Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    03-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSPLANTATIE
    In funktie van de discutie op het FORUM onder het NIEUWS aangaande het probleem der NIEREN beschikbaar via CHINA verwijs ik ook naar:

    www.eurotransplant.org

    en ook in mijn BLOG onder het woord EUROTRANSPLANT

    03-12-2006 om 20:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV STER


    Gewoonlijk ben ik de TV STER

    Heden was mijn vrouwtje op het ATV  AVOND NIEUWS  vandaag Zaterdag 02 december                                                                                                                    

      
     
    tijdens het ophalen van de milieu gadget der stad  ANTWERPEN in he EHA te

    BORGERHOUT

    02-12-2006 om 18:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    In functie van een artikel in de GVA van 2/3 December over de inhuldiging van de nieuwe loods van de AIRTAXI FIRMA " ASL " op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN vermelde de Heer PHILIPH BODSON de aankoop van 10 VLJ van het type " ECLIPSE"



     Dit is een nieuwe generatie van lichte zakenjets die in de USA in ontwikkeling zijn en met een zeer laag gewicht (2700kgr) met hoge snelheid op grote hoogte( 10.000 meter) door één piloot met 4 of 5 pasagiers kunnen gebruikt worden voor zaken en prive vluchten.
     
     Voor informatie over het vermelde toestel zie:

     WWW.ECLIPSEAVIATION.COM

    Ben reeds geruime tijd betrokken bij deze nieuwe ontwikkeling via
    WWW.AOPA.ORG

    WWW.ABI.BE

    02-12-2006 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTEN
    Was gisteren Vrijdag 01 December te gast in HQ EUROCONTROL te gast bij de EAS  waar een ganse dag gesproken werdt over de LUCTVAART SPORTEN.

    Er waren een 160 tal deelnemers aanwezig in de zaal en een aantal standen werden opgericht betreffende de verschillende aktiviteiten onder de FAI vlag.

     Mijn eerste reactie betreft de zwakke aanwezigheid van uit de BELGISCHE LUCHTVAARTSPORTEN!!


     De redenenen zijn schijnbaar:

     1)- WORKSHOP enkel in het ENGELS zijnde
      2)-Heeft plaats op een VRIJDAG wat normaal voor de meeste een          WERKDAG is
     3)- Mijn LUCHTVAART AKTIVITEITEN hebben  niets te maken met EUROCONTROL
     4)- Ik vlieg enkel op lage hoogte
     5)- ik heb al mijn VERLOFDAGEN opgebruikt om tijdens het goede weder te VLIEGEN.


    OPMERKINGEN:
      a) ZEER INTRESANTE voordrachten door de verschillende vertegenwoordigers der LUCHTSPORTEN.
      b) Een door EUROCONTROL zeer intresante medewerking maar niet  genoeg afgestemd op de  luchtvaartaktiviteiten  der NON CAT AIRSPACE USERS
      c)- te weinig tijd beschikbaar voor deelname van uit de zaal
     d)- intresant voor mij om een aantal uit het oog verloren LUCHTVAART kennissen te ontmoeten.
     e) AANWEZIGHEID van EXPERTS uit de EU,DG-TREN,EUROCONTROL en het EP(icognito)BELGISCH BESTUUR der LUCHTVAART  en ook van BUITENLANDSE CAA en ATSP
    f)aanwezigheid van een IAOPA-EUR delegat

    onderstaande website  geven meer informatie over dit onderwerp alsook over de aktiviteiten van de : NON CAT AIRSPACE USERS

      WWW.EUROCONTROL.INT

      
      WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG
     

      WWW.IAOPA.ORG


      WWW.FAI.ORG


      WWW.PPLIR.ORG


      WWW.AOPA.ORG

      
      WWW.ASF.ORG


      WWW.FLAG.BE


      WWW.IAOPA-EUR.ORG


    Voor meer informatie neem contact op met  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR









     

    02-12-2006 om 16:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EMISIONS
    Wij verwaarlozen het aspect van EMISIONS geheel niet hoor:

    Er is deelname aan de ICAO-CAEP in 2007

    Bestudering van de studies van het MAX PLANCKE INSTITUUT

    EMISSIONS van:

    A) wegvervoer - PRIVE
                              -VRACHT
    B) zeevaart

    C) luchtvaart

    D) Industrie

    E) spoor

    F) huishoudelijk

    G) landbouw

    H) elektriciteits centrale( kernenergie,kolen,mazout)

    I) Human activity

    30-11-2006 om 13:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZAKENVLUCHTEN
    Men steld mij herhaalde malen vragen over het zakenvliegen in BELGIE in functie van de discutie in het FORUM over een voorstel  voor een KB tot " VERBOD tot VLIEGEN" voor toestellen boven de 7 TON op afstanden van minder dan 150 km in Belgie voor COMMERCIAL AIR TRANSPORT( CAT)

    Wat betreft ZALENVLIEGEN in BELGIE verwijzen wij u naar:
     WWW.FLYINGGROUP.EU
     WWW.ABELAG.BE
     WWW.ASL.BE

    Tevens zult u vaststellen dat beide FIRMA's reeds een voet naar het buitenland hebben gezet wegens de hier in Belgie negatieve benadering van de LUCHTVAART, zoals het iniatief om een KB in te voeren om vluchten in BELGIE te VERBIEDEN voor vliegtuigen in CAT boven de 7 TON

    30-11-2006 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    29-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERESENAAT op ZONDAG 04 Februarie 2007
    Op ZONDAG 04 Februarie 2007 om 14:30 uur in het "ELZENVELD"   in de LANGE GASTHUISSTRAAT 45 te ANTWERPEN

    Voor Informatie wende men zich tot :  BVSE@SKYNET.BE

    Ook voor reservatie is het bijwoonen van deze ERESENAAT dient men schriftelijk te reserveren want alhoewel de toegang gratis is , moet men zich  inschrijven noodzakelijk voor de veiligheids voorschriften ten opzichte van de aanwezige politieke EU en Nationale mandatarissen.

     Voor meer info verwijzen wij naar het nummer 5 van November 2006

                   EUROPA EEN
                   FEDERAAL  (UEF)

    BVSE
    Prins Boudewijnlaan 323
    2610 WILRIJK

    29-11-2006 om 19:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MALTA
    Wij kregen de initiele informatie aangaande:

    INTERNATIONAL AIR RALLY of MALTA  welk plaats vindt van 30 juni tot 04 juli 2007

    WEBSITE:    WWW.GEOCITIES.COM/MALTARALLY

    E-MAIL:     KISSAUNG@MAIL.GLOBAL.NET.MT

    29-11-2006 om 19:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERBOD tot VLIEGEN
    In functie van een planning van een MAROCAANSE AIRLINE om vluchten uit te voeren van CHARLEROI(BRUSSELS SOUTH) met tussenlanding te LIEGE/BIERSET  vorziet men een KB welk in BELGIE vluchten met vliegtuigen van 7 ton en meer vluchten uit te voeren van minder dan 150KM.

    Dit onderwerp werd op het FORUM van SENIORENNET geplaatst onder  het onderwerp NIEUWS " Verbod tot vliegen" en geeft aanleiding tot een zeer zware discutie tussen voor en tegenstanders van zulk verbod 

    uw zienswijze is welkom. !!!!!

     

    29-11-2006 om 18:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGASF
    In function of my past activity in the EGASF ( EUROPEAN GENERAL AVIATION SAFETY FEDERATION witch was abolished in 205 by the NATIONAL EURPEAN AOPA's was I invited via the EU to the
     SAFERTY MANAGEMENT in a CHANGING ENVIROMENT organised by EUROCONTROL DAP/SSH on 29 & 30 November 2006 at NH Brussels Airport hotel.

     The worksHOP has at thema:
     Definding our vision for the Future

     The presentations will be avaible:  WWW.EUROCONTROL.INT

    29-11-2006 om 18:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    DE LIDGELDEN voor de NATIONALE AOPA"s zijn zeer verschillend ik geef u hier de

    AOPA-BELGIUM

    30€   LIDGELD
    55€   LIDGELD + IAOPA CREW CARD
    75€   LIDGELD +AOPA-USA PILOT MAGAZINE
    100€ LIDGELD +IAOPA CREW CARD + AOPA-USA PILOT MAGARINE 


    AOPA-NEDERLAND:

     60€   LIDGELD
     108€ LIDGELD + AOPA-USA PILOTMAGAZINE
      voor 10€ bekomt u vier nummers van AOPA pilots e& planes aan huis als kennismaking met AOPA
     bel  ++ 31-06 4737463                                                                            of  E-mail PROEFNUMMERS@PILOTANDPLANES.NL

      Leden AOPA-NEDERLAND krijgen dit AOPA pilot & planes gratis toegezonden

      WWW.AOPA.NL

      AOPA-USA  see WWW.AOPA.ORG

    28-11-2006 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRONG ADVISE
    In the EU MEMBERSTATES ther will be in the future a homogene AIRSPACE CLASSIFICATION in function of the EU-SES project.

     However now are there a number of very diferent selection of ICAO CLASS AIRSPACE used and a number of changes are in progres.

     I ADVSE STRONGLY to make  for VFR operations a UPDATING of the avaible NAVIGATION CHARTS in function of NATIONAL AIP and NOTAMS

    The REQUIREMENTS and REGULATION are very different in the ICAO CLASS  A,B,C,D,E,F and G AIRSPACE

    Also caution for the TMZ zone mentioned in the AIP or NATAM and not mentioned on the VFR NAVIGATION CHARTS

    THERE ARE MANY UNAUTORISED AIRSPACE PENETRATIONS from VFR reported by ATCO and ATPL

    28-11-2006 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2007
    NIEUWJAARSDRINK, t'STAD TRACTEERT op ZONDAG 14 JANUARIE 2007 op de GROTE MARKT te ANTWERPEN van 1100 tot 1400 uuur.

     Soep,of frisse Pint om uw wensen uit te spreeken, met een BABEL of een ZOEN van wie u nog niet mocht ontmoeten in 2007

    En kijken geniet van de attracties.


     Ik hoop een aantal ANTWERPSE SENIOREN te ONTMOETEN.

    Beschrijving volgt later of kijk op deze BLOG onder de titel: PROFIEL

    28-11-2006 om 15:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AOPA services to AVIATORS
    I receive many request for assistance from AVIATORS who are member of any of the 63 NATIONAL AOPA.

     Be aware thad I ame no more the LIAISON OFFICER of the IAOPA(global) witch I retired from on 31  December 2004 after beeing actif in this function since 1980 assigned by DOC.

     Be also aware thad in each country ther is a individual and independent AOPA who is suplying services to his members only.

    Toward members of a other NATIONAL AOPA they may be not  be abel or willing to suply any service then some verbal advise.

     If you fly in a certain country regular I advise to become a member of the NATIONAL AOPA to obtain the FULL SERVICE.

    28-11-2006 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTRUIM INDELING
    In de EU-SES en via EUROCONTROL zijn er werkgroepen bezig om een homogeen EU-LUCHTRUIM INDELING en ICAO Claase in te voeren in de toekomst .......??????

     Heden zien wij in verschillende landen allerlei aanpassingen gebeuren zoals invoeren van TMZ en luchtruim van class E naar A worden.

     Wij vragenDRINGEND aan al de LUCHTRUIMGEBRUIKERS in VFR hun vluchten grondig voor te bereiden om AIRSPACE PENETRATION INCIDENTS te vermijden door het gebruik van niet aangepaste NAVIGATIEKAARTEN en onvoldoende voorbereiding met UP TO DATE INFORMATION

    27-11-2006 om 06:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN SDW
    Wegens bepaalde moeilijkheden met de PC zal ik die heden slechts eenmaal per dag raadplegen!!

    Due to somme dificulty with the PC wil I only be abel to consult the messages only once a day!!

    Par des dificulte sur le PC je ne peut que consulter les messages une fois par jour !!

     NEXT: 28-11-2006 at 0830 local

    Phone & FAX  ++ 32 (0)3 236 29 54

    I will be in BRUSSELS HQ EUROCONTROL on 29,30 Nov and 01 DEC

     SORRY
        SDW

    27-11-2006 om 05:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!