Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR
    Enkele E-mails van PRIVAAT PILOTEN aangaande NACHTVLUCHT VFR wijzen mij op de moeilijkheid om de VFR REPORTING points bij nacht te kunnen bepalen op zicht te EBAW,EBCI en EBLG.
    De oplossing kan hier zijn:
      a) plaats de VFR reporting points in uw GPS indien deze aanwezig en in gebruik.
      b) gebruik van VOR/DME om de VFR REPORTING POINTS te kunnen bepalen( voorbereiding)
      c) Wijs de ATCO op dit probleem en vraag een aangepaste VERKEERSKLARING.

    NOTA: er wel rekening mede te houden dat de ATCO de SEPARATIE tussen IFR en VFR NACHTVLUCHT moet kunnen verzekeren.
      
    Ik zal dit probleem als VOORZITTER ABI( ned) nogmaals aankaarten bij BELGOCONTROL. na advies van enkele operationele FI. en ATCO

    Individuele contact en  informatie zijn nuttig zijn via mijn E-mail: want via de BLOG ken ik uw E-mail niet.
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    04-12-2005 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANTE WEBSITE
    Via een der chatters bekwam in via HERMANO een zeer intresante verwijzing naar een  website met een mooie SV4   OO-SVB  eigendom van een mijner goede vrienden ANDRE MAES van OPTIEK MAES te MERKSEM en een zeer aktief LUCHTVAARTFAN sedert jaren  via ZWEVEN,BALLON,HELICOPTER en VLIEGTUIG PILOOT in het ANTWERPSE  tevens geeft deze website toegang tot  een zeer mooie  panoramische foto van de "REDE VAN ANTWERPEN "  gezien van op de SCHELDE.

       WWW.CLASSICWINGS.BE.

    04-12-2005 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Enkele studenten aangaande AVIONICS stellen belang in de vorderingen van ADS-B  voor ASAS gebruik via:
           -MODE S extendet squiter.
           -VDL-4
           -UAT

     Ik ben geen expert AVIONICS maar verwijs hen naar:
        WWW.ISAWARE.ORG.
        WWW.EUROCONTROL.INT.  ===> SEARCH=> AVIONICS
        WWW.FAA.GOV.  ====== =====> SEARCH=> ADS-B verwijzen naar " CAPSTONE" in ALASKA

    04-12-2005 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SIMULATORS
    Tijdens de rondleiding van enkele geintriseerde jongeren op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zagen zij in een der FTO ( WWW.BAFA.BE.) een FRASCA simulator in werking en werdt hen uitzonderlijk even de kans gegeven er even in te vliegen, daaruit stelde zich de vraag of het in BELGIE mogelijk was om zulke ervaring op te doen met een AIRBUS 340.
      Ik heb de vraag gesteld aan enkele collega's instructeurs en verwacht kortelings een antwoord.
    Een eerste reactie bekwam ik via  :  www.classicwings.be. welk vermelden  op FS-2004 en ga dan naar  REAL SIMULATOR
    van AIRBUS-320 of BOEING-737/300/400/500

    04-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    03-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.info over SYLVAIN
    Enkele CHATTERS en E-mailers vragen mij welk het gevoel is op te VLIEGEN als PILOOT.

    In mijn ervaringen als PILOOT  van ZWEEFVLIEGTUIGEN, MOTORVLIEGTUIGEN ( SEL) en HELICOPTERS moet ik onmidelijk zeggen dat het VLIEGEN in ZWEEFVLIEGTUIGEN het meest voldoening geeft en het een geweldig gevoel is om uren in de lucht te blijven mits gebruik van de natuur fenomenen zij het THERMIEK in onze streken, of  HELLINGSWIND in de bergen of ONDE( ken de nederlandse naam niet) in het hooggebergte te ISSOIR of FAYANCE in FRANKRIJK.
    Ook het overbruggen van een afstand van 300 km ( 1959) is een onvergetelijke ervaring.

    EEN ERVARING DIE IK KAN AANRADEN, DOE EENS EEN LUCHTDOOP MET EEN ZWEEFVLIGTUIG .
    ZIE: www.zweefvliegen.be.

    03-12-2005 om 18:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNELHEID
    Een vraag die zich steld bij bepaalde chatters betreft of er in de lucht ook snelheidsbeperkingen bestaan en dat er geen FLITSPALEN staan.

     Een vliegtuig in functie van zijn bouw heeft een MINIMALE en MAXIMALE toegelaten snelheid ( ten opzichte van de lucht) dewelk de piloot moet respecteren

    DE snelheid ten opzichte van de grond is afhankelijk van de vlieghoogte en van de windrichting en sterkte ten opzichte van de vliegrichting van het vliegtuig.

    Vroeger gaven wij per radio onze luchtsnelheid ,vlieghoogte  en vliegrichting door aan de verkeersleiding op de grond.
     
    Nu in de moderne vliegtuigen hebben wij een aparaat  aan boord( SSR) dat we transponder noemen en dat automatisch aan de verkeersleider op de gond een aantal elementen van de vlucht doorgeven waaronder onze identificatie,( 00-SDW)vlieghoogte(FL150) richting (180°) luchtsnelheid ( 300 KT)

    Note : kenletters op het vliegtuig OO-SDW
              Vlieghoogte 15000 ft of  5000 meter
              Richting van de neus v/h vliegtuig 180° ten opzichte van het magnetisch noorden.
              Snelheid ten opzichte van de lucht 300 knopen = 555 km/uur

    Wat betreft de snelheid in de vlucht geven wij voor de vlucht een vliegplan (ICAO) in het ATM systeem waarop dat wij de gebruikte hoogtes,routes en snelheid opgeven die we wensen te gebruiken voor een vlucht van de plaats van vertrek naar de bestemming, en welk wij normaal moeten gebruiken of veranderingen  zullen wij opgeven aan de verkeersleiding per radio als we daar wensen van af te wijken, en de verkeersleiding ziet die tevens op zijn radarscherm.

    dit geeft u een beknopte uitleg over de SNELHEIDSCONTROLE in vlucht zonder FLITSPALEN, tevens zijn die gegevens allemaal opgenomen in de zwarte doos.

    03-12-2005 om 14:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VZW aktief op ANTWERPEN LUCHTHAVEN
    Ik tracht me heden een beeld te vormen van de VZW die aktief zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN alsook de  KMO's,
    INFORMATIE is welkom
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    03-12-2005 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SN incident
    Ik bekom een aantal E-mails betreffende het SN-BRUSSELS incident van de dronken persoon die trachte de deur in vlucht te openen.

    Mijn eerste reactie is om te zeggen dat als het vliegtuig in vlucht is op kruishoogte het wegens de drukverschillen niet mogelijk is!!!!!

    Dit wordt echter door bepaalde veiligheidsagenten betwist zodat ik nu wacht op een technisch antwoord  over dit aspect

    03-12-2005 om 05:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART INFORMATIE NEDERLAND
    Heel wat vragen over LUCHTVAART komen van de SENIOREN uit NEDERLAND;
      Hiervoor kunnen wij verwijzen naar:  WWW.LUCHTVAART.BEGINTHIER.NL.


    02-12-2005 om 11:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET
    Er is op de WWW.EUROCONTROL.INT nog een AIRSPACE WORKSHOP vermeld op 18 janarie deze is vooral gericht op de ATSP,organisaties,eigenaars en piloten welk boven FL195 aktief zijn en in IFR .meer gegevens zal ik op specifieke individuele vragen hierover geven.

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.
       PHILIP.ATLAY@EUROCONTROL.INT

    02-12-2005 om 05:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASM WORKSHOP
    Vernam heden dat de ASM WORKSHOP on the future simplification of airspace classification in ECAC AIRSPACE for GENERAL AVIATION,SPORTIG and AERIAL WORK Organistions en PILOTS;                 plaats zal  vinden in  EUROCONTROL HQ  op 01-FEB 2006.
    Informatie en registratie ASAP: WWW.EUROCONTROL.INT/EATM/PUBLIC/EVENT/ECACAIR2.

    Deze workshop richt zich naar de ongeveer 700.000 luchtruimgebruikers aktief in EUROPA.
     
     Wees aanwezig om uw zeg te hebben over de toekomst voor uw vliegaktiviteiten.

    Inschrijven FIRST CALL FIRST SERVED

    Deze informatie zal ook via andere wegen worden medegedeelt

    Deelname is gratis verplaatsing en overnachting ten laste van de deelnemer

    01-12-2005 om 15:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COUNCIL van de EU
    Heden begaf ik mij deze morgend om 0600 uur op de baan  naar BRUSSEL in het vooruitzicht van een speech bij te woonen van de PM TONY BLAIR aangaande de vorderingen van de EU  op gebied van LUCHTVAART tijdens het Engelse voorzitterschap !!!

    En wegens het dodelijk ongeval ter hoogte van de NATO deze morgend bracht ik 3 uur door in de file en miste het voorziene ontbijt en de PM speech in de COUNCIL over AIRTRANSPORT in the EU !!

    Dit zijn de werkelijke gebeurtenissen welk een EU-LOBYIST ondergaat en geheel zijn geplande tussenkomst over het onderwerp LUCHTVAART ( GENERAL AVIATION & AERIAL WORK) in het luchtledige doet verdwijnen

    01-12-2005 om 15:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEVELGEM
    Gezien er enkele E-mailtjes betrekking hebben op de mogelijkheden over  EBKT( WEVELGEM-KORTRIJK) verwijs ik u naar onderstaande websites:
     WWW.KORTRIJKAIRPORT.BE.
     WWW.QUALIFLIGHT.BE.
     WWW.TRAVAIR.BE.

    30-11-2005 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANPASSING ABACI
    Tijdens vroegere informatie verwees ik u naar de website van ABACI op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  
    WWW.ABACI.BE.
    Het daarop vermelde E-mail is nu buiten werking en moet aangepast worden  om  de AFGEVAARDIGD BEHEERDER  Mevr PAULA MARCKX   te bereiken via:

     E-mail:    fa867683@SKYNET.BE.

    30-11-2005 om 18:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    VOORDRACHT
    door LUCAS VAN DEN EYNDE (acteur,zanger,privaat piloot)
                              in  het
        STAMPE & VERTONGEN MUSEUM
               LUCHTHAVEN DEURNE
                    JASINSKI zaal

    DONDERDAG 15 december 2005 om 20.00uur
            Deuren open om 19.30uur
                   INKOM 7€

    Reservatie nodig (max 75 plaatsen)
    tot 10/12 op 03+230.27.31 ( na 19u aub)
    of via E-mail:  MUSEUMVERTELLINGEN@ASA.BE.COM

    30-11-2005 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HONDENHOOFDSTAD
    Heden morgend had ik een intresant gesprek met de tachtigjarige PAULA MARCKX van ABACI over de toekomst van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.


    Een deel van ons gesprek was over de LUCHTVAART maar ook over een eental ander onderwerpen welk aan het bod kwamen tijdens haar radiointervieuw welk men kan beluisteren op  WWW.RVI.BE.
    onder het blokje     IN GESPREK MET ................... en dan op de bijgaande lijst gaan naar PAULA MARCKX.

    Tevens intresant is haar project om in 2006  op 3 en 4 JUNI het organiseren van  "" WOOFSTOCK""  
    HONDENHOOFDSTAD VAN DE WERELD                
    hierover verneemt u de informatie in een 23 minuten lang gesprek op de bovenvermelde  WWW.RVI.BE.

    Een zeer merkwaardige dame die ik in de jaren 60 leerde kenen toen zij leerde vliegen bij de firma SOTRAMAT op CESSNA 150 en waar ik toen mijn eerste stappen zette als burgerlijk instructeur piloot.

    29-11-2005 om 17:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEUGD en LUCHTVAART

    Deze VZW werdt opgericht door een aantal (6) personen welk de noodzaak inzagen om de VLAAMSE jeugd de weg te doen vinden naar de LUCHTVAART en benaderde de ANTWERPSE SCHOLEN via rondvluchten  met CESSNA's en steun van FORD en ook vliegkampen voor de schoolgaande jeugd inrichte te ANTWERPEN,WEVELGEM,WEELDE,OOSTENDE( mogelijk vergeet ik er nog).
     Hiet uit groeide ook DE DAG DER GEHANDICAPTEN waarin een 50 tal VRIJWILLIGERS,PILOTEN en SPONSERS de mogelijkheid boden aan een duizenttal gehandicapten in tehuizen de kans gaven een dag op de LUCHTHAVEN ANTWERPEN door te brengen met een LUCHTDOOP,SNOEPJES,CLOWNS,VIDEO,en een STADSTREINTJE voor rondritten op de LUCHTHAVEN.
    Ikzelf en mijn echtgenote werden hier via JEUGD en LUCHTVAART en AOPA-BELGIE hier bij betrokken.
    Het is onvoorstelbaar welk een voldoening we bekwamen via de blijde gezichten van deze minderbedeelden voor welk dit een TOPDAG betekende waar ze jaren later nog over praten.
    Ik geloof dat nu na de 25e uitgave en bezoek van het PRINSENPAAR dit onze laatste maal zal geweest zijn dat de FAMILIE SANDERS de nodige vrijwilligers en vooral de SPONSERS hebben bijeen gekregen !!!!!!!!!!!
    Wij zullen die dag in onze agenda sterk missen
    ANITA & SYLVAIN

    29-11-2005 om 13:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTEN voor opdrachten van de GENIESCHOOL
    Een der opdrachten waaraan ik zeer veel voldoening bekam waren de vluchten met ALOUETTE2  met de BEVELHEBBER van de  GENIESCHOOL te AMAY.
    Tijdens een oefening in de ardenen waren wij in contact gekomen met de uitbaters van een vzw voor gehandicapten kindenderen  welk in een rolstoel zaten en stelde vast dat hun  speelplaats met losse grond en vol putten was.
    Tijdens deze oefening moest een afdeling der genieschool met leerlingen als oefening een vak beton aanleggen op onvoorbereid terrein en werdt dit nadien terug verwijdert met explosieven.
    Ik stelde voor aan de bevelhebber om deze oefening te houden op de speelplaats van het tehuis en die dan te laten liggen zo gezegt gedaan en dit verschafte ons zeer veel blije gezichten van de gehandicapten bewoners van het tehuis.
    zodoende hebben wij om de 3 maand dat eindwerk van de genieschool toen gebruikt om een aantal tehuizen voor wezen en gehandicapte kinderen een verhaarde speelplaats te bezorgen .
    Dit verschafte ons zeer dankbare gezichten die ik me nog steeds kan voor de geest halen en vreugde verschafte aan een aantal minder bedeelden kinderen!!!!

    28-11-2005 om 14:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE DOOS
    Men spreekt regelmatig over ZWARTE LIJSTEN,ZWART GELD en ZWARTE DOOS in het VLIEGTUIG.

    Van de twee eerste ZWARTE onderwerpen ken ik niets maar wel over DE ZWARTE DOOS IN HET VLIEGTUIG

    OP VLIEGTUIGEN gebruikt in het vervoer van passagiers of cargo zijn er meestal twee ZWARTE DOZEN aanwezig welk normaal ORANJE van kleur zijn!!

    Een doos registreerd al de gegevens over de motoren en de besturing van het vliegtuig en neemt wel hondert verschillende gegevens op van de vlucht.
    De tweede doos neemt alle gespreken die per radio of tussen de piloten in de cockpit gevoerd word

    Zie: WWW.l-3COM.COM.  onder  PRODUCTS naar  MARITIME  & AVIATION RECORDERS voor een beschrijving in het engels

    Voor meer nederlandstalige informatie hierover zie:
    WWW.EO.NL.     by A-Z naar de "D" gaan en dan onder DIGIBIEB  naar   Q&A TECHNIEK en daar vindt u een goede uitleg.

    Ik zelf heb geen praktisce ervaring met de BLACK BOX ( genoemd naar de uitvinder SIR BLACK van UK) omdat deze uitrusting niet aanwezig is op lichte vliegtuigen en bij vluchten op grotere vliegtuigen als waarnemer heb ik nooit aandacht besteed aan de werking omdat dat heden geheel onafhankelijk van de piloot in werking treed

    28-11-2005 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUMANITAIRE OPDRACHTEN
    Tijdens mijn loopbaan als MILITAIRE HELICOPTER PILOOT bij het LICHTE VLIEGWEZEN  ( LT/AVN) van de LANDMACHT te BRASCHAAT met ALOUETTE 2 heb ik  en ook collegas een aantal HUMANITAIRE opdrachten uitgevoerd zoals:
    -TRANSPORTEN van NIEREN
    -TRANSPORTEN van BLOED
    -VERVOER van zwaar gewonden
    -Bijstand aan INGESNEEUWDE ARDEENSE DORPEN
    -AANLEG met GENIE van SPEELPLAATSEN voor tehuizen van gehandicapten en wezen.
    -SAR opdrachten
    -RIJKSWACHT opdrachten voor VERKEERSBEGELEIDING
    -OPZOEKING verloren kinderen in streek ELZENBORN
    -NATRUURBESCHERMINGS opdrachten

    28-11-2005 om 11:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!