Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. voor ABI om OP DE HOOGTE BLIJVEN
    Verschillende collega's PILOOT-INSTRUCTEURS , PILOTEN en EIGENAAR klagen dat zij niet op

     de hoogte kunnen blijven van de voorstellen welk per NPA van de EASA in de pipe-line zitten ???

    Hiervoor raad ik hen aan om: zich inte schrijven voor de;

    IAOPA-EUROPE E-NEWS

    via :

    WWW.IAOPA.EU

    OOk een lidmaatschap bij een der NATIONALE AOPA's kan nuttig zijn en geeft IAOPA over de nodige inkomsten om op al de vergaderingen waarover men bezig is met onder'werpen welk het belang van  DE NON CAT AIRSPACE USERS door beinvloed worden in de ICAO, ECAC, EU en EUROCONTROL instellingen en de NATIONALE AOPA aktief te zijn bij de CAA



    26-07-2009 om 18:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY ( BEVEILIGING)
    Het incident van de gevangenis te Brugge met een gekaapte helicopter brengt het onderwerp

     BEVEILIGING van het gebruik van HELICOPTERS weer ter sprake in het dossier

     ANTI-TERORISME

     Een der experts stelde reeds zijn voorstel op over het gebruik van helicopters:
    -VLIEGPLAN VERPLICHT voor elke VLUCHT
    -SSR: mode "S" steeds verplicht en aktief
    -PPR voor elke vlucht minstens 60' voor ETD
    -Controle van de PAX hun BAGAGE
    -FOUILERING van de PAX

    Bij VITALE INSTALATIES het opstellen van L/UCHTAFWEER

    BACKGROUND SCREENING van alle STUDENT PILOTEN door de diensten van de STAATSVEILIGHEID voor de aanvang van de opleiding 

     

    26-07-2009 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. info voor ABI aangaande DGLV
    Naar wij vernamen heeft het DGLV nu een twaalftal personen aangenomen en opgeleid om toezicht en

     inspecties te doen op de PRIVAAT VLIEGVELDEN !!!



    OPROEP: gaarne vernam ik van de reeds bezochte vliegvelden wat de onderwerpen zijn van hun intresse en bekomen opmerkingen??

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-07-2009 om 18:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBINES
    Een aantal studenten stelden mij vragen over DE TURBINES in de LUCHTVAART

    Mogelijk kan het bijwonen van de voordracht in het:

    VON KARMAN INSTITUTE FOR FLUID DYNAMICS

    voor hen de oplossing zijn:

      www.VKI.AC.BE

    26-07-2009 om 18:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEMAAKTE AFSPRAKEN dit W.E
    Gaarne de personen er op wijzen de tijdstippen van de gemaakte afspraken diudelijk te respecteren

    Heden ZATERDAG 25 JULI 2009 om 11:00 uur verlaat ik de LUCHTHAVEN

    ZONDAG 26 JULI 2009 om 12:00 uur verlaat ik de LUCHTHAVEN

     Ik hou me  onheroepelijk aan de tijdstippen voor de gemaakte afspraken  !!!

    25-07-2009 om 05:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEEREN ZWEEFVLIEGEN
    Ik leerde ZWEEFVLIEGEN op toestellen van de FRANSE LUCHTMACHT zijnde in

     Dubbelbesturing  initieel een CAUDRON 800 (C800) en dan SOLO op EMOUCHET (SA...) of

     een copie van de Duitse GRUNEAU

    Later heb ik ook eens een vluchtje gedaan op SG38

    Voor meer informatie zie  WIKEPEDIA !!

    24-07-2009 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aktiviteit SDW
    Alle E-mailtjes zijn volgens mij nu beandwoord??

     ALL E-mails have now received a reply, if not pleas send it ASAP again ???

     J'ai repondu a toutes mes E-mail maintenent ??

     Ich haben alle E-mails beantwort


    COMMETS, REACTIONS or QUESTIONS            SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-07-2009 om 07:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTRUCTEURS van ABI
    Gelieve bij het opleiden van een PILOOT voor PARADROP duidelijk op de verandwoordelijkheden te

     wijzen van de PIC



    De valschermspringers mogen het toestel enkel verlaten met de PIC zijn toelating , let ook op de

     veranderende weersomstandigheden ....bvb: het vermi,deren van de zichbaarheid, vorming van lage

     bewolking of de nabijheid van CB ....???


    In geval van ONGEVAL van een PARA bij de landing kan men u verandwoordelijk stellen

    Zeker OPGELET bij het dropen van TANDEMSPRONGEN gezien de PASAGIER geen ervaring

     heeft in het valschermspringen

    23-07-2009 om 07:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. C/N
    Ik bekom een aantal mondelinge klachten van VLIEGTUIGEIGENAARS welk heden bij de

     HERNIEUWING van hun LUCHTWAARDIGHEIDSBEWIJS bij de jaarlijkse keuring geen C/N

     krijgen maar een LUCHTVAARTPAS  van het DGLV enkel geldig in BELGIE  met de mondelinge

     vermelding dat dit het gevolg is van de EU-EASA ???

     Ben heden bezig met dit probleem te bekijken maar heb concrete gegevens nodig ???

    Contacteer ook :

     AOPA-BELGIUM

     FLAG

    23-07-2009 om 04:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Presently I will be very limited avaible due to a number of TOPICS kreeping up in the EU-ARENA,

     Ikj will try to reply ASAP to any urgenr E-MAIL but a number of points already avaible at this

     BLOG wil be handled at a lower priority........SORRY

    23-07-2009 om 04:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORMATION FLYING for ABI members
    Many PILOTS are intresting in FORMATION FLYING, legaly this require a good briefing before

     the flight on the ground before the flight

     HOWEVER there is also an eed to have some training  IN FLIGHT to teach the technique of

     FORMATION FLYING and I sugest strongly to learn this with a PILOT-INSTRUCTER ( EX

     MILITARY or ACTIF MILITARY ) who have received a adequate training in this ART of

     FLYING

    NOTE: too many accidents have hapend due to non trained pilots trying unprepared te do formation flying resulting in deads !!!

    21-07-2009 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE below FL195
    On 22 SEPEMBER 2009 is there a WORKSHOP on the TOOLBOX how to adapt the

     AIRSPACE CLASIFICATION below FL195 at WWW.EUROCONTROL.INT

    I will be present to see what can be the influence on the GENERAL AVIATION & AERIAL

     WORK OPERATIONS in the future and mainly intrested in the efect on the VFR OPERATIONS

     for the NON CAT AIRSPACE USERS

    ANY ADVICE, SUGESTIONS ,COMMENTS or ASSITANCE is WELCOM ?????

    See:  EVENTS

    21-07-2009 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION at EU dicisions
    A DIRECTIVE has first to be introduced in the NATIONAL LAW before beeing actif!!

    HOWEVER 

    A REGULATION is MANDATORY in the 27 EU MEMBERSTATES as soon as published on the

     EU OFFICIAL JOURNAL

    21-07-2009 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LASER incidents
    I advise to take a close look at GASIL 61 from the UK on the problems of LASER damage to pilots

     in flight also eurocontrol is collecting on this dangerous situation who seems to apaer more and more

     and resulting in pilot visuan incapacity

      WWW.EUROCONTROL.INT

    Also IFALPA is isueing a WARNING

    21-07-2009 om 15:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    Receive information thad CAA-CANADA is not imposiong any more the MANDATORY equipage

     of the ELT 406 MHZ

    See also the UK-CAA aplication 

    21-07-2009 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIPSY MAJOR ENGINES
    The UK CAA has introduced a MANDATORY 20 YEAR inspection for al GIPSY MAJOR engine

     as mounted on the STAMPE ( SV4)  used for PUBLIC TRANSPORT or AERIAL WORK

     operations from 20110101

    See   WWW.CAA.CO.UK/DOCS/33/CAP747.pdf

    21-07-2009 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU INDIVIDUAL LOBYIST
    In the past I was actively lobbying for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations on

     behave of the IAOPA witch represent the NATIONAL AOPA's of 67 NATIONALITY's

    This is no more the case and I have been aproched end 2004 by some MEP and persond of the EU-

    EC to be avaible for my personnel advise on mathers of intrest to the NON CAT AIRSPACE

     USERS as a INDIVIDUAL LOBBYIST

    LOBBYING meeans influancing the POLTICAL, TECHNICAL en ADMINISTRATIF authority

     a certain direction

    From my side is this now and in the past been done without spending a budget for GIFTS ,DINER

     or oder  PRIVILIGES to the persons aproched but by  informing of the requirements of the NON

     CAT AIRSPACE USERS for the GEnERAL BENEFIT of the EUROPEAN AVIATION

     INDUSTRY and the EU CITIZENS

    21-07-2009 om 14:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION for ABI MEMBERS

     I now received a clear confirmation from the UK CAA thad a "PPR" means to obtain a

     AOTORISATION by phone BEFORE TAKE OFF and thad the use of the R/T IN FLIGHT is not

     the correct aplication of a PPR indication in the AIP

    21-07-2009 om 14:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING at EU
    Now I ame active as hobby on LOBBYING at the EU-INSTITUTIONS for the benefit of THE NON CAT AIRSPACE USERS their intrest at a individual level and not connected to any organisation as in the past 1980-2004 period as non remunerated IAOPA LIAISSON OFFICER at the EU in BRUSSELS

     One of the MAJOR PROBLEMS about the introduction and aceptance of the NON CAT AIRSPACE USERS in the EU-INSTITUTIONS is the probleme thad to many ORGANISATIONS are aproching the EU - POLITICAL ,TECHNICAL and ADMINISTRATIF services without coordination between themself

    In the past for IAOPA via AOPA GERMANY their was a student who made a evaluation of the number of ORGANISATIONS involved in what I call the EU-ARENA and located 125 of them of witch whe could clasify 60 of them in the NON CAT AIRSPACE USERS activity.

    Also at NATIONAL leven do I see many organisations involved in this area of AVIATION without coordination and without knowing from each other in what they are involved and in some occasions in conflict with each other.

    When I started in 1980 for IAOPA on rgquest of " DOC"  was the introduced mainly USA dominated but during my period their was slowly introduced a ZUROPEAN flavor in the aproche to the representation og GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations as defined by ICAO( definition witch changes at ICAO level)
    The introduction was initial dominated by the UK then by GERMANY and also FRANCE played a vital role folowed by SWITZERLAND and  ITALY and les by the other smaller EUROPEAN AOPA,s

    The MAJOR difficulty at EU level concern the problem thad each of this AOPA havz a different aproche to the GA & AWO requirements due to their NATIONAL ACTIVITY witch is not the same in each of their country and dificult to develop a EU-common requirement, procedure and aproche for a homgene requirement toward the EU-INSTITUTIONS such as EP, EC( DG-TREN),EASA,SESARJU;EUROCONTROL,COR,EESC,COREPER and toward the MEP intrested in GA&AWO

    In function of this I ame now on many occasions aproched as a INDIVIDUAL and ORGANIATIONAL independant NEUTRAL person on various very important subjects in preparation  of CONFIDENTIAL nature

    I try to develop my input on a neutral base for the benefit of al the AIRSPACE USERS at GLOBAL level, in vieuw of my used slogan !!!

    COMMENTS, SUGESTIONS contact:      

       SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

    21-07-2009 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLM VLUCHTEN
    Verschillende personen waren teleurgesteld plots te vernemen dat VLM nog maar twee vluchten per

     dag ging uitvoeren op FRANKFURT, deze regeling is slechts toepasselijk in JULI en AUGUSTUS

     En ik verneem dat in SEPTEMBER er terug 6 vluchten per dag zullen zijn ???

     Hopelijk vernemen we kortelings de officiele tijden via de persmelding van VLM 

    20-07-2009 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!