Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORZITTERSCHAP van de E.U
    Heden is dat     FRANKRIJK

    01/01/2009       TSCHECHIE

    01/07/2009        ZWEDEN

    01/01/2010        SPANJE

    01/07/2010        BELGIE

    01/01/2011        HONGARIJJE

    16-11-2008 om 12:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET ZWEEFVLIEGEN in DE WINTER

    Het zeer aktieve ZWEEFVLIEGEN nu in BELGIE is nu op een laag pitje.

    Er zijn wel ZWEEFVLIEGERS die nu naar het buitenland trekken om PRESTATIEVLUCHTEN uit te voeren maar dat zijn maar enkleingen.

    In de CLUBS in BELGIE gaat men nu over naar de WINTER AKTIVITEITEN

    WERKEN aan de ZWEVERS

    THEORIELESSEN

    BIJSCHOLINGEN

    SIMULATOR vliegen op ZWEEFVLIEGTUIGEN

     Dus is er wel veekl te doen hoor waarbij elke ZWEEFVLIEGPILOOT moet bij betrokken zijn.

     WWW.LVZC.BE

    16-11-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUIMTEVAART
    Dit ligt niet in mijn domein daarom verwijs ik naar.

      HTTP://www.nasa.gov/

     WWW.STCE.BE

     WWW.VLRI.BE

    16-11-2008 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALOUETTE II
    Dit toestel waarop ik de meeste ervaring heb is de SE 3130 welk op 12 MAART 1955 zijn eerste vlucht uitvoerde.

     Meer gegevens vind u via GOOGLE de  term ALOUETTE  in te typen, over de geschiedenis

    weet ik niet veel te vertellen maar wel over het operationeel gebruik waar ik een aantal jaren aktief

    bij betrokkenwas als PILOOT van LT/AVN (BE) en ALAT (FR)

    15-11-2008 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR in CTR
    meer uitleg hier later

    VFR  = vliegen op zicht
    IFR   =vliegen op instrumenten

    VMC  =goed weer omstandigheden
    IMC    =Slecht weder omstandiged

    AWY
    TMA
    CTR
    deze drie soorten luchtruim noemt men GEKONTROLEERD LUCHTRUIM

    LUCHTHAVENS met een CTE in BELGIE zijn:
    -BRUSSEL
    -OOSTENDE
    -ANTWERPEN
    -LIEGE (mixte CIV/MIL)
    -CHARLEROI
    -MILITAIRE VLIEGVELDEN met CTR
    -KOKSIJDE
    -FLORENNES
    -BAUVECHAIN
    -KLEINE BROGEL
    -LIEGE' (MIL/CIV)
    -CHIEVRES (USAF)

    Zie de kaart 1/250.000 van IGN uitgave 2008 voor meer klaarheid

    De door u vermelde vliegvelden
    -BRASCHAAT
    -SINT TRUIDEN
    -GOEDSENHOVEN
    zijn niet meer MILITAIR aktief
    Vermoedelijk maakt u gebruik van een verouderde kaart.

    Er bestaat ook nog de mogelijkheid SPECIAL VFR te vliegen in de CTR mits de voorwaarden te voldoen vermeld in de AIP

    De gegeven reacties zijn voor VLIEGTUIGEN ( AIRPLANE) en voor HELICOPTERS zijn er speciale vliegregels.

    Buiten het GEKONTROLEERDE LUCHTRUIM is er VMC met lagere weersvoorwaarden dan in GEKONTROLEERD LUCHTRUIM

    Dit is een korte toelichting op de gestelde vragen dooe enkele geintreseerde SENIOREN

    -KORTRIJK/WEVELGEM is burgerlijk vliegveld zonder CTR

    15-11-2008 om 15:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTERS
    Mijn ervaring met HELICOPTERS ligt op MILITAIR en BURGER .

     De helicopter die mij de meeste voldoening heeft gegeven is de BOLKOW105, alhoewel dat de ALII waarop ik de meeste ervaring op heb en de intresante zendingen heb uitgevoerd ook bij mijn favoriet is.

     Even putten in mijn herinneringen ( mijn vliegboeken zitten ergens in een kartonne doos ???)
    De volgende ervaring op HELICOPTERS is:
    -ALII                  MIL
    -B105                GAF
    -AGUSTA109   CIV
    -AGUSTA109   MIL
    -HUGHES300   CIV
    -HUGHES500   CIV+MIL
    -ALIII                CIV +MIL
    -GAZELLE        MIL
    -UH-01             MIL
    - JETRANGER CIV
    -BELL-G3        MIL
    -LYNCH          MIL


    Tevens ook wel als 2e op
    -SYKORSKI MIL
    -PUMA          MIL+CIV
    -SEAKING    MIL
    -  ??                MIL

    Op 04 DECEMBER is er bij de  WWW.KVIV.BE                                                                   in Antwerpen een voordracht over de NH-90
    waar ik tevens zal aanwezig zijn
    -

    15-11-2008 om 13:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPECIFICATIONS on DATA LINK SERVCES
    On  13 NOVEMBER 2008 there was a WORKSHOP on the DRAFT SPECIFICATIONS for DATA LINK SERVICES- ENPRM-008

    at EUROCONTROL HQ  CASTOR  conference room

    Agenda and document avaible on request.

    Very intresting was the conclusion of MR T KERR on the RESULTS of the FORMAL CONSULTATION

    In ANNEX A the list of STAKEHOLDERS thad providedcomments to the FORMAL CONSULTATION

    25 STAKEHOLDERS provided comments on the EUROCONTROL specificatioba who are mentioned on page 15/16.

    NO AIRSPACE USERS COMMENTS WHER RECEIVED!!


    CONCLUSION;  ALL THE AIRSPACE USERS ar APROVING the EUROCONTROL introduced specifications for DATA LINK SERVICES


    WHAT,,,,,,,DO WE BELIEVE THAD ??????

    14-11-2008 om 14:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROGRES of EU-SES
    I have regular the IMPRESSION thad a number of REQUIREMENTS to have progres in the

         EU-SES to improve the eficiency in AIRTRANSPORT in the 27 EU MEMBERSTATES via the
    various involved organisations is again limited in progres due to some PERSONS at NATIONAL
     
    LEVEL and also in ORGANISATIONS who place their personel intrest above the PUBLIC
     
    INTREST by introducing non correct information in to the EXPERT RECOMMENDATIONS

    toward the DECISIONMAKERS the  POLITICAL, and ADMISTRATIF SYSTEM.


    HOW CAN WHE AVOID SUCH ACTION

    13-11-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MACHTSMISBREUK
    Het is soms obgrijpelijk dat personen welk altijd redelijk en aangenaam waren om mee te werken , geheel veranderen de dag dat zij als Direkteur in een organisatie worden.......!!.

    Omgekeerd heb ik ook al gezien dat een persoon welk gans zijn loopbaan in verschillende functies een zeer moeilijk persoon was om met om te gaan de dag dat hij de hoogste bevelvoering kreeg hij een idiale bevelheeber werdt ( met zeer menselijk gedrag)


    OMGAAN MET MACHT is een KUNST die men moet beheersen !!!

    13-11-2008 om 17:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING

    I believe  I have rplied to ALL my E-MAILS.

    The folowing day's I will not be abel to do any fast reply until WENSDAY 15 NOVEMBER


    Ik heb heden aan ALLE E-MAILTJES beantwoord, zal tot WOENSDAG 15 NOVEMBER niet snel kunnen beantwoorden aan dringende E-MAILTJES


     SORRY

    12-11-2008 om 18:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR TRANSPORT Colloquium
    AIR TRANSPORT

    A Laboratory for dynamic developments

     Friday 5 DECEMBER 2008

    UA
    CITY CAMPUS C-103  PRINSSTRAAT 13 2000 ANTWERPEN


    WWW.UA.AC.BE/TPR

    contact:    DEPARTEMENT.TPR@UA.AC.BE

    12-11-2008 om 18:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEROEP voor ABI
    Heden bekwamen voor onze collega in BEROEP voor de RCHTBANK ;

    MARINA LEENAERTS

    DE UITSPRAAK in kort samengevat:    GEEN OORZAKELIJK VERBAND !!!

    12-11-2008 om 15:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAGJES over de ZOO te ANTWERPEN
    SENIOREN die vragen stelden over de ZOO in ANTWERPEN verwijs ik naar:

     WWW.ZOOANTWERPEN.BE

     De ZOO is toegankelijk voor ROLSTOELGEBRUIKERS en de meeste dieren zijn toegankelijk hoor, ik spreek uit ervaring.


    Zie ook de DAGTRIPS bij NMBS     TREIN-ZOO


    En ook de mogelijkheden van PLANCKENDAEL het buitenverblijf van de DIEREN van de ANTWERPSE ZOO


     Bijkomende vragen;

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-11-2008 om 09:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAAROM
    Herhaalde malen steld men zich de vraag waarommensen bepaalde dingen doen??

     In functie van mijn ervaringen opgedaan in de EU-ARENA op POLITIEK, TECHNISCH en ADMINISTRATIEF VLAK, heb ik geleerd dat de reden die men opgeeft heel dikwijls de juiste niet is maar een mooie uitleg.

    Voor de MEESTE VOORSTELLEN moet ge gaan zoeken naar de ACHTERGRONDEN wie of waar is er financieel ,economisch of persoonlijk voordeel in het spel hoor !!!

    DE WAARHEID is heel dikwijls zeer onthutsend hoor en heeft niets te zien met de LUCHTVAART zelf hoor.

    MAAR DAT is nu EENMAAL de WERKELIJKHEID, er zijn weinig voorstellen en beslissingen die het ALGEMEEN BELANG als achtergrond en reden hebben.

    12-11-2008 om 08:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    DEZE BLOG hou ik vooral voor LUCHTVAART en EU related onderwerpen  en ga niet in op de vraag van enkele bezoekers hun e-mailtjes om hier verhalen over mijn ervaringen en levensloop te plaatsen .

     Persoonlijke verhalen met mijn ervaringen in mijn levensloop heb ik geplaatst op het : FORUM

    onder SENIOREN-CAFE

    onder de tiel

    DE TIJD van TOEN: 70 PLUSSERS

    Aanvang om bldz 39 in 1940 onder mijn NICK: 

    SDW

    10-11-2008 om 18:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MR Horst FLENTJE
    Mr Horst FLENTJE died at 23 OCTOBER 2008.

     He was the DG EUROCONTROL from 1983 till 1988

    He was also a PRIVAT PILOT and via this I had regular conversations about GENERAL AVIATION with hem and became a good friend.

    A good FRIEND of our activity has rejoint definitlythe BLUE SKY

    I express my condoleances to his FAMILY

    10-11-2008 om 14:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P.C at EUROCONTROL
    The PC of EUROCONTROL ORGANISATION will take place on 12 & 13 NOVEMBER.

    Persons requesting information about the PC schould do this via their ORGANISATIONS who are now participants of the PC

    -for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    IAOPA
    EBAA
    EAS


    I wa initialy involved with the PC from 1980 till 2004 but do not participate anymore at the PC-MEETING.

    I will be present at the COFFEE_BREAK in vieuw to meet some of the NATIONAL DELEGATE as INDIVIDUAL LOBBYIST looking toward the NON CAT AIRSPACE USERS intrest !!!

    10-11-2008 om 11:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAG per E-mail van SENIOREN
    Om te weten wie ik ben gaat u in mijn BLOG  en type in " ZOEKEN IN  BLOG " in het vakje links

    de term ;         PROFIEL SDW

    10-11-2008 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Heden is de nieuwe MILIEUVERGUNNING beschikbaar voor de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

    Deze voorziet een afbouw van de TRAININGSVLUCHTEN in de toekomst en meestal ZAKENVLUCHTEN en REGIONALE VLUCHTEN te bekomen.

     Dit tevens in funktie van de NIEUWE MANAGEMENTS STRUKTUUR van 1/07/2009 en tevens de beschikbaarheid van een LUCHTHAVEN nabij de HAVEN ttz het huidige WOENSDRECHT (militair) dat zich meer gaat toeleggen op OPLEIDINGSVLUCHTEN  voor de BENELUX.

     Tevens wordt de mogelijkheden van BEERSE ook weer onderzocht maar dat blijft zeer twijfelachtig wegens gesloten privaat vliegveld zijnde en een verkavelings project te BEERSE.


    Meer hierover layter !!

    10-11-2008 om 08:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!