Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over LOBBYING
    Men steld mij de vraag wanner ik tijdens het LOBBYING weet of dat het een positief resultaat geeft??

    Het LOBBYING bestaat er uit om te trachten een aantal 
    individuele gespreken te hebben  met MEP of met EXPERTS die een onderwerp
     voorbereiden, en ook met de assistenten van de MEP's

     Tijdens en na een goed gesprek weet  je nooit of het het gewenste resultaat zal geven

    Het is enkel VEEL LATER dat je vaststeld dat de door u naar voorgebrache voorstellen
     werkelijk  zichbaar worden in de voorstellen, de naar voor gebrachte 
    REGULATION en dan later de  UITVOERING de TOEPASSING en heel
     belangrijk het EFFEKT en RESULTAAT in het
    WERKELIJK OPERATIONEEL LUCHTVAART GEBEUREN

     Een der door mij naar voor gebrachte voorstellen waarin ik in 1970 meer
     dan een jaar met betrokken was naar ICAO , kreeg zijn toepassing in een
     ICAO ANNEXE via een SARP in 2004 nadat het verschenen was in een 
    aanpassing in een ICAO ANEXXE in  het jaar 2000

    In de meeste landen is het met succes toegepast maar enkle 
    der 190 ICAO lidstaten hebben het nog  niet ingevoerd 
    onafgezien zij geen DIFFERENS  hebben ingedient


    IK HOOP DAT DEZE TOELICHTING VAN NUT IS ZONIET is een E-MAILTJE WELKOM

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-11-2010 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTEN over SDW
    In functie van een aantal vragen  geef ik hier terug een korte informatie over mijn aktiviteiten in het verleden;

    -1949 verliet ik de schoolbanken

    -1949 Opleiding tot RIJWIIELMAKKER

    -1949-1954 aktief als WIELRENNER op WEG en PIST 
    als BEGINELING, LIEFHEBBER en ONAFHANKELIJKE

    -1954 vervoegde de LUCHTMACHT als MP

    -1958 VERGUNNING   BURGERLIJK PRIVAAT PILOOT VLIEGTUIG en ZWEEFVLIEGPILOOT

    -1965  MILITAIRE PILOOT/INSTRUKTEUR

    -1968 HELICOPTER PILOOT

    -1971  ONGEVAL

    -1976  Verliet DE MILITAIRE LUCHTVAART (  OP RUST)
    voor OPERATIONS LUCHTTAXI

    OCCASIONEL VLIEGEND als PPL

    -1980 LIAISON OFFICER IAOPA at EU as NPO

    -2004 RETIRED from IAOPA

    Now still active in the EU-INSTITUTIONS as INDIVIDUAL LOBBYIST for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    21-11-2010 om 17:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-POLITIEK
    IK  had deze week een lang en ernstig gesprek met een der POLITIEKE GOEROES van de EPP welk
     nauw samenwerkt met JEAN-LUC DEHAENE welke ik tijdens een persoonlijk bezoek met de
     SECRETARY GENERAL ( USA) of IAOPA had toen deze MINISTER van VERKEER was  leerde waarderen

    Hij verwees mij om het intervieuw te lezen dat JEA_LUC DEHAENE aan  HET NIEUWSBLAD had gegeven ( zie 20/11/2010)

    MIJN ZIENSWIJZE over de EU meestal verkeerdelijk als EUROPA genoemd!!!

     -DE EU gaat van CRISIS naar CRISIS maar dat is een goede zaak want zo gaat men vooruit

    -GLOBALISATIE is het GROTE TARGET

    -ER zijn ZEER GROTE VERSCHILLEN tussen de nu reeds te veel 27 LIDSTATEN

    -EU voorziet ZEER STRENGE REGELS .............MAAR past ze niet TOE ??

    -REGELS over de " EURO" werden overtreden door FRANKRIJK en DUITSLAND dus snel een COMPROMIE ingevoerd

     - Alle 27 LIDSTATEN ( zonder uitzondering) geven de EU gewild of ongewild ONJUISTE INFORMATIE

    -Men beinvloed via DE MEDIA's de GEPROGRAMEERDE MASSAPSYCHOSE

    -EU moet zich klaar maken om een rol te spelen in DE GLOBALISATIE

    -GLOBALISATIE moet tot stand komen door DIALOOG .......ZONIET wordt deze WEER opglost door

     GEWELD en DE WAPENS???

    -De VADERS van de eerste stappen in het EU PROJECT via de EGKS ' 
    HADDEN EEN DROOM maar waren toen maar met 6 landen!!

    -EU moet SPREKEN met EEN STEM en niet gelijk hedden via FRANKRIJK, DUITSLAND of een der andere nog ANDERE EUROPESE ZWAARGEWICHTEN

    -FU wordt voor NATIONALE POLITIEK gebruikt als BOEMAN

    -EU moet een VISIE naar voor brengen voor DE GLOBALISATIE.........ZONIET wordt zij een tweede rangs speler ........ACHTER USA, CHINA, INDIA en MIDDEN OOSTEN

    -EU moet zich beter VERKOPEN in de MEDIA's waar het heden nog te veel ONTBREEKT

    -Te veel POLITIEKERS maken heden gebruik van de NIEUWE INFORMATIE TECHNIEKEN gericht op een PERCEPTIEMAATSCHAPPIJ en hebben geen grondig plan om tot konkrete resultaten te komen

    ?? Is dit een taak voor   ......HERMAN VANROMPUY ,,;; Hij is slechts DE VOORZITTER van de EU-RAAD en heeft geen STEMRECHT in DE RAAD van de 27 NATIONALE BEWINSVOERDERS
    hij kan enkel trachten DE STEMMING te beinvloeden in de GOEDE RICHTING voor de EU




    Opgelet

    - de EU is niet hetzelfde als EUROPA
    -In mijn LEVENSFEER van DE LUCHTVAART heeft de EU geen EIGEN STEM in ICAO/UN

     REACTIE en OPMERKINGEN zijn welkom en ik zal trachten de bovenvermelde zienswijzen zelf toe te lichten of mijn licht op te steken bij de EU-MANDATARISSEN

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM



    -

    20-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAGJE
    Voor DE GRIEPMEETING moet u zich wenden tot;


    www.grotegriepmeeting.nl  

    19-11-2010 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW STATUS
    PRESENTLY I have REACTED to ALL MY E-mails

    Heden heb ik ALLE    E-mailtjes beandwoord

    Je viens de reagir a toutes mes E-mail

    19-11-2010 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIMING tijdens W.E
    ZATERDAG 20/11
    0600-0900 BUREEL FLAG
    0900-1200 BELAIR CAFETARIA
    1300 BISTRO
    1600 THUIS

    ZONDAG 21/11
    0900-1030 BELAIR CAFETARIA
    1030-1130 FREE FLIGHT
    1130-1230  RAAC
    1300 THUIS

    De bevestigde  tijden voor de AFSPRAKEN blijven behouden
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    19-11-2010 om 11:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING
    DEBRIEFING on EP VISIT

    -SPORT POLICY

    -TRANSPORT

    -100LL

    -IDPA

    -DRAFT on WHITE PAPER on TRANSPORT

    -

    19-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIST en DE LUCHTVAART
    Heden was men ten zeerste verwondert dat een VLIEGTUIG met nieuwe soort KIKKERS voor de afdeling REPTIELEN in DE ZOO niet kon vliegen

    Alhoewel dat er vliegtuigen toekwamen in BRUSSEL

    Een belangrijk aspekt waarmede we rekening moeten houden zijn de weersomstandigheden op de plaats van VERTREK en op de plaats van AANKOMST

    Tevens zijn er verschillende MINIMAS van ZICHT noodzakelijk om een LANDING uit te voeren;

    Er bestaan 3 categorien van NADERINGEN op de ILS

    CAT 1  minmaal zicht  op de RWY 800 meter
    CAT 2  minimaal zicht op de RWY 200 meter
    CAT 3  minimaal zicht op de RWY  80 meter

    De voorwaarden om aan een category te voldoen is afhankelijk van;
    De uitrusting van de RWY
    De uitrusting van het VLIEGTUIG
    De opleiding en bevoegdheid van de BEMANING


    NOOT;  dit is een zeer vereenvoudigde toelichting hoor !!!

    16-11-2010 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN met MEDICAL
    Kreeg deze week weer twee  KANDIDAAT  PILOTEN welk problemen hebben met het 

    MEDISCH ONDERZOEK voor het bekomen van een OEFENVERGUNNING 

    Zoals ik reeds melde kan ik mij niet meer persoonlijk bezig houden met het begeleiden van 

     het betwisten van hun voorlopig MEDISCHE ONGESCHIKTHEID maar verwijs hen

     hier in het ANTWERPSE  naar een

      MEDISCHE LUCHTVAARTGENEESHEER   ......... Dr ERIC VERTENTEN
      ev@evertair.net

     of naar een gespecialiseerde persoon voor OGEN ........ Optieker ANDRE MAAS 
     optiekMaes@pandora.be

    Of verder via AOPA-BELGIUM

    15-11-2010 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!