Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAAROM
    In functie van deze BLOG alsook mijn input op het FORUM en ook mijn aanwezigheid op de
     
    CHAT van SENIORENNET alsook mijn aanwezigheid in de EUROPEESE
     
    LUCHTVAARTMIDDENS krijg ik een ganse reeks van E-MAILS met positieve alsook negatieve
     
    reacties.

     Een dezer beschuldigt mij dat ik darmee grof geld zou verdienen??

     Ik verdien daar geheel NIETS mee.

    De opmerking die ik op deze toelichting kreeg was:

    NIEMAND DOET IETS ZONDER REDEN OF OM EEN BEPAALD DOEL NA TE STREVEN

    Ik zal trachten daarop hier  een toelichting te plaatsen op een later tijdstip

    13-04-2008 om 18:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMPORTING a AIRCRAFT with 0% VAT ??
    On a number of occasions I receive request concernig the claim the possiblity to import your new or used aircraft into Europe with a 0 % VAT

     I was aware of this possiblity in the past but I believe the DANISCH authority have adapted on request from the EU  this aplication and I advise to obtain required legal and financial advise by intending to aply this procedure via DENMARK

     the EFT is apaerently still proposing this aplication:

     WWW.EFT.AS

    12-04-2008 om 19:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting over SDW
    Gelieve nota te nemen dat ik heden deze aktiviteiten uitvoer ten persoonlijke titel en zonder enige vergoeding van enige organisatie waartoe ik behoor:

     Ik ben wel lid van een aantal organisatie maar heb geen mandaat in mijn benadereingen welk ik zuiver in functie van mijn eigen opinie uit voer:

     ACEC

     ABI

     FLAG

     VLRI

     KAvB

     VTB

     RAeS

     ASA

     SENIORENNET

      

    12-04-2008 om 16:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDSTALIGE EXAMEN VRAAG
    Ik geloof dat heden de Nederlandstalige vragen  voor PPL redelijk goed vertaald zijn uit het Frans??

    Een ankdote van vroegere vraag in het Nederlands;

    Verklaar de vorming van MIST op NIEUW LAND ??


    Aan u te verklaren wat het hier betrof ??



      Antwoorden welkom op :  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

      GEEN PRIJS te winnen hoor enkel voor de FUN !!!

    12-04-2008 om 14:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AVIATION EQUIPMENT

     Many times I receive request from PILOTS where they can obtain some AVIATION EQUIPMENT.

     For this I refer you to a close friend of me at ANTWERP AIRPORT.

     WWW.VERMEIREN-AVIATION.COM


     Toelichting er is eeen PILOTSHOP op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN welk niet permanent open is maar door te bellen naar  GSM 0477 57 09 67 is JOS daar binnen de 15 minuten aanwezig hoor

    For urgent delivery call  0477 57 09 67

    12-04-2008 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART VERZEKERING - INSURANCES

    Acording my knowledge ANY AIRCRAFT in the EU AIRSPACE ( or AIRSPACE of ANY EU MEMBER) must be covered bij a insurance for LIABILITY for persons on the ground and on board.

     In most country the document of prooving this insurance is mandatory on board.

     In BELGIUM this document does not figure in the mandatory documents but I believe the PILOT must always be abel to proof the coverage on any request on any AERODROME


     This is a temporary reaction to be confirmed by my expert in this subject.

       WWW.FINSERVE.BE


    Sorry heb dit in het ENGELS beantwoord gezien deze vraag ook de bezoekende piloten betreft.

    12-04-2008 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INFORMATION
      A number of E-MAILS by PILOTS  can the answer and information been located on the folowing website:



       WWW.IAOPA.EU

      WWW.IAOPA.ORG

       WWW.EUROCONTROL.INT

       WWW.AOPA.NL

       WWW.ASF.ORG


     So I will not to reply to this E-MAILS  ........................ SORRY

    11-04-2008 om 16:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SITUATIE SDW
    Heden moet ik een aantal bezoekers  vragen wat te wachten op het beantwoorden van mijn E-mailtjes, mijn prioriteit is nog steeds te reageren op berichten van de LUCHTRUIMGEBRUIKERS.

    Wegens mijn afwezigheid deze week in de EU-INSTELLINGEN heb ik een grote achterstand op het bijwerken van mijn BLOG, en  aanvullen van FORUM

    Heden met het mooie weer ga ik wat in de tuin werken en hoop zaterdag en zondag   op de PC terug   bij te werken.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    11-04-2008 om 15:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 100th jaar viering van 1th VLUCHT in BELGIE
    Wat betreft de viering van de EERSTE VLUCHT in BELGIE verneem ik de volgende geruchten !!


     24/25 MEI 2008  EERSTE vlucht van de VOISIN-FARMAN in BELGIE te GENT 
     door ....................??? te GENT

     28/29 NOVEMBER EERSTE vlucht van Baron DE CATERS in BELGIE te SINT JOB
     door...........................BElgisch Luchtvaart Museum te BRUSSEL


    Mischien weet er iemand al iets meer contact; SYLVAIN_D_W@YYHOO.FR

    11-04-2008 om 11:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VIP-VLJ

     As mentioned I was present at the VIP-VLJ Chaired by ALEX HENDRICKX.

     There was a intresting participation .
     
     For GENERAL AVIATION operations LARS HJELMBERG  from AOPA-SWEDEN was present.

     Full details will be made avaible at a later stadium and the 3th VIP wil take place on 14 and 15 October in BUDAPEST , this also give the possiblity to have some participation in the SIMULATION exercise.

     Also of intrest to GA & AW will be the 10 & 11 DECEMBER WORKSHOP on NAVIGATION AIDS with participation of:
    -AIRSPACE USERS
    -AIRFRAME
    -AVIONICS

    In vieuw to try to find solutions for the GA & AW operators to have afordable and simplofied Navigationsolutions developed for the futur.

    Concerning the VLJ TRAINING is there a major target to have the low time PPL-IR to follow a adequate conversion foe SINGEL PILOT operation  to have a SAFE but also a OPERATIONAL education and TRAINING to INTIGRATE inthe major CAT GAT operations ENROUTE ,TERMINAL and APROCHE configuration at high speed.

    After the TYPE TRAINING there will be a need for a period of flying with a monitoring pilot in function of the experience of the PIC

     for more information contact:
     

    -   WWW.EUROCONTROL.INT         USER CELL
    -   WWW.IAOPA-EUR.ORG              LARS HJELMBERG AOPA-SWEDEN
    -   WWW.EBAA.BE

    10-04-2008 om 20:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EU-REGULATION
    In the OJ of the EU of 19-03-2008  L 79/1 is thz REGULATION (EC) NĂ  216/2008 of the EP and
     
    of the COUNCIL of 20 February 2008 on CIVIL AVIATION


    NOTE: see   ART 70   ENTRY in FORCE


    I suggest a very in depth evaluation of the effect of this REGULATION

    10-04-2008 om 20:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. vandaag VIP
    Vandaag 10 APRIL 2008 ben ik aanwezig in EUROCONTROL HQ om deel te nemen aan de TASK FORCE  " VIP" dat staat voor VLJ INTIGRATION PANEL.

    VLJ = VERY LICHT JET

     Een groep van nieuwe soort vliegtuigen aktief in GENERAL AVIATION welk HOOG, SNEL en GOEDKOOP vliegen mogelijk maken voor de PRIVAAT-PILOOT met IFR


    WWW.EUROCONTROL.INT      zie onder EVENTS  CALENDER voor meer gegevens

    10-04-2008 om 05:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERMINAL CHARGES
    Received a detailed BRIEFING on the  WORKSHOP o, TERMINAL NAVIGATION

    CHARGES witch took place on 07 APRIL 2008 in the EUROPA CONFERENCE ROOM  at
     
    EUROCONTROL HQ

    This will be followed up by MR ARUNAS DEGUTIS MEP of the EP-TRAN  on behave of

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations

    WWW.ARUNASDEGUTIS.LT
    WWW.IAOPA-EUR.ORG

    10-04-2008 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOTY
    Was gisteren te gast op de uitrijking  receptie van de MOTY aan   NARESH GOYAL van  JET

    AIRWAYS uit INDIA bij de APC ( AVIATION PRESS CLUB  in de lokalen van

    AVIAPARTNER te ZAVENTEM


    WWW.APC.BE
    WWW.JETAIRWAYS.COM
    WWW.AVIAPARTNER.COM

    10-04-2008 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLAR IMPULS
    Was gisteren te gast in het EP via MmeChristiane de Veyrac MEP  vazn EP-TRAN and Comisionar

    Mr Jacques BARROT
     
    in TOWARDS A MORE SUSTAINABLE AVIATION  in het project                                 

     SOLAR IMPULSE  door de ploeg van  Bernard PICCARD en Andre BORSCHENBERG


      WWW.SOLARIMPULSE.COM

    10-04-2008 om 04:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI PPL Conversions
    Recently out attention was drawn on the present fast evolution in the renewed versions of certain AIRCRAFT with new equipement such as:

     Diesel ENGINE

     EFIS

    You may have a PILOT witch has a lot of experience on a classique AIRCRAFT MODEL and now requesting a conversion on a the same model but now equiped with a:

     DIESEL ENGINE

    EFIS

    or OTHER NEW SOFISTICATED EQUIPMENT .

     I sugest strongly to suply a THEORETICAL en  PRACTICAL COURS  and keep TRACES in your documentation on the PILOTS CONVERSION of the proof thad he has aquired the required knowledge  and obtained the UPDATED documentation in particular on the EMERGENCY situations !!

     THIS is a  ADVISE in function of obtained LEGAL aspects of FI RESPONSABLITY in case of

    INCIDENTS  or ACCIDENTS

    08-04-2008 om 11:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    I have been requested  at EU-level if whe have some information avaible on how in Flight whe can avoid a
     
    AIRPLANE te produce CONTRAILS ???


    I remember seeing such a information in the MILITARY HIGH ALTITUDE operations but can not

    locate the original information on this can anybody help me ASAP ??


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    08-04-2008 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!