Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHTPLANNING part II

    For the NATIONAL AOPA's in EUROPE go to :

       WWW.IAOPA.ORG

    12-11-2006 om 07:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PLANNING
    Pleas for information on VFR  FLIGHT PREPARATIONS , FUEL and LODGING in EUROPE I strongly advise to take contact with the NATIONAL AOPA's on this subject

    12-11-2006 om 06:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST
    During my contacts at the EU level I have regular personel contacts on a number of aspects of AVIATION in the EU.!!!!

     1)-  ACI is publishing a list with information on the IMPORTANT AERODROME's in the 25 EU memberstates.

      Has IAOPA or any other GENRAL AVIATION involved organisation on the most important AERODROME or AIRFIELDS for the NON CAT operations.

     If so pleas transmit ASAP, I will transmit indicating the originator to the EU raporteur involved.

     2)- I have transmited the IAOPA STATISTICAL INFORMATION 2005 to the EU raporteur.
       This concerne almosr exclusive AIROPLANE's
    Is there somewhere i list on similar information on:
       HELICOPTERS
       GLIDERS
       BALLOONS
       GYROCOPTERS
       AIRSCHIPS
       ULM
       DPM
       PARAPLANE
       PARAPLANE-MOTORIZED
       DELTA FREE-FLYING
       PARACHUTISME

     Pleas transmit ASAP

    11-11-2006 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 NOVEMBER
    Op het FORUM onder het BABBELHOEKJE even stil gestaan bij deze dag WAPENSTILSTAND !!!!!

     

    11-11-2006 om 05:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IK ZOEK deel 2

    Heden avond om 19,50a heb ik mijn zoektocht naar ACHILLES BERLANT met SUCCES afgesloten door een initieel telefonisch contact dank zij de hulp bekomen van enkele SENIOREN welk op mijn oproep reageerden;

         THANKS

    11-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR- AIM
    I obtained a proposed isuue edition 0.4 of 30 October 2006 on EATM on the subject of: 
           STANDARDS for VFR PUBLICATION -STUDY REPORT         on the      AIM     for         EATM          of          EUROCONTROL

    Any intrested persons are required to inform me of their E-MAIL so thad I can transmit to them for consultation and comments to KEN REID at EUROCONTROL HQ in BRUSSELS

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
    KEN.REID@EUROCONTROL.INT

    10-11-2006 om 14:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SEPEMBER 2006

    Tijdens de Maand SEPTEMBER heb ik enkele van mijn WAPENBROEDERS der INTERNATIONALE LUCHTVAART verlmoren door het Overlijden van.

    PER HOLTER-SORENSEN  van NOORWEGEN op 22 SEPT

    BERNARD LAMY van FRANKRIJK op 25 SEPT

     Beide waren met mij zeer aktief in de jaren 80 om de belangen van GENERAL AVIATION te behartigen.

    Note: later werdt door ICAO er  tegen ons advies een splitsing gemaakt in GENERAL AVIATION en AERIAL WORK operations

    10-11-2006 om 14:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTRUIMGEBRUIKERS
    Gisteren een langdurig gesprek met de vertegenwoordigers van de andere soorten LUCHTRUIMGEBRUIKERS ( IATA,IACA,EBAA,ERA,AEA en ECA) om te trachten te vermijden dat in de toekomst wij onder LUCHTRUIMGEBRUIKERS ons in de PERS of op VERGADERINGEN elkaar betichten of aanvallen over verschillen van benadering van bepaalde aspecten op gebied van uitrustingen , of van de te betalen vergoedingen.
      Het is dringend nodig dat al de LUCHTRUIMGEBRUIKERS zich samen organiseren tegen de POLITIEKE MIDDENS welk wensen het gebruik van het LUCHTRUIM te doen afnemen in de toekomst uit zogezegde MILIEU ASPECTEN.
     Een vorstel werdt ingedient om enkel nog het hoogst noodzakelijk gebruik van LUCHTVAARTUIGEN toe te laten welk uit ECONOMISCHE redenen konden aanvaard worden.

     Het is dringend noodzakelijk om de politieke middens in t"oog te houden om zulke voorstellen in de kiem te smoren !!!

     Wij doen niet aan POLITIEK maar de POLITIEK heeft veel invloed op onze aktiviteiten als LUCHTRUIMGEBRUIKER ....... DUS   ......?????

    10-11-2006 om 09:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW E-MAILS
    I will try to reply to ALL the E-MAILS tomorow FRIDAY 10 NOVEMBER

    Ik zal trachten de E-MAILS  morgen VRIJDAG 10 NOVEMBER te beantwoorden


    Je vais essayer de repondre demain 10 NOVEMBRE a toutes les E-MAIL

        SORRY

    09-11-2006 om 21:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEFINITION
    GA  = GENERAL AVIATION (ICAO) is NON COMMERCIAL

    AW = AERIAL WORK( ICAO) Can be NONCOMMERCIAL  or COMMERCIAL   but is ( No CAT)


    CAT  = COMMERCIAL AIR TRANSPORT (ICAO)
                    -SCHEDULED
                    -NON SCHEDULED a)- CHARTER
                                                         b) - AIRTAXI


    BA  :=BUSINESS AVIATION  ( NON-ICAO)


    AS  = AIR-SPORT (NON ICAO)


     I alo like to draw your attention to the IAOPA Diagram on the various  ACTIVITY taken place in the AIRSPACE.

    09-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-HLG

    As follow up of the BRUSSELS CONFERENCE of 20 SEPTEMBER on the FUTURE of AVIATION REGULATION IN EUROPE the VP COMMISIONAR JACQUES BARROT has decided to create a   "HIGH LEVEL GROUP." ( HLG)

     The TOR : contain 7 TOPICS

     The OBJECTIVE : provide the COMMISION with input for the EU-SES mid term revieuw (ART 12(2) REGULATION (EC)549/2004 by mid-2007 as requested by EP and COUNCIL

     The COMPOSTION: this does not contain any person with knowledge of te NON COMMERCIAL AIR TRANSPORT AIRSPACE USERS nor any person of the SOCIAL DIALOGUE ????

    DG-TREN under LUC TYTGAT provide te secretariat

     The ROADMAP:  inauguraml meeting 8th NOVEMBER
                                    Second meeting  19th DECEMBER
                                    Up to ONE meeting MONTH
                                    REPORT  in MID-2007
    REPORTING to VP  J BARROT

    I strongly sugest the NON CAT AIRSPACE USERS ORGANISATIONS to make urgent input to this HLG work !!!

    09-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORLICHTING over de EU
    Zoals beloofd hebben wij aan een aantal ANTWERPSE SCHOLEN  en LUCHTVAARTORGANISATIES de gevraagde POSTERS over de EU bezorgt.

     De Posters:

      - COUNTRIES IN EUROPE

     -THE STORY of the EU from 1950 till 2005

     Deze zijn beschikbaar   in verschillende talen bij   : INFO EUROPE
                                                                                           SCHUMAN 14
                                                                                          1000 BRUSSEL
                                                                COMM.INFEUROPE@CEC.EU.INT
                                                             00-800-67.89.10.11  (gratis nummer)

    Te bestellen en persoonlijk af te halen

    08-11-2006 om 14:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    WOENSDAG 8 NOVEMBER en DONDERDAG 9 NOVEMBER ben ik afwezig op zending in de EU te BRUSSEL en zal de gestelde vragen enkel op VRIJDAG 10 NOVEMBER kunnen beantwoorden.

    07-11-2006 om 21:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTERS
    Ik bemerk  in het FORUM   onder de titel WETENSCHAP & TECHNIEK onder het onderwerp SPECIFIEKE VRAGEN OVER WETENSCHAP een aantal vragen en opmerkingen over het vliegen met helicopters.

     De helicopter haalt zijn draagkracht uit de draaiende hoofdrotor die niets anders is dan een vleugelprofieltje dat draagkracht opwekt opdezelfde wijze als een vleugelprofiel van een vliegtuig

     TILLIE bij het uitvallen van de TAILROTOR( schroefje aan de staart van de helicopter)  bestaat er een procedure om een noodlanding uit te voeren door gebruik te maken van de voorwaartse beweging en verlies van hoogte , maar dat kan enkel indien men zich in een gebied bevindt zonder hindernissen en niet tussen gebouwen want dan gaat men in autorotatie en kan men obmogelijk een geslaagde noodlanding uitvoeren hoor.

      KOTJE de huidige helicopter met een straalmotor haalt zijn voorwaartse snelhied niet uit deze turbinemotor maar op dezelfde wijze uit het kantelen van de rotor zoals dit zeer goed wordt uitgelegt in een der reacties die er door MICMAC is geplaatst met de zeer kleurijke schema door HELI-FLIGHTS(NL)

     Over het ZWEEFVLIEGTUIG heb ik een degelijke en juiste uitleg zien staan waar ik als ZWEEFVLIEGINSTRUCTEUR  100% achter sta

     Steeds welkom met bijkomende vragen die ik als helicopter, vliegtuig en zweefvliegtuig PILOOT-INSTRUCTEUR heb aangeleerd aan vele leerlingen in de MILITAIRE en BURGERLUCHTVAART ORGANISATIES waar ik aktief was.

    07-11-2006 om 21:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOST MESAGES
    I have the feeling thad a number of messages via E-MAIL have been LOST??

     Schijnbaar gaan er via E-MAIL berichten verloren zonder dat de afzender daar van op de hoogte wordt gesteld.

     Tevens stel ik ook vast dat een aantal korekte E-MAILS toekomen in de SPAM register en daardoor soms ten onrechte worden verwijdert

    07-11-2006 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIVES(vzw)
    BEREAU voor INFORMATIE over Bezoeken aan Ondernemongen en voor Documentatie over Economie en Technologie

     organiseert op Vrijdag 30 November van 13,50 een bezoek voor leerkrachten bij  MATERNE-CONFILUX te  B-5150 FLOREFFE

    duur 2 uur

    Info via:  BIVES@SKYNET.BE

    07-11-2006 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASSAGIERS
    Wat betreft de NIEUWE VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN voor PASSAGIERS zijn beschikbaar op:

     WWW.MOBILIT.FGOV.BE  onder de titel LUCHT en daar vindt u het:

      -PERSBERICHT

      -HANDLEIDING  welk de uitleg geeft

      -MODE D'EMPLOI

    07-11-2006 om 09:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARING als FI
    Als INSTRUCTEUR-PILOOT was ik betrokken in de praktische opleiding van ZWEEFVLIEGPILOTEN, VLIEGTUIGPILOTEN ,HELICOPTERPILOTEN en INSTRUCTEURS in de PRAKTISCHE en THEORETISCHE vakken in het MILITAIR en BURGER omgeving.

     Op de THEORIE was er:
      -LUCHTVAARTWETGEVING
      -LUCHTVAARTREGLEMENTAITIE
      -NAVIGATIE ( op zicht en met radionavigatie middemen)
      -WEERKUNDE
      -AERODYNAMIKA
      -HUMAN FACTORS
      -BESTURING
      -RADIOCOMMUNICATIE
      -PROCEDUREN VFR en IFR
      -INSTRUMENTEN
      -SYTEMEN

     vor meer hierover  voor de BURGERLIJKE VERGUNNINGEN verwijs ik naar de circulaires van het BESTUUR DER LUCTVAART nu genoemd SECRETARIAAT GENERAAL van MOBILITEIT  afdeling LUCHT

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    07-11-2006 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET WEER
    Een aantal CHATTERS, BLOGGERS en E-MAILTJES stellen mij vragen over het weder.

     Ik ben geen WEERMAN maar een PILOOT ZWEFVLIEGEN VLIEGUIG en HELICOPTER die als INSTRUCTEUR in het LEGER en BURGER les gaf aan kandidaat PILOTEN.

     Tevens als PILOOT heb ik vele jaren intensief met de weerkundige fenomeenen bezig geweest.

     Een VRAAG betreft wat een  WEERSINVERSIE is :

     Theoretisch is de temperatuur op MSL ( gemiddelde zeeniveau)15°C en neemt af met 0,65°C mer 100 meter stijgen.

     In praktijk neemt de temperatuur af met de hoogte maar bij bepaalde omstandigheden stopt die afname en krijgt men zelfs een toename van temperattur met de hoogte dit is wat men noemt een INVERSIE.
    Er zijn soorten inversies namelijk een grondinversie, hoogteinversie en een tropopauzeinversie

    Ik hoop dat dit een algemeen beeld geeft voor meer hierover raad ik aan een eenvoudig boekje:

    Natuurgids voor het WEER en de weersvoorspelling in kleuren  van
     J.M. MEULENHOF in AMSTERDAM

    07-11-2006 om 09:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E-MAILS

    Ik ga de individuele vragen over de  NIEUWE LUCHTVAARTBEVEILIGING  voor VLIEGTUIGPASAGIERS nu vanaf 10,00 uur UTC ( 11,00 uur local) niet meer beantwoorden

    07-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prijs van een PINTJE
    Zoals ik reeds onder de titel NIEUWS op het FORUM vermelde is er op DINSDAG 07 November een vergadering van de EU MINISTERS van FINANCIEN.

     Een mijner contacten wees mij op de agenda welk vermeld dat men een stemming heeft over de ACCIJNS op BIER en STERKE DRANK

     Alhoewel ik mij daar niet bij betrokken voel gezien ik zelden bier of sterke drank drink is het wel intresant om zulke debatten tussen de 25 lidstaten te volgen.

     Ik heb dat onderwerp nooit gezien in de ganse EU procedure en ken dus ook niet de achtergronden die de aanleiding zijn.

     Het onderwerp  komt  nu in FINANCIEN aan het bod , maar kan natuurlijk zijn oorsprong in een gans andere context gestart zijn.

    Tevens zien we hier dat het niet enkel de NATIONALE beslissingen die invloed hebben in het dagelijkse leven in ons landje.

     Tevens heb ik begrepen dat er sterke weerstand van de duitse COREPER is over dit voorstel.

     Bij de POL op het FORUM stel ik vast dat er bij de SENIOREN die het FORUM bezoeken er  veel VOORSTANDERS ZIJN om deze 31% ACCIJNS in te voeren???

    06-11-2006 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!