Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. MEMORIES-ORANJEMOMENT
    Tijdens de  TV uitzending "blauw bloed" op de E.O stelde men de vraag over contacten met de NEDERLANDSE KONINKLIJKE FAMILIE.
     Ik herinnerde mij een voorval in de jaren 70  welk ik geheel vergeten was                                                                                                                      .tijdens Tijdenseen helicopter vlucht  met  alouette2 van het LT/AVN te BRASSCHAAT  met vertrek van uit  GENT AZ naar EUROTRANSPLANT in DELFT met een NIER aan boord in een geel emmerke voor een transplantatie  en vliegende op lage hoogte in slechte weersomstandigheden met zichbaarheden tussen de 800 en 1000 meter  en dat ik in vlucht via de radio contact had met een vliegtuig in vlucht (fokker 27) om de weersomstandigheden in de streek van DELFT te bekomen  op de frequency van  DUTCH MIL.
     Ik bekwam toen van de piloot in de fokker 27 de gevraagde gegevens en deze sloot af met de felicitatie van de piloot voor deze humanitaire zending met als vermelding van wege BERNARD prins der NEDERLANDEN

    02-10-2005 om 19:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THEORETISCHE lessen PPL
    Een aantal personen stelden belang in de THEORETISCHE LESSEN voor PPL en namen de nodige informatie in ANTWERPEN en GRIMBERGEN en zijn nu begonnen met deze lessen.
    Enkele kunnen zich niet vrij maken om de voledige lessenreeks te volgen wegens hun werk;
    Daarvoor kan ik nu bevestigen dat er een oplossing is via de DLS(distance learning system) dat ik in het 3th frame work van de EU in 1983 naar voor bracht en nu door een aantal commerciele firma's werdt uitgewerkt in een beschikbare vorm.
    Ik heb in ANTWERPEN twee mogelijkheden via BAFA(FTO) en RAAC(RF) zie hiervoor hun WEBSITE of neem contact met        MARC KEGELAERS   : marc.kegelaers@raac.be.
    Tevens stel ik belang in uw ervaring met de DLS opmerkingen of vragen zijn steeds welkom om deze methode via INTERNET LEARNING te verbeteren indien nodig aan de noden van de individuele geintreseerde in een volwaardig LUCHTRUIM GEBRUIKER te worden voor privaat,beroeps verplaatsingen in het nieuwe EUROPA zonder grenzen of gewoon als HOBBY.
    sylvain_d_w@yahoo.fr

    02-10-2005 om 07:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN in NEDERLAND
    In opvolging van de vele E-mailtjes met vragen over het zweefvliegen in NEDERLAND verneem ik juist dat er op 19 NOV 2005 een ZWEEFVLIEGDAG wordt ingericht bijzonderheden,locatie en ageda volgen binnen kort.

    01-10-2005 om 04:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL toelichting !!!!
    Het dragen van een BRIL mag in bepaalde omstandigheden

    LASER operatie mag maar wees niet te snel om deze behandeling te ondergaan gezien er negatieve gevolgen kunnen zijn !!!!!!!

    30-09-2005 om 04:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over MEDISCHE GESCHIKTHEID PILOOT
    Via de CHAT,E-mail en zelfs FORUM worden er vragen en inlichtingen gegeven over de MEDISCHE voorwaarden om piloot te kunnen worden.
     De wetelijke teksten zijn voorzien in de NATIONALE WETGEVING in fuctie van JAA-JAR/FCL-3 en de ICAO ANNEXEN.

    Maar uit deze teksten is het heel moeilijk om als leek en zelfs voor een dokter duidelijk te kunnen bepalen aan wat men moet voldoen en welke afwijkingen er zijn voorzien tevens is er verschil tussen een PPL,en CPL+ATPL voorwaarden om niet te zegen dart er zelfs tussen de EU lidstaten duidelijke verschillen worden toegepast.

    Bij twijfel kan ik na een persoonlijk vrijblijvend onderhoud de kandidaat verwijzen naar vertrouwensartsen welk een vooraf  bepalend onderzoek u bijstaan in deze belangrijke stap in uw leven en toekomst.

    Ik kan geen specifieke vragen met zekerheid  en eerlijkheid via e-mail beantwoorden zonder de persoon te ontmoeten en te verwijzen naar een MEDISCHE LUCHTVAART EXPERT.

    29-09-2005 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERVIEUW
    Gisteren avond kreeg ik een JOURNALISTE aan de telefoon die wilde weten wat de toekomst mogelijkheden voor de VLAAMSE jeugd zijn om in de LUCHTVAART een loopbaan te hebben.

    Volgens mij zijn er veel mogelijkheden om een loopbaan in de LUCHTVAART te hebben gezien er 92 despecialiseerde beroepen zijn volgens een vroeger gelezen FRANSE studie welk ik spijtig genoeg niet meer terugvindt in mijn arschieven.

    Natuurlijk stelde zij enkel belang in het beroep van PILOOT en kende maar een soort van piloot degene waarmee zij jaarlijks op verlof vloog naar verre oorden, (CHARTER) er zijn echter verschillende soorten piloten in de BURGER en MILITAIRE luchtvaart en heb haar het diagram gefaxt van de soorten "AIRSPACE USERS"  om eens beginnen na te denken alvorens we verder hierover praten.

    Men kent schijnbaar maar een beroep in de LUCHTVAART dat is PILOOT men moet echter weten dat dit slechts een van de moeilijkste te bereiken beroepen is in de huidige manier van organisatie van het EUROPEESE onderwijs.
     
    zie de tekst van BENNO  BAKSTEEN van PNL
    op WWW.PNL.NL  en ga naar PUBLICATIES over dit aspect, tevens bleek in het verleden uit een studie en gegevens uit de opleiding tot piloot in BELGIE er uit de 100 initiele kandidaten voor het beroep van PILOOT( burger of militair) er slechts 6 het tot operationeel piloot brachten dus kans op succes was 6%.

    Een advies dat ik heden aan jongere geef is om verder te studeren tot het behalen van een UNIVERSITAIR DIPLOMA maar vanaf hun 15 jaar het ZWEEFVLIEGEN te gaan beoefenen via in BELGIE de LUCHTKADETTEN ( WWW.BELGIANAIRCADETS.ORG . )of via het centrum te ( WWW.CNVV.ORG. )  gelegen te                   SAINT HUBERT                    

    Hierover meer later uit te werken, maar individuele vragen en gespekken zijn mogelijk na afspraak. met SDW

    28-09-2005 om 08:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDSE TOELICHTINGEN
    CHATTERS of bezoekers van mijn BLOG welk in het NEDERLANDS bepaalde aspecten der LUCHTVAART  verder willen opzoeken verwijs ik naar : WWW.PNL.NL welk zeer veel informatie beschikbaar maakt en ook een NEWSLETTER uitgeeft voor degene die "DONATEUR" worden. !!!!!
    Ik wou dat wij in BELGIE ook zo een project konden opbouwen ten behoeve van het verspreiden van  LUCHTVAART informatie

    27-09-2005 om 11:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN taalgebruik
    Een aantal opmerkingen komen binnen via e-mail aangaande mijn slordig gebruik van het NEDERLANDS op mijn BLOG. en in mijn   E-MAILS.

    Geboren zijnde in 1934 was ik aanwezig bij de 2de wereldoorlog en verdween uit BELGIE naar FRANKRIJK waar ik naar school ging en nadien terug in BELGIE tot het achtste studiejaar(dus geen middelbaar of hogere studie"s) waarna ik in de wieler wereld aktief was zonder veel succes  en dromende van de luchtvaart sedert 1950 maar niet aanvaard werdt.
    In 1954 vervoegde ik de luchtmacht als niet vliegend personeel en verdween terug naar FRANKRIJK waar ik via het ZWEEFVLIEGEN en MOTORVLIEGEN mijn privaat piloot binnen haalde , tevens begon ik daar door zelfstudie mij voor te bereiden voor de AMERIKAANSE verguningen alhoewel ik nooit geen engels had geleerd.
    Terug in BELGIE als burgerinstructeur ZWEEFVLIEGER en SLEEPVLIEGER behaalde ik mijn BELGISCHE BEROEPSPILOOT en vervoegde als militair het LT/AVN( lichte vliegwezen van de landmacht) en behaalde de militaire en burger bevoegdheden van BELGISCH en AMERIKAANSE  INSTRUCTEUR VLIEGTUIG en HELICOPTERS en behaalde
    tevens  de theoretische examens CPL en IFR in BELGIE,FRANKRIJK,NEDERLAND en de USA(FAA).
    Was tevens aktief in AERIAL WORK zoals RIJKSWACHT opdrachten,PARADROP, MEDISCHE vluchten en OPLEIDING van piloten in vlucht.
    na een ongeval werdt deze weg brutaal afgebroken maar legde mij  na 6 maand hospitaal toe op GROUNDINSTRUCTOR voor CPL , IFR  en CFI en  aktief in SIMULATOR  en AIRTAXI .                                                     IN 1980  werdt aanvaard als LIAISON OFFICER voor IAOPA met zijn 60 lidstaten en 400.000 leden  welk aktief zijn bij ICAO( 188 lidstaten) en  aktief in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK bij de EUROPESE INSTELLINGEN  en EUROCONTROL te BRUSSEL.
    Al het schrijfwerk en typwerk werdt uitgevoerd door mijn vrouwtje en de nodige secretaressen en ik zelf schreef bijna altijd in het ENGELS(AMERIKAANS). en dit tot 2004 waarna ik voor de derde maal op rust ben gegaan en  de PC en SENIORENNET ontdekte waar ik zelf moet typen en NEDERLANDS tracht te gebruiken.
    Ik ben slordig in het taalgbruik in NEDERLANDS,FRANS en DUITS en het AMERIKAANS is niet bruikbaar op SENNET.
     In functie van de vele vragen bij de SENIOREN op de CHAT ,    FORUM en E-MAIL heb ik de BLOG opgebouwt in het NEDERLANDS.( met de nodige fouten)
     Nu ben ik nog actief als REGISTERED EU-LOBYIST ten persoonlijke titel en als hobby  en EXPERT,CONSULTANT in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK via FLAG.
    Ik ga niet veel aan doen om mijn NEDERLANDS te verbeteren maar men heeft mij overtuigd dat de verspreiding van de ervaringen en informatie zijn nut heeft voor de LUCHTVAART van de NEDERLANDSTALIGE in BELGIE en NEDERLAND en zelfs voor ZUIDAFRIKAANSE bezoekers van mijn BLOG.

    Kommentaar ,vragen zijn steeds welkom en vergeet niet mijn slogan " "ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN" hoor

    27-09-2005 om 08:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    26-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EURO - FLY

    EURO - FLY onderzoekt om in de toekomst een LUCHTVAARTBEURS te organiseren in de GRENSHALLEN HASSELT

    De bedoeling is trachten de beroepsluchtvaart(GENERAL AVIATION,AERIAL WORK en de LUCHTSPORTEN ter aandacht te brengen van de inwoners van het EURO-REGION

    Ik stel voor herfst 2007 of 2008 als target!!!!!!!

    voor mogelijke voorstellen ten behoeve van de THINK TANK waaraan ik voorzie mede te doen kunt contact nemen  met :
      EUROFLY: tel 011-299423
                         fax 011-299409
                         e-mail: EUROFLY@GRENSLANDHALLEN.BE

    26-09-2005 om 17:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE VLUCHTEN
    Een aantal vragen worden gestelsd over het onderwerp SPACE VLUCHTEN:

    Hiervoor verwijs ik naar:
     www.virgingalactic.com.

    26-09-2005 om 15:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES voor JONGEREN
    In functie van de tekst van BENNO BAKSTEEN van PLN over het probleem van de jonge piloten in nederland had ik op zondag 25 sept een gesprek met een aantal jongeren welk hun verguning van beroepspiloot met succes behaalden en voorzien om hun loopbaan te gaan aanvangen.
     Uit hun mond vernam ik dat er verschilende een bevestiging bekwamen om in october/november in een belgische maatschappy hun training op een type van toestel te beginnen zonder dat zij deze zelf hadden bekostigd.
      Persoonlijk adviseer ik hen de bevoegdheid 2e piloot op BOEING of AIRBUS niet zelf te bekostigen en af te wachten dat de FIRMA hen deze aanbiedt mits bepaalde favciliteiten van terugbetaling met een 3 jaar contract als basis.
       Deze voorwaarden schijnen aanvaardbaar voor beide partijen gezien er schijnbaar noodzaak is om jonge piloten aan te werven.

    REACTIE van betrokken  jonge en ook oudere piloten is zeer welkom om mij een beeld te vormen wat de evolutie is in BELGIE.

    26-09-2005 om 10:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!