Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    23-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE PIC
      had vandaag nog een intresant gesprek met een ex-leerling die nu aktief is als PIC( PILOT in COMMAND)  of met onze woorden de boordbevelhebber op een AIRBUS 340-600.

    Gezien ik hem vroeger heb opgeleid en hem de basis principes van PILOOT heb bijgebracht betrof het vooral de huidige druk die er van de commerciele belangen op de piloot rusten.
    Herhaalde malen tracht men hem te beinvloeden om toch de vlucht naar een bestemming te doen uitvoeren zelfs als de weersomstandigheden marginaal zijn, MAAR de BESLISSING ligt  100% bij hem en hij gaat maar enkel de vlucht uitvoeren als deze 100% in veilige omstandigheden kan gebeuren onafgezien de grote financiele belangen van de companie en ook van de passagiers.

    SAFETY FIRST  ( hij stelde ook vast dat hij in geval van ongeval de eerste op de plaats van het ongeval is en  geheel niet wenst van die eer te hebben.)

    23-11-2008 om 18:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN OVER LUCHTVAART
    Personen welk vragen hebben over LUCHTVAART mogen deze steeds stellen, en mijn slogan is"

    ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN" hoor !!


     Veel is reeds vermeld op deze blog en kunt dit vinden door een TREFWOORD in te geven IN DEZE BLOG.

     zoniet een mailtje naar;    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

     Soms kan het even duren voor ik reageer wegens gebrek aan tijd maar reageren doe ik.

    23-11-2008 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPROEP
    Tijdens de feestelijkheden op 21 NOVEMBER 2008  door de RAeS in het KONINKLIJK MUSEUM der KTIJGSMACHTEN en MILITAIRE GESCHIEDENIS van de 100 jaar viering van het ontstaan van de LUCHVAART met gemotoriseerde luchtvaartuigen in BELGIE ( 30 NOVEMBER 1908) en ENGLAND (OCTOBER 1908) riep de voorzitter van de RAeS op om nu een begin te maken met te verwijzen naar de voordelen welk DE LUCHTVAART in het leven van de mensen over gans de AARDBOL heeft gebracht.
    Heden wordt de LUCHTVAART overladen en beschuldigt van allerlei negatieve effecten.

    STEL u een WERELD voor ZONDER DE LUCHTVAART en neem deze oproep mpede in je dagelijkse contacten !!!

    22-11-2008 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STORMWEDER
    Enkele SENIOREN stellen vragen over het probleem van het uitvoeren van vluchten tijdens STORM.

    In geval van hevige voorspelde storm zal de PIC de vlucht uitstellen.

    In geval er een storm zich ontwikkeld tijdens de periode dat een vliegtuig reeds in vlucht is zal de PIC bepalen of hij in veilige voorwaarden zijn vlucht kan verder zetten en de landing op de bestemming uitvoeren zonder gevaar.

    Indien de omstandigheden op de bestemming niet veilig zijn zal hij uitwijken naar een streek buiten de stormzone.

    Bij elke voorberieding van een vlucht zal de PIC de voorspelde weersomstandigheden nazien in functie van de evolutie van de heersende weersomstandigheden om te zien of de voorspelde weersomstandiheden zich bevestigen.

    Bij de voorbereiding berend men de nodige brandstof noodzakelijk om naar de bestemming te vliegen en daarbij een bijkomene heoveelheid om naar een uitwijkvliegveld te vliegen alsook nog een bijkomende hoeveelheid voor niet voorziene omstandiheden en daarboven op nog eens 45 minuten reserve.

    Vergget niet dat de CREW op de eerste stoel zit en zeker geen risico zal nemen om in gevaarlijke omstandigheden te geraken tijdens de vlucht.

    Ik hoop dat deze toelichting u inzicht geeft in dit probleem van STORM WEDER.

    22-11-2008 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI -INFORMATION
    Wens onze collegas INSTRUCTEURS er op te wijzen dat er de noodzaak is om de

    VERGUNNINGEN en MEDISCHE documenten van hun leerlingen grondig in t'oog te houden.

    Herhaalde malen stellen de EXAMINATORS vast dat kandidaten voor hun examen zich aanbieden

    met vervallen documenten en zodoende hen geen examen kunnen afnemen

    Heden met de verschillende documenten en de vermelde datums is het niet steeds duidelijk voor de

    kandidaat dat een der vereiste documenten vervallen is .

    22-11-2008 om 16:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART en de CRISIS
    Heden stelde ik vast dat enkele piloten welk van uit Europa met CARGO vlogen nu verandert zijn

    van company  omdat de cargo vluchten stil vielen en naar het midden oosten gaan vliegen met Passagiers. !!!

    De verdienstenschijnenwel zeer goed te zijn maar ze zijn niet hard te spreken over de sfeer die daar
    heerst

    Dit zijn reeds piloten met overvloed aan ervaring als PIC, maar wat wil dit zeggen voor de jonge juist gebreveteerde pilot  met weinig vlieervaring ??

    22-11-2008 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPONSERS
    Heden een intresant met enkele potentiele SPONSERS voor LUCHTVAARTAKTIVITEITEN op

    ANTWERP AIRPORT in 2009.

    a)- Een eerste probleem waarop men mij wijst is dat de meeste voorziene budgetten voor sponsering reeds zijn toegewezen sedert 01 october 2008.

    b) Er is de noodzaak van een duidelijke omschrijving van de aktiviteiten.

    c) welk gaat de zichbaarheid zijn van ons LOGO ?
    1- PUBLIEK
    2-GESCHREVEN PERS
    3-VISUELE PERS
    4)-AUDITIVE PERS
    5)-WEB SITE

    draagweidte na de aktiviteit ??

    Wie is uw PERS CONTACT ?

    Wat is de totale budget voor de geplande aktiviteit ?

    Welk TAALGEBRUIK ?

    22-11-2008 om 12:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. WEDER WINDRICHTING en STERKTE
    DE WINDRICHTING en DE WINDSTERKTE is vooral het gevolg van de LUCHTDRUK veranderingen.

    Via de WMO worden er vele duizende plaatsen op de AARDBOL de LUCHTDRUK gemeten en heleidt tot ZEENIVEAU

    De punten met dezelde druk worden dan verbonden met lijnen die we ISOBAREN noemen

    Er onstaan zo kernen van LAGE DRUK aangeduid door de letter   "L"

    en kernen van HOGE DRUK aangeduid met een "H"

    Rond een "L" draait de wind naar LINKS en rond een "H" naar RECHTS( uurwerkwijzerszin)

    Als de ISOBAREN dicht tegen elkaar liggen is er STERKE WIND

    Meestal bij een "L" is er sterke wind en mogelijk stormachtig weder

    bij een "H" is het weder meestal beter

    Zie maar naar de werking van uw BAROMETER

    Ik hoop dat deze korte toelichting het fenomeen WIND en DRUK toelicht.

    Bijkomende vragen zijn steeds welkom

    21-11-2008 om 09:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZAKENREIZEN
    Wij stellen hedenvast dat de Piloten welk zakenvluchten uitvoeren voor firma"s heden een sterke afname van vluchten hebben.

     Een mijner ex-leerlingen nu aktief als piloot op een CESSNA-CITATION welk normaal 4 opdrachten per week uitvoerde is nu terug gavallen op een vlucht per week, tevens betekend dat er minder werk zal zijn in de industrie waarvoor hij vliegt.

     De Reisbureaus stellen een afname van 13,5% voor boekingen van zakenvluchten met de CAT

     Ook via de AIRLINES stellen we een afname van de bezettingsgraad vast vooral in de Business klas.

    21-11-2008 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPO Baron de Caters
    Op 6,7,13,14 DECEMBER 2008 is van 1400 tot 1800 uur de TENTOO0NSTELLING over 
     
     Baron de Caters  1875-1944

    De EERSTE BELGISHE PILOOT

    in

    FEESTZAAL KAREL BORSLAP
    KERKSTRAAT 41-45
    S'GRAVENWEZEL

    info: 0475 64 94 74


    WWW.DEDRIEROZEN.BE

    20-11-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BETALINGEN in het BUITENLAND
    Een aantal piloten melde mij moeilijkheden in het verleden met het gebruik van KREDIETKAARTEN om betalingen uit te voeren in bepaalde landen.

    Stel belang om deze informatie te bekomen met vermelding van DATUM,  LAND, PLAATS en de geweigerde KREDIETKAART??

    Theoretisch schijnen er nu in CHINA en RUSLAND geen problemen meer te zijn voor het gebruik van de VISA kaart ??

    Gaarne uwe bevindingen .

    19-11-2008 om 18:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU ADVIES, VRAGEN ,KOMENTAAR
    In functie van mijn aktiviteiten op het vlak van de EU voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS ben ik sedert 1980 regelmatig aanwezig in de verschillende EU INSTELLINGEN te BRUSSEL

    Als MISTER GENERAL gekend zijnde in deze middens is mijn normale aktiviteit voorzien in deze vorm van DE LUCHTVAART

    Echter kom je ook in kontact met MEP,en personen betrokken in de EU met andere onderwerpen en steld men allerlei andre vragen.

     Nu heeft BELGIE een iniatief genomen voor de BELGISCHE EU VOORZITTERSCHAP VAN 2010  om voorstellen in te dienen vanaf 15 NOVEMBER tot 31 DECEMBER 2008  voor het BELGISCHE VOORZITTERSCHAP

    ZIE:   " U en EUROPA"

             HTTP://FORUM2010.BELGIUM.BE

     ACTION.......... NODIG  !!!!     U BENT AAN HET WOORD

    19-11-2008 om 13:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJSTAND in de LUCHTVAART
    In een aantal gevallen ga ikzelf u niet kunnen helpen maar met mijn 54 aanwezigheid in de

    LUCHTVAARTMIDDENS kan ik u verwijzen naar een expert over het gevraagde ondewerp

    hoor!!!

    19-11-2008 om 10:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGERTUIGEN KIJKEN
    Voorlopig is het niet intresant om naan ANWERP AIRPORT te DEURNE te komen om VLIEGERTUIGEN  te KIJKEN hoor.

     Als in JANUARIE 2009 de  hernieuwde BELAIR -CAFETARIA terug open is heeft men terug een goed uitzicht op de VLIEGTUIGEN.

    voor INFO zie op FORUM ,
                                 VRIJE TIJD
                                 OVERIGE VRIJE TIJD/HOBBY'S
                                 VLIEGTUIGEN KIJKEN
                                  PAUL SIEMONS



    Steeds welkom voor bijkomente informatie.

    19-11-2008 om 09:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    20/11    FLAG-EBAW-J/L-T
    21/11                              EUROCONTROL- RAeS/RECEPTION
    22/11   FLAG-EBAW-RAAC- T
    23/11               FLAG-RAAC-T
    24/11            
    25/11
    26/11
    27/11
    28/11                               EUROCONTROL-VTB/RECEPTION
    29/11  FLAG-EBAW-RAAC-T
    30/11              FLAG-RAAC-T-WZ
     1/12   DG-TREN -EP/TRA
     2/12                                     PEDICURE
     3/12       STAD                    STADHUIS
     4/12                                                                           KVIV-NH90

    18-11-2008 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Today I have reacted to ALL the received E-MAILS, if you have not received a reply it means I have lost your MAIL, PLEAS TRANSMIT it AGAIN.

     Heden heb ik al de bekomen E-MAILTJES beandwoord indien u geen reactie hebt bekomen dan betelend dat ik uw maiƧl verloren heb....... STUUR het NOGMAALS A.U.B


      SORRY !!!

    18-11-2008 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONSULTING the AIRSPACE USERS
    One of the MAJOR problems for the AIRSPACE USERS is the presently amounth of circulated information for consultation toward the AIRSPACE USERS

    The amounth of transmited pages and the amounth of number of subjecte transmited for comments is mucht too large

    EASA sent us a document of 850 pages about the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS for COMMENTS ???


    Who can make a adequate reaction ......ASAP ??

    18-11-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING at EUROPEAN PARLIAMENT
    There is a contest to VOTE on the WORST LOBBYIST at the EP:

    see:    WWW.WORSTLOBBY.EU


    You can select here a ORGANISATION who you find the WORST LOBBYING  and also a MEP

    who has mixed his INTREST by LOBBYING from inside the EP as a MEP

    18-11-2008 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLERIOT
    Heden terug contact opgenomen met de Heer A.N te Brussel welk ik reeds vroeger ontmoete enwelk nog bezig is met de opbouw van een BLERIOT volgens plan.

     Meer hierover later bij te werken ??

    18-11-2008 om 05:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting HELICOPTERS
    In functie van de gestelde vragen kan ik ook nog vermelden :

     Heb ook Ć©Ć©n vlucht gedaan op de ROBINSON 22

    tevens enkele vluchten op de  MD500 zonder tailrotor maar deze gaf mij geen aangenaam gevoel op gebied van gekoordineerd vliegen nog van de normale reactie met een staartrotor.

    17-11-2008 om 22:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SJOE van ANTWERPEN
    OP WOENSDAG 3 DECEMBER 2008 om 1500 heeft de Prijsuitreiking plaats op het
     
    ANTWERPSE STADHUIS. van de SJOE van ANTWERPEN 2008.

     Wij hadden  DE WINGS  for CHILDREN  by JEUGD EN LUCHTVAART voorgesteld als

    kandidaat

     En zijn in afwachting van het resultaat daar te vernemen. via:

     Monica De Coninck, SCHEPEN van DIVERSITEIT in het bijzijn van Johan BIJTTEBIER

    , voorzitter van de STEDELIJKE ADVIESRAAD voor PERSONEN met een HANDICAP.

    17-11-2008 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENPRM
    Hq EUROCONTROL is proceeding in consultations about the ENPRM on various subjects for the EC.

    However I receive reactions from some of the submitters of comments thad their input are negelected

    by a number of persons located in the offices and without any knowledge of the operational, world

    without any justification then" this cdoes not apply"

     This is also the raison thad a number of AIRSPACE USERS are no more submiting any comments
     
    on the ENPRM


    NOTE:  Whe are aware thad the time limits imposed by the EC toward EUROCONTROL are to

    short to do a correct evaluation of the introduced inputs by the AIRSPACE USERS !!!

    17-11-2008 om 19:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CFMU USERS FORUM
    On  17 & 18 NOVEMBER was I partiely present at the CFMU USERS FORUM at HQ

    EUROCONTOL in BRUSSELS


    Intresting ITEMS for GA & A/W operations are:

    E.A.D

    AIS/AGORA

    I.F.P.U.V


    Very soon (MAY 2009) the  NOP-PORTAL wil be operational and give the possiblity to have a dialogue with the CFMU

    NOP = NETWORK OPERATIONS PORTAL

    WWW.EUROCONTROL.INT/CFMU

    17-11-2008 om 18:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!