Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    23-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OWNER MAINTENANCE
    TO be developed see:

     UK PILOT MAGAZINE  of AUGUST 2006   page 54-59and UK-CAP 393 !!!

      www.PILOTWEB.AERO

    23-07-2006 om 21:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. REACTIONS
    The information published concerning the EXAMINATIONS are the results of regular contacts with EXAMINATORS from various nationality, in my daily activity I have beside contacts with BELGIAN EXAMINATORS also contact with FRENCH,DUTCH,GERMAN,UK, IRISH,ITALIAN and LUXEMBURG
    FI and EXAMINATORS

    Today dit i receive a intresting information of a ITALIAN  FI presenting a JAR/FCL PPL with a  CESSNA model A150M( 1977) using a REIMS CESSNA F 152 of 1977 !!!!

     A let you make your own conclusions about the value of the training of this candidate in a FTO !!!!

    23-07-2006 om 19:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE PENETRATION
    I notice a large amounth of reports of ATCO of PENETRATIONS by VFR operating AIRPLANE  in their AIRSPACE without the REQUIRED R/T contact.

     This should be placed in the present high VFR activity during this period of the year but urgent education on this is vital from the AVIATION WORLD

    23-07-2006 om 19:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE FUTURE of the AVIATION
    During a number of social contacts at EU level before the ANUAL HOLIDAY of the EU experts in BRUSSELS dit i have a number of intresting contacts from witch I take the following CONCLUSIONS.

     1) There is a urgent need thad whe atract the EUROPEAN YOUTH toward the AVIATION WORLD and by this i not only point to the direction of PILOTS but to the many other JOBS in AVIATION

    2) ther is URGENT NEED thad the NON COMMERCIAL AIR TRANSPORT AIRSPACE USERS start to make a common aproche toward the POLITICAL and ADMINISTRATIF world of the EU INSTITUTIONS after evaluating the REQUIREMENTS of the various AERONAUTICAL ACTIVITY by any of the AIRSPACE USERS  and AVIATION ENTHOUSIASTS from SPOTTERS to any possible activity.

    3) AVIATORS actif in any field schould start to promote positively their and other AERONAUTICAL ACTIVITY toward the NON AVIATION WORLD

    23-07-2006 om 19:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPA wil correcte PRIJZEN
    Als men voor ons in de LUCHTVAART de naam EUROPA gebruikt denken wij aan de ICAO/EUR region die bestaat uit 54 lidstatenn maar in de bovenvermelde TITEL bedoelt men met EUROPA een iniatief van de EUROPEESE UNIE bestaande uit 25 lidstaten en betreft het hier een iniatief van de EC( EUROPEESE COMMISSIE) die een voorstel doet dat nu verder moet behandelt worden in het ganse EU systeem welk ik vroeger al heb getracht toe te lichten.


    Het betreft hier de PRIJZEN der LUCHTVAART MAATSCHAPIJEN ???

     Ik heb een tussenkomst geplaatst op het FORUM onder het onderwerp NIEUWS  bij de vermelding EUROPA WIL CORRECTE PRIJZEN

     Ik ga dus hier niet verder ingaan op dit onderwerp en de gestelde vragen per E-MAIL  enkel individueel behandelen

    23-07-2006 om 18:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEST III
    TEST lll

    23-07-2006 om 18:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    22-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DRAAIDAGEN
    Gisteren  21 JULI vonden te ANTWERPEN op de LUCHTHAVEN de 3e edition plaats van de jaarlijkse " DRAAIDAGEN" van 1400 tot 1700 uur.

     Voor foto's zie WWW.ASA-BE.COM

    22-07-2006 om 14:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE VLUCHT te ZAVENTEM( BRUSSEL NATIONAAL)
    Heden zie ik dat de eerste rechtstreekse lijnvlucht verbinding met CHINA naar BEIJING ( PEKING,) en CHANGAI)via HAINAM AIRLINES en SN-BRUSSELS AIRLINES zijn aangevangen. op DONDERDAG 20 JULI

     zie website SN-BRUSSELS AIRLINES    www.FLYSN.BE

     

    21-07-2006 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    LUCHTBALLONS VLIEGEN niet die VAREN.

     Een LUCHTBALLON hangt stil in de LUCHT en het is de lucht die zich verplaats ten opzichte van de grond.

     In VLUCHT is de SNELHEID van de BALLON NUL en hij vliegt dus niet we spreken van BALLONVAREN

     EEN UNIEKE ERVARING hoor !!!!!!!!!

     Zie info in deze BLOG onder zoeken ;  BALLONS

    21-07-2006 om 08:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOESPRAAK van de KONING voor de 21 JULI
    Luisterde let aandacht naar enkele intresante punten:

     1) De toepassing van de in 2000 opgestelde BARCELONA STRATEGIE van de EU om EUROPA aan de TOP te brengen op 2010

     Was aanwezig in een aantal vergadereingen dit jaar  over deze BARCELONA STRATEGY waaruit blijkt dat deze bij anelyse van de 2005 toestand de BARCELONA STRATEGY in de 25 lidstaten geheel niet verwezenlijkd is en men niet ziet hoe men de target voor 2010 kan bereiken.

     2) wat het gebruik der talen betreft kan ik dagelijks vaststellen dat dit betekend de grondige kennis van het ENGELS ontwikelen

     Zal dit later wel verder bijwerken in functie van de reacties op het FORUM onder het onderwerp POLITIEK onder de geplaatste  " 21 JULI NATIONALE FEESTDAG"

    20-07-2006 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    In function of the  DRAFT REPORT   and OPINION  on "REDUCING THE CLIMAT CHANGE IMPACT OF AVIATION " by Caroline LUCAS and Jeanine HENNIS_PLASSCHAERT of the EUROPEAN PARLIAMENT do I have the folowing comments from some EXPERTS:

     1) At military leven do they have the knowledge to reduce the visiblity of CONTRAILS during military operational flights above enemi regions but this has for effect a increase in fuel consomation!!!!

    2) CONTRAILS do not always result in CIRRUS CLOUDS !!!

    3) they sugest a in dept evaluation  of the IPCC report on this in point 1 mentioned aplication reducing the CONTRAILS but INCREASING the FUEL CONSMATION may mean a INCREASE of INVISIBLE EMISSIONS  !!!

    CONCLUSIONS what is the best for the enviromental protection ???

    20-07-2006 om 10:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OUDERDOM der VLIEGTUIGEN 1
    Een aantal vragen betreffen de VEILIGHEID in het VLIEGEN tijdens de verlofperiode.!!!!

     Eerst en vooral er bestaat een ZWARTE LIJST van de EU der VLIEGTUIGMAATSCHAPIJEN welk niet in de EU mogen vliegen en deze werdt onlangs nog aangepast.

    Een REGULATIONwelk in voege kwam op 16JULI 2006 betreft de verplichting om de mpasagier op de hoogte te brengen indien de AIR CARRIAGE CONTRACTOR gebruik maakt van een vliegtuig van een andere LUCHTVAART MAATSCAPPIJ

    zie MEMO/06/293 van 18 july 2006

    19-07-2006 om 16:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGNOS
    In vieuw of the many questions on the progres of the EGNOS do I sugest you to refer to:


    www.ESSP.BE

    19-07-2006 om 15:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFR MINIMA
    A number of FI(a) IR are requestions information on some changes in some AERODROME minima for IFR.

    During a verbal clarification there is made reference to the aplication of the JAA-JAR/OPS 1, but I can not clarify why this would have efect on AERODROME MINIMAS .
     
    I ame intrested in any clarification  on this subject or any additional information

    19-07-2006 om 15:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OUDERDOM van VLIEGTUIGEN 2
    Wat betreft met vluchten met LUCHTVAARTUIGEN in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK is de ouderdom van een LUCHTVAARTUIG niet het aspect  ouderdom dat een rol speelt maar vooral de onderhoud van het toestel, meestal zijn OLD-TIMERS zer goed onderhouden omdat de eigenaar zeer fanatiek op de onderhoud van zijn toestel zal nazien.

    In FTO en RF worden de toestellen onderhouden door erkende werkplaatsenen in deze organisaties is er een persoon welk speciaal daar toezicht op houdt

    Het is natuurlijk voor een leek moeilijk om de waarde van de onderhoud te bepalen, maar meestal zal de PILOOT persoonlijk ook hierop grondig toezicht houden gezien hij op de eerste plaats zit bij een ongeval

    Ik kan geen beoordeling geven over bepaalde vliegtuigen gelijk sommige personen mij per E-MAIL vragen

     Voir: AVIATION & PILOTE NĂ  390 JUILLET 2006 page 50-53

    19-07-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBBT
    Zie NOTAM  B1171/2006 voor de juiste toestand en ga niet voort op verbale informatie dat BRASSCHAAT voor de CIV CLUB zou gesloten zijn!!!

    PPR 32(0)3 663 11.55

    18-07-2006 om 19:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot PILOOT
    Heden hebben we als ABI bekomen dat een kandidaat de praktische vliegopleiding mag aanvangen alvorens zijn MEDISCHE GESCHIKTHEID te hebben bekomen.

    Wij dringen er wel op aan om de kandidaat zo snel mogelijk de MEDICAL te laten afleggen, en alhoewel er weinig gevallen zijn voor PPL die ongeschikt worden bevonden zijn er gevakllen waar dit wel gebeurt, voor PPL is dit niet zo ernstig want men kan nog het  ZWEEFVLIEGEN of ULM gaan beoefenen waarin men ook de nodige vreugde kan vinden.

    Het is wel noodzakelijk jongeren welk dit als een eerste stap naar het beroep van piloot doen zo snel mogelijk een MEDICAL JAR/FCL first class te laten ondergaan.

    Sommige RF (VZW) hebben intern de regel ingevoerd van geen praktijk opleiding te doen zolang de belanghebbende de MEDICAL niet heeft gedaan!!!

    18-07-2006 om 18:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TOELICHTING PROFIEL SDW
    Een JOURNALIST  stelde mij deze morgend de vraag waarom ik zo aktief blijf in de LUCHTVAART.

     LUCHTVAART was mijn HOBBY,SPORT en BEROEP en ik vervoegde de BELGISCHE LUCHTMACHT in 1954, om te trachten mijn JEUGDDROOM te verwezelijkingen ttz PILOOT worden.

    Na een moeilijke periode is me dit gelukt zowel in een MILITAIR als in een BURGER omgeving als PILOOT-INSTRUCTEUR  vooe SEL via ZWEEFVLIEGEN, VLIEGTUIG, en HELICOPTER.

    Wegens een AUTOONGEVAL werdt mijn doel gestopt maar ik bleef actief in de LUCHTVAART  via ABI,AOPA,IAOPA,ACEC op theoretisch en politiek vlak.

    De moeilijkheden kennende om de toegang tot de LUCHTVAART BEROEPEN te vinden heb ik me via JEUGD & LUCHTVAART ingezet om jongeren te adviseren in verschillende aspecten uit dank voor de hulp die ik in mijn beginde loopbaan kreeg van verschillende personen.

    Tevens is het steeds een vreugde om resultaten te bekomen zoals die elders op deze BLOG vermeld werden en tevens voel ik me door deze betrokkenheid nog steeds een jonge man van 70 , ook nog steeds sterk gesteund door mijn vrouwtje ANNITTA welk ik in 1955 huwde

     Ik hoop dat dit sommige vragers de nodige antwoorden geeft !!!!

    18-07-2006 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INIATIEF
    Een INIATIEF dat onze aandacht trok is de VLIEGVELD-WOON project in FRANKRIJK in navolging van zulke projecten in de USA en SPANJE

    www.aero-delahaye.com

    18-07-2006 om 15:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    NOTIFICATION

    The INFORMATION in this BLOG are my personel opinions exept if specifique mentioned, and has no LEGAL protection.

     Refer always to the OFFICIAL DOCUMENTS

    18-07-2006 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    NOTIFICATION

    The INFORMATION in this BLOG are my personel opinions exept if specifique mentioned, and has no LEGAL protection.

     Refer always to the OFFICIAL DOCUMENTS

    18-07-2006 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY ???????
    Whe advis PILOTS to consult regular:

      http://www.eurocontrol.int  
         
       search ------>>>       SAFETY_ALERT_BOARD.

     http://asrs.arc.nasa.gov

     www.ASF.ORG

     www.Fsptc.net

    www.FLIGHTSAFETY.ORG


    www.etsc.be

    18-07-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!