Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING
    Deze morgend naar de LUCHTHAVEN te ANTWERPEN-DEURNE om enkele van mijn vroegere leerlingen te ontmoeten en te palaberen over de veilighied in de LUCHTVAART (SAFETY en SECURITY) via de opleiding van piloten want nu zijn zij het die instructie geven en ik nog maar enkel raad en advies kan geven

    10-07-2005 om 07:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY
    Alhoewel er geen sporen zijn dat de LUCHTVAART iets te maken heeft met de aanslagen in LONDEN, vraagt men ons bijkomende waakzaam te zijn op de LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN voor abnormale toestanden.

    zie AOPA "AIRPORT WATCH" onder de www.aopa.org en dan onder  SECURITY LEVEL "ORANGE" AVIATION en dan naar AIRPORT WATCH.

     Ook toe te passen in op onze vliegvelden op vrijwilige basis door iedereen

    09-07-2005 om 07:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEHANDICAPTE MEDEMENS
    In functie van mijn intresse naar de gehandicapte mensen toegang te geven in het LUCHTRUIM ( SPORTVLIEGEN,ULM,DPM,VLA van O3/07/2005) werdt mijn aandacht gevestigt op de BLOG van "SCHRIJVERKE" ALBERTO MALLOMA op datum van 11/06/2005 onder de titel "VERGEEF ME ALS IK JAMMER".
     dit stemt tot nadenken hoe gelukkig we toch zijn als we gezond zijn en niets mankeren

    08-07-2005 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPERIMENTELE BRANDSTOF
    Reeds jaren zijn we in de LUCHTVAART aan het uitkijken naar nieuwe brandstoffen en er vliegen toestelen in GENERAL AVIATION experimentreel op BIOFUEL,METHAAN , WATERSTOF of ZONEENERGIE.
     Maar om over te gaan van de huidige BENZINE of KEROZINE is niet zo eenvoudig.
    Voor de lichtere vliegtuigen is er nu vordering in het gebruik van motoren op DIESEL.

    08-07-2005 om 16:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOT( magazine)
    Vele vragen over waar dat zij de vermelde PILOT (UK) magazine kunnen bekomen;
     Er zijn twee magazines welk de naam PILOT dragen er is de PILOT van AOPA-USA en er is de PILOT(UK).
     Beide zijn te koop op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN BOOKSHOP opgelet met de openinguren.
    tevens bij de IMS op de MEIR in ANTWERPEN
    Er zijn er ook te koop op andere plaatsen maar deze zijn snel uitverkocht.

    08-07-2005 om 08:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY

    Vandaag was ik aanwezig te BRUSSEL bij HQ EUROCONTROL ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK.

    Dit in functie van een  SPECIAL GROUP FLICHT met bedoeling een  EURO SQUADRON bestaande uit 21 lichte vligtuigen op 18 julyte vertreken uit PARIJS  nar WITTMAN REGIONAL AIRPORT aan te komen op 25 july voor de openings dag van de OSHKOSH EVENTH in the USA welk de gelijkaardige expo is als cLE BOURGET maar hier enkel voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK luchtvaartuigen via  EAA met duizende ( 2800 in 2004)deelnemers

    www.eaa.org

    NOTE: de geplande AGENDA  voor onze vergadering werdt  ernstig verstoort  door de LONDEN aanslagen  omstreeks 10h00 onze tijd(08:00 UTC) of 09:00  UK lokale tijd .


    07-07-2005 om 17:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHATTEN
    Deze avond even op de chat geweest om 19h30 maar nadien niet meer binnen geraakt, kom dus maar op de BLOG en verwacht uw antwoord in mijn gastenboek.
    Ik hoop dat u mijn BLOG intresante informatie vindt en vragen zijn steeds toegelaten via e-mail ook hoor.
    Om 20h15 kon ik terug op de chat maar er waren 56 chatters dus onmogelijk om met iemand te praten en ga nog wat BLOGS bekijken.
    De geheimen van de informatica geeft ons problemen.

    06-07-2005 om 19:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN op de BLOGS surfen
    Gezien ik even wilde uitblazen van de vele serieuse E-mailtjes met allerlei aspecten en problemen der LUCHTVAART ben ik even op de BLOGS gaan surfen en het is ongelooflijk de kwaliteit en de inhoud van een aantal der BLOGS van onze vrienden de chatters die ik ontmoet op SENET.
     Het is om een complex van te krijgen en ik denk dat zo gauw het wat minder druk is op mijn E-mail, FORUM en BLOG ik toch eens moet leren om er wat foto's en kleurtjes in mijn BLOG te brengen.

    06-07-2005 om 17:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART TUIGBOUWERS (BELGIE)
    Zoal u kon vernemen was BELGIE mee betroken bij de eerste ontwikelingen der LUCHTVAART in 1903 via een JAN OLIESLAGERS  en  later via de BOUW van de SV4 door STAMPE RENARD.en de TIPSY NIPPER
     Heden zijn  er nog een beperkte LUCHTVAARTBOUWERS welk  bestaande tioestellen bouwen onder licensie.

    Een iniatief dat ik reeds vele jaren van op afstand volg is het werk van de gebroeders LAMBERT  uit WEVELGEM( EBKT) welk een vierzitter ontwikelde en in de lucht brachten via de Engelse PFA voorschriften the MISSION 100 ( 2 persoons) en de MISSION 200 ( 4 persoons) licht vliegtuig.
     Voor meer informatie verwijs ik u naar ; www.lambert-aircraft.com en een zeer goed FLICHT TEST report in de PILOT(UK) magazine(engelstalig) van july 2005. welk beschikbaar is  in de BOOKSCHOPS.

    Zoals ge ziet is de BELGISCHE JEUGD zeer aktief om BELGIE terug een plaats te bezorgen in de LUCHTVAARTWERELD onafgezien de administratieve hindernissen

    06-07-2005 om 10:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART OPLEIDINGEN INFO in OPBOUW
    Buiten de opleiding van BURGERPILOOT  (ATPL)zijn er zoals ik nog vermelde 91 andere beroepen in de LUCHTVAART die openstaan tot gemotiveerde personen.
     Ik zal trachten gegevens hier op deze BLOG te plaatsen in functie van de gestelde vragen per e-mail:

    -VLIEGTUIGTECHNICI = PAARDENMARKT 94 ANTWERPEN
                                                 TEL/03-4702530   GIUDO MEES

    -SAFRAANBERG = opleiding                                         MILITAIRE  LUCHTVAARTTECHNICI

    - POSTHOGESCHOOLVORMING  KHBO  LUCHT-en RUIMTEVAART TECHNIEK  alsook AVIONICS  voor ingenieurs en graduaten te OOSTENDE zie:
    www.khbo.be

    -  T.U DELFT 
        BACHELOR  LUCHTVAART-en RUIMTEVAART TECHNIEK
        MASTER       AEROSPACE

        www.TUDELFT.NL


      - www.wan.be

    06-07-2005 om 05:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN LUCHTHAVEN
    De LUCHTHAVEN ANTWERPEN/DEURNE is gemakelijk te bereiken ook tijdens de huidige  werken aan de RING in ANTWERPEN.
     Via SPOOR,BAAN of LUCHT kan men de INTERNATIONALE LUCHTHAVEN ANTWERPEN bereiken.

     SPOOR: ANTWERPEN CENTRAAL en DAN de bus van de Lijn N° 14.

    BAAN; via de SINGEL en daan aan BERCHEM STATION neemt u de richting LUCHTHAVEN via diksmuidelaan.

    LUCHT: er zijn lijnvluchten van uit LONDON CITY  via VLM zie time tabels.
          Met GENERAL AVIATION kan men vanaf vele vliegvelden EBAW (ANTWERPEN/DEURNE) bereiken zie WWW.A-S-A.BE

    Hopelijk zal dit uw bezoek vergemakelijken, vragen kan steeds via E-mail

    05-07-2005 om 20:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL
    Gezien er op ZONDAG 3 julie er een fataal ongeval plaats vondt van een ULM type ALBATROS en er hierover reeds vragen worden gesteld verwijs ik naar:
      www.forum.fed-ulm.be
                                       /images/otreppe.jpg

                                       /images/otreppe2.jpg
                                      /images/otreppe3.jpg

    De oorzaak is ons heden nog geheel onbekend en zal slechts beschikbaar zijn na een grondig onderzoek over de omstandigheden.

    05-07-2005 om 14:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAv
     Een nieuwe sterk opkomende LUCHTRUIMGEBRUIK dat nu opkomt in EUROPA is de " UNHABITED AERONAUTICAL VEHICULS" niet enkel voor militair gebruik in het verleden in zeer beperkt luchtruim maar nu ook gebruikt voor burgerlijke opdrachten.
    Het VLIEGTUIG zonder bemaning aan boord bestaat technisch gezien maar administratief en wetelijk nog niet.
    Studenden stellen hierin belang en daarom vermelden we hier:
     WWW.UVS-INTERNATIONAL.ORG

     Het gaat hier niet meer om de kleine modelvliegtuigjes of DRONES van het verleden maar VLIEGTUIGEN gaande tot op een gewicht (AUW) van 20.000kgr !!!!

    Meer hierover in  functie van bojkomende gestelde vragen, ook de VLAAMSE industrie is hierin betrokken.
    WWW.FLAG.BE

    05-07-2005 om 04:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    04-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RECORD VLUCHTEN
    Een veel gestelde vraag betreft het uitvoeren van recordvluchten zoals de juist uitgevoerde vlucht van STEVE FOSSET.

    Zulke vluchten zijn het gevolg van een zeer kostelijke en langdurige voorbereiding door de betrokene en zijn ploeg in samenwerking met de media middens;

    ik vindt dit zeer intresante vluchten maar zij gebeuren nu in veel betere omstandigheden dan vroeger.

    Zulke vluchten mogen en worfen gehomologeerd door de FAI.

    Mijn intresse in de LUCHTVAART ligt meer in het bereikbaar maken van de luchtvaart voor jong en oud over de ganse wereld met het doel de vriendschap en vrede te bevorderen.

    04-07-2005 om 05:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!