Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. URGENT NEW E-MAIL
    FROM TODAY 22 JUNE 29008 my E-MAIL has been changed to:

     
    Mon E-mail a ete change:

    Mijn E-MAIL is nu verandert naar:



    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


     

    22-06-2008 om 21:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIOS
    Concerning HELIOS I sugest you consult;      www.askhelios.com

    21-06-2008 om 09:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRCRAFT REGISTER
    As already mentioned in the past the CAA of the ISLE of MAN has started a AIRCRAFT REGISTRATION for PRIVAT and BUSINESS AIRCRAFT.

    The registration start with a "M"

    See for aditionalassistance to ;

      WWW.FLYMANN.COM

      WWW.EQUIOM.IM


     This seams to be a intresting possiblity having somme benefits ???

    21-06-2008 om 09:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODERN SPECTRUM MANAGEMENT
    This is a complex subject for witch  HELIOS is organising a 5 DAY TRAINING COURSE from 29/09/ till 03/10/2008

    Contact:   WWW.POLICYTRACKER.COM     ASAP

    21-06-2008 om 09:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    Alhoewel mijn E-mail  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR    heden buiten gebruik is krijg ik heden vragen per telefoon van PILOTEN.

     FOR INFORMATION on FLIGHT SAFETY do I SUGEST to consult the various FREE COURSES  avaible via      WWW.ASF.ORG   or contact the NATIONAL AOPA via  :
    WWW.IAOPA.ORG   wher the E-MAILS adresses are avaible or the PHONE & FAX connections
     
    I have no means to give al the requested information for FLYING in EUROPE I also sugest to consult  WWW.EUROCONTROL.INT    THE AIRSPACE USERS INFORMATION

    21-06-2008 om 09:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SAFETY METHODOLOGY FOR PILOTS


    During my initial training as pilot was i lucky in a certain periode to be trained by a RAF  WW II fighter pilot who advised me the following safety procedure:

    Take a small note book

    After each solo flight you note the date and the mistakes you have done in this flight

    Each last day of the month when closing your flyinglogbook

    Take time to read ALL the mistakes you have noted in the note book

    AND THINK ABOUT

    DO NOT MENTIONE THIS ITEMS TO ANY OTHER PERSON BUT KEEP THEM IN YOUR MIND FOR THE NEXT FLIGHT ????


    I have used this procedure  durng my flying career as pilot and instructer on GLIDERS, AIRPLANE ( SEL) and HELICOPTER and it is very intresting reading and also to see thad the number of items have reduced during the YEARS of operational flying, but there was not one month where there was not a VITAL MISTAKE buth witch I HAVE SURVIVED  !!!!!

    NOT ALL FRIENDS where thad LUCKY !!!!!


    NOTE: reactions, sugestions or comments are welcom ................

    20-06-2008 om 15:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 JUNI 2008
    HEDEN  VRIJDAG  20 JUNI nog geen          E-MAILTJES   !!!

    NO E-MAIL CONNECTION  UFN.... WAIT & SEE !!!

    20-06-2008 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100LL instead of KEROZINE
    Heden morgend krijg ik een berichtje via telefoon van een incident van het TANKEN van 100LL op een THIELERT( DIESEL) MOTOR met gevolg een aborded T/O zonder schade  aan het TWEEMOTORIG VLIEGTUIG behalve natuurlijk aan de MOTORS

     CAUTION:  Schijnbaar zijn er de laatste maanden enkele zulke incidenten ??

     KEROZINE in plaats van 100LL

     100 LL in plaats van KEROZINE

    Ook heb ik enkele  berichten dat men in de DIESEL MOTOR gebruikt maakt van de RODE MAZOUT wegens de goedkopere aankoopprijs maar heb geen gegevens of dit tot problemen heeft geleverd !!

    Stel belang hierover ANNONIEM meer te vernemen en ik behandel deze informatie zonder enige mogelijkheid de BRON te kennen !!

    20-06-2008 om 10:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHAFFEN:DIEST 25th OLD TIMER FLY-IN
    Heden kreeg ik reeds telefonisch vragen over deze OLD TIMERS FLY-IN welk plaats vind op 15,16 en 17 AUGUSTUS 2008.

     voor info zie:    HTTP://FLYIN.DAC.BE

     

    Ik zal daar persoonlijk aanwezig zijn op ZATERDAG 16 AUGUSTUS van 0900 tot 1600 b en hoop de nodige SENIOREN en COLLEGA PILOTEN( ook OLD-TIMERS ) te ontmoeten die dag

    19-06-2008 om 11:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CONTACT SDW
    Heden is mijn E-MAIL sedert 18/062008 ào 2000 uur B buiten gebruik voorspeld voor 48 uur wens onderhoud ???

    U kunt mij berijken voor dringende gevallen via 03-236 29 54 UFN .........maar ben veel afwezig !!!

    19-06-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. IAOPA - 24 th WA in ATHENE/GREECE
    Received at EU leven and EUROCONTROL some positive information about the WORLD ASSEMBLY, THE EXPO and the various activity durng this W.A

    However the participation at the WORKSHOPS during the EXPO where poorly attended due to the nice weather and the intresting FLYING demonstrations.

    I ame intresting to see the results the voted RESOLUTIONS and aditional information to follow up in my personnel individual activity as registered EU-LOBBYIST in BRUSSELS and in function of my nick name MISTER GENERAL AVIATION  in the various EU-INSTITUTIONS and EUROCONTROL. supported by FLAG.

    WWW.FLAG.BE

    19-06-2008 om 09:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SRC-32
    SAFETY REGULATION COMMISION of EUROCONTROL under the chairmanschip of JOS WILBRINK of the Dutch IVW took place on 18 & 19 JUNE 2008.

    I was present temporary and noted the following items:

     POINTS  & ACTION ARISING:       SRC32-01

    -SRCCG    A-30/07 to investigat the feasablity of developing proposel of SARPS for the determination of ATS at an in the vicinity of AERODROMES used by CAT AIRCRAFT ,,,   also AIRPORTS TF.

     Caution this could become very costly and burdensom for the smaller REGIONAL AERODROME with GA & AW and a limited number of CAT operations if a permanent ATC-TWR would be proposed?

     There is a actif lobbying required by IAOPA, EAS and other NON CAT AIRSPACE ORGANISATIONS and some proposal on AFIS or limited ATC activity ???


    A-30/06  ATS LEVELS at AERODROMES

    AIRSPACE INFRINCEMENT   DAP/SHH SRC32-14 to be studiet and aditional input to be made to the CHAAIRMAN ASAP

    Also action toward SRC/SRU  and PRC/PRU  ( XAVIER FRON ASAP required )

    19-06-2008 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW PLANNING
    Op 16 AUGUSTUS 2008 voorzie ik de ZATERDAG vanaf 0900 b tot 1600 b aanwezig te zijn op de SCHAFFEN/DIEST OLD TIMER FLY-IN.


    Ik zou gaarne een E-MAILTJE bekomen van de personnenwelk mij wensen te ontmoeten.


    IK HOOP van heel wat OLD TIMERS te zien zij het LUCHTVAARTUIGEN , OUDE COLLEGA's PILOTEN  en SENIOREN

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-06-2008 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.406 MHZ
    Bekwam heden een exemplaar van het EINDCONCEPT AIC B JULI 2008 van de
     
    NEDERLANDSE IVW over uitrusting en gebruik van 406 MHZ ELT ??

    Tracht te begrijpen wat dit voor de VLIEGTUIGEN, HELICOPTERS, MLA en TMG betekend om in EUROPA te VLIEGEN voor GRENSOVERSCHRIJDENDE VLUCHTEN in VFR/IFR  NON CAT AIRSPACE OPERATORS ???


    WWW.IVW.NL

    19-06-2008 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT
    I noticed in function of the 7e edition of the EUROCONTROL AIRSPACE INFRINGEMENT STRATEGY thad a number of CAA have introduced the requirement to have some of their inspectors start a strong action on controlling the VFR AIRSPACE USERS on:

    -FLIGHT PREPARATION

    -WEIGHT & BALANCE ( MASS)

    -NOTAMS

    -UPDATED NAVIGATION CHARTS

    -FUEL CALCULATIONS

    -WEATHER BRIEFING

    -SSR requirements( MODE S) (to be clarified)

    -ELT 406 MHZ( to be clarified)

    -AIRCRAFT PERFORMANCES for T/O & LANDING

    -R/T QUALIFICATION ( ENGLISH)

    Any information on this verifications on the operational aviation world is welcom from the AIRSPACE USERS also because I have the impression thad the assigned persons have limited knowledge on the VFR operations

    I ADVISE to be cooperative and clarify them your taken actions on a courtoise manner!!

    19-06-2008 om 05:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOMINATIONS in the EASA
    I received confirmatin:

    PATRICK GOUDOU the DG of EASA his next term has been aproved.

    JULES KNEEPKENS ( present DG BELGIAN CAA) has been nominated at the EASA for the REGULATIONS replacing CLAUDE PROBST


    I like to CONGRATULATE both for this nomination and hopê to continue our intrestinc contacts toward the requirements for the NON CAT AIRSPACE USERS OPERATORS.

    19-06-2008 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHZ
    Via some contacts at EU-level on the subject do I understand thad the FREQUENCY EXPERTS of the NATIONAL ANSP have insisted to extant ASAP the 8,33 KHZ utulisation MANDATORY in the LOWER AIRSPACE till FL100 and also the TMA of the dense areas!!

    Apaerently this has now been negotiated with the delegates of the EUROPEAN AIRSPORTS and also with a team of 50 PILOTS-VFR AIRSPACE USERS consultation.

    The FREQUENCY COMMITIE is claiming very strong and with very well doculented information thad some AIRSPACE can not been used by the IFR-CAT operators until some aditional FREQUENCY's in the 8,33 KHZ are made avaible.
     I presume they have introduced this to the new Italian Commisinar of TRANSPORT in DG-TREN during his Hearing in the EP at STRASBOURG via some MEP who requested how he would avoid the DELAY for the CAT to be kept low in function of the forcasted increase in CAT in EUROPE based on the EUROCONTROL FORCAST.

    Any clarification is welcom ASAP ???

    19-06-2008 om 05:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E_MAIL SDW

     For SECURITY verification and  CLEANING  purposes my E-MAIL   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   is not avaible UFN since Wensday 18 JUNE 2008 1700 UTC till futher notice (48 hours)


    For URGENT MATHERS you may contact me by  INT-32-(0)3 236 29 54 for PHONE, FAX or RECORDING if not at home.

    Maybe also via  ANNITTA.BRITS@SCARLET.BE   although I have stil to verify this E-MAIL avaiblity via de LAPTOP  ??

    Today from 1300 b till 1600 b hour I wil be present at EBAW ( ANTWERP AIRPORT) the FLAG OFFICE   03-294 68 47

    Also the SATERDAY 21 JUNE 2008  and SUNDAY 22 JUNE 2008 from 0800 b till 10,30 b  will I be avaible at the FLAG OFFICE and from 1030 b till 12.00 b in the RAAC bar at the T-TERMINAL at te ANTWERP AIRPORT

    SORRY for this problem !!

    19-06-2008 om 04:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    In gespreken met experts van  WWW.IVW.NL   blijkt dat het invoeren van de ELT in NEDERLAND voorzien is voor MAART 2009  , en niet verplicht voor de NON CAT  operators, alhoewel dat men het uit veiligheidsoverwegingen sterk aanraad voor uw eigen veiligheid !!!

     Tracht hierover nu schriftelijke informatie in de officiele documenten te localiseren., ook EUROCONTROL is men de toestand over de ELT 406MHZ aan het nazien in de verschillende lidstaten in functie van ICAO ANNEXE 6 PART II voor IGA.

    18-06-2008 om 20:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    Acording ICAO ANNEXE 6 part II is the ELT 406 MHZ MANDATORY for ALL INTTERNATIONAL FLICHT from 20080701 including HELICOPTERS,TMG,MLA but not for BALLOONS, GLIDERS and PARAPLANE.

     However I advice to CHECK each NATIONAL REGULATIONS

     WWW.AOPA.NL   claims this is NOW from the 01 JULY 2008 MANDATORY and refer to :
    WWW.IVW.NL    where I could not locate confirmation on this information.

     For BELGIUM CHECK    WWW.MOBILIT.FGOV.BE

     Daar vermeld men in CIRC/EQUIP 09 van 11/2001 enkel de verplichting voor de ELT 406 MHZ in het HANDELSLUCHTVERKEER ( CAT)  en dus niet in de andere LUCHTVAARTUIGEN

    Zal trachten bij HQ EUROCONTROL een overzicht te bekomen in de lidstaten in de ECAC

    WWW.EUROCONTROL.INT

    17-06-2008 om 16:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!