Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHIPMEET 2007
    Zie:  WWW.CHIPMEET.COM

    25-03-2007 om 05:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTOPLEIDING
    Op 21 APRIL is er in de TU-DELFT een speciale INFODAG voor de BELGISCHE geintreseerden in LUCHTVAARTOPLEIDINGEN .

     WWW.DELFTAEROSPACE.BE

    25-03-2007 om 05:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN

    Op 28 MAART en 04 APRIL is er op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het ASA lokaal om 20:00 uur een voorlichtingsavond over het ZWEEFVLIEGEN zie:

    WWW.VZA-WEELDE.BE

    Inschrijven  via ADMIN@VZA-WEELDE.BE

    25-03-2007 om 05:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION

    Now in The EU except UK and IRELAND  are whe using UTC + 2 until

    25-03-2007 om 05:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting WINGS for CHILDREN
    De iniatiefnemers voor het Benefietpianorecital hebben getracht om dot recital op de Antwerpse Luchthaven te doen maar zijn s'avonds gaan luisteren en zelfs in de loodsen met isolatie was het niet te doen omdat er om de 4 minuten een goedertrein passerde.
     In de stad waren er veel zalen maar te ofwel te klien, te groot of vroegen ze enorme bedragen voor het gebruik van de zaal en was er zeker een parkeerprobleem.
    Te Schilde-Bergen is het een rustige omgevingen bij mooie weer kan men zelfs buiten staan voor de receptie.
    Voor parkeren geen probleem en via de bussen van de Lijn goed bereikbaar.

    Bekwam deze info via : René

    Voor meer info:  JB.RDM@TELENET.BE

    24-03-2007 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rockwell B-1
    Kreeg enkele vragen over de ROCKWELL B-1 welk schijnbaar onlangs te Kleine-Brogel ( EBKB) werdt opgemerkt door enkele Senioren.

    Sprak gisteren een de Spotters van ASA te Antwerpen hierover aan welk mij een lange uitleg gaf en ook vermelde als men in "Google "gaat en de benaming "Rockwell B-1" intypt men in het Nederlands een ganse beschrijving van de in December 1974  ontworpen lange-afstands strategische bommenwerper bekomt.

    24-03-2007 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET
    Dagelijks komt men hier aan de deur bellen om steunkaarten aan te bieden voor allerlei organisaties of om steun te vragen voor een of ander minderbedeelde familie of persoon.

     Wij stellen vast dat deze personen geen enkel vorm van justificatie kunnen voorleggen of toelating van de stad om verkoop aan de deur uit te voeren.

     Ook via E-mail bekomen we regelmatig vragen voor financiele steun te bekomen zonder overtuigende documentatie.

     Onze vraag voor steun van de :                                                     27th DAG DER MINDER VALIDE KINDEREN                        op 18 September op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN   geschiedt enkel via "WINGS for CHILDREN"  Benefietpianorecital  op 8 JUNI 2007 in de parochiekerk   Schilde-Bergen gelegen in de Pater Nuyenslaan 70 te SCHILDE  en via de vermeldingen op            WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE
    en zeker niet door personen welk van deur tot deur gaan

    23-03-2007 om 14:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU
    De EU COUNCIL heeft de OPEN SKY AGREEMENT goedgekeurd  MAAR ,,,,,,,,,,, ik wacht toch nog om de kleine letterkes eens goed te lezen en hun uitwerking te begrijpen in de normale  CAT-OPERATIONS ????

    23-03-2007 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMERUUR
    De nacht van zaterdag 24/03 op zondag 25/03 gaan we over op ZOMERUUR.

     Ik hoor vele mensen zegen dan kunnen we een UURTJE  LANGER SLAPEN ???

    23-03-2007 om 05:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZA 24/03   FLAG,EBAW,RAAC, SENNET
    Zo 25/03   EBAW, RAAC     +WZ
    M  26/03   DG-TREN,   EP
    D   27/03                         EP
    W  28/03   EUROCONTROL  , APC
    D  29/03   COREPER
    V  30/03
    ZA 31/03   FLAG, EBAW, RAAC
    ZO 01/04    EBAW, RAAC      +WZ

    22-03-2007 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK
    Uit een tekst van Mr  Jacques DELORE ( 1985-1995)lees ik enkele intresante punten:

    -Er is dringend nodig om een anelyse te maken van de gemeenschapelijke belangen der EU lidstaten.

    -Een EU met tweee snelheden moet mogelijk zijn

    -Er overheersen heden te veel Nationale belangen

    -Er is noodzaak te zien naar een Economisch,Monetair en Sociale dimensie

    -Huidige bevoegdheden moeten voor 100% worden toegepast.

    -Moet een EU der Nationale Staten zijn

    -De Buitenlandse EU Politiek bestaat nu reeds op hulp aan derde landen en de wereldhandel maar niet op gebied van Veiligheid.

    -Men moet nu geen limiet stellen tot waar de EU zich mag uitbreiden maar uitbreiding enkel met nieuwe leden welk 100% voldoen.

    -Men moet er mee stoppen om de EU als zondebok te gebruiken voor alles wat er in een lidstaat verkeerd gaat

    -Een analyse maken van al de positieve resultaten van de EU is noodzakelijk

    -De EU  organen aanpassen  aan de huidige toestand met 27 lidstaten en niet met de regels welk werden voorzien met de 6 staten waarmee men aanving.

    -Men moet met kleine stapjes vorderen.

    -Er is heden geen reden tot feesten !!!

    Dit zijn de punten welk ik samenvat uit eel lange tekst van Jacques DELORE



    22-03-2007 om 09:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INGEBRUIKNAME PIPER WARIOR
    Op Vrijdag 23 Maart 2007 neemt BAFA  member of JATG in ANWERP AIRPORT  vier (4) nieuwe vliegtuigen van het type PIPER WARRIOR allen uitgerust met GLASS COCKPIT

    WWW.BAFA.BE

    21-03-2007 om 15:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE
    VFR operators schould pay more attention on the AIRSPACE STRUCTURE and ORGANISATION in each EUROPEAN COUNTRY.

     See Annual report of the SRC for 2006  page 20 !!!!

    21-03-2007 om 04:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEWINNEN
    ONTLASTING,

    De natuurlijke ontlasting wordt via medicale ingreep geregeld. Voor de vlucht nemen de astronauten water-en vaste ontlastingsafdrijvende medicatie dat er voor zorgt dat de astronauten minimaal van plassen en poepen tijdens de duur dat zij hun ruimtepakken aanhebben.
    Accidentjesniet te na gesproken werken deze medicatie zeer doeltreffend. De gebeurtelijke accidentjes worden opgelost gelijk een jonge moeder deze zaken oplost bij hun babys .
    Ook niet te vergeten dat een ruimtetuig dat terugkeert met astronauten een complete vuilnisvelt is waar de NASA of de betreffende organisatie dagen poets en kuiswerk aanheeft.
    De schrijver hoop dat deze uitleg de vrager zijn intresse heeft bevredigd.

    20-03-2007 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE
    Ik krijg steeds een ganse reeks van vragen over LUCHTVAART welk ik meestal onmidelijk kan beantwoorden of verwijzen naar een expert op dit vlak.

     Heden krijg ik een vraag over RUIMTEVAART welk ik niet kan beantwoorden en wacht op een reactie van NASA.

     Hoe doen de ASTRONAUTEN hun natuurlijke behoefte tijdens het deel van de vlucht dat zij in hun ruimtepak zijn??

     Heeft hier iemand daar kennis over ??

    20-03-2007 om 15:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU
    Op 21 JINI 2007 heeft er weer een EU-TOP plaats welk een belangrijk punt op de agenda heeft:

    Namelijk hoe moet het verder met de EU GRONDWET ??

    20-03-2007 om 10:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIET 2
    Ter bevestiging na het BENEFIET PIANORECITAL  welk vermoedelijk tot 22:30 uur duurt is er een receptie voorzien.

     De laatste BUS terug naar ANTWERPEN STAD is er om 00:43 dus tijd genoeg om er ene te drinken hoor.

    20-03-2007 om 08:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIET PIANORECITAL 8JUNI 2007
    Volgens de gegevens in mijn huidig bezit:

    Is er parkeer mogelijkheden aan SCHILDEBERGEN kerk

    Per BUS van " DE LIJN"  no  620 van op ANTWERPEN-ROOSEVELDPLAATS op peron 32 om 17u58 om aan te komen op 18u39 aan SCHILDE-BERGEN kerk

    Zal deze gegevens nog nazien.

    19-03-2007 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIVOUAC-CESSNA 2007
    NEW:

        WWW.BIVOUAC-CESSNA.COM


    The old website is still avaible:

      WWW.PERSO;WANADOO.FR/BIVOUAC-CESSNA/  

     BIVOUAC-CESSNA.

    19-03-2007 om 14:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D40 & D42
    The correct information about the IAAG-EPAG at MERVILLE-FR:

     They operate 10DA40  in VFR since this airplane where never equiped for IFR training.

      For the IFR training they operate the SOCATA TB20

     2 and very soon 3 DA42 are operating in VFR and IFR and are deiced.

     They are also operating the BEECHCRAFT B58 BARON

    19-03-2007 om 13:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 Mhz
    Wat betreft de invoering van de ELT 406 MHZ is dit een ICAO voorschrift en moeten we zien op welke wijze de Nationale  CAA deze voorschriften gaan doen toepassen.

     zie ook:  WWW.IAOPA.ORG   over dit onderwerp

    19-03-2007 om 10:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SENIORENNET
    Heden morgend was  WWW.SENIORENNET.BE niet beschikbaar door onderhoudswerken welk langer duurden dan initieel geplant.

     Dit is voor ons in de LUCHTVAART een veel voorkomend probleem als een VLIEGTUIG in onderhoud gaat, is dit meestal langer buiten gebruik dan men initieel voorzag.

     Maar SAFETY is VITAAL en alles moet 100% in  orde zijn alvorens we opstijgen.

    19-03-2007 om 09:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toiletten in Vliegtuigen.
    Dit is een gesloten circuit en met toevoeging van ontsmetting wordt het zoveel mogelijk reukloos gehouden.

    Het wordt opgevangen in een speciaal voertuigna de landing en in een septische put verzamelt en afzonderlijkopgehaalt tegen een aanzienlijke  grote milieukostprijs

    In de luchtvaart moet de luchtvaartmaatschappij ook dik betalen voor de natuurlijke behoefte van de passagiers.

    Als je op de tarmac komt  let maar eens op die platte wagentjes die men onder de romp schuift.

    In tegenstelling met de DC3 hebben de vliegtuigen nu een drukcabine.
    Moest men de WC onderweg lozen dan zou je wel eens mee los door de pot kunnen gezogen worden he !!
    Toch bleef de WC inhoud zelfs op de DC3 aan boord tot op de grond.

    Zeer sporadisch lees je eens in de krant dat er een brok ijs uit de lucht valt.
    Als er een brok ijs van een vliegtuig valt is dat meestal condensatiewater.

    Een probleem waar voornamelijk zeer grote vliegtuigen mee te maken kunnen krijgenen nu vooral de A380 veel mee worstelt, mensen ademen veel vocht uit.
    Om een of andere redenheeft Boeing daar minder problemen mee bij de Jumbo(B747)

    Noot met dank aan TONY LESAGE from VLM

    19-03-2007 om 08:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEGAL ADVISE & ASSISTANCE

     in function van de gestelde vraag over Bijstand kan ik reeds verwijzen naar Jean-Michel FOBE een enthousiaste luchtruimgebruiker en aktief als jurist op gebied van INTERNATIONAAL,EUROPEES en NATIONAAL LUCHTVAARTRECHT.

    www.shawncoulson.com

    laywers@fobe.be.
    jmfobe@putzeys.law.be


    19-03-2007 om 08:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!