Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBAW
     VISITING AOPA members with a IAOPA AIRCREW CARD

    in  adition of the information avaible via the EAD from WWW.EUROCONTROL.INT  out  of the AIP BELGIUM  for pilots  visiting EBAW do I suply the follow  practical requested information:

     HOTEL : pilots who require a NICHT STOP at EBAW do I sugest to use the hotel closeds to the AERODROME:
     E-MAIL: ANTWERPEN@CAMPENILE.BE
     tel:  INT-32-(0)3 236 43 55
     fax  INT-32-(0)3 236 56 53

    If you want to visit the city check hotel information via,
     tel         INT+32-(0)3-285.67.69
     fax        INT+32(0)3 230 87 03
     E-mail:  INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.BE

    The BELAIR cafetaria openingshours have been changed again and are now:
     from MONDAY to FRIDAY and SUNDAY from 0700 UTC till 1700 or 1800 UTC
     SATERDAY from O8:00 UTC till 15:00 UTC

    CAUTION very soon change of TWR FREQ 121;40 Mhz to !!!!!!!

    WWW.BELAIR..BE.







    Pleas verify latest changes

    02-04-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ARO en IFR/PLN
    Tijdens de briefing over het vereenvoudigen van het indienen der vliegplans voor IFR  verwees de spreker van de CFMU herhaalde  malen om dit via de dienst ARO op de LUCHTHAVENS te doen, maar volgens mijn inziens is erop de meeste REGIONALE LUCHTHAVENS geen ARO meer beschikbaar en bestaat deze dienst nog maar enkel op de GROTE INTERNATIONALE LUCHTHAVENS.
    Zodoende zal dit geheel geen nut hebben voor de individuele IFR vluchten, gaarne ASAP uw reactie hier over om deze verkeerde benadering trachten aan te passen.

    01-04-2006 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION DAY 31 MAART 2006
    THE GENERAL and BUSINESS AVIATION DAY in EUROCONTROL  in BRUSSEL was bijgewoond door een 150 tal deelnemers en zeer intresant.
     Voor degene die de teksten en slides wensen te bekomen moeten mij hun E-MAIL adress bezorgen en zal ik deze doorsturen..
      LEX HENDRIKS stelde vast dat hij meer opmerkingen ,informatie ,reactie van de AIRSPACE USERS wenst te bekomen, bij voorkeur in het engels zodat hij dat in zijn ANT kan doorgeven om te trachten better rekening te houden met ALL AIRSPACE USERS noden in de toekomstige ontwikkelingen in EUROPA, tevens is het nuttig van mij daarvan ook op de hoogte te houden zodat ik persoonlijk de gestelde voorstellen of opmerkingen kan verder opvolgen bij mijn  brzoeken in EUROCONTROL;EU INSTELLINGEN en ook naar de andere organisties welk deel nemen in het consercium van SESAR en van de deelnemers aan de EU-SES via persoonlijke gespreken
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
    er bestaan geen stomme vragen of opmerkingen hoor !!!!!!!!!

    01-04-2006 om 06:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIONS SDW
    ZAl vandaag wegens mijn aanwezigheid in BRUSSEL in de IAOPA/EBAA/EUROCONTROL AVIATION DAY niet beschikbaar zijn om TELEFOON,FAX of E-MAILTJES onmidelijk te beantwoorden.
     Morgenvroeg  ZATERDAG en ZONDAG  ben ik aanwezig   te EBAW  in de CAFETARIA en bij de RAAC van 0900 tot 1200 (B) local time.
     Een verwitiging via E-mail is welkom om mij uw komst te melden

    31-03-2006 om 03:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NETJETS
    Stel juist vast dat er een intresante discutie is ontstaan over de aktiviteiten van NETJETS welk met een 500 tal vliegtuigen met enkele van mijn ex-leerlingen als PIC  in FRACTIONAL OWNERSCHIP in EUROPA  en over gans de wereldbol onder Portugeese vlag PRIVAAT VLUCHTEN uitvoert en dus een GENERAL AVIATION activiteit is.

    30-03-2006 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEBREK aan PILOTEN in EUROPA in de 21th EEUW

    EUROPE is NEGLECTING his GENERAL AVIATION and DESTROYING his AVIATION INDUSTRY of the FUTURE

    Deze Slogan gebruikte ik reeds in 1980 om de aandacht te vestigen op een probleem dat zich in de toekomst verder zal ontwikkelen in de EUROPEESE UNIE als men niet dringend de nodige aanpassingen doet in de huidige EU regelgeving ten opzichte van  de EUROPEESE AIR TRANSPORT.

     In de LUCHTVAART heeft men nu sedert jaren enkel aandacht gehad voor de noden van het vervoer van passagiers door de grote AIRLINES

    Men heeft volledig uit het oog verloren dat er in de LUCHTVAART 92 verschillende beroepen zijn waarvoor men de noodzaak heeft aan zeer gemotiveerde personen om deze vele taken uit te oefenen;

     Daarvoor is er noodzaak dat jongeren reeds heel vroeg met deze veeleisende maar zeer intresante omgeving in contact kunnen komen.

    Reeds in 1980 wees ik de toenmalige minister er op dat BELGIE in de LUCHTVAART de  BOKRIJK der LUCHTVAART zou worden gezien zijn negatieve benadering tenopzichte van GENERAL AVIATION in dit land.
    Ook in de toenmalige EU der 12 lidstaten wees ik herhaalde  malen  tijdens mijn eerste contacten ten behoeve van IAOPA bij het EP,EC en ESC op de noodzaak om  rekening te houden met GENERAL AVIATION  en deze aktiviteiten niet te verwaarlozen of te beperken in het EU LUCHTRUIM en op de EU LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN.

    Reeds heden stellen wij vast dat er een gebrek is aan ervaren PIC in verschillende streken van de EU der 25.

    Vele der huidige  ervaren PIC hebben hun weg gevonden door hun eerste stappen in de LUCHTVAART te zetten via het ZWEEFVLIEGEN en andere vormen der LUCTSPORTEN om via het opdoen van ervaring in GENERAL AVIATION of de MILITAIRE LUCHTVAART nadien in de CAT  beroepsmatig te gaan vliegen.

    Ook in het beroep van ATCO, ENGINEERS  en nog andere der LUCHTVAARTBEROEPEN stelde  men deze bron als een noodzaak. vast.

    Heden heeft men problemen om gemotiveerde  jongeren te vinden voor deze beroepen.

    Het volstaat niet om een kostelijke opleiding in een FTO te volgen  om zijn weg te vinden in de LUCHTVAART naar de LEFT SEAT moet  men voor een deel bezeten zijn door de LUCHTVAART MICROBE en gans zijn levenswijze aan te passen aan de noden der LUCHTVAART

     Heden verneem ik dat er een rapport bestaat van de heer  ANDREW  LOBBENBERG ten behoeve van de ABN-amro bank dat ook in deze richting wijst.

    Voor degene die hierover meer wensen te vernemen verwijs ik naar  GENERAL AVIATION van AOPA-UK van de maand April 2006 en de website van www.IAOPA(EUR)

    REACTIES en KOMENTAAR zijn welkom via mijn E-MAIL  ( SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR ) of  GASTENBOEK in deze BLOG

    30-03-2006 om 14:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verklaring over LOW COST AIRLINES
    Velen zijn vewondert dat er geen LOW COST AIRLINES op de ZWARTE LIJST van de EU staan.

    Gelieve te geloven dat de SAFA inspecteurs ook zeer wantrouwig zijn ten opzichte van deze maatschapijen die zeer goedkope vluchten aanbieden.

    Persoonlijk was ik ook heel wantrouwig en begreep niet hoe dit mogelijk was en heb daarom de opzoekingen door de EU en ECAC-JAA-SAFA van nabij gevolgt op het TECHNISCHE,PROCEDURES en TRAINING der PILOTEN en zag daar zeer goede resultaten.

     Nadien het ADMINISTRATIEVE verder mee bekeken en geleerd dat er hier een zeer geavanceerde en sterk vereenvoudigde administratie wordt toegepast die heel veel kosten uitspaart.

     Ook het gebruik van nieuwe moderne toestellen is een belangrijke factor om de kosten te drukken

     Ook is er schijnbaar een veel minder  MANAGEMENT , P.R en ADMINISTRATIEVE  staff in deze LUCHTVAART MAATSCHAPIJEN aanwezig dan in de grote gekende AIRLINEs

     Dit is een nieuwe vorm van AIRLINE MANAGEMENT die een nieuwe elan in de LUCHTVAART brengt

    Informatie te vinden op  WWW.ELFAA.COM

    30-03-2006 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING pre AVIATION DAY
    Vandaag wordt een drukke telefoondag want wegens de STAKINGEN in ENGLAND en FRANKRIJK zijn enkele der gasten welk in BRUSSEL moesten landen ergens anders in EUROPA geland en moeten we trachten ze vandaag naar hier te krijgen. en zijn een aantal van de geplande bezoeken die we moeten trachten te herschikken!!!
    STAKINGEN hebben steeds zeer grote invloed op de geplande vluchten omdat de LIJNVLIEGTUIGEN zeer intens gebruikt worden en men meestal de geplande vluchten geheel uit hun verband haalt en heeft dit gevolgen op verschillend vluchten ook in andere landen

    30-03-2006 om 05:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZENDING
    Ga nu naar BRUSSEL om de laatste zaken op punt te zetten voor de GENERAL AVIATION & BUSINESS AVIATION DAY van EUROCONTROL  IAOPA  EBAA aan te passen.
     LATE BOOKINGS nog steeds mogelijk  ASAP via WWW.EUROCONTROL.INT

    29-03-2006 om 05:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRCRAFT INSTRUMENTATION
    To my best knowledge ICAO and JAR-OPS 1 require to have 2 SENSATIVE ALTIMETERS in FEET and with a  HPA/MB SCALE;
    However for GA & AW I would sugest to look in your NATIONAL REGULATIONS and the AIP of the visiting country since ther seems to be differences toward ICAO requirements.
     However I believe thad EUROCONTROL has replyed to this question in a mutch beter way then I ame abel to do.
    WWW.EUROCONTROL.INT

    28-03-2006 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Gezien het vragen zijn van ENGELSTALIGE beantwoord ik deze in het ENGELS tevens is dat de door de LUCHTVARENDE gebruikte taal voor 189 landen voorzien, maar mpeestal zijn mijn teksten in het NEDERLANDS of wat er voor door gaat een foutje meer of minder is het minste van mijn zorg hoor !!!

    28-03-2006 om 12:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAXIMUM AGE for PILOTS
    According ICAO the PIC in CAT is allowed to be actif until his 65 , instead of the JAR-OPS 1 limit of 60.
     This does only aply to CAT and not to GA and AW , although that some experts are advising to have a age limit  of 80 to be placed on PPL , FI and EXAMINORS without any justification than there feeling that at this age we schould no more FLY a AIRPLANE or HELICOPTER;
     KEEP CLOSE OBSERVATION on YOUR NATIONAL REGULATORS who are trying  strongly to have this imposed via NATIONAL REGULATIONS witch  they until now  failed to obtain via JAA,EASA-EU, or ICAO REGULATIONS

    28-03-2006 om 08:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FI & RFI REFRESHER
    I was informed thad the FITC is organising a  REFRESHER SEMINAR  in the NETHERLAND is organised at the end of MARCH.
      I think that the JAR/FCL make it possible to have BELGIAN FI to participate and thad this is legal possible.
     Contact:  G.JACOBS@HETNET.NL or POOTMARSUM@TISCALI.NL  ASAP  SORRY  I only received the information this week

    28-03-2006 om 06:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVANCED INFORMATION for PILOTS

    1)- apaerently has the NETHERLANDS his VFR GUIDE avaible via the WEBSITE !!!

    2)- AOPA-NL has circulated the 2006  FREQUENCY CARD

    3)- Very soon there are changes in the FREQ at EBAW to be introduced ( 121,40  becoms 135,20 ) but to be confirmed in the AIP avaible for FREE  via EAD( WWW.EUROCONTROL.INT)

    4)- The difficulty at the BELGIAN MEDICAL services are still going on and whe are evaluating the use of the JAA-JAR/FCL MEDICAL in other country's as a solution, for individual problems contact ABI on SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     5)- BELGOCONTROL is developing a number positive iniatifs toward the GA,AW and SPORTING AIRSPACE USERS such as a :
      -METEO COURSES
      -AIC on AIRSPACE
      -SUPPORT for the VFR/NF
      -CLARIFICATION for SPECIAL VFR
      -THE chart 1/250.000 for BELGIUM updated till  2005 is avaible( info via VAC-PILOT SHOP ( VAC@SKYNET.BE )and  GATC (WWW.GATC.BE.) and  possible others
     6) CBT testing for ENGLISCH LANGUAGE for PILOTS and ATCO for 2008 ICAO standart requirement

    More on this later!!!!!!

    27-03-2006 om 04:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRO -CONTRA ZOMERUUR

    Reeds sedert 1980, tijdens mijn eerste stappen in de EU instellingen is dit een regelmatig terugkomende discutie in de verschillende diensten van de EU te Brussel in functie van ingediende VRAGEN van EUROPEANEN aan hun MEP of via PETIITIES met allerlei  redenen over dit onderwerp.
     Reeds uren heb ik daar discuties en expert raporten over bijgewoont.
    steeds grote verklaringen over de VOORDELEN mar ook de NADELEN van bekende profesoren en experts.
    En dan begint het politieke spel daar rond tussen politieke strekkingen en ook de nationale benaderingen.
    CONCLUSIE er is een probleem er zijn voordelen(maar begrijp niet voor wie of wat) men gaat het herzien maar voorlopig blijft het behouden tot een nadere datum.
     Ik kan het niet beoordelen en herinner me dat de bezetter in de II wereldoorlog dat ook reeds had ingevoerd en dat er toen gen discutie over was hoor.
     Nu is er discutie en ieder heeft het recht en de mogelijkheid zijn ongenoegen of genoegen uit te drukken in de pers en via zijn MEP in de EU !!!

     Deze morgend +14°C, 8/8 bewolkt, lichte wind, grond nat  geen regen maar  vrolijk rondspringende KIKKERS in onze tuin

    Uit de BLOG van AFM lees ik dat de duitsers dit in 1916 invoerden dus in de WW I en niet in de WW II wat ik mij herinerde uit mijn jeugdjaren in MERKSEM

    27-03-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!