Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    18-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT
    Zie op het FORUM onder OPROEPEN naar STEUN VOOR MINDER VALIDEN KINDEREN.


     Alle hulp ,steun of opmerkingen  of voorstellen zijn welkom !!!!

    18-02-2007 om 17:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8JUNI 2007
      WINGS FOR SCHILDREN   is  Een pianorecital op 8 JUNI 2007 ten voordele van de 27th DAG DER MINDERVALIDEN  KINDEREN

    zie op FORUM  onder EVENEMENTEN voor MINDERVALIDEN KINDEREN

     of stuur mij een E-MAIL met uw adres of E-MAIL voor meer informatie.

     NOOT:  SPONSERS zijn nog steeds welkom hoor ????


     sylvain_d_w@yahoo.fr

    18-02-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden ZATERDAG 17 Febr ben ik aanwezig van 10:00 tot 1230 en ZONDAG 18 Febr van 0900 tot 1200 u op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en beschikbaar voor de gevraagde afspraken op de voorziene tijdstippen.

    Ik stuur geen E-mail ter bevestiging deze morgend hoor.

    17-02-2007 om 05:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLEET 2
    Many E-mails received for clarification about the definition ;  SLEET

     Acording ICAO & WMO dit I in the past receive mails confirming thad the term sleet does not exist in the METEOROLOGY.

    In my FAA HANDBOOK AVITION WEATHER for PILOTS and FLIGHT OPERATIONS PERSONNEL  dated  1965 do I find:


    SLEET general transparent, globular, solid grains of ice witch have formed from freezing of raindrops or the refreezing of largely melted snowflakes falling through a below-freezing  layer of air near the Earth's surface.

    according this definition SLEET does not result in AIRFRAME ICING



    CAUTION:

    Many persons wrongly use the term SLEET for the precipitation of mixed RAIN & SNOW  or MELTING SNOW witch result in AIRFRAME ICING

    I hope this clarify my explenation concerning the 1960 HELICOPTER accident concerning the term SLEET

    16-02-2007 om 20:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESTE SENIOREN
    Een aantal SENIOREN hebben de indruk dat ik niet reageer op gestelde vragen:

     Dit komt door de vele bekomen E-mails elke dag dat het mij tocht een drietal dagen neemt alvorens ik kan antwoorden.

     Sommige vragen maken het noodzakelijk om bijkomende vragen aan andere diensten of collegas te vragen en zodoende komt uw antwoord maar eerst later.

     Veel van de gestelde vragen zijn reeds in mijn blog behandelt en kunt u snel terugvinden door een woord in te typen " ZOEKEN in BLOG"

      Indien u na 7 vdagen geheel geen antwoord hebt bekomen stuur uw vraag terug want dan is door de SPAM FILTER uw vraag verdwenen in de SPAM.

     ik hoop hiermede enkele SENIOREN hun vraag te hebben beantwoord.

     Steeds WELKOM hoor !!!!!!

    16-02-2007 om 17:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INFORMATION required for the EU
    There is urgently a need to obtaijn the information on the SME who are actively involved in the construction in the 27 EU +3 EEA memberstates for:

     GLIDERS
     ULM
     HELICOPTERS
     BALLOON
     AIRSCHIPS
     GYROCOPTERS
     AIRPLANE
     PARAMOTOR
     DELTAPLANE
     PARACHUTS

     REGARDS
     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    16-02-2007 om 09:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNINNG 2008
    ATC GLOBAL    EXHIBITION & CONFERENCE will take place in AMSTERDAM RAI on 11,12 and 13 th MARCH instead of the ATC MAASTRICHT event:

     WWW.ATCEVENTS.COM

    16-02-2007 om 09:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU CONSULTATION
    Concerning the  GENERAL AVIATION in the EUROPEAN COMMUNITY consultation are the reactions required BEFORE 01 APRIL 2007 to

    MIKOLAJ.RATAJCZYK@EC;EUROPA.EU

     I ame also intrested to have knowledge of your input in vieuw to support it verbaly at various levels in the EU INSTITUTIONS at all levels who are going or are already involved in this vital document to be finalisised after 01 APRIL 2007

    15-02-2007 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYING to ITALY
     
     Ther is a advanced NOTIFICATIONfor all AO concerning a STRIKE on 20 FEBRUARY 2007 byITALIAN ATS personnel

     NOTAMS IA0698/07 &nd IA0711/07

    Info via CFMU AO LIAISON CELL   

    LEN.HEARNDEN@EUROCONTROL.INT

    15-02-2007 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA TRAINING
    I receive regular request for the location of FAA FLIGHT INSTRUCTERS in BELGIUM:

    fort he moment I have the following FI on my E-MAILS avaible any other are also welcom to be mentioned:

      FRANCIS CLAESEN
      WIM VAN GENK
      EDDY EN HOLLANDER

     Pleas inform me on  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR     ASAP 

    15-02-2007 om 15:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST for INFORMATION
    In function of some obtained request on ELA                                   (EUROPEAN LIGHT AIRCRAFT)  do i SUGEST you contact:

    for the DYNAMIC           www.DEVOORT.COM
    for ATEC 321 FAETA    www.CYCLOONHOLLAND.NL
    for BREEZER C               www.IKARUSFLIGHT.NL



    15-02-2007 om 13:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WWII
    Ik krijg herhaalde malen vragen over de WWII 1940-1945 welk wel goed in mijn geheugen is gebleven hoor.

     Heden rondlopende in een SUPERMARKT te ANTWERPEN is het onvoorstelbaar welke keuze wij hebben aan voedingswaren dat was in 40-45 wel iets anders hoor, en in sommige delen van onze AARDBOL moet men het ook meet VEEEEEEEEL minder stellen hoor.


     Mijn aandacht werdt gevestigd via PRINS LANA op de website over WWII:  WWW.GEFUSILLEERDEN.BE   welk onze aandacht waart is hoor en :

          NOOIT  TE  VERGETEN ???????

    15-02-2007 om 11:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activity
    Since I have been out of the office the first three days of this week J have acumulated a delay in handling my E-MAILS and have now 240 outstanding mails to reply to.

     So pleas be a little patient until at least the end of this week before requesting a reply again.

     Also for urgent support contact the NATIONAL AOPA"s via
     WWW.IAOPA.ORG                                                                                     or EAS via :                                                                          WWW.EUROPE-AIRSPORT.FAI.ORG 
    or PPL/IR EUROPE  via :                                            
     WWW.PPLIR.ORG

    15-02-2007 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Das grobe Archives der AIRLINES
    De heer  ANDREAS FECKER maakt hier een zeer intresant handboek beschikbaar voor de AIRLINES geintreseerde.

     Contact: ANDREAS.FECKER@BUNDESWEHR.ORG

    15-02-2007 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISSION 14 FEB
    I was invited to the EMIF -CM2 2007 on the HEYZEL in BRUSSELS in vieuw to keep informed on the recent development of the CONFERENCE ORGANISERS,, PR POSSIBLITY ,, INCENTIFS and development on the EU-TOURISME BRANCH and their influance on the GA/AW world.

    15-02-2007 om 08:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS
    Leden van FLAG, VLRI en ABI welk belang stellen in de toekomstplannen van de EU-SES kunnen na inschrijving aanwezig zijn op de RAeS avondvoordracht op 07 MAART .

     Inschrijving noodzakelijk deelname gratis.

    contact;  BILL.ARMIT@EUROCONTROL.INT

     

    15-02-2007 om 07:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLEET
    Onlangs stelde ik weer vast dat de term gebruikt werdt in een LUCHTVAART  toelichting over het WEDER??

      CAUTION wat betekend ;  SLEET  ???


     I always react toward any METEOFORCASTER in EUROPE using the term SLEET.

     Raison is the folowing:

     In the 60 was I during a very large military excercise in EUROPE at NATO level flying  on a LIGHT HELICOPTER with a very important VIP and obtaining a weather briefing.

    Standing on the METEO-DESK the forcaster mentioned the possiblity of SLEET witch was for me also possible in function of the avaible documentation suplied so I cancelled the flight very, witch upsetted the VIP strongly!!

    Also because also on the desk there was a young american officer pilot who acepted to fly with his light helicopter and his 4 PAX.

     I recal thad I asked  the pilot if he had DEICING witch he answered as negative 

     I stayed on the ground and the Americanpilot left with his 4 passengers for his flight

    Months later I was informed thad during this exercise there where a number of accidents including a deadly accident of a light american helicopter with 5 POB.

    After futher difficult research I found it was the young American pilot with his 4 pax who received the same weather briefibg where i decided not to fly with my afresive VIP.

    In vieuw of this I started to do some research on the term used as SLEET at ICAO and WMO level and found there is no definition for this term

    However as a USA-CFI  i had located  the definition used at USA level as been " Dry icepellets not sticking to the airframe "where in my EUROPEAN used term it was" wet melting snow or rain mixed with snow and giving heavy icing."

    After a long and intense mailing about this misuse of the term SLEET i received thad this term was not to be used in weather briefings in aviation

    Note: on 13 Feb 2007 I  had again a  top METEOMAN using this termn  in a BRIEFING in EUROPE and on witch I made hem a verbal comment

     SAFETY is VITAL but very defficult to obtain ???

    15-02-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 FEBRUARY
    ATC MAASTRICHT,

     Spent a very intresting day, a lot of follow up wil be required ???

    14-02-2007 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
      SPECIALISED AERONAUTICAL TRAINING and EXPERIENCE   

     Suite a plusieur demande de la part de differentes pilotes prive endfin de completer leur formation a la navigation longue distance et se faire de l'experience du vol en regions montagneus avec iniation aux vols en altisurface et sur glacier.

     Mr SERGE RASKIN
     board member de ABI
    serge.Raskin@swing.be

    Organise un voyage en avion a SION-SUISSE(valois) (LSGS) 
    le 28,29,30 Avril & 01 Mai 2007  pour un cout estime 600€ pers pour environ 7h de vol

    Prenez contact ASAP pour toutes les detaille

    12-02-2007 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EURAMI
    The 20th GA took place on December 1th 1800 -2030 at Spenerhaus at Frankfurt Germany under the presidence of  Dr Michael WEINLICH president EURAMI

     for detailes contact  and a copy of the minuted contact ASAP infoeurami@aol.com

    12-02-2007 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAL -THORENS
    Je viens de recevoir confirmation que dans les deux mort du crasch a VAL-THORENS  en SAVOI en FRANCE sur un ALTIPORT  d'un MOSQUETAIRE  est un des pilotes de montagne et instructeur Mr ROBERT CHRISTINE de  l'EMP

    Nous transmetons notre condalecence a la famiele

    Les VOLE en MONTAGNE demande une experience et entrainement specialiser et meme dans certain cas la montagne TUE !!!

    12-02-2007 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GORDON BENNETT 2007
    The 2007 GORDON BENNETT

    decollera de  L'hipopodrome de BOITSFORT a Bruxelles , cela se passera mi-septembre

    12-02-2007 om 15:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEAC
    THE EUROPEAN AVIATION CLUB

    Is informing us of a Lunch Meeting on 7 March 2007

    Presentation on TERROTRISME and AVIATION

    BY

     MR Jonathan FAULT
     DG
     EC
     DG JUSTICE , FREEDOM and SECURITY

    more information on request to:  MIA.WOUTERS@LAFILI-LAW.be

    12-02-2007 om 15:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!