Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    08-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN ERVARING
    Er bestaan nog andere NAVIGATIE METHODEN zoals ASTRONAVIGATIE die vroeger werdt gebruikt maar waarvan in de principes nooit heb bestudeerd.

     Ik benvooral aktief geweest in de BASISOPLEIDING van PILOTEN en de door mij gebruikte NAVIGATIE was  de ZICHTNAVIGATIE met KAART en KOMPAS  en gebruik maken van wij  TIME, HEADING ,SPEED

     De navigatievlucht wordt vorbereid met de NAVIGATIEKAART en het bereken van de KOERS en de GRONDSNELHEID en de TIJD in functie van de AFSTAND hiervoor maken we gebruik van een circulaire rekenschijf welk we vroeger een computer noemde.

    Zie bij ZIGZAG VLIEGENDE VLIEGTUIGEN deel 3 de cursus NAVIGATIE


    Later heb ik ook op beperkte schaal  INSTRUMENTVLIEGEN en RADIONAVIGATIE gedaan maar mijn grootste ervaring in MILITAIR en BURGER omgeving was ZICHTNAVIGATIE voor VFR vliegende PILOTEN met EENMOTORIGE LICHTE VLIEGTUIGEN, ZWEEFVLIEGERS en HELICOPTERS

    08-06-2008 om 20:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZIGZAG VLIEGENDE VLIEGTUIGEN deel 3
    Wat betrefdt zich verplaatsen met een vliegtuig van A naar B bestaan er twee duidelijk verschilenden methoden van vliegen namelijk:

     VFR  op zicht vliegen gebruik makende van een NAVIEGATIE KAART , KOMPAS en een berekende vlucht op zicht zonder hulpmiddelen buiten het vliegtuig.

     Dit was de initiele manier om zicht te verplaatsen.

     IFR is vliegen op INSTRUMENTEN en men verplaatst zich door gebruik te maken van RADIONAVIGATIE zijnde ELECTRONISCHE bakens op de grond welk initeel  NDB waren en later VOR en DME en dus zonder dat men visueel op een kaart zijn plaats ken bepalen.

    Heden doet de SATELIETNAVIGATIE met gebruik van de GPS ( USA)en in de toekomst ook GALILEO( EU) zijn intrede met het gevolg dat men in rechte lijn ( theoretisch) zig kan verplaatsen zonder gebruik te maken van de vroeger vermelde bakens op de grond.


    Bij het gebruik van de bakens volgt men wat men noemt LUCHTWEGEN zijnde een bepaald luchtruim die men kan vergelijken met een buis van een baken naar een ander baken en vermeld op de RADIONAVOGATIE KAARTEN welk men gebruikt in IFR.

    Dit is een zeer vereenvoudigde uitleg over de manier van zich te verplaatsen in de lucht in functie van enkele gestelde vragen

    zie:     WWW.LOCALNETNET.BE

    08-06-2008 om 20:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRATICAL EXPERIENCE SSR mode "S" in VFR !!
    Acording the present regulation in the dutch AIP is it mandatory to file in your ATC FLIGHT PLAN the presence of a SSR MODE "S"

    The utulisation of of SSR mode A/C is no more allowed.

    However if you fly below 1200 ft MSL no SSR mode "S" is required.

    Some PILOTS flying in to some DUTCH " GREEN AIRFIELDS" report thad there is no need to have a SSR mode "S" for flying in the DUTCH AIRSPACE.

     I ame no waiting some clarifications !!!

    08-06-2008 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZIGZAG VLIEGENDE VLIEGTUIGEN deel 2
    ik heb nu begrepen dat deze vragen voortkomen uit een titel welk is verschenen de " DE ZONDAG" van 08 JUNI 2008  editie ANTWERPEN in het deel MAGAZINE

    Wat betreft dit artikel is het juist dat heden in EUROPA (en ook andere delen van de wereldvbol) de vliegtuigen nog steeds verplicht zijn om over bepaalde punten te vliegen opgebied van navigatie, zodat zij niet rechtstreeks in een rechte lijn vliegen van hun plaats van vertrek naar hun bestemming.

    Persoonlijk ben ik in de LUCHTVAART aktief sedert 1954 en sedert 1980 ben ik aktief als LOBBYIST voor GENERAL AVIATION  ( en AERIAL WORK) zoals bepaald door ICAO betrokken bij EUROCONTROL en de EU INTELLINGEN in de problemen van de INTERNATIONALE LUCHTVAART ontwikkeling in EUROPA.

    Het artikel van SEBASTIAAN BELAUX is zeer goed en ook de tussenkomsten van bepaalde MEP's.......... MAAR ???

    LUCHTVAART is een INTERNATIONAAL gebeuren maar elk land(192) zijn SOUVEREINE STATEN welk elk verantwoordelijk zijn voor het LUCHTVERKEER in hun eigen NATIONAAL LUCHTRUIM.
    Elke staat is verantwoordelijk voor de BEVEILIGING ( SECURITY) in zijn eigen LUCHTRUIM en heeft daarvoor zijn eigen MILITAIRE STRIJDKRACHTEN welk ter LAND,ZEE en LUCHT hun verandwoordelijkheid hebben.

    Gevolg bestaat wat de EU betreft uit 27 individuele luchtruimen en indien men de ICAO-EUR region beschouwd 54 blokken luchtruim??

    Wat de EU betreft de EU met zijn 27 lidstaten zijn er daarom een 50 tal verschillende ATC organisaties welk elk bevoegd zijn in hun deel van hun luchtruim.
    Reeds in de jaren 60 werdt er een poging gemaakt dat te vereenvoudigen door het oprichten van EUROCONTROL UAC voor het hogere luchtruim boven FL250 ( een 8000 meter)zie WWW.EUROCONTROL.INT

    Ga hier later verder over uitweiden: !!!

    08-06-2008 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZIGZAG VLIEGENDE VLIEGTUIGEN
    Heden kreeg ik enkele e-mailtjes met de vraag waarom vliegtuigen ZIGZAGEND VLIEGEN ??

    Volgens mij vliegen vliegtuigen meestal horizontaal in rechte lijn behalve bij het uitvoeren van kunstvluchten met lichte daarvoor speciaaal gebouwde vliegtuigen !!

     Gelieve uw vragen ter verduidelijken A.U.B ??

    08-06-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDSE benadering der LUCHTVAART
    Hiervoor verwijzen wij naar de zeer intresante NIEUWSBRIEF van  PNL:

     HTTP://PNL.NL

    07-06-2008 om 11:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLDOENING
    Het heeft me steeds grote voldoening gegeven om een persoon zijn droom waar te maken tot  het slagen van examens nadat ik de opleiding had gegeven op :                                ZWEEFVLIEGTUIG, VLIEGTUIG,HELICOPTER,VLIEGTUIG of SIMULATOR

    Heden ben ik niet meer aktief als PILOOT-INSTRUCTEUR maar toch nog steeds nauw betrokken bij advies en begeleiding van JONGEREN en ook OUDERE in hun droom tot PILOOT waar te maken.

    Heden vernam ik weer een SUCCES.

    Heden doe ik deze taak geheel gratis en vrijblijvend met als reden de hulp die ik kreeg van anderen toen ik trachte mijn droom van PILOOT waar te maken in de jaren 50


    Gelukkig kan ik via de nog steeds sterke steun van mijn lieve echtgente veel van mojn tijd besteden aan de  LUCHTVAART als HOBBY

    05-06-2008 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR VLIEGEN deel 2
    De THEMA DAG op 07 JUNI 2008 voor de viering van Pierre baron de Caters is volzet en niet meer toegankelijk voor andere personen.


     In MAART 2009 zijn er echter nog een aantal iniatieven te St Job in t' GOOR in                  Feestzaal "De Drie Rozen"

     1) TENTOONSTELLING

     2) voorstelling van speciale postzegel

    3) voorstelling van een boek over Pierre baron de Caters

    Meer informatie later via  JEF VERCKENS
                                           VOORZITTER Heemskring De Drie Rozen
                                            SECRETARIS heemkjunde GOUW ANTWERPEN

    GSM 0475/64 94 74
    jozef.verckens@ping.be

    I TRY to keep you informed regards

       SYLVAIN ( SDW)

    05-06-2008 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INVITATION
    Receive a invitation for the LOW COST AIRLINES from 22 till 25 September 2008 at the 

    QUEEN ELIZABETH II CONFERENCE CENTRE, at LONDON , UK

    for intrested persons see:

    WWW.LOWCOSTAIRLINESWORLD.COM

    05-06-2008 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MPL
    MULTI PILOT LICENSE ( MPL) witch has been introduced by ICAO seems to give the idee of the AIRLINE MANAGERS and also ERAA and ELFAA are of the opinion thad this is the solution for the lack of PILOTS on the AVIATION MARKET to be solved

    Some experts are now evaluating the posiiblity of the CBT,DLS,VPT and the new generation of SIMULATORS to introduce the MPL training.

     see;  WWW.ATWonline.com

    05-06-2008 om 14:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Heden krijg ik bevestiging dat de PRIVE nog steeds bereid tot investeren in
     
    LUCHTHAVEN ANTWERPEN

    Het CONCERTIUM van bedrijven rond FLYING GROUP,VLM AIRLINES,AIM,EXMAR en
     
    BOSAL staat nog steeds klaat om te investeren in de LUCHTHAVEN van ANTWERPEN .

    Deze bedrijven plannensamen 8 a 11 miljoen euro in de PPS te investeren, het feit dat AWDC zijn
     
    investering in de PPS herbekijkt of zelfs zou terugtrekken verandert daar niets aan , zo luidt het

    (bron: DVO  de vlaamse ondernemer 01 JUNI 2008


    Toelichting: 
     1)- Het is nog steeds wachten op de VLAAMSE REGERING

     2)- Wat ik begrijp tracht de VLAAMSE OVERHEID de huidige aanwezige class van luchthaven te behouden met de huidige personeelsbezetting welk ze heden nog aan het uitbreiden is

     3)-  Ook de overeenkomst met BELGOCONTROL over de VERKEERSLEIDING welk het gevolg is van de overdracht van RLW is ook nog een mogelijke hinderpaal

    05-06-2008 om 13:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. -ICAO
    The ICAO MAGAZINE  vol 63 N°2 ofFEBRUARY 2008 contains  intresting information on

    SWIM/AIM and GLOBAL ATM.

    Also on PAGE: 33 till 36 some intrestig information on  BUSINESS AVIATION by

                     DON SPRUSTON of  IBAC mentioning some clarification of this part thad acording

    ICAO a GENERAL AVIATION OPERATION is

    05-06-2008 om 10:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT OBJECT WORKSHOP
    Participated on the 04 of JUNE 2008 at HQ EUROCONTROL at the WORKSHOP,  this subject is very complex on the echange of information between  ;                                                     AIRPORTS, ATSU,EUROCONTROL/CFMU   and the AIRSPACE USERS are not involved , acording my evaluation does it also concern te ATC FLIGHT PLAN circulation for IFR, VFR and CVFR. in vieuw of SESAR ??

     I have introduced a written request  on what will be te efect on GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations to the Chairman .

     They are also speeking about the aplication of RWY SLOTS for TAKE-OFF and LANDING at CONTROLLED AERODROME .in vieuw to heve the maximum RWY capacity to be used via a reservation system !!!

    05-06-2008 om 10:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOTS for AIRLINES
    I receive from many inputs thad there is a urgent need to train PILOTS for the AIRLINES in a

    different way in vieuw to avoid thad when the Pilots join the airlines the first thing to do is forget the

    way they have been taucht to fly !!!

    I received similar reactions from IFALPA examinators


    URGENT & ASAP reaction , sugestions or information requested ??

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-06-2008 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SSR mode "S" requirements for VFR operations
    I ame not going to reply any more to the many request concerning the MANDATORY instalation of the SSR mode "S" for VFR operations in the EU region or ECAC region.

     CONSULT the NATIONAL  UPDATED  AIP's   ;  and NOTAMS and AIC's

    There in NO commen requirement via the  EU-EASA  UFN !!!!

    02-06-2008 om 11:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!