Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EURAMI
    Schijnbaar dat deze BLOG ook bekeken wordt door personen aktief in de " MEDISCHE  HULPVERLENING" en vragen stellen over de bijstand welk via LUCHTVAARTUIGEN beschikbaar zijn.
      Hier maken wij ondrscheidt voor de " PRIMAIRE en SECONDAIRE vervoer..
      Ik ga hier nu niet op in maar verwijs naar WWW.EURAMI.ORG
    welk een vergadering op 21 juni in BARCELONA, SPAIN heeft gevolgt door FIRST EUROPEAN INTENSIVE CARE TRANSPORTATION COURSE op  20th  & 24th juni .
    Voor bijkomende informatie over deze COURSE of over EURAMI.
     handleidingen contact: INFO@EURAMI.ORG
     in dit BLOG ga ik hierop niet verder uitweiden gezien het gespecialiseerde onderwerp maar commentaar en vragen zijn welkom.

    22-05-2005 om 18:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONBEANTWOORDE VRAGEN
    Personen wiens vraag ik niet beantwoord heb of niet duidelijk verklaart  heb,worden gevraagt deze terug te herhalen met desnoods bijkomende toelichtingen.

    Enkel via teksten de specifieke zaken over luchtvaart verduidelijken is niet zo eenvoudig hoor.

     Het vliegen zelf is minder moeilijk hoor

     REGARDS
      SYLVAIN  SDW

    22-05-2005 om 07:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEESBAARHEID van mijn BLOG
    Een der punten welk een aantal van de bezoekers van mijn BLOG terecht vermelden dat er een aantal onderwerpen voor hen geheel onverstaanbaar zijn.
    Ik zal trachten in de toekomst voo een aantal onderwerpen een nederlandstalige uitleg trachten te geven in plaats van de verwijzing naar een engelstalige site.
     Ik wijs er echter op dat ik steeds beschikbaar ben om op uw bijkomende reactie's via de BLOG te beantwoorden zodat iedereen dit kan volgen.

    21-05-2005 om 05:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTINGEN over de manier van vliegen
    Er zij soorten van piloten in de LUCHTVAART namelijk: op de

    STAATSLUCHTVAARTUIGEN: zoals
                        Politie met HELICOPTER en LICHTE VLIEGTUIGEN
     MILITAIREN - JACHTVLIEGTUIGEN
                             -OPLEIDINGSVLIEGTUIGEN
                             -TRANSOPRVLIEGTUIGEN
                             -HELICOPTERS 
                             -UAV
    BURGERLUCHTVAARTUIGEN vliegen voor
                             a) -GEREGELDE LIJNVLUCHTEN
                              b)-CHARTERS
                              c)- AIRTAXI
                              d)- GENERAL AVIATION
                              e)- ZAKENVLIEGEN
                              f)- AERIAL WORK
                              g)- SPORTVLIEGEN 

    in het BURGER  - LIJNPILOTEN op a en b
                               - BEROEPSPILOTEN  met IFR op c en e 
                               -PRIVAAT PILOTEN   

    DE MANIER van VLIEGEN :
       VFR  =VISUAL FLICHT RULES 
       IFR    =INSTRUMENT FLICHT RULES 

    VFR gebeurt enkel met goed weder en op zicht naar buiten en is de manier van vliegen voor de d,f en g.
    IFR gebeurt op instrumenten zonder zicht naar buiten behalve voor het opstijen en landen met zeer beperkte zichbaarheid  en door de a,b,c,en e .

     Ik hoop dat dit enkele vragers content steld tevens dient er vermeld dat er voor  d,e,f,en g er geen ouderdomslimiet voorzien is zolang de piloot maar om de 6 maand de medische proeven voldoet .
     Voor de a en b is deze ouderdomslimiet 60 jaar. voor internationale vluchten.

    Wat betreft het dragen van een parachut  voor de piloot is dit enkel noodzakelijk in militaire vluchten  of tijdens burgervluchten (AERIAL WORK)  voor het uitvoeren van paradrop met eenmotorige vliegtuigen.

     Ik hoop dat ik de algemene vragen heb toegelicht maar specifieke vragen mogen sreeds via mijn E-mail op de BLOG

                                              
       
                           

    20-05-2005 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TV uitzending NL1
    DE uitzending van NETWERK werdt PIETER VAN VOLLENHOVEN opgetrommelt om dhet onderwerp ONUR AIR aan te kaarten.
     Hij bevestigde de door mij beschreven toestand aanggande de EU toestand via de JAA/SAFA (ECAC) toestand met de opmerking dat het huidige incident de vorderingen in de EU kan versnellen.

    20-05-2005 om 05:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEILIGHEID VLIEGTUIGEN
    Gezien de vele vragen over het probleem der veiligheid der vliegtuigen verwijs ik u naar de NED1 nieuws van heden avond 19 mei  om 2000 u lokale tijd er in NETWERK de NCRV een uitzending heeft over dit probleem in nederland.
         REGARDS
         SYLVAIN

    19-05-2005 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NATUURMANJAK
    NATUURMANJAK u liet een bericht als reactie op mijn BLOG met vermelding ALLES over VLIEGTUIGEN via GOOGLE ik kan dat echter niet vinden en hoop dat je dit bericht ziet en mij een e-mailtje stuurt.
      REGARDS
      SYLVAIN  SDW1

    19-05-2005 om 11:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJKOMENDE WEBSITES
    IN functie van de vele vragen bezorg ik hier een overzicht van een aantal WEBSITES over allerlei LUCHTVAART aktiviteiten:

     ZWEEFVLIEGEN:
     - WWW.ZWEEFVLIEGEN.BE
      -WWW.BELGIANAIRCADETS.ORG
     -WWW.CNVV.BE

    MODELVLIEGEN
     -WWW.FLYTOVML.COM

    MOTERVLIEGEN:
     -WWW.VLIEGCLUB-GRIMBERGEN.BE
     -WWW.RAAC.BE


    AUTOGYRO
     - WWW.AUTOGYRO.BE

    ULM
     -WWW.SALONAUTO.BE

    PARAPENTE
     -WWW.IKARUS.BE

    PARACHUTISME
     -WWW.PCV.BE

    MUSEA
     -WWW.STAMPE.BE

    BALLONVAREN
     -WWW.BALLOONFEDERATION.BE
     -WWW.GASBALLON.BE


    ALGEMEEN
     -WWW.SKYCONTROL.NET(engelstalig)
     -WWW.MAISONDESAILES.BE

    Dit zijn er slechts enkele maar er zijn er veel meer in BELGIE waar u terecht kunt om de LUCHTVAART te benaderen en vragen en reageren mag steeds via mijn BLOG-GASTENBOEK en E-MAIL contacten. tevens staat er in het FORUM onder SPORTEN een onderwerp LUCHTVAART waar er nog vele punten werden besproken.
      REGARDS
      SYLVAIN  SDW1

    19-05-2005 om 08:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCH LUCHTVAART
    Vragen aangaande historische informatie  worden behandelt door een zeer aktieve ploeg zie  WWW.BAHA.BE
    Tevens bij de SPOTTERS vind men foto's en gegevens over allerlei informatie der LUCHTVAART weze het actueel of historisch zie:
    WWW.A-S-A.BE


    19-05-2005 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TOELICHTING TAALGEBRUIK voor KRITISCHE SENIOREN
    Een aantal E-mails en het FORUM beklagen zich over mijn taalgebruik in het NEDERLANDS niet correct zijnde? ik kan dat volmondig bevestigen en geef een toelichting.
    Tijdens de WW2 ging ik naar school in FRANKRIJK en nadien tot mijn 15 jaar in BELGIE, in het NEDERLANDSTALIGE onderwijs waar NEDERLANDS  niet mijn lievelingsvak was .                                                                                            1950 verliet ik de  schoolbanken  en behaalde mijn diploma van rijwielmaker via een leercontract en   probeerde mijn geluk als wielrenner. tot en met onafhankelijke op de weg en de baan. (RIK        VAN  LOOY )                                                                                                         1954  vervoegde ik de BELGISHE LUCHTMACHT en sedert 1956 ging over in een ENGELSTALIGE omgeving tot 2004.
    Tijdens mijn opleiding als piloot waren FRANS en ENGELS de voertaal.
    Tevens zal het U wel opvallen dat practische alle verwijzingen in de LUCHTVAART in het ENGELS zijn en toen wij vroeger onze examens voor de BELGISCHE luchtvaart deden was de kennis van het FRANS vitaal om te slagen in deze opleidingen.
    Tot en met 2004 werd alle briefwisseling door mijn echtgenote  gedaan en slechts sedert 17 nov 2004 ben ik via het SENIORENNET begonnen NEDERLANDS te schrijven.
     Ter toelichting ik kan sommige der personen welk op dit gebrekkig NEDERLANDS op wijzen dat de PILOTEN hun wijzerkes heel goed kunnen gebruiken en dat onze documenten aan boord allemaal in ENGELS zijn alsook onze gespreken en in sommige gevallen in het FRANS.
    Ik hoop dat dit duidelijkheid verschaft dat u met een NEDERLANDS onkundige piloot in veilige handen bent.

    19-05-2005 om 05:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RVSM
    Uit de vragen welke ik bekom blijkt dat er studenten op zoek zijn naar bepaalde aspecten in de LUCHTVAART PROCEDURES en namelijk tot de heden invoering van RVSM , dit komt er op neer dat nu un EUROPE en USA de vluchten boven FL 290 zijnde 29000 ft of ongeveer 10.000 meter hoogte nu op 1000ft of 300 meter vertikaal van elkaar gescheiden worden waar dit vroeger 2000ft of 600 meter was.
    Deze procedure werdt uitgewerkt via EUROCONTROL en de gegevens hierover zijn beschikbaar op WWW.EUROCONTROL.INT/RVSM

    of via WWW.ECACNAV.COM/RVSM

    18-05-2005 om 11:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AKTIVITEITEN SDW
    Vandaag zal ik in het BRUSSELSE de EU instelingen bezoeken om uit te vinden hoe ver men staat met het opmaken van de nodige richtlijnen om in de toekomst de verwarende toestand over vliegverbod toe te passen voor VLIEGTUIGEN welk tijdens een SAFA/JAA inspectie in een der lidstaten niet voldoet aan de VLIEGVEILIGHEIDS REGELS

    Gelieve NOTA te nemen dat dit voor gevolg heeft dat ik de vele E-mails niet onmidelijk zal beantwoorden zoals dit de laatste dagen heb gedaan.

    18-05-2005 om 04:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVERBOD

    Wat betreft het opleggen van vliegverbod door NEDERLAND verwijzen wij u naar: WWW.IVW.NL/AKTUEEL

     ook FRANKRIJK,DUITSLAND en ZWITSERLAND zijn solidair met NEDERLAND maar heden neemt elk land nog souverein zijn eigen beslissing  om een verbod toe te passen, dit is heden nog geen EU(EASA) bevoegdheid.

    17-05-2005 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.APPLICATION voor EUROCONTROL
    Een aantal vragen over de aanwerving bij EUROCONTROL komen terecht op mijn E-mail via FORUM en BLOG bezoekers daarom verwijs ik hier naar : WWW.EUROCONTROL.INT              HUMAN RESOURCES  en bijkomende informatie via RECRUITEMENT@EUROCONTROL.INT


    17-05-2005 om 14:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE BENAMINGEN
    Schijbaar zijn er studenten welke mijn BLOG hebben bekeken en stellen vragen over UAV( UNMANNED AERONAUTICAL VEHICLE )

    Dit is een nieuwe LUCHTRUIMGEBRUIKER die we in de toekomst meer en meer zien verschijnen.

     -Reeds in 1970 hebben wij in militaire middens en in beperkte luchtruim met UVS geexperimenteerd dit waren de zogenaamde DRONES zaoals de BELGISCHE EPERVIER.

     Nu heeft dat zich reeds veel verder ontwikkelde in de militaire toepassingen zoals men op het TV nieuws kan vernemen.

     De laatste jaren is men ook in de BURGER LUCHTVAART toepassingen van UAV met deze ontwikeling aan het experimenteren voor specifieke opdrachten.

     Maar stel U grust deze toepassingen zijn nog niet doorgedrongen in het NORMALE BURGERLUCHTVERKEER alhoewel sommige vooruitzichten dit schijnen te voorspellen voor 2050.

     Meer informatie mogelijk indien u dit wenst en raden u aan de FLAG te benaderen zie WWW.FLAG.BE
       REGARDS
        SDW1

    17-05-2005 om 09:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEILIGHEID van CHARTER VLUCHTEN
    Gelieve nota te nemen dat ik op deze vragen geen antwoord kan geven gezien dit een zeer ingewikkeld onderwerp is waar  men er  op EU vlak al jaren aandacht aan besteed .
     En zoals u uit het TV NIEUWS kunt zien nog aanleiding geeft tot grote verschillen van opinie der EU  lidstaten.

    17-05-2005 om 09:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE
    Ik heb getracht op de vele  vragen  onmiddelijk te antwoorden , voor  moeilijke vragen moest ik opzoekingen doen en vraagt dit wat tijd.
     moest ik u nietgeantwoord hebben of niet voldoende gelieve dan terug een e-mailtje te sturren of te reageren via de reactie op de BLOG.
      

    17-05-2005 om 07:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONUR AIR deel 2

    Schijnbaar heeft BELGIE nu ook bepalde toestellen van ONUR AIR de toegang verboden, namelijk de AIRBUS300.
     Het kan ook zijn dat dit enkel het benodigde papierwerk betreft waarmede de ailines soms problemen hebben.
     Onlangs hadden wij met een toestel problemen omdat de betrokken ambtenaar onze engelstalige documenten niet begreep wegens zijn beperkte kennis van het engels en ons toch twee uur tijd koste om dit probleem op te lossen alhoewel wij volgens de INTERNATIONELE regels voledig in orde waren.
     In somige landen is het taalgebruik door de administratie een bijkomend probleem dat voor moeilijkheden zorgt;

    16-05-2005 om 22:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONUR AIR
    Een aantal der e-mails hebben betrekking op de VEILIGHEID der vluchten van ONUR AIR , daar kan ik mij niet over uitspreken en is dit in uivoering van het SAFA programma van de JAA in functie van de overeenkomsten door de ECAC nog steeds  een beslissing van elke NATIONALE LUCHTVAARTAUTORITEIT ( CAA ).
     Voorlopig tot mijn beste kennis van dit onderwerp is dit nog steeds niet onder de bevoegdheid vab de EASA (EROPEAN AIR SAFETY AGENCY) gevestigd te KEULEN en behorende tot de EU( EUROPEESE UNIE) bevoegdheden zodat elk land dit zelf kan beslissen en toepassen.
    BELGIE heeft zoals elk ander der 189 ICAO lidstaten het souverein recht zelf te bepalen of zij een luchtvaartuig in haar luchtruim en luchthavens toelaat.
     Het is voorzien dat in de toekomst de beslissingen en bevindingen van SAFA worden topegeopast in de 25 EU lidstaten maar dat is nu nog niet het geval zover ik de huidige RICHTLIJNEN kan beoordelen.
     Ik vermoed dat deze situatie aanleiding zal zijn tot verdere stappen in de EU op dit gebied.
     Dit zal een ernstig onderwerp van overleg zijn tussen de lidstaten in de komende dagen.
     Beste vrienden beter kan ik voorlopig niet doen

    16-05-2005 om 05:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!