Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AUTOGIRO

    In function of the questions on the GYROCOPTER in the EU do I advise to consult;

    WWW.AUTOGIRO.BE

    22-04-2007 om 18:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Ik bekom een E-mail van een USA LUCHGTVAART-UNIVERSITEIT welk zich verontschuldigd voor het intense consultatie  en mogelijk ongemak en overbelasting dat ik heb ervaren door het gebruik van mijn blog  via een experiment van haar luchtvaart  studenten

    22-04-2007 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTPATRIMONIUM
    Heden op 21 April deed Minister Dirk Van Mechelen een persmedeling in functie van de ERFGOEDDAG  ten behoeve van zijn goede bedoelingen ten opzichte van de LUCHTVAART.

    en verwees naar de GIDS voor het BELGISCHE LUCHTVAARTPATRIMONIUM en het Museum GEBROKEN WINGS

    zie ook:  WWW.FLYINGPENCIL.BE


    WWW.BAHAAT.BE


    Het probleem is dat ik reeds vele zulke mooie verklaringen ten behoeve van de LUCHTVAART in mijn bezit heb van telkens de PRE-VERKIEZING periodes in BELGIE

    GEEN WOORDEN maar DADEN ???

    22-04-2007 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COPA
    COPA of AOPA CANADA adviseert al de GA/AW operators een dossier op te bouwen welk de ECONOMISCHE waarde en invloed van uw LOKALE LUCHTHAVEN,VLIEGVELD of LANDINGSSTRIP heeft voor de omgeving waarin u gelegen bent.

    Tevens Ook heel belangrijk de aandacht te vestigen op de positieve invloed ten opzichte van de lokale jeugd.

    Lees mpet Aandacht en pas toe op uw lokale toestand:



     WHY VALUE YOUR LOCAL AIRPORT

      door:  GARTH WALACE

     WWW.COPANATIONAL.ORG

    or contact ASAP:   GARTH@HAPPYLANDINGS.COM

    22-04-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OLD FRIENDS
    I just received some good news from one of the fathers of the IAOPA iniative JUN RIVERA of the Philipins  via GERONIMO A. AMURAO

    Also is their now a 66th  AOPA  in the IAOPA council via  WWW.SASGHANA.ORG

    21-04-2007 om 15:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MANDATORY
    A important aspect you must be aware is that the ICAO-SARPS are NOT mandatory for domestic aviation.

     the ICAO-SARPS are only mandatory for the INTERNATIONAL AIRTRANSPORT meaning GA and CAT

    21-04-2007 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 APRIL
    Heden Vrijdag een dagje doorgebracht met het vrouwtje op het :
    50PLUSBEURS in ANTWERP EXPO                   als gast van KBC

    Zeer aangename dag doorgebracht met een verzameling van intresante informatie en proeven van (intresante) lekker franse wijntjes

    21-04-2007 om 04:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BUREN CONTACT
    Heden Donderdag 19 April waren wij te gast in onze straat bij een jong koppel welk ons uitnodigde voor:

     KOM 'S PIEPEN   in onze HUISKAMER             met een opvoering van                                      
    KOEN DE CAUTER QUARTET

    Een intresant iniatief om in een speciale sfeer enkele van de BUREN uit de straat te ontmoeten

    21-04-2007 om 04:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFIRMATION

    TODAY  21 APRIL I will be avaible at EBAW from 0800 till 1000 UTC at ANTWERP AIRPORT ( EBAW) for the promised CONSULTATION

    NOTE; 26,27,28 and 29 APRIL NO CONSULTATIONS and NOT avaible via phone,fax or E-mail

    Also 12,13 and 14 MAY no CONSULTATIONS and not avaible via phone,fax or E-mail

    21-04-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORDRACHTEN
    Voor de sprekers op voordrachten een goede raad wees steeds tijdig aanwezig om te zien dat alle voorziene hulpmidelen werken en dat alles in orde is.

     Ik stel vast dat in 70% van de gevallen er steeds problemen  op de laatste moment nog moeten opgelost worden alvorens u kunt aanvangen!!!!

    19-04-2007 om 18:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTFOTOGRAFIE
    HTTP://PHOTO.FLYFORFUN.BE

    19-04-2007 om 16:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIPLOME
    On Wensday i was present at the BELGIUM ROYAL AEROCLUB at MAISON DES AILES where under the Chairmanschip of Mr Victor WIEME the comite made the proposal to accept some two new candidate for the DIPLOME PAUL TISSANDIER for their contibution to AVIATION in general and partigular for the AVIATION SPORTS in BELGIUM

     see onder WWW.FAI.ORG

    19-04-2007 om 07:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Request
    Some person is making  daily a high number of entry in to my BLOG from the same PC, can you pleas clarify the raison.??

     

    17-04-2007 om 20:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSPORT and ENVIROMENT Ne 2
    In function of this subject i like to make reference to the documentation of ERAA:

    WWW.ERAA.ORG/NEWS/PUBLICATIONS.PHP

    and also to PLN:

    WWW.PNL.NL

    17-04-2007 om 11:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over de EU
    Sedert 1980 ben ok betrokken bij de EU instellingen alsook EUROCONTROL te BRUSSEL als Liaison officer voor IAOPA toen ik via  AOPA-BELGIUM door DOC ( J.B HARTRANFT) werdt benadert om IAOPA te vertegenwoordigen te Brussel en gesteunt door  de heren  H. KOEMANS en E .HEINRICH  werdt geintruceert in deze middens.

    Tijdens deze periode heb ik via een student stagiar ten behoeve van DG-7 een onderzoek trachten op te bouwen over wat de betekenis is van de niet CAT luchtvaart in het toen EEC der 12 lidstaten en onderzoeken welk te organisties welk zich met lUCHTVAART bezig houden te BRUSSEL,STRASBOURG en LUXEMBURG.
    Hier kwamen wij tot de bevinding dat er 125 organisaties aktief zijn in de LUCHTVAART

    Er werdt besloten dat het nutig zou zijn om te Brussel een bureel op te richten ten behoeve van de ganse NON CAT AIRSPACE USERS gebruikers.

     Een overeenkomst werdt gemaakt tussen EBAA,EAS en IAOPA om gemeenschapelijk te werken.

    In 1990 besloten UK,ZWITZERLAND,FRANKRIJK,SWEDEN,DUITSLAND BELGIE,NEDERLAND ,LUXEMBURG( als AOPA- BENELUX bestaande) een bureel op te richten bij de EEC met een permanent bureel te ANTWERPEN op de luchthaven met een permanente bezetting
    er werden de nodige contracten afgesloten door de Secretary-General van IAOPA.

    Het toegezegde budget op de IAOPA -RM kwam er echter niet en na 6 maand schipperen moest ik het bureel sluiten en de medewerker opzeggen

    Ik bleef actief als Benevol aktief voor IAOPA te Brussel tot einde 2004

    17-04-2007 om 11:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    ;advanced notice:

    26,27,28 and 29th April I will be out of the country and not abel to have any E-mail ,phone or fax facility's

    17-04-2007 om 09:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.To ANY PILOT
    I receive regular request from PILOTS from outside of EUROPE who request information on the possiblity for renting a AIRPLANE or HELICOPTER to travel in EUROPE.

    And also request for the REGULATION to be aplied in the EU.

     Due to the large amounts of request I ame not abel to react to all the E-mails any more and advise to contact the NATIONAL AOPA via :

    WWW.IAOPA.ORG

    You may also locate information on this BLOG

      SORRY

     

    16-04-2007 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reactie SDW
    Kan onmogelijk al de vragen over de volgende vragen beantwoorden:

     Vergoeding voor Staking op Brussels-airport

      Ik adviseer u te richten naar:  GEDUPEERDEN.STAKING.ZAVENTEM@HOTMAIL.COM


     naar Meester Peter CAFMEYER

    Over de HELICOPTER kaping kan ik voorlopig niet op antwoorden.

    16-04-2007 om 20:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO FLIGHT PLANS for IFR in EUROPE
    I can not continue to reply to all the questions concerning the utulisation of the IFR operations in EUROPE ;

    In vieuw I suggest strongly to obtain the JEPPESEN EATFM USER GUIDE  with the update service.

     WWW.JEPPESEN.COM

    or localy here at EBAW contact Mr Jos VERMEIREN

    16-04-2007 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRM
    Te BRUSSEL AIRPORT (EBBR)  en op SCHIPHOL (EHAM) is INTERCOM AIRPORT CADDY  een onderdeel van FACILICOM SERVICES GROUP ( FSG) te Schiedam in Nederland is nu aktief voor de afhandeling van passagiers met begeleidingsbehoeften.

    WWW.AIRPORTCADDY.BE

    16-04-2007 om 11:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ARBEIDERS
    Heden wordt ik weer betrokken bij verbouwwerken en stel nu weer vast dat de meestergasten zijn nederlandstalige maar de werkers zijn van verschillende nationaliteiten met volledig gebrek van kennis van Nederlands,frans,duits of engels!!!

    Ik begin mij af te vragen of er nog wel OB (Originele Belgen ) zijn welk aktief zijn als arbeider in de bouwsector???

    16-04-2007 om 10:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI vieuw on CTR ( CONTROL ZONE)
    Out of a number of conversations with operational ATCO do they prefer to have their CONTROL ZONE to be ICAO CLASS "D" airspace ins-tead of the mainly used CLASS "C" in many locations .


     Any feedback,sugestions or comments are welcom ASAP ??

    16-04-2007 om 10:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SECURITY - KAPING
    Wat betreft de kaping van de helicopter te Sint Truiden-Brustem en de ontsnaping uit de gevangenis kan ik voorlopig niets meer vertellen dan wat u op het nieuws vernam

    Zie dienaangaande  DRINGEND ons ADVIES voor piloten en eigenaars op de Privaat vliegvelden

    WWW.AOPA.ORG     AIRPORT WATCH

    16-04-2007 om 05:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Tijdens het WE waren er enkele SENIOREN naar de ANTWERPSE LUCHTHAVEN gekomen om mij te ontmoeten voor ADVIES, ik moet er echter op wijzen dat naar de LUCHTHAVEN komen mag steeds hoor maar indien u bepaalde informatie van mij wenst is een voorafgaandelijke afspraak ten sterktste aangeraden gezien ik elk WE reeds met een aantal piloten en ook senioren reeds afspraken heb gemaakt, tevens zijn er bepaalde WE dat ik op zending ben naar andere vliegvelden, vergaderingen naar het buiteland of afgesproken om even te vliegen

    Sorry voor de twee SENIOREN die de zaterdag onaangekondigd kwamen en waarvoor ik slechts 5 minuutjes beschikbaar had; meestal om 1200 uur verlaat ik de luchthaven hoor wegens andere verplichtingen!!!!!!

    16-04-2007 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!