Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SSR mode S
    Wat betreft de overgang van SSR mode A/C naar mode S, in de toekomst moet men voor VFR er rekening met houden dat in de huidige voorschriften enkel voorziet dat de SSR mode S zal noodzakelijk zijn in de luchtruimen waar nu SSR mode A/C verplicht is!!

    Opgelet een aantal onjuiste informatie wordt heden  ten onrecht naar voor gebracht MAAR worden nu door BELGOCONTROL experts in het juiste daglicht geplaatst voor de VFR vluchten.

     WWW.EUROCONTROL.INT

    09-04-2006 om 17:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CURSUS ZWEEFVLIEGEN
    VZA deelt ons mede dat zij dit jaar weer een cursus ZWEEFVLIEGEN inrichten zie laatste informatie op :  

     WWW.VZA-WEELDE.BE     kijk onder "HOME"

    09-04-2006 om 15:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARINGEN
    Stel ook belang in uw ervaringen als PASAGIER hoor met LIJN,CHARTER,TAXI,ZAKEN of PRIVAAT vluchten ????????

    09-04-2006 om 06:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Is nu beschikbaar zie vroegere melding in deze BLOG, bijkomende vragen mogen steeds hoor !!!

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    09-04-2006 om 06:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFR te EBAW
    Er is nu een nieuwe IFR PROCEDURE te EBAW ik stel belang in uw bevindingen !!!!!!!
    Opgelet kortelings ook nieuwe TWR FREQ in gebruik.

    09-04-2006 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDISCH ONDERZOEK
    In funktie van een aantal intressante E-MAILTJES en contacten met AKTIEVE PILOTEN moet ik ook op wijzen dat het MEDICAL bij de UK AME ook een oplossing blijkt te zijn die ik moet vermelden en zal hierover nog verdere informatie opzoeken en in mijn BLOG plaatsen zoals gevraagt.

    09-04-2006 om 04:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART
    OP ZATERDAG 06 MEI 2006 heeft op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het STAMPE MUSEUM de 7E ASA-FAIR plaats:
     
     www.asa-be.com

    09-04-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDISCH onderzoek PILOOT
    Ik heb hier enkel over de mogelijkheden van het medisch onderzoek  in NEDERLAND gesproken maar tevens kan men dit bij onze zuiderburen in FRANKRIJK afleggen hoor, maar daar heb ik heden minder gegevens over !!!!!!!

    08-04-2006 om 05:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUA

    Soms PILOTS flying VFR have questions about the FUA, this FLEXIBLE USE of AIRSPACE procedure is only in use for IFR FLIGHTS and for this consult WWW.EUROCONTROL.INT

    VFR operators are aplaying FUA already  since many years and in many occasions this procedure  via calling by R/T the military ATC services and obtaining in many occasions the clearance to fly through MILITARY CTR,TMA and RESTRICTED AREA's in VFR

    07-04-2006 om 10:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RVSM CLARIFICATION to ABI- FI
    RVSM = REDUCED VERTICAL SEPARATION MINIMA is a procedure above FL290 where now the separation between IFR flights who in the past was 2000 ft has now be reduced to 1000 ft.

    This RVSM has no effect for IFR below FL290 nor for VFR below FL200;

     In IMC the IFR below FL200 are separated verticaly by 1000ft in VMC the IFR are separated by ATC by 1000ft en in VMC the VFR are flying at levels who keep them 500 ft above or below the IFR operations.

    This is the raison thad the altimeters must be checked on regular occasion and the use of the correct altimetersetting in HPA is vital en visual LOOK OUT is very inportant during each VFR and IFR flight in VMC.!!!!!!!

    LOOK OUTSIDE and use the requied FLIGHT LEVELS as published in the NATIONAL AIP

    SEE and AVOID is vital in IFR (also when under ATC control) and VFR in VMC

    CAUTION the aplication in UK and ITALY !!!!!

     There are no intentions to change any of this   procedure below FL290

    for any clarification do not hesitate to consult the AIP via EAD and the other legal documents.

    ANY QUESTIONS for CLARIFICATION are WELCOM

    07-04-2006 om 07:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGANGST
    Ik stel veel belang in de vraag gesteld: hebt u ooit  al gevlogen met een vliegtuig hier op SENIORENNET.

     In 1965 werdt ik met dat probleem grconfronteerd als instructeur-piloot bij de SOTRAMAT  FAA vliegschool te ANTWERPEN-DEURNE.
     Een der leerlingen had zich na het leren vliegen en het behalen van zijn PPL een CESSNA 150 aangeschaft en vloog dar regelmatig met naar het zuiden van Frankrijk.
     Er was echter een groot probleem op familiaal vlak zijn echtgenote had VLIEGANGST en ging toen met de wagen naar het zuiden van Frankrijk.
     Gezien hij belang stelde in de aankop van een groter vliegtuig een CESSNA 172 werdt ik benadert door mijn colega piloot MARTIN BAEKE welk de verkoopdienst van SOTRAMAT was en welke trachte de man een tweede nieuwer type van  vliegtuig te doen aanschaffen.
    Via AOPA-USA bekwam ik de gegevens van de AOPA PINCH HITTER om te trachten de dame in kwestie van de VLIEGANGST af te helpen wat me tijdens een maand intensief cursus geven in haar vrije tijd wonderwel lukte.
     Wel zo goed dat na de gebruikte 10 uur vlucht zij de school terug opzocht om te lere"n vliegen en met succes na een 6 tal maanden haar PPL behaalde.
     Het verhaal zou daar kunnen eindigen waren het niet dat dit alles tot een familiaal drama leide, de echtgenoten kregen ruzie over het gebruik van het vliegtuig (en mogelijk nog andere redenen) op zodanige wijze dat er een scheiding uit voort kwam waar zij de C172 bekam en hij de C150.
    Zij leefden beide nog lang en gelukig maar wel gescheiden en vlogen nog jaren elk met hun vliegtuig maar niet naar dezelfde bestemming.

    hij stopte op 75 jarige leeftijd met vliegen en zo ver ik verneem vliegt zij nog steeds met de 40 jaar oude C172 in het zuiden van Frankrijk.

    Nadien hebben we in de vliegschool de cursus VLIEGANGST nog verfijnd met zeer positieve resultaten waar ik  in de toekomst nog wel eens enkele woorden zal aan vuil maken op deze BLOG  hoor

    07-04-2006 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    06-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT/AVN
    Op 12 MEI 2006 heeft de sluitingsplechtigheid van de school van het lichte vliegwezen van de LANDMACHT  plaats, na 60 jaar van aktiviteiten op het vliegveld van BRASSCHAAT -POLYGOON stopt de school met de opleiding van de leerling piloten van de LT/AVN

    Ik denk met weemoed terug aan de vele uren die ik daar op de L18C  als instructeur in deze omgeving  en  de AL II zendingen  heb gevlogen met EBBT als thuisbasis over BELGIE en omliggende landen.

     Nu kan ik er enkel nog over dromen en stopt de militaire aktiviteit  welk een belangrijke rol  de BELGISCHE LUCHTVAART  hebben gespeelt !!!

     ER is een TIJD van KOMEN en GAAN


    06-04-2006 om 20:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDISCH ONDERZOEK PILOOT
    Wij bevestigen aan de leden van ABI dat de huidige toepassing der JAA/JAR-FCL alle klassen VLIEGMEDISCHE  keuringen ook in NEDERLAND bij de AMC (AVIATION MEDICAL CENTER)
    kan worden afgelegt in MAASTRICHT,UTRECHT,SCHIPHOL en ROTTERDAM
    Deze kunnen de volgende keuringen afnemen:
     JAA.--------------------alle klassen
     FAA(USA) -------------alle klassen
     CAA(CANADA) -------alle klassen
     CASA(AUSTRALIE)--- alle klassen
     TMG/ultra-light

     WWW.AVIATIONMEDICAL.COM
     INFO@AVITIONMEDICAL.COM
     tel: --------31-043-365 33 44
     fax --------31-043-365 33 45

    Onafgezien bepaalde verbale informatie is deze medical aanvaard in de JAA  JAR-FCL lidstaten

    Enige moeilijkheden dringend aan ons als ABI  te melden

    06-04-2006 om 19:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    I ame not abel to reply this morning to al the E-mails since I will be out of my office today to be at HQ EUROCONTROL where the PROVISINAL COUNCIL  of the EUROCONTROL ORGANISTION take place.

     Expect a reply tomorow on APRIL 07
        REGARDS
           SDW

    06-04-2006 om 04:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE FLIGHTS
    Een aantal E-MAILS betreffen vragen over de toekomst op gebied van SPACE vluchten  voor TOURIST SPACESHIP 2 vanaf 2008/2009.
    VIRGINATLANTIC is nu begonnen met de selectie van de piloten welk een speciale training gaan volgen van 27 maanden om deze vluchten uit te voeren

    05-04-2006 om 17:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTINGEN over LUCHTVAART
    Gezien er vele vragen gesteld worden waarover ik in het NEDERLANDS geen informatie beschik wens ik u ook te verwijzen naar  PLATFORM NEDERLANDSE LUCHTVAART via WWW.PNL.NL  welk een NEDERLANDSE organisatie is  welke zeer veel onderwerpen der LUCHTVAART behandelt voor specifieke vragen bent u steeds welkom op mijn  E-MAIL adres hoor  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-04-2006 om 10:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAALGEBRUIK
    Een aantal der teksten op deze BLOG kunnen  buiten het NEDERLANDS tevens in het ENGELS of het FRANS staan naargelang de oorsprong van degene die de vraag stelde hoor

    05-04-2006 om 08:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPSY NIPPER
    Voor informatie over de TIPSY NIPPER vliegtuigen raad ik  aan eerst de website van WILLEM RONGE te bekijken en zelfs met vragen kunt u bij hem terecht;
     Ikzelf heb een aantal uren op dit toestel gevlogen maar dat is lang geleden om daar nog de juiste gegevens van te herinneren ik vermoed dat dit in 1962/63 was.

    WWW.TIPSY-histories.com

    04-04-2006 om 16:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA (vervolg)
    In de LUCHTVAARTMIDDENS bekom ik  dagelijks zeer veel NEGATIEVE COMMENTAAR over de werking van de EASA wat betreft de problemen over CERTIFICATIE ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operators.
    Het is niet voldoende hier enkel over te praten maar het is noodzakelijk deze klachten duidelijk te formuleren gezien ik uit persoonlijke ontmoetingen en gespreken met een aantal der ambtenaren van de EASA duidelijk kan besluiten dat zij een positieve houding hebben ten opzichte van GENERAL AVIATION en AERIAL WORK en zullen trachten de huidige problemen zo spoedig mogelijk op te lossen om de toekomst van de LUCHTVAARTINDUSTRIE  in ede 21th EEUW in EUROPA te bevorderen

    04-04-2006 om 16:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSBEZOEKEN ANTWERPEN LUCHTHAVEN

     via E-MAILTJES vragen er weer enkele SENIOREN  mij om GROEPSBEZOEKEN aan de INTERNATIONALE LUCHTHAVEN ANTWERPEN te organiseren.

     Zoals ik reeds vroeger in deze BLOG vermeld heb kan ik dit niet persoonlijk meer organiseren maar dient u zich te wenden tot :
     LUCHTVAART ANTWERPEN vzw
     LUCHTHAVEN bus 35
     tel:          03.285 67 69
     fax:         03 230.87.03
     E-mail:   INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.BE

    04-04-2006 om 10:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBAW
    CAUTION:

     EBAW TWR freq changing very soon !!!!!!!!

    04-04-2006 om 05:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Wat is de TOEKOMST van GA/AW/ en SPORT FLYING in EUROPE

    Een der regelmatig terugkomende verklaring van de oudere generatie van PILOTEN  is dat GENERAL AVIATION,AERIAL WORK en SPORTFLYING in EUROPA geen toekomst heeft met de ontwikelingen van de EU,EASA,JAA en EUROCONTROL.
     
     Ik denk dat we eens goed moeten anelyseren wat er werkelijk gaande is in de LUCHTVAART

    Eerst en vooral is er een drastische ontwikeling van de COMMERCIAL AIR TRANSPORT, de vroeger opleiding in de vliegclubs voor CPL en IFR is nu verplaatst naar FTO en er ontstaan veel kleine firma's (SME) aktief in AERIAL WORK dat vroeger werdt gedaan in de vliegclubs.

     nieuwe AIRSPACE USERS doen hun intrede de UAV,ULM en VLJ zij nieuxe partners in het LUCHTVAART gebeuren

    Er is een sterke ontwikkeling in de ULM toestellen welk zeer snel vliegen en zeer goed uitgerust worden en de klasieke GA lichte vliegtuigen voorbijstreven in ontwikkeling via de zeer vereenvoudigde certificatie van deze toestellen.

    Heel veel van deze nieuwe ULM vliegen zeer aktief over gans EUROPA van op de veel minder complexe vliegveldjes en vermijden de te complex en kostelijke regionale luchthavens

    Er ontstaat een nieuwe vorm van GENERAL AVIATION via de FRACTIONAL OWNERSCHIP en de BUSINESS AVIATION in plaats van de AIRTAXI operations onder de normen van CAT.

    De verschillende vormen van LUCHTSPORTEN voor de oudere generatie is sterk verandert in uitvoering maar de nieuwe en jongere generatie heeft hiermede geen problemen en vliegen mits rekening te houden met deze nieuwe omgeving.

    In de klasieke AEROCLUBS zien we een afname van leden en van vlieguren maar op de ULM vliegveldjes zien we een zeer sterke toename der vluchten.

    De versnipering in organisties geeft natuurlijk geen duidelijk beeld van de vliegaktiviteiten in het EUROPEESE LUCHTRUIM maar ik bekom duidelijk de indruk dat er nu veel meer gevlogen wordt dan vroeger en meer personen hebben toegang tot deze nieuwe vormen van LUCHTVAART

    KONKLUSIE:   DE LUCHTVAART VERANDERT maar !!!!!!!!

    Komentaar en toelichtingen steeds welkom !!!
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-04-2006 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOTES SOURDS
    AERO-CLUB des SOURDS de FRANCE

    Le 10éme anniversaire de l'Aero-club des sourds de FRANCE aura lieux par un nombre d'activites:

     LUNDI 24 AVRIL a 1800h reception a l'aero-club de FRANCE a PARIS.

    JEUDI 25 Mai,26 Mai ,27Mai et 28mai 2006  le comite sous la presidence de  HENRI CORDEROY DU TIERS ACSF organise  a l'aerodrome de  ULM a TOULOUSE GRAULHET(TARN) une manifestation et celebration digne aux terme de dix ans de croissance ininterrompue des objectifs principal deACSF

    www.volez.com/aeroclub-sourds

    E-mail:  AEROCLUB.SOURDS@WANADOO.FR

    pour le programme detaile et bulletin d'inscriptions pour participants et pour logement

    03-04-2006 om 14:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!