Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    29-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU
    Men steld mij de vraag hoe men kan te weten komen wat er in BRUSSEL en STRAATSBURG allemaal in de EU gebeurt daarom verwijs ik tevens naar : WWW.EU.INT.

    29-01-2006 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESCHIKBAARHEID van mijn BLOG
    Enkele E-MAILS melden mij dat zij gisteren geen toegang tot mijn BLOG kregen , uit een bericht van PASCAL VYNCKE de webmater begrijp dat dit het gevolg was van een aanval van HACKERS.
    Voor degene die geen toegang kregen en hun vraag niet beantwoord kregen stel ik voor mij deze per E-mail te bezorgen.

    29-01-2006 om 04:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU VERGOEDING
    Zoals reeds vroeger toegelicht is de EU VERORDERING(REGULATION) nu voor 100% toepasselijk voor de LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN.
    INSTAPVERGOEDINGEN  (EG) n°262/2004

    29-01-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT (ELBA)on 121,5 Mhz en 243,0 Mhz conversion to 406 Mhz

    Een aantal vragen over de overgang van de 121,5Mhz(243Mhz)    naar de  406 Mhz  ELT ( ELBA)worden heden gesteld.
    Voor de juiste toe te passen REGELGEVING in EUROPA moet ik kortelings de juiste datums gaan opzoeken maar wees er van op de hoogte dat deze overgang in de toekomst zal gebeuren.
      Voor meer  technische informatie verwijs ik naar: WWW.AVIONIX.COM   kijken onder ELT
     zie tevens  ------>CIR/EQUIP-03   van Nov 1976
                    ------->CIR/EQUIP-O9  van Nov 2001              

    28-01-2006 om 14:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VOR & NDB
    In verschillende streken zien wij het verdwijnen van de NDB
    Ook de VOR wordt voorzien te verdwijnen in plaatsen waar de DME/DME en GNSS beschikbaar is met als target datum 2010 en een totaal verdwijnen van VOR en NDB in 2013 voorzien.
     Dit zijn TARGET DATUMS maar men moet daar toch aandacht aan besteden voor de toekomstige uitrustingen der VLIEGTUIGEN

    28-01-2006 om 14:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG PROGRAMMA
    Deze morgend bezoek van enkele senioren op de LUCHTHAVEN , zal hen moeten teleurstellen want gezien ze me dat enkel gisterenavond meedeelde kan ik geen veiligheidsbadges bekomen om op de tarmac te gaan vandaag en zal het bij een babeltje met koffie in de BELAIR TAVERNE om 1000 uur moeten zijn, voor bezoeken moet men vooraf afspraken maken met INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.BE zoals op mijn BLOG  vermelde ik reeds de ganse mogelijkheden elders onder het zoekwoord INGRID 

    28-01-2006 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REGELMATIGE CONTACTEN met MEP
    Een vraag die men mij steld aangaande de EU betreft hoe men kan weten wat daar gaande is daarom verwijs ik naar de EU website WWW.EUROPA.EU.INT  waar men zeer veel informatie vindt asook op de site van enkele MEP. 
    WWW.MARIANNETHYSSEN.BE
    WWW.DIRKSTERCKX.BE
    WWW.WEBSAID.BE
    WWW.GROSCH.BE
    Ik zelf ben elke week een of twee dagen in de verschillende EUROPESE INSTELLINGEN zoals COUNCIL,COMMISION,PARLIAMENT,EUROCONTROL en heb persoonlijk kontakt met bvenvermelde MEP alsook met
    A VATANNEN.
    DEGUTIS
    SPERONI
    voornamelijk op gebied van LUCHTVAART maar automatisch wordt je ook betrokken in andere onderwerpen van het grote EUROPESE PROJECT waaraan ik sedert 1980 tot 2004  betrokken was als IAOPA liaison officer. WWW.IAOPA.ORG ( maar dan 5 a 6 dagen per week)

    28-01-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
     E-mails,via FORUM en de CHAT steld men vragen om dringend de zwarte lijst  der VLIEGTUIGMAATSCHAPPIJEN te bekomen alvorens de verlof periode aanbreekt.
     Tijdens mijn bezoek wees een der medewerkers dat er bepaalde voorstellen waren naar voor gebracht die nu wordt voorgelegt aan een groep van NATIONALE,WIJZEN en EXPERT aangaande de VLIEGVEILIGHEID.
     Wij wachten af wat er nu naar buiten komt en zullen u naar deze lijst verwijzen op WWW.EUROPARL.EU.INT en tevens op WWW.MARIANNETHYSSEN.BE  welk in haar                              NIEUWSBRIEF "EUROPA" en dan???

    28-01-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEK EU versus NATIONAAL
    Een der grote problemen met de EU POLITIEK is dat de man/vrouw  in de straat niet weet welke aspecten in het dagelijks leven het gevolg zijn van de EU POLITIEK beslist in BRUSSEL en STRAATSBURG.
     Ik stel regelmatig vast dat als een beslissing NEGATIEVE gevolgen heeft dan komt het volgens de pers van de EU.
     POSITIEVE gevolgen worden gewoonlijk toegeschreven aan de NATIONALE  of  zelfs REGIONALE POLITIEK.
    In mijn persoonlijk inzicht zijn der NEGATIEVE resultaten van de EU voorstellen het gevolg van de NATIONALE,REGIONALE en LOKALE politieke mandatarissen en de administratie welk hun bevoegdheden willen behouden of ook een zekere machtsdroom hebben die zij niet kunnen afgeven aan de EU organen.

    27-01-2006 om 14:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIJDSCHRIFTEN
    De lijst der TIJDSCHRIFTEN  welk ik bekom en nadien beschikbaar in FLAG zijn vermeld op deze BLOG  op 07 DEC 2005

    27-01-2006 om 12:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN van PILOTEN
    Enkele PRIVAAT PILOTEN stellen vragen over DE-ICING van hun VLIEGTUIG, ik weet dat wij gebruik maken van een mengsel in functie van de temperatuur uit tabellen van DOW en gebruiken UCAR(tm)  zie   WWW.DOW.COM/AIRCRAFT voor meer informatie moet ik dat vragen aan de HANDLING AGENT die daar voor zorgt

    27-01-2006 om 10:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over DE-ICING
    Enkele chatters stellen mij vragen waarom men de vliegtuigen afspuit voor de VLUCHT ??

     Hetgene ge ziet is wat wij DE-ICING noemen in de winter vormt er zich ijs op het vliegtuig en dat doen wij verwijderen met een vloeistof bestaande uit water en een soort ANTIGEL.

     Het ijs op de VLEUGELS heeft nadelige gevolgen voor de DRAAGKRACHT welk de VLEUGEL moeten geven bij het opstijgen en in vlucht en daarom eerst DE-ICING toe passen

    27-01-2006 om 10:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WK VOETBAL in DUITSLAND
    Ik zie er reeds enkele hun wenkbrouwen fronsen want ik sta bekend als geen VOETBAL liefhebber.te zijn dus ,,,,,,,,!!!!!!
    Het probleem is dat deze WK zeer ernstige beperkingen zijn voor de LUCHTVAART tijdens deze periode van 9 juni t/m 9juli omdat de DUITSE SECURITY voorsteld om alle LUCHTVERKEER te verbieden in een straal van 30 NM rondom de 12 STADIUMS  van 3 uur voor de aanvang tot 3 uur na de wedstrijd.
    Deze beperkingen hebben een zeer nadelig effect op alle VFR vluchten in deze periode van het jaar.
     Een PETITIE is opgemaakt om een meer logische oplossing te vindeindien u wenst te helpen stuur me dan een E-mailtje ASAP.

    26-01-2006 om 20:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODOPROEP 112 in EU
    Een zeer intresant debat over E-CALL door MEP TILEY aangaande een verplichte of vrijwillige invoering in het WEGVERVOER van een uitrusting aan boord van de voertuigen welk in geval van ongeval automatisch een NOODOPROEP uitzendt en de hulpdiensten onmiddelijk de plaats van het ONGEVAL kenbaar maakt om zodoende te zorgen dat de hulpdiensten zo snel mogelijk met de nodige hulp beschikbaar zijn ter plaatse en dit voor wat wij noemen " THE GOLDEN HOUR" in de medische hulpverlening dit is een der programma om de 43000 doden op de weg in 2004 te laten afnemen met 2500 elk jaar en de  jarlijkse economische schade van 4 MILLIARD EURO te doen afnemen.
     De bedoeling is om in 2009 dit systeem operationeel te hebben in de 25 EU lidstaten.
    Een zzer intresant debat tussen de personen welk de bescherming van de privaatsfeer in gevaar zien komen en de heet ARY VATANEN welk dit project sterk verdedigde om MENSENLEVENS te redden.
    Werdt hirbij betrokken gezien wij in de LUCHTVAART reeds jaren gebruik maken van een ELT systeem welk nu wordt herzien voor de toekomende LUCHTVAARTUIGEN er mede uit te rusten..
     En tevens in functie van mijn betrokkenheid bij de ontwikkeling van normen voor medische vluchten via EURAMI

    26-01-2006 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E.U POLITIEK
    Was de ganse dag aanwezig in het E.P voor het opvolgen van een aantal LUCHTVAART aspecten.
     Aanwezig bij de toelichting van de OOSTENRIJKSE Minister van VERKEER  MR GORBACH welk een uitleg gaf over het program voor de 6 maanden van hun voorzitterschap der EU.
    verwees tevens dat bepaalde van deze peojecten konden doorlopen in het FINSE voorzitterschap en zelfs naar het PORTUGESE.
     Veel intresante en goede bedoelingen maar we zijn met 25 lidstaten en veel verschillende belangen.
     Een steeds terugkerende vraag hoe kunnen we zorgen dat de EU burger de EU begrijpt en vertrouwd.
    Nadien een toelichting van COMMISARIS JACQUES BARROT over de practische uitvoering van een aantal projecten met de revisie of mid-term bestudering van het TRANSPORT STRATEGY witboek .

    26-01-2006 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROCONTROL
    De DINSDAG was ik aanwezig in de TERA/1 welk als onderwerp de vorderingen voor P-RNAV als thema.
     Een zeer intresante vergadering welk er wijst dat er heden bij een aantal partners geen ernstige wens is om in dit project te vorderen.
    Ook de vorderingen in de USA werden toegelicht en de ernstige opmerking dat dit een ICAO GLOBAL toepassing moet zijn. welk de mogelijkheden voor al de LUCHTRUIMGEBRUIKERS moet mogelijk maken in de toekomstige EU-SES.
     Ik ga er hier niet verder over uitwijden gezien dit een zeer gespecialiseerd onderwerp is waarvoor ik me beschikbaar hou om geintreseerde verder hierover toe te lichten.

    26-01-2006 om 17:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AKTIVITEITEN SDW
    Deze week reeds een drukke week geweest met 3 dagen de baan op de MAANDAG ----->EBAW ,FLAG,PAL en ABACI
         DINSDAG   ------>EUROCONTROL
         WOENSDAG  ---->E.P
         DONDERDAG-----> 200 E-mailtjes behandelen

     en zeggen dat ik nu voor mijn derde maal op RUST ben gesteld maar ik kan de LUCHTVAART en EUROPESE POLITIEK gebeuren waar ik jaren bij betrokken was niet uit mijn programma schrappen.
     Heb er nog steeds veel plezier in.

    26-01-2006 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REPLY
    WEGENS mijn aanwezigheid in  BRUSSEL op  23,24 en 25 januarie in  EUROCONTROL en EP zal ik de gevraagde informatie  per e-mail niet onmiddelijk kunnen beantwoorden deze dagen

    25-01-2006 om 04:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK LUCHTHAVEN ANTWERPEN-DEURNE
    Voor bezoeken op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN raad ik steeds aan dit te organiseren via  INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.COM
    Herhaalde malen stel ik vast dat er andere personen zulke bezoeken trachten te organiseren maar gezien zij de juiste procedure niet kennen of toepassen loopt het bezoek in t'hondert.
    Informatie is GRATIS beschikbaar via deze lieve dame.
    WWW.ANTWERPAIRPORT.BE

    23-01-2006 om 17:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK
    Op het FORUM onder het onderwerp POLITIEK  met  de titel" "WAT VERWACHTEN DE SENIOREN VAN DE EUROPESE UNIE( EU)"
     plaatse ik op 11 januarie deze vraag en tot op heden 23 januarie had ik hiervoor slechts 303 bezoekers en 24 commentaren van de SENIOREN.
     Hieruit mag ik en vermoedelijk zullen de NEDERLANDSTALIGE BELGISCHE MEP moeten besluiten dat de SENIOREN niet veel belangstelling zien van welk nut de EU voor hen,hun kinderen of kleinkinderen kan brengen.
     Ik laat deze teksten nog tot 11 januarie staan waarna ik een afschrift van dere teksten persoonlijk aan de MEP zal overhandigen.

    23-01-2006 om 15:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    Een zeer intresante website welk regelmatig wordt aangepast door mijn vriend DANIEL BRACKX is WWW.BAHA.BE een bezoekje waard als u belang steld in wat er in de BELGISCHE LUCHTVAART rijlt en zeilt !!!

    23-01-2006 om 04:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!