Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCHE 1/250.000 NAVIGATIEKAART
    Van verschillende PILOTEN krijg ik mondelinge opmerkingen over onjuistheden op de laatste uitgave van de kaart 1/250.000 van de BELGISCHE NAVIGATIEKAART.

     Gaarne bekwam ik per E-MAIL een duidelijke omschrijving om deze door tegeven aan de Belgische CAA en BELGOCONTROL  om deze te plaatsen in de LUCHTVAARTINFORMATIE om de VEILIGHEID der VLUCHTEN niet in gevaar te brengen door onjuiste informatie voor de VFR vliegende PPL.

    SAFETY is VITAL and a TASK for any PILOT.

    05-07-2008 om 16:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFERENCES in het EU midden
    Wat stel ik vast??

     Publieke vergaderingen worden vooral gevolgt door bezoekende personen van uit DUITSLAND en NEDERLAND , BELGISCHE bezoekers zie ik zelden!!!

     Bij vergaderingen over DE LUCHTVAART zie ik vooral oudere personen en weinig jongeren.

    Bij vergaderingen over HET MILIEU zie ik vooral JONGEREN en personen uit het ONDERWIJS

     Buiten de officiele vergaderingen is het ENGELS de gebruikstaal

    Veel van de werkdocumenten initieel bestaan enkel in het ENGELS met het resultaat dat de adviezen vooral uit de Engelstalige lidstaten komen.

    Veel BELGEN weerhouden zich van input te geven wegens hun onvoldoende kennis van de Engelse taal

     De PERS is zeer weinig aanwezig op deze soms zeer intresante CONFERENTIES en komen maar tegen het einde de PERSMEDEDELINGEN ophalen welk niet steeds de juiste weergave van de conferencie weergeven.

     Dit zijn enkele van mijn reacties ter informatie van de SENIOREN welk mij vragen, opmerkingen of voorstellen bezorgen over het gebeuren in de EU_ARENA

    05-07-2008 om 16:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEWIJZEN
    Men vraagt mij naar bewijzen van de resultaaten van mijn aktiviteiten in de LUCHTVAART als LOBBYIST ??

    Het probleem voor een LOBBYIST dat hij niet via de officiele administratieve wegen werkt maar door zeer veel persoonlijke gespreken met de POLITIEKE middens ,de MEP de EXPERTS, de CONSULTANTEN om zijn doel te bereiken zonder daarover veel ophef te maken in de pers of de publieke opinie

    Daarom hebben wij geen lijst in onze CV van de behaalde resultaten welk wij hebben bereikt .

    See  in mijn BLOG in de zoek kader     type in  LOBBYIST  

    05-07-2008 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILIEUVERGUNNING ANTWERP AIRPORT 2004
    Ik tracht een exemplaar of de tekst te bekomen van de MILIEUVERGUNNING van ANTWERPEN LUCHTHAVEN van 2004 ??

     Waar kan ik deze vinden ??

      ASAP      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    THANKS

    05-07-2008 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT
    Just obtained from a friend ATCO thad in 2007 there where 64 known AIRSPACE

    INFRINGEMENT  reported in the AIRSPACE for witch he is responsable in EHXX

    05-07-2008 om 13:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERIC KARMAN
    Een goede vriend en piloot bij de firma ASL en HERTEL SERVICES is  plots overleden   en is

    reeds begraven


    Een GOEDE VRIEND GING HEEN hij ruste in VREDE

    05-07-2008 om 13:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTARBEID
    Toelichting !!

    04-07-2008 om 11:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE GREENS - EUROPEAN FREE ALLIANCE
    On THURSDAY 03 JULY I was Invited  to participate in the Conference:


    TOURISME  &  CLIMAT CHANGE

    Set the right climate for your hollidays !!

    Out of the total day and many interventions can I conclude.

     There must be LESS FLYING

      KEROZINE must be TAXED

     AIRPORTS muspay a tax and the revenue must be used to develop TGV in EUROPE

    EU-CITISSENS must make only REGIONAL TOURISME avoiding long distance travel

    LOW COST AIRLINNES must be made mutch more expensive

    RECOMMENDED TRAVEL up TO:
    -5 KM  WALKING
    -50 KM BICYCLE
    -100 KM PUBLIC TRANSPORT
    -300 KM RAIL
    -1200 KM  TGV
    -ABOVE AIRPLANE
    On AIRPLANE ther was a recomendation to ga bach to SLOW, LOW FLYING PISTON AIRPLANE such as DC4, DC6,CONSTELATION,DC3 witch  les poluting


    LUXURY FLYING in BUSINESS AIRPLANE schould be PROHIBITED

    HELICOPTER operations only for HUMANITAIRY FLIGHT

    Development of AERODROME schould be STOPPED


    A MAJOR proposal consist thad the EUROPEAN CITISSENS SCHOULD travvel les and thad whe schould avoiding to promote the TOURIST of INDIAn CHINA, JAPAN,USA, AUSTRALIA and RUSSIAN to use the AIRPLANE to TRAVEL for LEISURE  PURPOSES to EUROPE.

     BUSINESS schould be developed via the ELECTRONIC MEDIA such as TV-CONFERENCES

     More intresting information:

       HTTP://3EINTELLIGENCE.WORLDPRESS.COM/
       WWW.ECOTRANS.ORG
       WWW.GREENS-EFA.EU
       WWW.STOPCLIMATECHANGE.NET


    Also intresting to see from the COMMISION, COUNCIL and the MEP there wher less dratiscly proposals !!

    SAFETY: 
    Intresting follow up with Mrs EVA LICHTENBERGER:
    -CHILD SEATING
    -PASSENGER( tall) SEAT SAFETY

    Intresting conversation of the record with the SPOKESPERSON from Pres SARKOZY about the CONVENTION of LISABON and the EU-SES II, EU-OPS,EUROCONTROL , EASA,and SUBSIDIARITY and TOURISME in the future under Art 195 ??

    04-07-2008 om 11:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO CIRCULATED in THE EP
    In function of my various contacte in the EP dit I circulate the following DOCUMENTATION:

    SENIORENNET  tekst   POLITIEK: aangaande           DEMOCRATIE GERED DOOR DE IEREN ?? door RENAAT 13/06/2008

    SENIORENNET tekst  REIZEN   VEILIGHEID OP PASSAGIERSVLUCHTEN door REDGYTJE  18/03/2008

    EUROCONTROL:  BUSINESS AVIATION in EUROPE  in 2007  VOLUME 4

    IAOPA 

    -The GENERAL AVIATION and AERIAL WORK OPERATIONS POINT OF VIEUW BY MARTIN ROBINSON  spring 2004
    -INTIGRATING GENERAL AVIATION and AERIAL WORK in to THE GLOBAL CNS/ATM concept  03/10/2003

    Note; this are document used in the past now has IAOPA about 60 NATIONAL AOPA   see   WWW.IAOPA.ORG

    EASused the text refS5009 FEBRUARY 2005 as GENERAL INFORMATION
    see  WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG

    RAIL; FEB 2007  circuled about 100 copies to the MEP's

    ECAC/EU ENVIROMENTAL CHALLENGE MEETING on 28-29 October 2008 about 50 copies to MEP's
    see;   HTTP://WWW.ECAC-CEAC.ORG  

    AOPA-GERMANY       NEWSLETTERS

    Info ELT - AIC NETHERLAND to MEP-PILOTS

    info FLARM to MEP-PILOTS

    circulated the  AOPA's AIRPORT WATCH and IAOPA input to ICAO SECURITY MANUAL ( DOC 8973) in function of the  circulated text aboutt  TERRORISTS in PRIVATE JETS COULD LAUNCH 9/11 STYLE ATTACK in the UK PRESS

    Circulated 50 copies of EBAA BUSINESS AVIATION secure by nature by BRIAN HUMPHRIES  EBAA PRESIDENT
     see WWW.EBAA.ORG

    04-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SSR MODE "S" FOLLOW UP
    In function of a number of E-mails and Phone calls concerning some aperently saturation of the   

    MODE S capacity have I obtained a clarification from JOHN LAW  the MODE "S" & ACAS

    PROGRAMME MANAGER at EUROCONTROL

    This reply is for the moment only avaible in papper form if you transmit YOUR postal adress.

    02-07-2008 om 19:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    Today some follow up on:

     UAS

     8,33 KHZ, the present target seems to introduce in 2012 8,99 KHZ als below FL195 at EU levelhowever below FL100 the 25 KHZ kan continue outside ciontrolled AIRSPACE but all CTR,TMA and AWY would require the 8;33 KHZ
    However now are there alrady country who at National leven introduce the 8,33KHZ but the 25 KHZ are kept avaible.

     ELT, see the DUTCH AIC on this subject

    MODE "S" see the DUTCH AIC on this subject

    RNAV  EASA prposed draft NPA

    BRIEFING on the EPMA ;                                                                                                 EUROPEAN POSTGRADUATE MASTER in AERONAUTICAL Engineering
     WWW.EPMA.AERO

    Aditional information wil be written later.

    02-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY -BEVEILLIGING
    In functie van het artikel in DAYLI TELEGRAPH of 26 JUNE 2008  wijs ik alle
     
    VLIEGTUIGEIGENAARS en EXPLOTANTEN van VLIEGVELDEN er nogmaals op om

    DRINGEND en zeer INTENSIEF de regels toe te passen zoals ik deze reeds vroeger tot uwe

    beschikking heb gesteld via  WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH

    DIT om te vermijden dat men bij controle van de BEVEILKIGING van uw VLIEGVELD te
     
    vermijden de noodzaak ziet om bijkomende BEVEILIGINGS VOORSCHRIFTEN op te leggen

    01-07-2008 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Presently I have reacted to ALL the received messages.........HOWEVER since about 20 days ago my E-mail SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  is OUT of ORDER and have a no more received any messages.

     Pleas TRANSMIT again on SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM   and also notify the variuos departement in YOUR organisationof the CHANGE ASAP

     REGARDS
     SYLVAIN DE WEERDT
     EU-LOBBYIST
     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK
      IAOPA liaison officer at EU from 1980 till 2004 ....RETIRED but  INVOLVED  in AVIATION

    01-07-2008 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART-TIJDSCHRIFTEN
    Van een aantal SENIOREN krijg ik vragen over LUCHTVAARTTIJDSCHRIFTEN, ik heb op
     
    deze BLOG een onderwerp daatover dat u kunt bekijken door gewoon in de zoekfunctie van mijn

    BLOG  het woord TIJDSCHRIFTEN in te  TYPEN.

    01-07-2008 om 08:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE HUIDIGE GENERATIE
    Gisteren had ik een 18 jarige met zijn ouders welk uitleg wenste over het beoep als piloot ??

    Na de verschillende mogelijkheden te hebben toegelicht gaf ik hem de kans om nog vragen te stellen:

    1th vraag:  Wanneer mag ik een uniform dragen ?

    2th           Wanneer wordt ik commandant ?

    3th           Wanneer gaat men op pensoein als piloot ?

    4th           Hoeveel verdien ik ?

    5th           Kan ikeen job vinden als piloot in BElGIE ?

    6th            Kan ik de W.E thuis zijn ?

    Dat zijn de vragen van een 18 jarige kandidaat piloot waarvoorzijn ouders  een leening gaan doen om de 3,5 Miljoen BFR te kunnen betalen!!!

     Heden stel ik vast dat de generatie van de 20 a 30 jarige meestal bezig zijn met te kijken naar hun persoonlijke bevorderingen , vrij tijd , de nieuwe wagen , het huis bouwen en zelfs aan het evalueren en speculeeren over hun pensioen

    Vroeger stelden wij als Piloot enkel intresse in wat en waar dat wij zouden aktief zijn als piloot en veel vliegen;;;;; Mischien waren wij abnormaal en te verkeerd bezig !!!!!

    30-06-2008 om 09:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!