Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NO BLAME CULTURE
    Via some intresting emision in BBC-WORLD on 27 October at 1200 UTC dit i learn some intresting information on the utulisation of       THE NO BLAME CULTURE in the FORMULE I development at world level !!

     This aplication in the AVIATION WORLD for PILOTS, ATCO,ENGINEERS  could SAFE a LOT of LIVES in the future ??

    ACTION REQUIRED ????????

    27-10-2007 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORIEK WING-HELI te EBLG
    Heden is de WING-HELI gevestigd te EBLG bezig met het uitbouwen van een historisch lokaal over zijn ontstaan en dus tevens opzoek naar informatie over zijn wortels zijnde initieel  in de prille LUCHTMACHT het AIR-OP gevormd in Belgie in 1947 en later in APRIL 1954 verandert  naar de LANDMACHT als  het LT-AVN.

     Voor meer informatie zie naar:

       WWW.MIL.BE

     LUCHTCOMPONENT via EENHEDEN  WING HELI  - HISTORIEK

    27-10-2007 om 15:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP SDW
    Heden VRIJDAG 26 Oktober om 1550 b heb ik al mijn E-mailtjes weer beantwoord en heb ook de bezoekers van mijn BLOG welk een berichtje achterlieten in mijn GASTENBOEK ook een wederbezoekje gebracht.


    Ik hoop dat ik niemand vergeten ben !!!

    HAVE A NICE W.E
     

    26-10-2007 om 15:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILIEUVRIENDELIJK REIZEN
    Onder deze tiel vinden we in  MEDIA PLANET
     BUSINESS TRAVEL  een gans betoog over de CO-2 uitstoters!!

    Men verwijst naar de cijfers van het IPCC  studies over het VLIEGTUIG  met de vermelding dat het LUCHTVERKEER verantwoordelijk is voor 2% van de globale CO-2 uitstoot en dit in 2050 zou oplopen tot 3%

    Cijfers die volgens het IPCC worden gevonden.


    Maar wat zien we in vet gedrukt en zonder enige BRONVERMALDING daar staan in een kader ??


      "Sinds 1990 is de CO-2 uitstoot door internationaal vliegverkeer in Europa met maar liefst 83% gestegen "

    ???????????????????????????????????????????????????????

    26-10-2007 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOP TEN TIPS for GA & AW PILOTS
    I received via Antonio LICU the programme manager of the ESP of EUROCONTROL  

    the paper poster of the TOP TEN TIPS for GA pilots to avoid an airspace infringement, based on GOOD AIRMANSHIP and COMMON SENSE

    I also can transmit you the Electronic version if you suply me a usable E-mail

    Any sugestions, reactions or commrents are welcom via:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-10-2007 om 10:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE STADSFEESTZAAL
    Gisteren hebben wij met een korte wandeling de ANTWERPSE hernieuwde STADSFEESTZAAL bezocht en op de PADDESTOEL deze hernieuwing beklonken met een lekker glaasje champagne               LAURENT PERRIER

    Deze zaal heeft vroeger in onze jeugd een belangrijke rol gespeelt

    Het doel is nu wel niet meer hetzelfde maar het is een intresant iniatief om daar een overdekt winkelcentrum te hebben in het midden van de stad

     WWW.STADSFEESTZAAL.COM

    Wij zijn steeds fier om een SINJOOR te zijn , onafgezien dat er een aantal zaken beter konden zijn,,,,,,, maar ja wie zijn wij ,???

    26-10-2007 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. MODE "S" TRANSPONDERS

     During the  Stakeholders consultation workshop on the draft implementation rule on mode "S" Interrogator code allocation ( MSI)

    -out of the very technical agenda do i resume the folowing points to be verified!!

    a)-ICAO attachement "K" of ICAO-EUR air navigation plan( DOC7754) volume II , FASID

    b)- still some precautionwith the MILITARY aplications in Europe

    c)- Estimated cost seems to be too low according the manufacturers delegate present.

    d)-II/SI codes can give problems if not good coordinated between the various ATSP( via CAA)

    Note:
    Obtained off the record a agreement thad although thad EUROCONTROL han no requirements for the MODE "S" SSR for VFR operations in 2008 they will try to make a document avaible giving the updated CIRCULAIRES of the NATIONAL AUTHORITY ,as a guidance although from the NATIONAL EXPERTS I was informed thad the CIRCULAIRES are maybe not the final aplication for the VFR operations

    26-10-2007 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik krijg steeds vragen over het bekomen van Nederlandstalige luchtvaartinformatie over AOPA.

     Heden wordt de PILOTS & PLANE  van AOPA-NEDERLAND te koop aangeboden op ANTWERP AIRPORT in de BOOKSHOP voor een bedrag van 4€

    26-10-2007 om 09:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD/ZOMERTIJD (3)
     Wij blijven de WINTERTIJD gebruiken tot 30 MAART 2008 en dan weer de ZOMERTIJD tot 26 OKTOBER 2008

    Ik ga niet in op de e-mails over de PRO of CONTRA en voorzie deze te plaatsen op SENIORENNET op het FORUM onder OPENBAAR DEBAT

    24-10-2007 om 18:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    op NOVEMBER 27. 2007

     om 1900 hrs

    BURT RUTAN

    THE NEW AIRSPACE RACE

     LOCATION: VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL

    AULA-VUB campus ETTERBEEK

    toegang  6 triomlaan,toegang 13 pleinlaan

    Reservations at  WWW.FLAG.BE       asap 

    FEE:  85€

    24-10-2007 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.V.I.V JAARTHEMA
    WAs heden avond te gast bij  de voordrachtavond in het CENTRAAL STATION

    " BELGEN BOUWEN BUITEN EUROPA"

    Met een 600 deelnemers waren wij aanwezig van 18:00 u tot 22;00 uur op een zeer intresante avond.

     

    23-10-2007 om 21:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD/ZOMERTIJD (2)
    In functie van een aantal E-mails met vragen over de voordelen van het gebruik van WINTERTIJD en ZOMERTIJD kan ik daar niet grondig op ingaan.

     Ik heb verschillende HEARINGS daarover bijgewoont met zerr lange en complexe documenten met de PRO en CONTRA in de EU INSTELLINGEN en kan daaruit besluiten dar dit als voordeel zou hebben dat we MINDER ENERGIE verbruiken.

     Ik kom zelf niet tot zulk een besluit maar de EXPERTS hebben de MEP daarvan kunnen overtuigen zodat  zij daarvoor stemden en we dit nog steeds gebruiken tot nader order

     

    23-10-2007 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATV
    Op 29 Oktober  gaan wij met aandacht DAG TV op ATV bekijken omdat
     
    een onzer kennisen waar wij regelmatig een etentje houden zijn

    restaurant mag voorstellen aan het ANTWERPSE PUBLIEK voor degene

    die ATV kunnen ontvangen

    23-10-2007 om 13:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFUELING during MEDICAL FLIGHT
    Via AIS-AGORO do we receive information thad on some ITALIAN AIRPORT the MEDICAL PASIENT has to be taken out of the airplane during refueling and transported to the MEDICAL ROOM inside the airport??

     The normal procedure to refuel with paxengers on board and the STANED BY of the FIRE BRIGADE is nor accepted!!!


     Do other MEDICAL FLICHT operator have a similar experience in some AERDROME pleas advise me:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO  and also inform EURAMI of this to try to develop a aceptable aplication at EU level

    23-10-2007 om 09:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KONTAKTEN met SDW
    Voor personen welk kontakt met mij willen is de oplossing van gebruik te maken van mijn E-mail gezien ik geen GSM heb en ik zelden lang op dezelfde plaats ben waar er een telefoon aanwezig is.

    Ook kunt u mij meestal ontmoeten op ZATERDAG en ZONDAG voormiddag op  ANTWERP AIRPORT in de BELAIR-CAFETARIA tussen 10:00 en 12:00 maar een E-mailtje is wel aangeraden want soms verdwijn ik in hogere sferen of het gebeurt dat ik afwezig ben en op zending ??

     REGARDS

    23-10-2007 om 07:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLOEKEN
    In functie van de op het FORUM onder OPROEPEN geplaatste onderzoek onder de titen VLOEKEN waar ik mijn zienswijze gaf op gebiet van het TAALONDERZOEK heb ik nog de bijkomende informatie

    Tijdens mijn opleiding van PILOOT had ik een instrukteur die als ge durfde vloeken tijdens de vlucht omdat ge een bepaalde oefening mislukte  u een rode notificatie inschreef.

    Zijn verklaring was dat wanneer ge uw geest gebruikte om te vloeken dan verloor ge nutige tijd en aandacht  om een moelijke stuatie op te lossen

    Hierdoor heb ik geleerd om nooit te vloeken of te schelden op iemand omdat dit geheel geen nut heeft !!!

    23-10-2007 om 07:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW VIEUWS on AVIATION
    I like to draw your attention thad the information en vieuws thad

    I express on AVIATION in this BLOG are only based on my personnel vieuws and NoT to be taken as representative for any organization whit witch I was involved in the past or stil ame.

    I DO NOT REPRESENT a VIEUW for any SPECIFIQUE part of AVIATION ORGANISATIONS but only my personnel perception due to my limited involvement in the EU-ARENA and also the E-MAIL contacts from many individuels who stil contact me and also the regular conversations with MEP,EXPERTS,ADMINISTRATORS and CONSULTANTS.

    For CONSOLIDATED VIEUWS do I refer to the official and recognised organisations involved in the complex AVIATION WORLD from witch I was a smal participants since the 1954 and i still hope to be informed for a long time as HOBBY

    23-10-2007 om 05:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD/ZOMERTIJD
    Wat betrefd de voordelen of nadelen van deze overgang ga ik hier niet op ingaan.

    Heden gaan we de NACHT van ZATERDAG op ZONDAG om 0300 uur over van ZOMERTIJD naar WINTERTIJD.

    In theorie gaan we dan om 0300 uur de klok terugdraaien naar 0200 uur

    Praktisch gezien wil dat zeggen dat we voor het slapen gaan we de klok een uur terug zetten en dat we de zondag één uur langer mogen slapen

    SUCCES

    22-10-2007 om 18:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Presently there is a lot of information circulating on the ADS-B

    As fare I understand ADS-B can be used via MODE "S" extented squiter or via UAT.

     In the USA FAA is going for the utulisation of both methode however it appaers thad in the EU there is no possiblity to use UAT due to the non avaiblity of SPECTRUM ??

    22-10-2007 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGNOS
    From the EC level I have been aproced to be in favor of making the EGNOS aplication mandatory for ALL AIRSPACE USERS.

    So far I have been informed thad IATA,IACA,ERAA, and AEA are rejecten such a aplication.

    Apaerently IAOPA-EUR and EBAA are favorable on the mandatory introduction of EGNOS for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations

    Any reaction, information or sugestions are welcom ??ASAP

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    22-10-2007 om 17:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAB
    Participated today on the:
      PRC Evaluation of the FAB iniatives-consultation meeting at HQ-EUROCONTROL. chaired by Mr Jean-Francois VIVIER PRC Chairman

    Initial this aplication of FAB was adressing only the UPPER AIRSPACE above FL 285 but!!

     CAUTION the project has evaluated in aplication ABOVE FL195 and BELOW FL195

     Including  MANAGED  and UNMANAGED AIRSPACE 


    The detailed ionformation wil be avaible on the WWW.EUROCONTROL.INT   under the PRU information ??

    CAUTION and I sugest to keep a close scrutiny on this evaluation and the PRC recommendations.

     The present proposals for the 10 FAB from a bottum up is very confusing and I have the impression conflicting with the SESAR
     

    22-10-2007 om 17:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Zal jullie vragen over ZOMER/WINTERTIJD morgen trachten te beantwoorden hier op mijn BLOG, hedenmorgend geen tijd want vertrek sefens naar de EU-ARENA voor gans de dag

    22-10-2007 om 04:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!