Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW aktiviteiten
    Heden heb ik de indruk dat ik alle gestelde vragen via E-mailtjes heb beandwoord.

    Indien u geen andwoord kreeg op uw vraag of opmerking gelieve het dan nogmaals te verzenden......!!!

    21-06-2009 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAJOR PROBLEMS
    Out of the conversation with a number of PILOT-INSTRUCTERS do apaer a number of problems for the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS in the EUROPEAN UNION

    - The MANDATORY equipage of the SSR MODE"S" imposed in certain EU MEMBERSTATES at NATIONAL LEVEN  for VFR OPERATIONS. ??

    -The MANDATORY requirement to be equiped with a ELT 4006 MHZ ???

    -The EXAMINATION aplication on the ICAO LANGUAGE REQUIREMENT to obtain a LEVEL 5 or 6

    -Also from ATCO-INSTRUCTERS was I made aware thad there are no adequate guidance avaible for a AIRPLANE whitch has been HIGHJACKED and is in FLIGHT in VFR OPERATIONS ??
    Also the links with the Military services and Federal police services seems very confusing for the operational ATCO

    -The MANDATORY aplication for a NPO (VZW) involved in NON COMMERCIAL AERIAL WORK seems te be very confusing.

    -The aplication of FRACTIONAL OWNERSCHIP is very confusing at EU level

    -The utulisation of the 406 MHZ PLB is not very clear ??

    -There seems to be contradictions between THE NATIONAL LAWS and the EU-REGULATIONS for operational AVIATORS

    There is a urgend need to have a clear vieuw on the STATUS of the various AVIATION ORGANISATIONS and a EU coordinated aproche on the NON CAT OPERATIONS

    -The CERTIFICATION and OPERATIONS of HISTORICAL AIRCRAFT across the 27 inside EU borders

    -The UNJUSTIFIED increase of the COST for SERVICES toward the NON CAT OPERATINS at NATIONAL LEVEL and at AERODROME

    -The requirement at certain AERODROME to USE THE NATIONAL LANGUAGE instead of ENGLISCH

    COMMENTS,SUGESTIONS and QUESTIONS are always welcom:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-06-2009 om 20:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPONSERING
    Ben op zoek naar SPONSERS voor:

     WWW.WINGSFORCHILDREN.EU

    contact

     INFO@WINGSFORCHILDREN.EU

      Voor meer info mag u mij ook contacteren

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-06-2009 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZWAARSCHRIFT " LANGE WAPPER"
    Dank voor de vele reacties over deze oproep !!

     Ook dank voor de vele welk er mij op wezen dat in mijn zin het woordje " NIET" ontbrak welk op de originele versie er wel staat hoor.

    De familie DE BOIS die de coordinator is heeft ook de volledige tekst met de MOTIVATIE beschikbaar gemaakt op papier en verzameld de getekende exemplaren om deze voor 24 JUNI 2009 in te dienen .

     SUCCES ????

    21-06-2009 om 05:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDENS aan boord van een VLIEGTUIG in vlucht
    Wat betrefd een overlijden van een persoon aan boord van een vliegtuig in vlucht is men daarop voorzien en zijn er de nodige faciliteiten aan boord voorzien en is het cabine personeel daarvoor opgeleid.

    Het overlijden van de BOORDBEVELHEBBER heeft men ook voorzien en de tweede piloot is voledig opgeleid om de vlucht en de landing alleen uit te voeren op de bestemming.

     Er is hiervoor een procedure voorzien welk we in de FLIGHTSIMULATOR inoefenen en tevens om de drie jaar terug geheel wordt bezien voor elk lid van de cockpit hoor.

     In de Simulator laat men dan gewoonlijk de PIC voorover op de stuurorganen vallen en zich levenloos houden en moet de nog overlevende piloot de hulp van het cabine personeel inroepen om de overledenen te verwijderen en de vlucht verder zetten naar de bestemming

     Het brengt wel zeer ingewikkeld papierwerk mede en dit is een theoretische vraag welk regelmatig wordt gesteld tevens is men voorzien voor geboorten aan boord tijdens de vlucht.

    De opleiding van PILOOT en CABINE PERSONEEL is zeer complex en bevat veel  onvoorziene omstandigheden

    19-06-2009 om 18:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over MILIEU en LUCHTVAART
     Herhaalde malen werden er vragen gesteld over DE LUCHTVAART en HET MILIEU ??


     Op een aantal vragen heb ik een kort en bondig andwoord geformuleerd.

    Heden is er DE AOPA-PILOT( USA° welk oner de titel:

     FLYING in a FRAGILE WORLD 

    een speciaal report bevar:  GENERAL AVIATION and the ENVIROMENT

    NOTE: the USA/FAA has not aproved the ICAO definition for GENERAL AVIATION

    USA definition GENERAL AVIATION is al aviation except COMMERCIAL AIR TRANSPORT and MILITARY OPERATIONS.
    this means that AERIAL WORK OPERATIONS are included in the definition GENERAL AVIATION

    see: WWW.AOPA.ORG

    19-06-2009 om 15:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANGE WAPER viaduct te ANTWERPEN
    Na grondige bestudering van de PRO & CONTRA heb ik besloten en ik raad aan om een bezwaarschrift in te dienen tegen DE LANGE WAPPER viadukt project welk volgens mij meer een prestige project is dat veel EURO's gaat kosten en geen oplossing is voor het verkeersprobleem in het ANTWERPSE

     Hebben een modelformulier ter beschikking voor degene die deze aktie willen steunen.

     Een TUNNEL is minder opvallend , goedkoper en een betere oplossing !!!

      ASAP In te dienen voor  24 JUNI 2009

     

    19-06-2009 om 10:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZWAARSCHRIFT
    Aan het college van burgemeester en schepen van de stad Antwerpen

    Dienst Stedenbouwkundige vergunningen

    Jan van Rijswijcklaan 162

    2020 ANTWERPEN

    Hierbij teken ik bezwaar aan tegen de afgifte van een stedenbouwkundige vergunning aan aanvrager Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel ( BAM) voor de bouw van de zogeheten Oosterweelverbinding met lange wapper brug.
    Ik verzoek u dringend een dergelijke stedenbouwkundige vergunning  NIET  af te geven.

    Motivatie beschikbaar

    Met achting

    NAAM ..................+ volledig adres

    Handtekening ..................................ANTWERPEN ...../.06...../2009

    19-06-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINGS FOR CHILDREN
    Heden had op DINSDAG 16 JUNI 2009 om 1930 DE AGM plaats van                                                       WINGS FOR CHILDREN   V.Z.W

     Na de wetelijke agendapunten had de toelichting plaats over de vorderingen van DAG 28 die plaats
     
    viçnd op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN op 29 SEPTEMBER 2009

     Zie    WWW.WINGSFORCHILDREN.EU

    voor bijkomende inlichtingen  stel uw vraag kort en bondig bij

        INFO@WINGSFORCHILDREN.EU

     ALLE STEUN is steeds welkom om een 1000 tal minder valide kinderen een heerlijke dag op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN laten door te brengen waaronder een VLUCHT boven BELGIE, hopelijk met goed weder zodat zij kunnen genieten van het uitzicht van in de lucht

    Tijdens de AGM werden de twee onderstaande personen opgenomen als ERELID voor hun jarelange inzet en promotie van dit inatief

    DANNY CABOOTER  .......STAMPE MUSEEUM

    SERGE DEVOS        ...........PIC AVRO

    18-06-2009 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRFRANCE 447 AIRBUS330
    Wat betrefd het ongeval van de AIRFRANCE AIRBUS volg ik dat van nabij maar heden is er geen duidelijk beeld van wat er is gebeurt.

    Het enige dat we zeker weten is dat het toestel is gekrasth en schijnbaar in vlucht is uiteen gespat alhoewel daar nog geen juiste bevindingen zijn.

    Er circuleren heden heel wat opgezochte gegevens over DE WEERSOMSTANDIGHEDEN en ook de ACAR berichten.

    Tevens beschrijven een aantal piloten hun ervaringen over vluchten in ONWEDERS id dezelfde streek en de problemen in de cockpit die zij hebben ervaren, maar geen enkele die een ongeval konden veroorzaken.

    Heden is yhet zoeken in de diepe zee naar de BLACK BOXES op de zeebodem

    Zie hier in mijn BLOG de toelichting over de BLACK BOXES welk oranje zijn en de benaming BLACK verwijst naar de naam van de uitvinder vele jaren geleden, tevens zijn de huidige BLACK BOXES veel geperfectioneerd dan de vroeger in gebruik zijne exemplaren

    Zie:  CVR and FDR

    18-06-2009 om 08:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INVITATION on 01 JULY 2009
    Received a invitation to participate in the IMME symposium on behave of the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Any sugestions or comments are welcom from the NON CAT AIRSPACE USERS ????

    ASAP......................via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    18-06-2009 om 08:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU REGULATIONS
    At the EU leven in DG-TREN there is the intention to have the ICAO SARPS to be aoplied in the 27 EU memberstates.

    In vieuw of this there is a small task force evaluating the ICAO ANNEXES 1, 2,3,6,7,10 ,14 and 18 and looking at the official introduced 1600 filed differences by the 27 EU-MEMBERSTATES in vieuw to have a harmonised EU aplication of the ICAO SARPS in the future.

    I will have regular conversations with the involved persons from ICAO,DG-TREN , EUROCONTROL and FAA

    Don ask me a target date ???

    18-06-2009 om 08:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSITION ALTITUDE
    Many years ago DIETER PADE of AOPA GERMANY on behave of IAOPA proposed to have a HARMONISED TRANSITION ALTITUDE in the thad time 15 EU MEMBERSTATES

    At EUROCONTROL a TASK FORCE made a proppsal via the APSD ant the ANT but this was contested bij a number of CAA and ATSP?

    Now I noticed again thad a WORKING GROEP is working on a propsal to have the HARMONISED TRANSITION ALTITUDE on 10.000 ft insteaad of the 18.000 ft whe proposed in function of the experience in teh USA-AIRSPACE

    I whished the chairman succes since this proposal wil be introduced in the ICAO and the EU proposals in vieuw of the EU in the SESARJU project

    I will continue to lobby for this HARMONISED TRANSITION ALTITUDe since it will benefit the SAFETY during a APROCHE and avoid the present confusing aplications !!

    18-06-2009 om 07:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY's FOLOW UP
    I will try to make a folow up on the information obtained yestoday and in function from a number

    questions obtained via E-mail

    CHECK again later !!!

    18-06-2009 om 07:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS330 vanAIRFRANCE ongeval
    Tot op heden heb ik een aantal E-MAILTJES beandwoord over dit ongeval maar gezien de vele vragen kan ik dit niet verder opvolgen

    Voor degene die de FRANSE taal machtig zijn raad ik aan op het volgende E-MAIL de BD41 over dit ongeval aan te vragen per E-MAIL: aan een PIC van AIRFRANCE met veel ervaring en nu regelmatig intervieuws gevende over de LUCHTVAART gebeurtenissen !!!     jean.belotti@wanadoo.fr

    16-06-2009 om 16:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!