Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT worden
    Heden had ik een intresant gesprek met enkele ouders welk wensten te weten wat men moet doen om als jonge man in het beroep van PILOOT te slagen;

     Eerst en vooral moet men rekening mee houden er verschillende mogelijkheden zijn om een loopbaan als piloot op te bouwen.

    Men kan de keuze maken om in de militaire luchtvaart zijn weg te maken of in het burger midden.

    Tevens zijn er verschillende soorten piloten aktief zowel in militaire of in de burgerluchtvaart.

    Na het overlopen van de verschillende  administratieve stappen en mogelijkheden tot het volgen van een opleiding

    Kwam weer de klasieke vraag ???
    Is het niet noodzakelijk  een uitblinker te zijn in de wiskunde om piloot te worden.

    Dit is  volgens mij niet het meest belangrijke om piloot te worden maar het is vooral MOTIVATIE en een goede begeleiding om in dit mooie maar veeleisende beroep te slagen

    Steeds beschikbaar voor meer toelichting of u te verwijzen naar de verschillende opleidingen

    Tevens mag men niet uit het oog verliezen dat er in de LUCHTVAART   92  verschyllende beroepen zijn welk jonge gemotiveerde personen een mooie loopbaan kunnen geven

    Steeds beschikbaar voor een vrijblijvende  onderhoud na een afspraak

     

    22-10-2006 om 20:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JETLAG
    Gezien dit een onderwerp is waar er regelmatig vragen over gesteld worden en dit onderwerp niet tot de opleiding van piloten behoorde in het verleden heb ik daar geen nota's over en verwijs ik u om via :
    WWW.GOOGLE.BE  te gaan naar WWW.BA.COM/JETLAG  waar er een aantal verwijzingen zijn naar dit onderwerp .

    20-10-2006 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ongeval UZBEKISTAN AIRWAYS
    Zoals bij elk LUCHTVAARTONGEVAL heb ik geen gedacht wat de oorzaak is??

     Het duurt een ganse tijd alvorens men al de elementen  welk tot het ongeval konden leiden heeft verzamelt om te vinden wat er verkeerd ging.

    Het onderzoek dat men uitvoert volgens de voorschriften van ANNEXE 13 van ICAO heeft tot doel om maatregelen voor te stellen dat zulk een ongeval in de toekomst niet meer kan gebeuren.

    Wij stellen geen belang in wie is er schuldig .

    Daarom zijn wij als piloten betrokken bij het werk aan de  voorgestelde "JUST CULTURE PROCEDURE' welk er moet voor zorgen dat we een beter inzichten in de VEILIGHEID  (safety) DER LUCHTVAART door het bekomen van ANONIEME REPORTEN in gebeurde incidenten.

    20-10-2006 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.C.I.A vluchten
    DENEMARKEN geeft nu toe dat er in de 5 jaar na 9/11 er CIA vluchten in Denemarken zijn geland of het luchtruim hebben doorvlogen waar ze niets van wisten.

    De CIA(USA) heeft reeds sedert jaren het statuut der GENERAL AVIATION opertions misbruikt om  over gans de wereld  vluchten uit te voeren die hadden moeten geschieden met STAATSLUCHTVAARTUIGEN

     Nu wil men speciale voorschriften toepassen op de exploitanten van GENERAL AVIATION vluchten!!!

    20-10-2006 om 14:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSELS AIRPORT
    Reeds in 1970 wees ik de toenmalige Minister VAN VERKEERSWEZEN op het probleem van de  verwaring in het buitenland over de benaming voor de NATIONALE LUCHTHAVEN ZAVENTEM bij een JAPANSE DELEGATIE die ons land bezocht, nu stel ik vast dat men dit probleem eindelijk heeft opgelost !!!

    20-10-2006 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG DER MINDER VALIDEN in 2007
    Zoals gemeld in mijn planning 2007 voorzien we DE DAG DER MINDERVALIDEN te organiseren via JEUGD & LUCHTVAART op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN te DEURNE.

    Wij hebben reeds een aantal toezegingen bekomen voor medewerking maar we zijn nog op zoek naar mogelijke SPONSERS die dit iniatief  financieel kunnen ondersteunen   voor de ze 27 uitgave die we 
     gaan organiseren zoals u uit de PERSMAP kunt lezen.

    PERSMAP beschikbaar op aanvraag via E-MAIL als u ons uw postadres bezorgt en de naam van de verantwoordelijke persoon.

    Elk voorstel of advies is welkom en kunt u ASAP doen op  

    JEUGD & LUCHTVAART
    ANTWERPEN LUCHTHAVEN
    BUS 35
    2100 ANTWERPEN/DEURNE

     FRANK.SANDERS@TELENET.BE






    Ook meer informatie komt op de JEUGD & LUCHTVAART website in de toekomst

    20-10-2006 om 06:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL 11 OCT NEW-YORK
    Aangaande het ongeval ??? op 11 october van de CIRRUS SR20 te NEW-YORK welk in een gebouw vloog , kwamen wij in het bezit van een LETTER van JEAN BELOTTI welk in het frans een intresante annaluse maakte.

    Indien belangstelling stuur een E-MAILTJE naar JEAN.BELOTTI@WANADOO.FR   met vermelding sat ik u naar hem verwees als "SYLVAIN70"

    19-10-2006 om 20:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEER VLIEGEN
    Om te leren als vrijtijdsbesteding of  om u te verplaatsen  bij goed weder met een LICHT VLIEGTUIG verwijs ik in het ANTWERPSE naar  www.RAAC.BE

    voor BEROEPSOPLEIDINGEN verwijs ik naar de bestaande FTO in BELGIE of BUITENLAND

    Een  vrijblijvend persoonlijk gesprek is hier wel eerst aangeraden hoor ..........

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-10-2006 om 19:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MACH-NUMBER
    Het MACH-NUMBER is de verhouding van de SNELHEID van een VOORWERP ten opzichte van de SNELHEID van het GELUID

    De SNELHEID van het GELUID is 330 M/SEC op zeeniveau bij 15°C

    De SNELHEID  van het GELUID verandert in functie van de DICHTHEID van de LUCHT welk verandert in functie van de HEERSENDE DRUK en de TEMPERATUUR=
    .
    1194 km/uur is normaal bij droge lucht bij 0°C is  MACH 1

    19-10-2006 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHZ below FL195
    Since 01 september I have been visiting the variuos EU INSTITUTIONS in Brussels in vieuw to lobby concerning  the : Version 0.3 of 8,33KHz BUSINESS CASE BELOW FL195 dated 02-10-2006( draft 22-08-06)

    I have located a number of EU EXPERTS who are convinced there is no need to extend the 8,33KHz requirement below FL195, some are convinced with a EU (central) FCB(frequency coordination board) there had been no need to introduce the 8,33KHz in the EU AIRSPACE at all.

    This information is based on the study made in the past by AOPA-GERMANY but apaerntly not been taken in consideration by the NATIONAL FCB who are each of them only taking in consideration their NATIONAL FCB needs with there own protection area instead of the ICAO recommended protection.

    I ame strongly insisting to obtain ASAP a EU-FCB and stop this unneeded and costly extension for the GA/AW AIRSPACE USERS    this concern all the NON-CAT AIRSPACE USERS  and also  some ERAA , members

    www.AOPA.DE

    19-10-2006 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UPDATING
    Dinsdag was ik te gast bij de DELEGATION of BADEN-WURTTEMBERG voor een briefing aangaande            DEVELOPMENT STRATEGIE IN ASIA:                          OPPURTUNITIES and CHALLENGES for EUROPEAN BUSINESSES

     bij het EASIA en HSS (  WWW.HSS.DE )  te Brussel met als spreker Mr Rodolfo C. Severino former secretarGeneral of ASEAN

     Zeer intresante informatie waar uit blijkt dat de USA zeer aktief is in de ASIA REGION de DDUITSE ook reeds aanwezig maar de rest van de EU STATEN ontbreken op deze moeilijke maar sterk ontwikkelende zakenmarkt

    Ook voor de AERONAUTICAL INDUSTRIE zijn er mogelijkheden

    19-10-2006 om 09:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    MAA  MAASTRICHT AACHEN AIRPORT stuurt een uitnodiging voor een VLAAI-IN oàp 28 OKTOBER voor een GENERAL AVIATION dag tussen 0900 en 1800 lokale tijd

    Allerlei aktiviteiten in de AIR SERVICE LOODS voorzien

    Speciale dagtarief voor LANDING en PARKING van  €15.00( SEL maximum 2000kgr AUM

    Elk piloot krijgt LIMBURGSE VLAAI aangeboden


     Inschrijving verplicht via  www.AOPA.NL

    19-10-2006 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SSR (TRANSPONDER , ADS-B , WORKSHOP
    Gezien de vele  dringende vragen voor informatie over het gebruik heden van de TRANSPONDER (SSR)en ook de toekomst over ADS-B verwijs ik naar de WORKSHOP op vrijdag 17 November 2006 bij NVNL-SCHIPHOL-OOST voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK (GA/AW)over Navigatie in de KLEINE LUCHTVAART(term in Nederland gebruikt voor GA/AW)

    zie www.AOPA.NL

    19-10-2006 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.S.O.S steun onze SINT
    Bekom zo juist de gegevens van het bezoek van de KINDERVRIEND  SINT NIKLAAS op 19 NOVEMBER voor de éénentwintigste maal langs op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  gevolgt door een PRAALSTOET in de BERCHEMSE STRATEN georganiseerd door BERCHEM SINTERKLAASCOMITE

    Sponsering en steun welkom via;  sint.berchem@skynet.be

    JOS TYCK
    voorzitter
    0486-15.76.60

    18-10-2006 om 22:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINT NIKLAAS 2006
    Onafgezien de oproep die ik doe voor ons  SPONSERS voor de    JEUGD & LUCHTVAART 27de DAG DER MINDER VALIDEN
    wens ik u tevens te verwijzen naar de oproep van:
    www.blog.seniorennet.be/lana/ welk op zoek is naar speelgoed voor minder begoede kinderen speelgoed te bezorgen om hun een heerlijke SINT NIKLAAS te bezorgen op 06 DECEMBER 2006

    18-10-2006 om 22:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2007
    Aangaande mijn mededeling over                                                              de 27th DAG DER MINDERVALIDEN  in SEPTEMBER 2007 steld men de vraag hoe men dit iniatief kan steunen??

    een eerste steun die ik  DRINGEND zoek is het vinden van  mogelijke SPONSERS welk  kunnen benadert worden om dit project financieel te   steunen !!!!

    Voor meer toelichting verwijs ik  u zo spoedig contact te nemen via E-MAIL met JEUGD & LUCHTVAART  met de echtgenote Dédéé van de  onlangs overleden  vriend en voorzitter van JEUGD & LUCHTVAART op:

    FRANK.SANDERS@telenet.be

    18-10-2006 om 21:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Op MAANDAG zeer intresante WORKSHOP in EUROCONTROL HQ over de JUST CULTURE om de veiligheid ( SAFETY)in de LUCHTVAART te bevorderen( niet SECURITY of BEVEILIGING hoor) op 14  en 15 November een ander onderwerp in deze reeks over       ' LIABILITY' zie www.EUROCONTROL.INT  onder EVENTS

    17-10-2006 om 05:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!