Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATIES in de EU INSTELLINGEN
    Heden zijn er in een aantal EU-INSTELLINGEN reorganisaties  bezig in functie van de toename van
    ambtenaren van de nieuwe lidstaten en ook van een afname van beschikbare budgetten in bepaalde 

    deelen  van de instellingen !!

    De vraag die zich steld is de kwaliteit van de nieuwe ambtenaren en ook hun instellingen.

    ook op het BELGISCHE vlak zien wij heel wat afslankingen geluijk bijvoorbeeld in de krijgsmacht

    waardat militaire hun vijf laatste jaren van hun loopbaan mogen thuis blijven met 70% van hun wedde

    De vraag steld of er via deze weg niet veel militaire met zeer hoge ervaring verdwijnen en de
     
    gevolgendat dit zal geven voor de krijgsmacht.

    Als op rust zijnde maar nog als onbezoldigde aktieve EU-LOBBYIST kan ik dit op een neutrale
     
    wijze aanschouwen.

    De hierdoor onstane spanningen en vrijvingen zijn niet in het voordeel van de huidige ontwikkelingen

    in de EU middens ??

    07-12-2008 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brand op de LUCHTHAVEN ANTWERPEN
    Heden nacjt omstreeks 0200 uur was er brand in loods 202 op de luchthaven   aan de Noordzijde

    de brand bleef beperkt tot de kantoren en het magazijn de vliegtuigen werden tijdig verwijdert


    Info via:  Katleen.PITTEVILS@mow.vlaanderen.be

    07-12-2008 om 08:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GESCHENKEN
    Ik vermelde heden informatie over een intresant boek en er zijn nog andere LUCHTVAART gzschenken beschikbaar hoor, maar heb tot heden daar geen aandacht aan besteed, ik denk dat via :

     WWW.FLYFORFUN.BE


    men daar informatie kan over bekomen ??

    07-12-2008 om 06:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERESSANT BOEK
    Win een boek over PILOTEN ZONDER GRENZEN !!

    Hans SWELLENGREBEL is een Nederlandse piloot ASF ( Piloten zonder grenzen) die zijn belevenissen in Centraal Afrika heeft neergzschreven in een boek.

    De opbrengst van dit boek gaat naar ASF.

    Het is een idiaal eindejaarsgeschenk voor Piloten of luchtvaart geintreseerde.

     zie     http://flyforfun.be/?q=missie

    voor een extract van dir boek en ook enkele foto's

    Er is ook de mogelijkheideen exemplaar van dit boek te winnen aangrboden door " VERMEIREN AVIATION SHOP op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Zie naar het contactformulier en door voor het einde van het jaar , je meest interessante, leuk of spannendste vliegbelevenis ;

    Een verslag van een eerste solo een "NEVER AGAIN' vehaal  of een mooie vlucht.

     Wij kijken uit naar uw inzending ASAP ???

    06-12-2008 om 21:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPO Baron ce Caters
    Heden avond besteed men aandacht aan deze zeer intresante EXPO op ATV !!!

    06-12-2008 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE
    De vermelde links  voor de GENOOTSCHAP LICHT-en RUIMTEVAART   blijken nog geen toegang te geven.

     De beste weg is via KVIV- TI          WWW.KVIV.BE

    05-12-2008 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genootschap Lucht-en RUIMTEVAART van het KVIV-TI
    Voor info ga naar:

    http://www.linkedln.com/e/gis/833457

    http://www.likedin.com/groups?gid=833457

    05-12-2008 om 19:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT SIMULATOR via PC
    Regelmatig heb ik personen die mij per E-MAIL vragen stellen over problemen met het vliegen van DE FLIGHT SIMULTOR op de PC.

     Vragen over het operationeel vliegen als piloot kan ik toelichten maar over het PC gebruik kan ik u niet helpen.

     Daarom verwijs ik u naar:

     WWW.FSCB.BE

    te gaan kijken die heel wat informatie over FLIGHT SIMULTOR via PC hebben gepubliseerd enu tevens uw vraag kunt stellen via:    

     INFO@FSCB.BE

    Ik hoop u zodoende tijd te besparen want ik kan ook niet onmiddelujk andwoorden als ik op zending ben in de EU-DIENSTEN voor LUCHTVAART ASPECTEN .

    05-12-2008 om 11:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NH 90
    Gisteren op de voordracht van GENOOTSCHAP LUCHT- en RUIMTEVAART van het KVIT-TI
    door  Col Danny VANDENBERGE en Maj Danny VERBIST  van de component LUCHT van de
     
    BELGISCHE KRIJGSMACHT werden er intresante aspecten van de NH90 Helicopter naar voor

    gebracht over de ontwikkeling van dit NATO project van 1990. wat betrefd de samenwerking van

    enkele NATO-lidstaten hun Militaire en de Burgerlijke Autoriteiten alsook de EUROPEESE

    HELICOPTER INDUSTRIE

    Ik voorzie dat de Slides van de beide PILOTEN betrokken wel beschikbaar zullen zijn in de toekomst.

    MIJN CONCLUSIE:

    De traagheid en de complexiteit van het NATO project in EUROPA is weer typisch voor de EUROPESE EENHEID !!!

     De oorspronkelijke target was om twee versies te hebben ttz een voor MARITIEME opdrachten en een voor LANDOPDRACHTEN.

    Nu blijken er reeds 15 verschillende versies te zijn met bouwplaatsen in 6 verschillende landen met verschillende motoren, bewapeningen en uitrustingen .

    De levereing voor de 4 +4 +2  Belgische toestellen zijn nu voorzien voor 2013 ......???

    Er zijn al toestellen in gebruik in DUITSLAN, FRANKRIJK ,AUSTRALIA,FINLAND,SWEDEN,NOORWEGEN en ITALIE maar schijnbaar niet volgens de 100% voorziene lastenkohier.

    INDUSTRIEEL is er een bestelli,ng voor 850 toestellen waarvan er nu 27 NH90  beperkt operationeel zijn.

    De 4 Maritieme voor SAR zijn voorzien voor KOKSIJDE om progresief de SEAKING te vervangen in BELGIE

    In NEDERLAND werdt de LYNCH nu weer heruitgerust voor langer operationeel te blijven wegens de vertraging in het NH90 program .???

     ER zijn vorderingen ....MAAR TRAAG.

    05-12-2008 om 09:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KEUZE MAKEN
    Uit een aantal gespreken met een ambtenaar van een der LUCHTVAART MINISTERIES begrijp

    ik dat hij nu een wedde heeft van 2000 €/p/m waar hij vroeger in de PRIVAAT INDUSTRIE over

    4000 €/p/m kon beschikken

    Wat is het grote verschil in de PRIVAAT INDUSTRIE was hij regelmatig van STAND BY en kon

    via zijn GSM worden opgeroepen 24/24 uur en was verandwoordelijk voor  100 personen in zijn
     
    dienst, nu is hij elk W.E  vrij geen stand by en ook geen verandwoordelijkheid te nemen voor
     
    personen onder zijn beboegdheid en slechts in de week wat vergaderingen bij woonen en darover

    een verslag opmaken voor de DG.

    Een gelijkaardige job in de EU-INSTITUTIONS wordt men wel 7000 €/p/m betaald maar men

    heeft daar niet het rustige beroepsleven zoals de Nationale ambtenaar en de grondige kennis van drie

    EU  talen waaronder het ENGELS is verplicht  lezen, spreken en schrijven

    Men moet een keuze maken ???

    04-12-2008 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    Presently I have reacted to ALL MY E-MAILS until 04/12/2008 at 1400 UTC.

     If I have not reacted pleas transmit  ASAP again on:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    04-12-2008 om 15:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEZE AVOND 04/12/2008
    Heden avond naar een voordracht bij het KVIV te ANTWERPEN over de NH90 HELICOPTER

    04-12-2008 om 15:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWJAARSRECEPTIE op 11 JANUARIE 2009

    In DE STAD ANTWERPEN geeft de Burgemeester op ZONDAG 11 JANUARIE 2009 vanaf 11:00 uur een NIEUWJAARSRECEPTIE op de GROTE MARKT aan het STADHUIS met een natje en een droogje en een geschenk voor ALLE INWOONENDE en ook de bEZOEKERS van onze MOOIE STAD

    Ik hoop weer een aantal bekende SENIOREN en mischien nog ONBEKENDE SENIORENNET bezoekers te begroeten.

    Vertel layter wel hoe U ons kunt herkenen en wij houden ons op in de hoek nabij CAFE DEN ENGEL !!

    Een mailtje is steeds welkom:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    04-12-2008 om 08:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEHANDICAPTEN
    Heden Woensdag 03 December 2008 ter gelegenheid vande EUROPESE DAG van PERSONEN met een HANDICAP waren wij om 1500 uur aanwezig op het stadhuis te Antwerpen voor de eerste uitreiking van de trofee " DE SJOE VAN ANTWERPEN " 2008 welk jaarlijks wordt uitgereikt aan een Antwerpenaar of organisatie die zich uitzonderlijk inzet voor mensen met een handicap alsook een premie van 500 €.

     Dit werd gevolgt door een korte resceptie die mij de lmogelijkheid gaven om aan enkele der mandarissen een toelichting te geven over de mogelijkheden voor gehandicapten deel te nemen aan luchtvaartaktiviteiten zoal/

    In de LUCHTVAART zijn wij reeds sedert vele jaren aktief om deze aktiviteiten ook toegankelijk te maken voor gehandicapten via de EU INSTELLINGEN te BRUSSEL

    -PILOTES SOURDS-------------- www.deafpilots.com

    -WINGS FOR CHILDREN------- www.wingsforchildren.eu

    Hopelijk zien we in SEPTEMBER 2009 weer voorstellingen voor deze TROFEE !!!

    03-12-2008 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROCONTROL MEETINGS
    SUPRISE !!!
    Apaerently at some meetings is their NO ACCES to a LAPTOP-HOTSPOT(WIFI) pleas requst

    confirmation at the secretary of the MEETING YOU intend to participate??


    03-12-2008 om 13:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ANTI GENERAL AVIATION
    Although I suplied Mrs Evelin LICHTENBERGER a   Austria  MEP of the VERT/ALL in the
     
    TRAN  information about GENERAL AVIATION, AERIAL WORK, BUSINESS and

    SPORTS AVIATION she kep trying to introduce AMMENDMENTS to the L QUEIRO

    proposed report who where completly out of context and purely via wrong information trying to

    destroy this vital part of AVIATION

    I sugest thad on 07 JUNE 2009 during the EU-ELECTIONS whe start a NEGATIVE

    PROMOTION CAMPAIGN toward her reelection

    02-12-2008 om 17:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A320 AIRBUS ACCIDENT deel 3
    Thanks for the diferent possible raisons concerning the AIRBUS accident but for the moment I

    will not give any opinion on the raisons until the ACCIDENT INVESTIGATION is completed

    SORRY ???

    02-12-2008 om 16:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A320 ONGEVAL deel 2
    Een bijkomende toelichting over het gevoerde onderzoek in functie van een aantal gestelde vragen:


    1) Er zijn twee geheel verschillende onderzoeken:

    -een uitgevoerd volgens de normen van ANNEXE 13 van ICAO door experts welk maar een doel voor ogen hebbern verlijden dat er in de toekomst een gelijkaardige oorzaak een ongeval kan geven en dit ongeval staat helemaal los van het gerechtelijk onderzoek.

     -Een GERECHTELIJK onderzoek om te zoeken wie er verantwoordelijk is voor de schade aan derden op de grond en in het toestel

    2) Men steld de vraag of de huidige economische crisis niet voor gevolg kan hebben dat er op onderhoud wordt bespaart?

    Onderhoud is onderworpen aan zeer strenge voorschriften en wordt steeds gecontroleerd door verschillende personen welk elk een release moetengeven voor het uitgevoerde werk
    Tevens is er nog een volledige inspectie door een onafhankelijk team.

    Noot:: In het verleden had ik de gewoonte de persoon die de release tekende met mij aan boord mee te nemen tijdens de TESTVLUCHT na een onderhoudbeurt, dus die persoon gaat niet zomaar tekenen hoor want hij zou mee bij de eerste op de plaats van het ongeval aanwezig zijn hoor .......!!!!

    Ik hoop dat deze toelichting u van dienst is.

    02-12-2008 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-TRAN
    This month the EU-TRAN is voting on a number of important reports for the AVIATION ACTIVITY in EUROPE of the 27/


    -GENERAL and BUSINESS AVIATION      by  Mr L; Queiro

    -EC-USA AVIATION SAFETY                    by Mr Costa

    -AIR- AGREEMENT  EC-INDIA                  by Albertini

    -SINGLE SKY                                                by Marinescu

    -EASA                                                              by Mariniescu

    I noticed a strong presense of the AIRSPACE USERS ORGANISATIONS:

    IATA,ERAA,ELFAA,IACA,EBAA,IBAC,GAMMA,EAS,PPL/IR and AEA

    02-12-2008 om 12:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REIZEN naar de USA
    Opgelet voor reizen naar de USA/

      Moet in het bezit zijn van de recente EU-PASPOORT

       Aanmelden per E-MAIL en toelating bekomen.

     www.cbp.gov/esta

    02-12-2008 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!