Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    23-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ADVANCED PLANNING 2007
    In function of the recent  succesfull GENERAL & BUSINESS AVIATION DAY witch took place on Friday 31 March 2006 at HQ EUROCONTROL in BRUSSELS under the chairmanschip of PHIL BOYER (IAOPA) and LEX HENDRIKS (EUROCONTROL) are som intrested persons started to think on the 2007 edition for March/April 2007.

    In function of some request expressed schould the 2007 edition be adapted and based on subjects and papers introduced by the AIRSPACE USERS of the EU-SES project.

    Therefore it is urgently advised thad ANY AIRSPACE USER who does not belong to the CAT(COMMERCIAL AIR TRANSPORT , AIRLINE OPERATIONS) or STATE AIRCRAFT  and who is using the EUROPEAN AIRSPACE  or LANDINGPLACES can submit a SUBJECT in written form to MR SAM PARKIN at EUROCONTROL in vieuw to evaluate the posiblity of covering the subject in the AVIATION DAY 2007 

    The intention is to open the BRIEFING to the intrest of any AIRSPACE USER who is involved at COMMERCIAL or NON COMMERCIAL activity in the 25 EU memberstates.

    And to look at the REQUIREMENTS for
    ULM,DELTA,PARAPLANE,PARAMOTOR,AIRPLANE,
    PARACHUTISME,GLIDER,BALLOON,AIRSCHIP,
    GYROCOPTER,HELICOPTER,VLJ,AIRFIELD,AIRSTRIP
    or HELICOPTER LANDINGPLACE
    ( I hope I dint forget any intrested party)

    THE SLOGAN of the BRIEFING 2007 :

    "ALONE WHE ARE WEAK , TOGHETER WE ARE STRONG"

    ANY sugestions or comments are welcom ASAP  to SDW:
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    23-04-2006 om 18:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTMOETINGEN
    Deze morgend op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN ontmoeting met enkele intresante collega's INSTRUCTEURS waaronder een grote DAME der BELGISCHE LUCHTVAART welk naar mijn laatste informatie de 55.000 uur moet hebben als PILOTE meestal in AERIAL WORK  van het type INSTRUCTIE dus nooit of zelden met een automatische piloot aan boord

    23-04-2006 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 23 April 2006

    Heb heden weer even op alle gestelde vragen gereageerd, moesten er bezoekers van mijn BLOG zijn die tot op heden geen antwoord bekomen hebben dan vraag ik hen hun vraag terug in te zenden ASAP gezien ze dan verloren ging in de behandeling der vele E-MAILTJES


         SORRY
         SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     

    23-04-2006 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PETITIE NUTTELOOS GEWELD
    Wij hebben de PETITIE ondertekend op de BLOG:

     http://blog.seniorennet.be/NINJAZINAVINCENT

    22-04-2006 om 16:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK
    DE punten welk mijn aandacht hadden deze week in BRUSSEL zijn:

    bij DG-TREN 
     1)de vorderingen van de EU-AIP in Electronische uniforme vorm voor de 25 lidstaten.
    2) De final voorstellen voor de CHARGES voor gebruik van diensten der ATSP en AIRPORTS
    3) Security toewijzing aan EASA of aan DG-tren zelf ???

    In het EP-TRAN
     1) het onderwerp der technische aspecten  op gebied van SECURITY toe te passen op de LUCHTVAART in de toekomst, waar de MEP het vooral willen hebben van over hoe dit financieel te regelen !!!
     2) de ontwikkeling van de E-CALL en het gebruik van de 112 in geval van een AUTOONGEVAL
     3)  de vorderingen van JAA-JAR/OPS-1 naar de EU-OPS 1 voor de CAT met daarin het sterk betwiste onderwerp FTDT van de PILOTEN en de LICENSING van het CABINEPERSONEEL
     4) de herziening van de                              wat betreft de  uitbreiding van de verantwoordelijkheid en bevoegdheden van de EASA.
     5) Een verder uitdiepen van wat de BURGERS van de EU verwachten en in mijn geval in functie van de uitgeprinte teksten welk de SENIOREN via het FORUM in JANUARIE en FEBRUARIE naar voor brachten en welke teksten ik uitprinte en aan enkele MEP overhandigde ter inzage en voor hun reactie hierop!!!!
    6) de vraag om een studie te bekomen over de ECONOMISCHE,en SOCIALE waarde van de NIECOMMERCIELE LUCHTVAART  voor het belang van de EUROPEESE BURGER???

    HQ EUROCONTROL:

    1) 8.33 khz in LOWER AIRSPACE
    2) progres of MODE S
    3) progres on ADS-B
    4) AIRSPACE  classification
    5) progres on development of NEW ICAO  FLIGHT PLAN projest
    6) IFR flight planning project for INDIVIDUAL PILOTs flying IFR
    7) TCAS requirements for HELICOPTERS
    8) STATISTICAL information of the NON-CAT AIRSPACE USERS be it IFR or VFR(see draft SDW circulated)
    9) AIS SYMPOSIUM
    10) revieuw on SPECIAL VFR aplication
    11) clarification on ANEXE 3 of ICAO for METEO about GA/AW operations
    12) !!!!!!!!!

    Mogelijk dat de bovenstaande korte toelichting bijkomende vragen bij u doen opkomen en dan bent u steeds welkom deze in mijn GASTENBOEK of via E-MAIL te doen toekomen zodat ik de bovenstaande tekst verder zal uitwerken.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    SLOGAN van SDW:
    ER BESTAAN GEEN LOMPE VRAGEN HOOR !!!

    22-04-2006 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAT GEBEURT er in de EU
    Zal trachten dit WE een kort verslag te maken over wat er gebeurt in de EU waar ik aandacht aan besteed ?????

    22-04-2006 om 03:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACT met SDW
    Een aantal chatters zijn verwondert over mijn afwezigheid op de CHAT in de sag en s'avonds dit is echter het gevolg van mijn drukke betrokkenheid in de EU POLITIEK en de LUCHTVAART zoals u op deze BLOG kunt zien.
     Ik ben gewoonlijk op de CHAT bij "de vroege vogels "elke morgend tussen 0500 en 0600 uur smorgends alvorens ik verdwijn naar BRUSSEL

    U kunt me steeds contacteren per E-MAIL;  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   of via bericht in mijn BLOG dagboek !!!!

    21-04-2006 om 22:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIRD COLLISION
    Een der problemen van het vliegen op lage hoogte is het gevaar om in aanvaring te komen met VOGELS in vlucht vooral na het opstijgen of tijdens de nadering gezien er zich meestal veel vogels ophouden in de nabijheid van de LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN .

    RECOMMENDATION:

     1) bij het opmerken van VOGELS  op korte afstand tracht geen  brutale uitwijkende maneuvers te doen meestal zijn de vogels behendiger in het uitwijken dan wij met ons vliegtuig of helicopter.
    2) raadpleeg de BIRDHTAMS  die de vliegroutes, hoogten ,snelheden en datums van migratie vluchten beschrijven om zodoende deze te vermijden in vlucht
    3) bij een aanvaring is het geraadzaam om zo snel mogelijk te landen om de opgelopen schade waar te nemen

    REACTIONS:
     
    Gaarne uw ervaringen en reactie op mijn recommendation welk tegenstrijdig zijn met adviezen van bepaalde CAA's in EUROPA maar in lijn met mijn ervaring en ook met de voor  militaire  piloten voorziene adviezen.

    21-04-2006 om 21:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOMEN op Fort III te borsbeek
    Verneem zo juist dat er een bezwaarschrift met 520 handtekens is ingedient om de BESTENDIGE DEPUTATIE op 7 Juni de kapvergunning der bomen op het FORT III te doen weigeren.
     
    De veiligheid van de LUCHTVAART gebruikers en de duizende personen die belang hebben bij de goede en veilige werking der ANTWERPSE LUCHTHAVEN voor ANTWERPEN STAD en de ganse PROVINCIE zijn economische plaats in het NIEUWE EUROPA te geven wegen hier zeker tegen op.!!!!!!!!

    21-04-2006 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST der LUCHTVAART
    Vele Senioren stellen vragen over de ZWARTE LIJST der EU, deze is nu beschikbaar en deze toestellen mogen niet meer in het LUCHTRUIM der 25 EU lidstaten vliegen

    Deze vliegen echter buiten deze landen maar een TOUROPERATOR moet u vooraf vermelden met welke AIRLINES hij u wenst te vervoeren en zodoende kunt u dit voorstel weigeren

    Ga in mijn BLOG onder de titel   ZOEKEN IN BLOG en type in  ZWARTE LIJST

    21-04-2006 om 11:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ongeval te EBBT
    Wat betreft het ongeval op 17 April  te BRASSCHAAT-POLYGOON met een zwever betreft dit een  ASK21. meer informatie op WWW.aeroclub-brasschaat.be   onder EXTRA NIEUWS

    21-04-2006 om 06:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.USA
    Verneem zojuist dat SCOTT CROSFIELD  de legendarische TEST PILOOT waarmede ik in de jaren 60 een vlucht maakte tijdens een AIRSCHOW  is verongelukt  op Donderdag 20 April met een CESSNA 210A op 84 jarige leeftijd in de omgeving van ATLANTA/USA.

    21-04-2006 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 MEI 2006 te BRUSSEL

    OP ZATERDAG 06 MEI 2006 is het weer mogelijk om de EUROPEESE INSTELLINGEN te bezoeken en zijn er een aantal activiteiten die dag te BRUSSEL

      WWW.EUROPARL.EU.INT.
    WWW.BRUSSELSINTERNATIONAL.BE
     kijken onder EVENEMENTEN

    20-04-2006 om 20:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JOINING a ORGANISATION

    I receive a number of request from Individual PILOTS or OWNERS requesting me witch ORGANISATION I would advise them to join???

    I myself have been involved for 50 Years via AOPA and would of cours sujest to join the NATIONAL AOPA,,,,,,,,,,,,,,,However I have to be correct in some country the NATIONAL AOPA are very wel organised and actif in other they are on a low profile.
    Also for certain AIRSPACE ACTIVITY the NATIONAL AOPA is less actively involved and would I advise a other NATIONAL ORGANISATION who could be a better solution for your activity!!!!

    I will always a NEUTRAL level try to advise YOU for a specifique activity or a specifique problem via any NATIONAL ORGANISATION in vieuw to be abel to satisfy YOUR AERONAUTICAL ACTIVITY (or dream.)

     I LOVE  THE FLYING WORLD and will TRY thad you obtain ACCES to this FANTASTIC EXPERIENCE in the EUROPEAN AIRSPACE

    BUT I SUGEST STRONGLY to be a mMEMBER of a ORGANISATION in YOUR COUNTRY

    TOGHETER WHE ARE STRONG to obtain some priviliges in the future SINGLE EUROPEAN SKY  project via the SESAR

    20-04-2006 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL PILOOT in UK
    Wat betreft de MEDICAL voor Class 1 en 2 heb ik nu ook de gegevens beschikbaar voor de UK  JAA-JAR/FCL
    voor meer info stuur mij een E-mailtje

    20-04-2006 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIONS SDW
    I ame avaible to assist any PILOT or OWNER but strongly advise them to first contact somme of their NATIONAL organisations such as AOPA, EAS, PPL/IR  , EBAA , EGU , EHA , EMU, EPA, who have information avaible on many subject and witch I try to keep also informed on various items of intrest to their members.

    My activity in the EUROPEAN INSTITUTIONS is only a ONE MEN SCHOW and not supported bij the Qualified STAFF avaible in this organisations.

     The only advantage I have thad during my 50  1954)year in AVIATION and 25(1980) in the EUROPEAN INSTITUTIONS I have a number of very active personnel contacts at POLITICAL,ADMINISTRATIVE and TECHNICAL in many different area who have direct or indirect effect on  AVIATION

    19-04-2006 om 13:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION
    EVEN GEDULT ben dezer dagen afwezig in het EP  te BRUSSEL en kan onmogelijk jullie E-MAILTJES behandelen!!

     CAUTION I ame absent this days to the EUROPEAN INSTITUTIONS in BRUSSELS and ame not abel to react to your E-MAILS

     Je regret d'etre absent ces jours a BRUXELLES aux EP et pas disponible de repondre sur vos E-MAIL

    19-04-2006 om 04:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGONGEVAL 2
    Ik bekwam bijkomende informatie dat het ongeval te EBBT geen dodelijk slachtoffer heeft geiest maar een persoon in CHOCK en een andere licht gewond en een volledige vernielde zwever (perte total)  maar dat is minder ernstig dan eerst gemeld.

    18-04-2006 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGONGEVAL
    Verneem zo juist dat er te BRASCHAAT-POLYGOON (EBBT) een dodelijk zweefvliegtuig ongeval is gebeurt.
     Voorlopig geen oorzaak bekend en het zal wel even duren alvorens we de juiste toedracht en de oorzaak zullen kennen

    17-04-2006 om 18:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 APRIL to OOSTENDE
    Wat betreft de 29 April gaan wij met de TREIN, maar voor degene die met de wagen  wensen te gaan is er een GRATIS PARKING en PENDELBUS voorzien zie informatie hierover op FORUM

    17-04-2006 om 05:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBKH
    Zoals reeds vroeger vermeld viert KEIHEUVEL (EBKH) op 11/12/13 aug 2006 zijn 50 jarig bestaan door een gratis open dagen toegankelijk voor idereen , zie hiervoor de website: WWW.AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE
    Ik hoop er op  zondag 13 aug ook aanwezuig te zijn om de oude en aangename ogenblikken te herineren welk ik daar doorbracht in de jaren stillekes en hoop er een aantal oudere bekenden te ontmoeten welk mij opvingen in het Belgische luchtvaartlmiden  na onze terugkeer in BELGIE

    17-04-2006 om 05:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!