Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET in 2009
    DE RAAC organiseert weer de eendagsiniatie  met theoretische uitleg over de BASISBEGRIPPEN van het VLIEGEN

    En een VLUCHT VAN Circa 45 MINUTEN waarbij u ZELF een VLIEGTUIG BESTUURT onder de supervisie van een ervaren VLIEGINSTRUCTEUR

    DATA: ZATERDAG 18 APRIL 
              
               ZATERDAG   6 JUNI

               ZATERDAG  8 AUGUSTUS

     WWW.RAAC.BE

      info | inschrijving : INFO@RAAC.BE

     




    PILOOT voor 1 DAG





    16-03-2009 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    Today I ams staying at home.

    This is the first time thad I intentionaly a meeting in the EP from the TRA will be missing

     i ame noticing in the last 12 months a very good presens and lobying from the N0N CAT
     
    AIRSPACE USERS at the TRA COMMITIE, although I ame missing the presence of a IAOPA

    delegate in this very important political commitie


    But I intend to reduce my activity and presence in the BRUSSELS EU-ARENA progresevely,
     
    except

    if invited by som MEP  or POLITICAL PARTY's for advise on GENERAL AVIATION &
     
    AERIAL WORK operations related subject

    16-03-2009 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY
    Presently dit I obtain a verbal story about the present SECURITY ??


     A AIRPLANE flying from A to B on a VFR training flight on radionavigation outside controlled airspace is in R/T contacy withe the FIC.

     On a certain moment the FI with a student relakise thad he has a radiofailure and return to his airport of departure he changes the transponder from 7700 ( VFR) to 7600( RADIOFAILURE)  .

    On arrival on the aerodrome of departure he is imediatly surrounded by the POLICE SERVICEs and the aircraft is chearched for drugs, or explosifs, apaerently has the military RADARSERVICE noticed the 7600 SSR code and confused withe the 7500 SSR code .

    The  local police has made a very in depth control of the AIRPLANE and  the documents from the airplane and the crew  and apaerently was looking for a possible TERORIST ACTIVITY


    DONT BE SUPRISED by SUCH a RECEPTION ????

    I ame intrested to see the administratif follow up of this incident ??

    15-03-2009 om 18:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOEING 777
    Wat betrefd het probleem van de ijsvorming in de brandstoftoevoer op de B777 met             
     
     ROLLS-ROYCE motoren is dit te vermijden door de juiste proceduren toe te passen tijdens de

    daalvlucht

    14-03-2009 om 18:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    Presently is there a proposal to evaluate the posiblity to equip CAT operations with the military

    ANTI-CONTRAILS SYSTEM  !!!

    13-03-2009 om 07:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Heden ben ik weer volledig bijgewerkt op gebied van E-MAILTJES

    Moet er wel op wijzen dat ik heden niet meer elke dag in de EU-ARENA aanwezig ben.

    Mijn prioriteiten liggen bij:

     -DG-TREN

    -EP-TRA

    -EUROCONTROL

    -ABI

    -WINGS FOR CHILDREN

    -JEUGD en LUCHTVAART

    -BVSE/UEF

    Maar zal nu heel dikwijls de prioriteit leggen bij ons familiaal leven !!!

    DAAROM verwijs ik alle AIRSPACE USERS lid te zijn bij de respectievelijke ORGANISATIES

    -NATIONALE AEROCLUB
    -AOPA
    -BCaS
    -ABI


    Steeds welkom maar het zal nu soms even duren alvorens ik reageer ???

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-03-2009 om 10:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENGLISH LANGUAGE REQUIREMENT
    From 05 MARCH 2009 the ENGLISH LANGUAGE REQUIREMENT is MANDATORY

    The owners of a  FAA LICENSE based on 61.75  CERTIFICATE to FLY "N" registered AIRCRAFT on the basis of their NATIONAL LICENSE seems to have a problem to obtain this QUALIFICATION

     SEE:   WWW.IAOPA-EUR.ORG

      Posible adjustment has been proposed ............BUT without succes UFN ???

    12-03-2009 om 09:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VLJ
    Although the VIP (VLJ INFORMATION PANEL) is not meeting is there a regular folow up on this

    subject to evaluate the best way to intigrate the VLJ in the present operations by informing the

    differences of the VLJ with the larger and faster flying airliners

    Any comments and sugestions are always welcom to the chairman of the VIP

    I ame also intrested  to obtain in this input

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-03-2009 om 13:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aktiviteiten van LICHTE VLIEGWEZEN ( LT/AVN)
    Een der E-mailtjes maakte de vaststelling dat men in het LT/AVN enkel met kleine eenmotorige vliegtuigen (SEL) vloog.

     Moet er wel op wijzen dat de opgelegde opleiding en zendingen niet steeds zo eenvoudig waren

     In de periode dat ik operationeel was in het LT/AVN vloog men met L18C, DO27 en ALII

     Men moge niet uit het oog verliezen dat tijdens de operationele opdrachten ( niet bij de scholing) er toch 5 dodelijke ongevallen gebeurde tijdens de zendingen

     De gevreegde opdrachten met de L18C, DO27 en ALII waren in vele gevallen niet van de eenvoudigste, ook tijdens de opleiding op L18C waren er een aantal ongevallen maar gelukkig zonder persoonlijke slachtoffers, de gevraagde nauwkeurigheid en de toegepaste vluchten op lage hoogte en op niet voorziene landingsplaatsen waren ver boven de normale vliegprocedures in de LUCHTVAART.
    MILITAIRE LUCHTVAART in LANDMACHT en LUCHTMACHT zijn veel toegespits op de te mogelijke PRESTATIES van de gebruikte LUCHTVAARTUIGEN


     Bij de opleiding van een BURGERPILOOT blijven wij 30% van de GEBRUIKSLIMIETEN van het toestel bij de MILITAIRE opdrachten is dit 1%.

    Dit stelt tot nadenken !!!

    Steeds beschikbaar voor verdere toelichtingen.

    09-03-2009 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISCONCEPTION on ELP-TEST
    For the required KNOWLEDGE of ENGLISH acording the ICAO ELP-TEST read careful the KB

    30 JUNE 2008 published in the B.S 22.09.2008

     Their is no requirement to folow a preparation on a aproved FTO, however the  required level  4 is very hich  and I sugest a vry good education an training before participating at the TEST

     The TEST can be done at ANY NATIONAL APROVED organisation in the EU memberstates

      Noot:
       On a unprepared ELP-TEST dit I failed  and received the advise to take a cours at their school ??

    09-03-2009 om 09:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION
    When I use the term:  TRAINING this means flying in the LEFT SEAT( on airplane) with a Qualified instructer in the right seat

    when using  PIC this means PILOT IN COMMAND

    When flying on the JUMP SEAT this is mentioned as OBSERVER

    when using CFI this means flying as QUALIFIES FLIGHT INSTRUCTER

    PAX  means present on a AIRCRAFT without a FUNCTION

    MAN means on board of a AIRCRAFT with a specific activity

    EX  means on board as EXAMINATOR

    I hope this clarify a number of messages of the past in the BLOG or MAILS

    09-03-2009 om 08:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPEAN AVIATION ORGANISATIONS
    A number of the EUROPEAN AVIATION ORGANISATIONS are under pressure to have a

    internal reorganisation in function of the NEW EU assigments of responsablity for various

    AVIATION ASPECTS

    In this organisations you have differnt type of persons employed under a different status nampely

    STATUAIR or CONTRACTANTS

    It is typical thad the most operational persond the CONTRACTANTs are the persons with the most

    OPERATIONAL  KNOWLEDGE and EXPERIENCE .

    The STATUAIRE has been to long out of the OPERATIONAL AVIATION OPERATIONS

    However I notice very strongly thad this reorganisation in the organisations are giving protection to

    the STATUAIRE and trying to use the maximum of the KNOWLEDGE and EXPERIENCE of the

    CONTRACTORS without giving the required financial contribution to this very needen persons

    AVIATION is a very fast changing OPERATIONAL ACTIVITY.

    CAUTION this may have a NEGATIVE result on THE AIR SAFETY in EUROPE

    09-03-2009 om 08:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LESGEVERS ENGELS
    In functie van de voorziene ICAO - ELP-TEST voor de PPL ben ik tevens op zoek naar personen die de nodige kennis en vaardigheden hebben om LES TE GEVEN aan PPL als vrijwilleger in de verschillende streken van BELGIE  in de VLIEGCLUBS ( VZW)

    In function of the ICAO  ELP-TEST  for PPL are whe looking for persons with experience to assist a number of RF in BELGIUM in preparing their members for the ENGLISH required to obtain the minimum required level 4 knowledge on a BENEVOL base, I ame thinking particular on ATCO who like to get involved in the GENERAL AVIATION operations ( NPO)

    Plras contact me ASAP:   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-03-2009 om 04:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLEIN CIEL
    Was heden aanwezig in Brussel in de Cinema Aremberg-galeries voor de Avant-premiere

    en huldiging  van DE MISS via  " PLEIN CIEL" met de titel  Une aviatrice qui defie le temps

    Zie :

    WWW.IMPRONTI-DIGITALI.EU    ( FRANS, ENGELS,ITALIAANS)

    Een heerlijk iniatief waar er heel wat oud bekenden van de vooral Franstalig deel van de

    BELGISCHE LUCHTVAART WERELD  aanwezig waren en er natuurlijk heel wat herinneringen

    werden opgehaald bij een drankje en een snakje

    08-03-2009 om 18:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK ANTWERPEN STAD
    Een aantal E-MAILTJES vragen mij om bezoeken aan ANTWERPEN te organiseren.

    Tot mijn spijt heb ik geen tijd maar er is hier een ANTWERPENAAR die deze regelmatig

    organiseerd zie naar:

    -FORUM

    -VRIJE TIJD

    -EVENEMENTEN

    -STADSWANDELINGEN in ANTWERPEN ------   SCHRIJVERKE

    08-03-2009 om 16:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ICAO English language profictienty
    Het DGLV heeft ten voorlopige titel een voorschrift uitgegeven in een CIRCULAIRE 

    N°  ........over de ELP-TEST

    In functie hiervan ontstaat er een bepaalde onzekerhied bij de PPL in Belgie.

    De ELP-TEST kan heden bekomen worden door de volgende mogelijkheden;

    ELP-TEST afleggen bij

    -AEROSOLUTIONS re EBAW  WWW.AEROSOLUTIONS.BE

    -BAFA te EBAW     WWW.BAFA.BE

    -SFA te EBMB        WWW.SFA.BE

    -Via the FAA ??? maar ken de juiste toedracht nog niet men moet wel een onderscheidt maken tussen:
     -FAA PILOT LICENSE
    -APROVAL to FLY "N" registred AIRCRAFT  based on FAA 61.75 based on  a NATIONAL LICENSE
    WWW.FAA.GOV

    -Een schijnbaar intresante manier is deze in FRANKRIJK te PARIS-ORLY in te schrijven met een veel goedkopere oplossing  dan de huidige Belgische
    WWW.DGAC.FR

    Zal trachten hierover meer informatie te bekomen

    08-03-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een intresante voormiddag
    Was heden voormiddag op bezoek van de IPMS te HOBOKEN in het DON BOSCO  instituut een
    iniatief van mijn goede vriend RUDY BINNEMANS

    Het is heerlijk om zich te begeven tussen de vele honderden enthousiasten welk snuffelen tusen de

    vele aangeboden LUCHTVAART MAQUETEN, LUCHTVAART TIJDSCHRIFTEN en
     
    DOCUMENTATIES

    Ook heerlijk de gespreken te volgen van een aantal der EXPERTEN over de verschillende

    onderwerpen der LUCHTVAART

    Enkele van deze zijn nog steeds trachten om uit te pluizen op welk VLIEGTUIG ik in 1956 of 57

    mijn eerste officiele vlucht uit voerde te MELUN-VILLAROCH op een DE HAVILAND van de
     
    BELGISCHE LUCHTMACHT met aan de knuppel de COL SYMAYS

    Vermoedelijk de OT-D02,  OT- D04 of OT-D06  ???

    07-03-2009 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I FLY FOR CHARITY
    Ik vlieg voor een goed doel ,

     Is een iniatief van de CREW CHIEFS van de ALFA-LIJN en de PILOTEN van de 10de



    TACTISCHE WING van KLEINE BROGEL ( EBKB) in BELGIE


    voor meer info   en mogelijk giften  als steun     zie      W WW.IFLYFORCHARITY.BE

    07-03-2009 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    For aditional comments and reactions on the EHAM  B737-800 CRASH see:

     HTTP://WWW.FLIGHTGLOBAL.COM/BLOG/UNUSUAL-ATTITUDE/2009/03/TURKISH-AIRLINES-CRASH-EVIDENCE


     Enter in SEARCH:  TURKISH-AIRLINES-CRASH-EVIDENCE

    Click on: TURKISH AIRLINES

    look at the botom on

    -LINK BLOG UNUSUAL ATTITUDE

    -LEARMOUNT  ; PILOTS WHO NEED THEM ??

    06-03-2009 om 17:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Dit ongeval en het tijdelijk tussentijdsverslag van de  WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL   is reeds
     
    aanleiding tot heel wat berichten in de PERS .

     Heden heb ik reeds een 400 tal berichtjes over dit ONGEVAL bekomen en kan onmogelijk alle
     
    gestelde vragen toelichten want ik ben niet betrokken bij dit onderzoek en moet voortgaan op

    informatie van derden

    ook zien we dat de Nationale gevoeligheden hier reeds weer een rol gaan spelen in de PERS

    berichten bij de rechtstreeks of onrechtstreeks betrokken nationalieteiten

    06-03-2009 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!