnen we redelijk goed de zones van  turbulentie in vlucht vermijden en zullen we de vliegsnelheid verminderen zodat dit geen beschadiging veroorzaakt

    09-08-2008 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The ever-changing ENVIROMENTAL debate

    Conczening te impact of AVIATION  has the industry made a lot of progres.

     See text in the ERA publication of August 2008 page 17 by  SIMON McNAMARA

    A intresting point mentioned in this text is:

    The report of the IPCC in february 2007 refers to a concensius of 2500 scientists who BELIEVE humankind is responsible feor greenhouse gas concentration which , in turn ,are very likely to be responsible for increase in global temperatures !!!

    HOWEVER by May 2008  over 31.000 scientists had signed the so-called OREGON PETITION rejecting the IPCC line on CLIMAT CHANGE

    There seems to be no WARMING since 1998  and  PETER GLOVER in the FIRST POST  of the U.N conclude  " Both the UN and the MEDIA may soon be foorced to jettison entirely the myth of a climate science consensus

    VERY INTRESTING

    WWW.THEFIRSTPOST.CO.UK

    SIMON.MCNEMARA@ERAA.ORG

    08-08-2008 om 12:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    Je recois quelques question concernant Les BALISES DE DTRESSE 406MHZ en fonction de l'article dans AVIATION & PULOTE de Juillet 2008 N°414 par Emmanuel DAVIDSON.
     
     L'article est tres positive enver la possiblite de l'ELT 4006MHZ comme un vrai pour la securité dans L'AVIATION GENERAL et TRAVAIL AERIEN.

      Pour le moment je suis d'acord que cette balisse sera intresant an cas d'accident mais j'ai encore mes reserve si cela doit etre un equipement obligatoire pour toute AERONEF ??

      SEE: IAOPA RESOLUTION NUMBER 24/6 on the ELT 406MHZ requirements.

     J'ai le sentiment que l'article est fait en fonction des regles d'aplication en USA et FRANCE et que les prix mentionner sont assez optimist.

     J'attend les avis de IAOPA , FAI et EAS a se sujet.

    COMMENTS welcom  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    07-08-2008 om 11:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONWEDERS
    Wat betrfd onweders zijn de lijnvliegtuigen uitgerust met een WEDERRADAR welk de PILOOT informatie geven over de aktieve cellen in een onweerswolk zodat hij die kan vermijden.
     Meestal kan een lijnvliegtuig hoog genoeg vliegen om boven de onweerscellen te vliegen.
     
    Bij het dalen bekomt de piloot informatie over de weersomstandigheden op de luchthaven waar hij wil landen en zal dan beslissen of er geen gevaar is tijdens de nadering en de landing en ook nog gebruik makend van de WEDERRADAR aan boord.

    Lichre vliegtuigen gaan onweders vermijden en er zeer ver van wegblijven en wachten om te gaan landen tot het onweder voorbij is.

    Meestal is de duurtijd van een onweder slechts een twintigtal minuten.

     Ik hoop dat dit de gestelde vragen over de invloed van  onweders  in vlucht zoniet verwacht ik uw bijkomende vragen.

    07-08-2008 om 11:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    06-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKERS
    Iedereen welk mijn BLOG bezoekt kan daar reeds een aantal beantwoorde vragen en onderwerpen
     
    vinden door in het vakje  " ZOEKEN in  BLOG "  enn woord of benaming in te typen.

    Indien dit geen resultaat geeft stuur me dan een MAILTJE:

     
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    Denk er aan er bestaande geen lompe vragen hoor en tevens worden die individueel beandwoord en

    naamloos behandelt in mijn BLOG nadien ????





    06-08-2008 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRESS

     Recently I received some verbal story's by PILOTS,ENGENEERS,CUSTOM and also ATCO about the STRESS created by going on their tour of DUTY by the various and difernt SECURITY CHECKS aplied to them on various ocasions during their tour of duty.

    I had the feeling the story where made to strong but now after reading SHIRP-FEEDBACK N° 87 and N°86 do I start to believe there is a PROBLEM.

    This may create STRESS durng the OPERATIONS

    I SUGEST STRONGLY and URGENTLY to SOLVE THIS PROBLEM BEFORE IT CREATE A FATAL ACCIDENT.

     This is a HUMAN FACTOR PROBLEM thad must be adjusted URGENTLY


    WWW.CHIRP.CO.UK

    05-08-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!