Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRESTIGE
    Heden had ik het bezoek per privaat vliegtuig van een DUITSE PILOOT en PROFESSOR op de

     ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Ik bemerkte de landing en het parkeeren van het toestel op de TARMAC en de man stapte uit in een

     korte broek en polohemd gezien de warmte ( +36°C)

    Hij kwam naar het luchthaven gebouw waarbij ik mij afvroeg wat hij allemaal meebracht

    Een 30 minuten verscheen mijn bezoekende Professor  in STADSKLEDIJ en met DAS,  hij had zich in

     het WC omgekleed voor onze ontmoeting!!!

    10-07-2010 om 11:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    SUNDAY  11 JULY is the FLEMISCH HOLIDAY but I will be present at the ANTWERP

     AIRPORT in the BELAIR  cafetaria from 0900 b till 1230 b for the  

    APOINTEMENTS of the visiting PILOTS

    10-07-2010 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEPARTING EARLY FLIGHTS at ANTWERP AIRPORT
    For PASSENGERS departing at the EARLY VLM FLIGHT in ANTWERP AIRPORT

     ( ETD 0700 b)

    The BELAIR CAFETARIA is not OPEN but there is FREE COFFIE  made AVAIBLE in the

     DEPARTURE HALL

    SORRY for this ???

    10-07-2010 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBYING
    It is very intresting to notice in the IFALPA  SAFETY BULLETIN of 29 june 2010 to read thad a

    COMMENT INTRODUCED by me in 1970  toward ICAO concerning THE CROSSING of

    ANY RUNWAY on a AIERFIELD needs to be made only after a ATC CLEARANCE if their is a
    operatuional ATC present.

    ALSO in thad case a SCHARP LOOK OUT is REQUIRED

    As MILITARY and CIVILIAN INSTRUCTER in GENERAL AVIATION and AERIAL
     
    WORK  on LIGHT AIRPLANE and HELICOPTER OPERATIONS have I aplied this procedure

    since 1970

    Now also FAA has ADOPTED in their TAXI CLEARANCE PHRASOLOGIE !!

    LOBBYING get RESULTS after some TIME  1970  - 2010

    10-07-2010 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veel van uw vragen BEANDWOORD HIER!!
    Zie op   WWW.FLYFORFUN.BE

     door PETER SNOECKX

    10-07-2010 om 07:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVGAS
    Due to the many questions about the possible replacement of 100LL AVGAS in 2013 can I refer to;

    WWW.HJELMCO.COM


     Who has the 91/91 UL AVGAS avaible

    and ALSO

    AVGAS 115/145

    Also do some EU-EXPERTS refer to the possiblity of;

    DIESEL ENGINE introduction

    SOLAR POWER  see experiment  SOLAR IMPULSE  by Bertrand PICCARD  his team

    10-07-2010 om 06:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEBROKEN VLEUGELS/AILES BRISEES
    Belangstellende dienen zich te wenden naar;

     WWW.FLYINGPENCIL.BE

    10-07-2010 om 06:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATION in EUROPE ICAO REGION
    Presently there are a lot of NICE DREAMS in various EU-ORGANISATIONS.

     At EP there is the project thad the EC would be the single representand for the 27 +1 +2 members via the EU.

     ICAO-EUR/NAT  is also dreaming to play a more important role in the EU structure

    Also ECAC want to strenghten his power in EU-AVIATION

    EASA has of cours plans in the pipeline

    SESAR/JU  want to have a futher after the SESAR fase

    EUROCONTROL has a number of targets to recover in the EU-SES

    The DG-MOVE is also looking for development in the EUROPEAN-AVIATION

    There are also projects for a EU-MEDICAL BUREAU

    Also the LARGER EU DGAC, ANSP( FAB)  and NSA are looking to play a vital role in the EU development for the benefit of their personnel

    Also NATO is looking to have some parts of the CAKE in SECURITY and MILITARY COORDINATION in the EU-SES( ATM-activity)

    There is also the dream of a  ETSB  ( as the USA-NTSB)

    More information to be made avaible !!!

    09-07-2010 om 11:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKERS ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Een aantal SENIOREN bezoeken soms DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  en bevonden dat het BELAIR TERRAS gesloten was

    BELAIR terras is open in de WEEKDAGEN vanaf 1100 uur en WE en FEESTDAGEN vanaf 1000 uur

     Tevens kan het okasioneel vroeg of zelfs in de dag gesloten zijn in functie van de WEERSOMSTANDIGHEDEN en ook wegens gebrek aan beschikbaar PERSONEEL,

     TOELICHTING: in een onderhoud met het BELAIR MANAGEMENT komt het naar voor dat op bepaalde periodes het is geheel niet rendabel om het personeel beschikbaar te maken voor het TERRAS open te houden

    SORRY maar we moeten trachten het CAFETARIA, RESTAURANT en TERRAS rendabel te houden om de huidige BELAIR UITBATER te houden, gezien volgens mijn bekomen informatie men ZEER TEVREDEN is van de huidige DIENSTVERLENING

    09-07-2010 om 07:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BUSINESS AVIATION
    BUSINESS AVIATION is a part of GENERAL AVIATION 

    The OPERATION of a AIRCRAFT can be in any size been operated in:

    -CAT

    -GA

    -AW


    The AIRTAXI operations is a CAT operation

    A NIPPER up to a AIRBUS can be operated in GENERAL AVIATION operation

    ANY TYPE or SIZE can be AERIAL WORK OPERATION

    Take a look at:

    09-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAJOR PROBLEME for the AVIATION WORLD
    Presently I notice thad there are a number of persons involved in the EASA development who are SELF DECLARED EXPERTS in a number of projects to develop REGULATION based on the aspect SAFETY, but in reality developing a systeme witch is for the FINANCIAL benefit of their own TRADE.

    The information submitted by the AVIATION ORGANISATIONS and statistical information on ACCIDENTS   who proof thad at GLOBAL level their are no confirmation of the need to have the costly en burdsom regulation are neglected!!

    This increases the COST and the acces for the YOUNG and MOTIVATED YOUNGSTERS to variuos AVIATION ACTIVITY

    WHE need urgently in vieuw to MAINTAIN and INCREASE the power of the EUROPEAN UNION AERONAUTICAL INDUSTRY  because whe need urgently motivated persons in the 92 AVIATION JOBS

    SEE the   WWW.ICAO.ORG  statement

    SEE the  WWW.HALLDALE.ORG






    08-07-2010 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Presently I have a large amounth of E-MAILS to witch I have to react So pleas it may take time

    08-07-2010 om 06:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
     The EC has made a UPDATE of the BLACK LIST  of AIRLINES BANNED in the EU

    HTTP://EC.EUROPA.EU/TRANSPORT/AIR-BAN/DOC/LIST_EN.PDF

    http://ec.europa.eu/transport/air-ban/doc/list_en.pdf

    08-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE MAJOR PROBLEM in AVIATION


      




         REMOVED !!!

    07-07-2010 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN in DE LUCHTVAART
    Een der grote problemen in de LUCHTVAART is de huidige instelling

    -Het eerste doel van vele in  DE LUCHTVAART is de COMMERCIELE intrest.

     Vroeger als er een gesprek was tussen piloten dan was het onderwerp het VLIEGEN zelf, op welke toestellen men vloog en welk yoestellen men nog hoopte te vliegen.
     Een beroepspiloot veranderde van compagnie om op een nieuw TYPE van vliegtuig te kunnen vliegen.
    Nu verandert men van kompanie om meer te verdienen en minder te moeten vliegen

    Op verschillende levels hebben we nu mensen in verschillende diensten welk maar een doel voor ogen hebben bijkomende regels invoeren die hun inkomsten doen toenemen met het argument dat de nieuwe regels voor de vliegveiligheid alhoewel dat bij vele regels die worden ingevoerd  niet van nut zijn voor de veiligheid.

    Vroeger werden de PILOTEN, ATCO en MECHANIEKERS vooral gevonden in gemotiveerde jongeren welk de luchtvaart benaderden via  SPTTING, MODELBOUW,ZWEEFVLIEGEN, VLIEGEN op LICHTE VLIEGTUIGEN  of via hun initieele luchtvaart ervaring opdeten in DE MILITAIRE LUCHTVAART

    Nu is de STUDENT PILOOT degene welk zijn ouders  100.000 € beschikbaar maken om bij een COMMERCIEEL georienteerde FTO een opleiding kunnen volgen zonder dat zij enig belangstelling hebben in het VLIEGEN zelf

    De jongeren welk via hun LUCHTVAART ENTHOUSIASME de LUCHTVAART beroepsmatig wensen te benaderen en niet beschikken over de 100.000 € komen niet meer aanbot, ook de weg via de MILITAIRE LUCHTVAART is aan het opdrogen wegens de beperkingen in de militaire budgeten.

    HEDEN hoor ik BEROEPSPILOTEN zeggen ik MOET WEERAL VLIEGEN waar wij vroeger GELUKKIG waren dat we konden VLIEGEN, hoe meer hoe liever en de inkomsten waren voor ons bijzaak

    GAARNE uw toelichtingen, vragen of opmerkingen via:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE POLITIEK
    Verleden week heb ik nog een dag doorgebracht met een aantal INTERNATIONAL en EUROPESE

     hoogwaardigheids  personen tijdens een receotie en maaltijd met een anelyse over de ontwikkeling in de

     FRANSE politiek met de betwistingen tussen de verschillende partijen maar ook met inzicht of de

     tegenstrijdigheden binnen  de parij van de huidige FRANSE PRESIDENT

    05-07-2010 om 20:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEKE STREKKING
    Herhaalde malen krijg ik vragen over welk mijn politieke strekkings is ??

    Sedert jaren ben ik aktief op INTERNATIONAAL en op het vlak van de EUROPESE UNIE

    In mijn jaren voor dat ik aktief was op EU vlak als LOBBYIST voor DE LUCHTVAART namelijk

     voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS zoals bepaald in  de ICAO

     documenten

    Vroeger heb ik gestemt in functie van de politieke mandatarissen welk mij hebben bijgestaan in mijn

     betrachtingen  tot het bereiken van mijn doel PILOOT te worden na mijn WIELRENNERS JAREN 

     ( 50/54)

    Sedert 1980 is mijn stemgedrag het gevolg van de personen in verschillende politieke strekkingen

     welk mij behulpzaam waren in DE  INTERNATIONALE LUCHTVAART onderwerpen

    Dus ik ben geen trouwe aanhanger van een bepaalde POLITIEKE PARTIJ en mijn stem gaar zowel

     NATIONAAL( FEDERAAL), VLAAMSCH, of GEMEENTE naar een persoon zonder voorkeur

     van de betrokken partij

    05-07-2010 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHT-EN RUIMTEVAARTDAG URGENT INFO
    Heden kan ik bevestigen de DE LUCHT -en RUIMTEVAARTDAG in het

    EURO SPACE CENTER te TRANSINNE   Snelweg E411  afrit 24

    doorgaat op  ZONDAG 11 JULI vanaf 10;00 uur

     Contact ASAP;

    TELF:  0496/27 10 30

               0495/58 51 82

      BTOB@EUROSPACECENTER.BE

      WWW.EUROSPACECENTER.BE

      WWW.ESA.EU

    05-07-2010 om 18:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM VLIEGEN
    Een aantal persone'n zenden mij mpailtjes met het voorstel het gevaarlijk sportvliegen met ULM, ZWEVERS en LICHTE VLIEGTUIGEN  als SPORT te verbieden in EUROPA....????


    Het vliegen als SPORT heeft volgens mij evenveel recht als vele andere SPORTEN  Waarom zou ik moeten voorstellen dat te verbieden in de EU ??

    Het VLIEGEN als sport is niet gevaarlijker dan vele andere SPORTEN waar ook DODEN vallen maar dat komt niet of zelden in  DE MEDIA !!

    Vliegen met ULM is NIET GEVAARLIJK men moet echter een degelijke OPLEIDING VOLGEN en zich houden een DE BEPERKINGEN van het gebruikte ULM en de ERVARING van DE PILOOT

    Ongevallen met ZWEEFVLIEGTUIGEN en LICHTE VLIEGTUIGEN  komen ook voor maar in zeer beperkte maten, vooral de beginperiode van het VLIEGSEIZOEN gebeuren er ongevallen door het gebrek aan recente ervaring na de winterperiode

    SORRY verder geen commentaar of reactie nu !!

    05-07-2010 om 08:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM ongeval te KIEWIT
    Wat het dodelijk ULM ongeval betreft te HASSELT/KIEWIT   kan ik u heden niets 

    meer meedelen dan wat in de kranten is verschenen

     Het is onodig mij hier vtagen per E-mail te zenden., tevens moest ik goed bevriende persmensen hierover teleurstellen!!


     IK GA ME NIET BEZIG HOUDEN MET VERONDERSTELLINGEN

    Mijn DEELNEMING aan de familie van JONNY EECKELS en  aan deze van de leerling

    05-07-2010 om 06:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!