Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COST of HANDLING
    Be carefull in your FLIGHT PREPARATION to verifie the cost for APROCHR? LANDING ,
     
    PARKING and HANDLING.

    I received in the past a WARNING about the HANDLING COST at CHAMBERY ( FRANCE)

    and now this is confirmed by a letter in A & P MAGAZINE N° 422 of MARS 2009   in AERO-

    FORUM by PIERRE PELISIER

    COST ;

    -LANDING  44,00 €
    -HANDLING 1000;00 €     I say again  1000,00 EURO !!!!!

    22-03-2009 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ELT 406 MHZ
    Ik  krijg heden veel vragen over de voorziene uitrusting  met de 406 MHZ  ELT.

    Heden is hierover nog geen EASA regelgeving, maar verschillende landen trachten een
     
    NATIONALE regelgeving in te voeren

    Mijn ADVIES is om voorlopig niet over te vgaan tot deze nieuwe ELT behalve voor opdrachten

    boven onherbergzaam gebied.

    Ik begrijp dat er firma's zijn die adviseren om zo spoedig mogelijk de 406 MHZ ELT te
     
    instaleren , volgens de in mijn bezit zijne informatie kan men heden nog gewoon doen zonder
     
    behalve voor landen welk dit verplicht hebben gemaakt voor alle vluchten boven hun grondgebiet

    of bepaalde streken

    NOOT:

    Uit niet officiele gesprekken met EASA experts onderzoekt men de mogelijkheid voor de NON

    CAT deze 406 MHZ NIET VERPLICHT te maken en tevens het gebruik van de  PLB

    ( PERSONAL LOCATOR BEACON) als toegelaten uitrusting toe te laten

    voor meer uitleg over deze ELT 4006 MHZ verwijs ik naar het zeer goede artikel in de RAAC-

    ECHO N°1 van 2009 door PAUL HOPFF

    22-03-2009 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.METEOROLOGIE voor ZWEEFVLIEGEN
    GEZOCHT:

     Heden ben ik op zoek naar de gegevens van een mogelijke expert in meteorolgie welk beschikbaar

    zou kunnen zijn voor het begeleiden van het prestatie zweefvliegen voor het seizoen 2009 en mogelijk
     
    ook de begeleiding zou kunnen doen van zweefvliegwedstrijden wat betrefd de meterologische

    voorbereiding


    Gaarne een E-MAILTJE:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Heden ben ik ook nog op zoek naar een Expert in ENGELS welk de PPL in de vliegclubs zou

    kunnen voorbereiden voor het VERPLICHTE  EXAMEN ???

    22-03-2009 om 17:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING WE
    Zal de ZATERDAG 21 MAART en ZONDAG 22 MAART aanwezig zijn  van 0900 uur tot 1200

    uur in het cafetaria van BELAIR-DEURNE

    Gelieve de gevraagde afspraak te bevestegen ASAP per E-mail;   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-03-2009 om 17:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDSTALIGE INFORMATIE
    Herhaalde malen beklaagt men zich dat ik vooral verwijs naar ENGELSTALIGE website daarom nu
    even kijken bij onze NEDERLANDSE vrienden welk intresante aspecten toelichten in hun

    NIEUWSBRIEF

     HTTP://WWW.KNVVL.NL

     WWW.AOPA.NL

    20-03-2009 om 17:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUIRED KNOWLEDGE
    One of the vital aspects for a delegate of a particular AIRSPACE USER ACTIVITY is also to have

    knowledge of the requirements for the activity of other AIERSPACE USERS

    There is ONLY ONE AIRSPACE in whitch the various ACTIVITY are taken place;

    One of the major problem is thad many of the DELEGATES have very good knowmedge of their

    own activty but not of the other AIRSPACE USERS

    This is one of the advantages I have by beeing involved myself in MILITARY and GENERAL
     
    AVIATION activity and also the knowledge I have obtained by my presence in the various
     
    AVIATION related meetings since 1980 on a almost daily base and having contacts with the various
    AIRSPACE USERS organisations içn the EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS

    I also have developed a NETWORK of contacts with persons in the various organisations on a

    personel level

    19-03-2009 om 20:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSPECTION by POLICE, CUSTOMS or SAFA

     Some PILOTS/OWNERS are requesting on how far the above mentioned services have authority
     
    to disable certain parts of a AIRCRAFT during a search for drugs or other substances

    Whe must draw attention to this persons thad after disabling certain vital parts of a AIRCRAFT this
     
    is considered to be UNSERVICABLE and can only be restored to FLYING STATUS after a
     
    aproved mechanique has inspected the aircraft after repair by a qualified mechanique on this type of

    aircraft and in position of the aproved maintenance manuals


    This probleme schould be clarified and also how the cost of this are going te be recovered from this

    services ??

    What about the cost of the unavaiblity of the aircraft for flying operations due to this inspection ??

    Any experience, sugestions , commpents or aplied procedures are welcom   .... ASAP

    19-03-2009 om 17:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHY LORAN "C" as BACK UP
    Some persons are proposing to have GALILEO as back up for GPS

     Acordint to the obtained information is GPS, GALILEO and GLONAS using the same

    FREQUENCY SPECTRUM and under the influance of SUNSPOTS or a unlawfull transmission wil
    have effect in a large AREA the utulisation of any of the three GNSS systems


    For the moment whe have stil the NDB's and VOR's but this is a very costly groundbased system
     
    where the GNSS will be much less costly and more homogene and precise navigation system

    18-03-2009 om 12:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GNNS BACK UP
    A intresting subject concers te BACK UP for GNSS failure

     The present ATSP and CAA are trying to decrease the presence of NDB and VOR for RADIONAVIGATION in vieuw of the present avaiblity of GPS( a GNSS)

     Also in the future the avaiblity of GPS, GLONAS, GALILEO and other SATELITE NAVIGATION.

     BUT ....... there is a need for a BACK UP incase of the failure of the GNSS because al this systems are subject to failure by SUN SPOTS or by TERORISME.

     The CAT is for this proposing the DME/DME

    but this is not avaible for lichter AIRCRAFT operating in IFR.

    for this whe have evazluated in a certain group of IAOPA thad the best solution is the already esisting LORAN "C" used by the US-NAVY and also the FRENCH MILITARY.

     Whe have made this proposal already in 1990 toward the FAA and EUROCO0NTROL without succes

    But there is again a danger toward the US-NAVY  LORZN "C" via a footnote to the USA BUDGET to abolisch the LORAN "C" in vieuw to reduce the budget with  190 milion $ over five years.

    From inside USA information this proposal will be again rejected

    At EUROCONTROL there is a team of experts pro LORAN C as back-up for GALILEO, andalso in the SESII and SESAR this is mentiones as a solution

    On behave of GA & AW operating IFR do whe need strongly support the LORAN "C" to be maintained and developed as back up for GNSS, acording us there is no other solutions the DME/DME is to HEAVY in WEIGHT and to COSTLY.

     Any sugestions and recommendations are WELCOM

    ALSO any SUPPORT for LORAN "C" is welcom

    I ame aware of action by PPL/IR-EUROPE

    WWW.PPLIR.ORG

    WWW.AOPA.ORG

    18-03-2009 om 09:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW aktiviteiten
    Heden zijn weer al de in mijn bezit zijnde E-MAILTJES behandelt en beandwoord!!!

    17-03-2009 om 19:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI -INFORMATION
    Wat betrefd de aanpassing van onze gegevens in het STAATSBLAD is dit nog steeds in behandeling
     
    na de overgang van de administratieve regeling van DE RAAD VAN STAAT van de

    BEROEPSVERENIGINGEN naar de nieuwe STAATS STRUKTUUR

     MR E EHLINGER volgt dit nog steeds op voor ABI

    17-03-2009 om 19:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BABY-OLIFANT
    Krijg ook een aantal E-mailtjes met vragen over de voorziene bevalling van PHYO PHYO de

    vrouwelijke zwangere olifant in de ANTWERPSE DIERENTUIN

    Wij hebben een FAMILIEABONEMENT en zijn regelmatig aanwezig in de ZOO maar ik ben geen

    kenner over OLIFANTEN gelijk somige vraagstellers schijnen te denken


    Daarom verwijs ik hen naar:       WWW.BABY-OLIFANT.BE

    en   WWW.ZOOANTWERPEN.BE

    17-03-2009 om 13:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILM CLIP 1909
    WRIGHT BROTHERS demonstrating their AIRCRAFT in ITALY in 1909

    Via the VTB have I obtained a clip from the AUSTRIAN ARCHIVES about a fligt in 1909

    Unbelievable with already a camera on board in flight.

     If you are ibntrested transmit you e-mail to  SYLVAIN.D.@GMAIL.COM   ASAP

    17-03-2009 om 10:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JETLAG
    Wat berefd het probleem van JETLAG raad men mij aan om  MELATONIN te gebruiken voor PASSAGIERS

    Voor de PILOTEN heb ik geen advies en raad hen aan een LUCHTVAART GENEESHEER in de MEDISCHE CENTRA te raadplegen

    17-03-2009 om 09:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION -URGENT
    I like to draw YOUR attention thad due to the BRAKEDOWN of my

    SYLVAIN.D.W@YAHOO.FR


    I have lost all my E-mail ADRESSES and this means I have no more YOUR  correct E-MAIL


    adress pleas transmit it again on    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM    ASAP








     

           

    17-03-2009 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    I kike to inform thad I wil not be present at the ATC GLOBAL 2009 on 17/18/19 MARCH 2009


    This is the first time in many years thad I will not be visitinh this very EXPO

    but some persons of FLAG will be present

    16-03-2009 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET in 2009
    DE RAAC organiseert weer de eendagsiniatie  met theoretische uitleg over de BASISBEGRIPPEN van het VLIEGEN

    En een VLUCHT VAN Circa 45 MINUTEN waarbij u ZELF een VLIEGTUIG BESTUURT onder de supervisie van een ervaren VLIEGINSTRUCTEUR

    DATA: ZATERDAG 18 APRIL 
              
               ZATERDAG   6 JUNI

               ZATERDAG  8 AUGUSTUS

     WWW.RAAC.BE

      info | inschrijving : INFO@RAAC.BE

     




    PILOOT voor 1 DAG





    16-03-2009 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    Today I ams staying at home.

    This is the first time thad I intentionaly a meeting in the EP from the TRA will be missing

     i ame noticing in the last 12 months a very good presens and lobying from the N0N CAT
     
    AIRSPACE USERS at the TRA COMMITIE, although I ame missing the presence of a IAOPA

    delegate in this very important political commitie


    But I intend to reduce my activity and presence in the BRUSSELS EU-ARENA progresevely,
     
    except

    if invited by som MEP  or POLITICAL PARTY's for advise on GENERAL AVIATION &
     
    AERIAL WORK operations related subject

    16-03-2009 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!