Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFUELING
    Obtained today some non official notification of a possible possiblity of FUEL Schortage due to the whitdrawal of BP of his presence in a number of countries in AFRIKA

    -NAMIBIA
    -BOTSWANA
    -ZAMBIA

      Be carreful in yout REFUELING PLANNING in the future days in this countries ??

     I have not seen any NOTAM to this efect.....BUT !!!

    07-03-2010 om 15:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UTC ( GMT) en LOKALE TIJD
    Vanaf 28/03/2010 is het ZOMERTIJD dat betekend  UTC + 2

    vanaf 31/10/2010 is het WINTERTIJD dat betekend  UTC +1

    06-03-2010 om 06:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over de opleiding tot PILOOT
    Een zeer intresante website waarop veel vragen worden beandwoord over deze zeer mooie en intresante

     opleiding tot PILOOT bij DEFENSIE 

    06-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLY FOR CHARITY
    Een Intresant iniatief van DE PILOTEN en CREW CHIEFS  van F16   te 

     EBKB ( KLEINE BROGEL)

    06-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATIE's
    Heden zijn er REORGANISATIES bezig bij:
    There are REORGANISATIONS in progres at;

     EUROPARLEMENT

     EC

     DG-TREN ( DG-MOVE)

    EUROCONTROL

    FLAG

    ABI

    Dit kan ook voor mijn aktiviteiten en aanwezigheid gevolgen hebben, zal trachten u op de hoogte te houden

    This may have efect on my activity and presence in certain area, I try to keep you informed

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUEL PRICE
    Dear E-MAILERS,

      In the past dit I circulate a regular UPDATEL LISTING on the FUEL PRICE

     Presently this information is avaible via;

    04-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPESE PARLIAMENT
    Heden krijg ik regelmatig vragen per e-mail over het EUROPESE PARLIAMENT, daarom kan het nuttig zijn u te verwijzen naar:


     Indien u nadien nog vragen hebt moogt u deze mij steeds toezenden !!

    04-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW op het FORUM
    Heden heb ik volgens mijn inziens al de NEDERLANDSTALIGE E-MAILTJES beandwoord

    Indien u geen andwoord hebt gekregen betekend dat uw e-mailije verloren is gegaan!!


     SORRY

     Stur het nogmaals door op        SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACT toward SDW
    Due to some reorganisation at the ANTWERP FLAG OFFICE  and also PC problems at home it may be thad I do NOT receive your E-mails

     For IMPORTANT and URGENT mathers you may contact me via:

     00-32-3-236 29 54

     PHONE/FAX and RECORDING DEVICE

    03-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    I will try to complette my  DEBRIEFING of my visit to the EU-ARENA  at DG-MOVE , EP-TRAN , 

     COREPER and the COUNCIL " AVIATION COMMITIE  yestoday this afternoon on my

     BLOG

    02-03-2010 om 06:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over de EU !!
    In funktie van een aantal berichten via mijn E-MAIL, op het FORUM  zal ik even toelichten waarom ik

     de EU een ARENA noem en de COUNCIL  een SLANGENKUIL

     Zoals u uit mijn PROFIEL op dit BLOG hebt vernomen ben ik sedert 1980 aktief voor IAOPA

     geweest als vrijwilliger medewerker ten behoeve van DE LUCHTVAART in de EU-INSTELLINGEN

     (vroeger E.C) ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK.

     Alhoewel mijn bedoeling enkel het promoveren van GA & AW betrof wordt je automatisch verder

     betrokken in dit PROJECT  dat heel veel invloed heeft op ons dagelijks bestaan.

    Ik ben geen geleerde bol afgestudeert van een Universiteit gezien ik slecht tot op mijn 14 jaar op

     school ben geweest en tevens op nogal onrelmatig verlopen schoolgang in de periode 1940 -45

    Voor mij is de toenmalige EC met 12 lidstaten nu de EU zijnde met 27 lidstaten via de verschillende

     onderdeelen van de EU -INSTELLINGEN een echte ARENA waarin men doorlopend in het

     strijdperk treed niet met  DODELIJKE WAPENS maar met WOORDEN !!!

    De EU-COUNCIL waarin de VERTEGENWOORDIGERS van de 27 EU LIDSTATEN nu

     aanwezig zijn onder het VOORZITTERSCHAP van HERMAN VAN ROMPUY  is een echte

     SLANGENKUIL wwar het vriemeld van de pogingen van elke LIDSTAAT om het meeste voordeel

     te halen en ook van de MANDATARISSEN om voor zichzelf de nodige voordeelen te behalen

     DE PRESIDENT  HERMAN VAN ROMPUY mogelijk een DWEIL en oudmodige

     BANKBEDIENDE zijnde is in mijn persoonlijke ervarig een zeer begaafde VOORZITTER welk

     zonder GROTE DADEN en AKTIES  dit zeer belangrijk PROJECT van de EUROPEESE

     EENMAKING in goede banen kan leiden.

     Ik herinner me de zeer lange en intresante gespreken met een Prof COPPE en og vele anderen welk

     aan de wieg stonden van dit INIATIEF en welk ik kon benaderen door mijn betrokkenheid bij de

     EUROPEESE ERESENAAT van het BVSE onder de inpuls van WALTER KUNNEN en..............

     Gelukkig is er de EU welk ons heeft beschermt tegen een DERDE WERELDOORLOG in het

     OUDE zeer komplexe EUROPA en tevens ons veel voordeelen heeft bezorgt want zonder EU was

     het hier zeer dramatisch geweest???

    De EU is nog niet aan zijn voltooing maar kan EUROPA zijn plaats geven naast de USA, CHINA,

     INDIA en de andere GROOTMACHTEN  in de toekomst maar waarvan ik het resultaat als 70

     jarige  niet meer zal zien

    Dit is de TOEKOMST voor onze KINDEREN, KLEINKINDEREN en ACHTER

     KLEINKINDEREN op deze AARDBOL

    Dit is een spontane reactie zonder een grondige studie of wat ik ging toelichten

    02-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE BRIEFING 2010/03/01
    Durng my visit had a intresting conversation on the following subjects;

    1) -8,33 Khz below FL 195 EUROCONTROL PLANNING to be CONFIRMED !!!
      with  imprtant dates !!
      15/03/2007 above FL195
      2012  ALL NEW AIRCRAFT
      2014  ALL IFR OPERATIONS
     -2018 ALL AICRAFT
      + EXEMPTION possible for ALL AIRCRAFT thad  CANNOT be reasonably asked to comply with the new rule

     2)-  SECURITY for NON  CAT AIRSPACE USERS ??

     3)- VOTING in the EP-TRAN on AVIATION SECURITY CHARGES  draft report by JORG LEICHTFRIED  ( S&D)

     4)- INVESTIGATION and PREVENTION of ACCIDENTS and INCIDENTS in CIVIL AVIATION 
    TRAN/7/01484
    exhange of vieuws to Rapporteur  CHRISTINE DE VEYRAC ( PPE)

    5)- Excange of vieuws
         INTERNATIONAL AIR AGREEMENTS;  Procedure after the LISBON TREATY???

    NOTE thad in the NEW DG-TREN( MOVE) the subject  AIR SAFETY  (E3) and AVIATION SECURITY ( E5)   are having Eckhard SEEBOHM  as Head 

    CIRCULATED on a number of MEP's,EU-COUNCIL and DG-MOVE ( ex TREN)
     -AOPA(USA) PILOT March 2010
     -IAOPA NEWS March 2010
     -PLANE & PILOT ( DUTCH)
     -AEROMARKT    01/2010 N°252 for SME  ( GERMAN/ENGLISCH)
     -8,33 Khz below FL195  article v2.DOC  of HQ EUROCONTROL
     -Diagram AIRSPACE USERS 
     - info  EMP
     -info   EFHA
     -info  TEAC
     - Leaflet  " LE CIEL EST A TOUT LE MONDE"
     -leaflet     " WE HAVE TO BE CREATIVE ABOUT ATTRACTING YOUNG PEAPLE TO AVIATION#
     - MANPADS  from IFALPA
     -Info about CONTRAILS
     -List of ORGANISATIONSIN BRUSSELS LOBBYING fot THE AVIATION SECTOR (  AOPA-GERMANY ( Extract IAOPA-WA)
     -PPL/IR EUROPE
     -NEW ELT rules from ICAO




      -

    02-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    I will TRY to reply to the URGENT e-mails  today but since there are 140 new one yestoday it may take me some time

    For URGENT OPERATIONAL QUESTIONS I suggest YOU CONTACT the NATIONAL AOPA offices or IAOPA-EUR

    Ther E-MAILS and FONE & FAX are avaible at:

    02-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!