Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMERTIJD in 2007
    Op 25  MAART  de nacht van Zaterdag naar zondag gaan we om 0300 uur  op ZONDAG over naar ZOMERTIJD dus ons uurwerk verplaatsen naar 0400 uur of met ander woorden een uurtje minder slapen op de zondag, behalve voor de vroege vogels op de CHAT welk meestal reeds vroeg actief zijn met chatters van over gans de wereld zijnde CHINA,AUSTRALIE,USA, CANADA,FRANKRIJK, NEDERLAND, LUXEMBURG, MEXICO,PERU,DUITSLAND; ITALIA,ENGLAND, IERLAND

    en nog enkele waar ik heden niet aan dacht !!!

    04-03-2007 om 19:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GESCHIEDENIS
    Een der leden van ASA heeft het plan opgevat een grondig artikel te schrijven over het ontstaan en de invloed van de firma SOTRAMAT op  de ANTWERPSE LUCHTHAVEN , te BRUSSEL en te BEERSE  in de Belgische luchtvaart!!!!

    meer hierover later!!!

     Informatie , voorstrellen zijn welkom op SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    04-03-2007 om 18:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ARTROSE

     Op de CHAT en ook enkele E-mailtjes hebben het over het onderwerp ARTROSE???

      Wij hebben na jaren een zeer goede behandeling gevonden die de pijn van artrose  bijna geheel doet verdwijnen door een Prof DE KEYZER  in het VZW ELIZABETH Ziekenhuis-Heilig hartkliniek  op de CAMPUS Sysele tel  050-72-81-11 wel enkel mits voorafgaande afspraak lang op voorhand te maken en in het begin regelmatige onderzoeken om de behandeling nargelang het geval te bepalen .

    04-03-2007 om 07:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vraag in SENIORENNET
    In functie van de vraag in SENIORENNET of men een ongeval heeft meegemaakt met zwaar gewonden of overledenen, heb ik de volgende toelichting.

     Persoonlijk was ik eenmaal zelf betrokken bij een zwaar ongeval waar ik ernstig gewond was en een 4 tal maand in hospitaal verbleef en 12 maanden werkonbekwaam en met blijvende invaliditeit.

     Voordien ben ik als helicopterpiloot voor de rijkswacht herhaalde malen onrechtstreeks betrokken geweest bij zware ongevallen met zwaar gewonden en overlijdens ter plaatse of in het hospitaal

     Ik reageer hierop omdat ik gisteren tijdens ons bezoek van Brugge daar nog eens duidelijk aan herinnert werdt door enkele plaatsen te bezoeken die een grote rol speelden in deze periode namelijk het Zand en het Oude Sint Jans hospitaal waar we in de jaren 60 met een eerste helicopter dienst begonnen voor de 900 via  het gebruik van een Aloutte III van De Burgerlijke bescherming.

     Later was ik tevens betrokken bij de oprichting van de MEDEVAC van het nieuwe Sint Jans hospitaal te Brugge en nog andere iniatieven op dit vlak via  mijn betrokkenheid in EURAMIE.

    WWW.EURAMIE.COM

    04-03-2007 om 04:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO voor NEDERLANDSTALIGE PILOTEN in BENELUX
    In functie van enkele intresante contacten heden morgen , bezorg ik hier bijkomende informatie.

     Een aantal Belgische piloten melden mij dat de regelmatig verschijnende AOPA-USA NEWSLETTER steeds zeer intresante inlichtingen bevat op gebied van de toestand voor GENERAL AVIATION in de USA.

    WWW.AOPA.ORG

    Wat betreft AOPA BELGIE is na het overlijden van  de voorzitter van AOPA-BELGIUM FRANK SANDERS de opvolging in handen van:

    WWW.AOPA.BE

    ERNST HAUFF    ERNSTHAUFF@COMPUSERVE.COM

    GUY BRODDIN   GUY.BRODDIN@FINSERVE.BE

    Secretatiaat:             INGRIS.DE.BOIS@FINSERVE.BE
     
    Op gebied van IAOPA ben ik niet meer aktief als LIAISON OFFICER maar wordt mijn werk verder gezet door:

     -JTP                                   JTP@PHAMANORD.COM

    -MARTIN ROBINSON     INFO@AOPA.CO.UK

    -MICHAEL ERB                ERB@AOPA.DE

    -ERNST HAUFF (consultant IAOPA)

    -VAL EGERS (consultant IAOPA(EUROPA)

    zie  WWW.IAOPA.ORG

    zie  WWW.IAOPA-EUR.ORG
          en bekijk vooral de IAOPA(EUROPE)     de  E-LETTER

    Mijn huidige aktiviteiten zijn via deze BLOG in functie van:
    - Individueel Registered EU-LOBBYIST
    -Nederlandstalige voorzitter ABI
    -Erelid ACEC
    -Advies FLAG ten behoeve van GA & AW
    -Erelid BVSE
    -Beheerder JEUGD en LUCHTVAART

    Tevens hou ik nog regelmatig contact met vele ( 125)  der organisaties aktief ten behoeve van de luchtvaart in Brussel  en benader ik met persoonlijke standpunten een aantal Politieke,Adminstratieve en Technische  persoonlijkheden in het EU gebeuren.

     In functie van mijn LUCHTVAART ervaringen  sedert 1954( FAeB) en LT/AVN , LUCHTKADETTEN, BLS ,SOTRAMAT,                     SDW-GROUNDSCHOOL,  en IAOPA liaison officer 1980-2004.

    Tevens ben ik als gewool lid van SENIORENNET aktief via BLG, FORUL en CHAT  met als onderwerp LUCHYVAART en EU-POLITIEK

    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70/

    Komentaar,vragen of voorstellen steeds welkom via

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    04-03-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI lectuur
    Gezien de vraag van de AIRLINES om meer in te spelen in de training van PILOTEN op de noden van de C

    OMMERCIAL AIR TRANSPORT verwijs ik naar een intresant  magazine:

     JOURNAL FOR CIVEL AVIATION TRAINING

    WWW.HALLDALE.COM

    CAT  free subscrition

     SUBSCRIPTIONS@HALLDALE.COM

    met vermelding  " ABI"

    02-03-2007 om 11:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI leden INFO 2007
    In functie van een aantal gestelde vragen van FI leden van ABI verwijs ik hen naar :

    WWW.CHIRP.CO.UK   naar FEEDBACK   voor
    GENERAL AVITION  onder FB31    SPRING 2007

     Reactie is welkom op:                                                           SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    02-03-2007 om 11:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    A number of PILOTS introduced complaints on the negative effect of the present SECURITY aplications on  SAFETY in their activity as a AIRCREW  at certain airports.

      At UK leven dit I obtain a reaction via the EDITORIAL of:

      WWW.CHIRP.CO.UK  go to FEEDBACK winter 2006 No81

    02-03-2007 om 11:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COST RECOVERY
    During a working group on proposing  the COST ALLOCATION for VFR I objected on the inclusion of:

    -ILS
    -EGNOS
    -VOLMET
    -VOR
    -DME
    -TACAN
    -NDB

    One of the participants wanted also to have VHT-R/T to be placed as not required for VFR but this I objected.

     Any advise is welcom ???

     SYLVAIN_D_A@YAHOO.FR

     Are there Any other SERVICES and GROUNDINSTALATIONS you feel are not required

    01-03-2007 om 15:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TANKEN
    Het TANKEN van VLIEGTUIGEN is onderworpen aan welbepaalde voorschriften:

     Bij het TANKEN van een vliegtuig met de PAX aan boord zijn er enkele bijkomende bepalingen voorzien:

     -Enkel na aanvraag van PIC of zijn afgevaardigde
     -Toelating van de diensten van de HAVENMEESTER
     -Mededeling aan de PAX om op hun plaats te blijven
     -CABINEPERSONEEL op zijn posities voor noodevacuatie
    -FIRE BRIGADE in plaats nabij het vliegtuig en klaar voor tussenkomst

    Dit zijn de regels die wij als ons pilot zo kennen maar de juiste ICAO teksten zal ik volgende week in mijn bezit hebben

    01-03-2007 om 12:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL SDW
    Een vraag die steeds naar voor komt op welke vliegtuigen ik vlieg en gevlogen heb??

     Nu ben ik niet meer operationeel aktief als PILOOT-INSTRUCTEUR maar heb nog een FAA VERGUNNING  deze kan ik geldig houden zolang ik MEDISCH geschikt ben bevondenen  ik heb verleden jaar een 20  tal vluchten uitgevoerd met ex-leerlingen van mij die nu aktief zijn als INSTRUCTEUR of als EXAMINATOR

    De gevlogen toestellen waren  als vliegtuig CESNNA's, DIAMOND, en CITATION.
    Helicopter, A109, BO105, HUGHES 500,
    Zweefvliegtuig Ka2,BLANIC

    In mijn loopbaan als PILOOT-INSTRUCTEUR heb ik volgens een student welk mijn Logboeken eens kwam doornemen 240 verschillende modelen van vliegtuigen , zwevers en helicopters gevlogen 

    Ik ga er hier enkele opnoemen uit mijn geheugen!!!

     VLIEGTUIGENals PIC
    -JODEL 112
    -PIPER G3
    -EMERAUDE
    -DO27
    -TIGERMOTH
    -SV4
    -AERONCA
    -SIA MARCHETTY 206
    -TIPSY NIPPER
    -AUSTER
    -PA 18
    -MOONEY
    -NORTH DEUX MILL
    -M108
    -C150
    -C180
    -C195
    -C172
    -C180
    -BOLKOW 109
    -ROBIN
    -TRIPACER
    -CHEROCEE
    -FAMILYCRUISE
    -TOMAHAWK
    -C206
    -C208
    -DIAMOND


    HELICOPTERS als PIC
    -BELL G2
    -ALII
    -ALII
    -GAZELLE
    -HUGHES 300
    -HUGHES 500
    -A109
    -BO105
    -JETRANGER

    ZWEEFVLIGTUIGEN als PIC
    -C800
    -GRUNO
    -EMOUCHET
    -JAVELOT
    -FAUVET
    -FAUVEL
    -FOCA
    -MUCHA
    -KA6
    -KA2
    -KA7
    -KA8
    -TA24
    -DOBBELRAAB
    -AS21
    -LERCHE
    -SYLF
    -FOURNIER
    -GROB
    -BLAGNIC




    Only in DC
    -DC3
    -PEMBROKE
    -BN2
    -A340-600
    -C119
    -SYKORKY
    -PUMA
    -SCOUT
    -WESEX
    -UH01
    -COBRA
    -ILUSINNE
    -FOUGA
    -CITATION
    -TURBOCOMMANDER
    -AEROCOMMANDER
    -XINGU
    -CARAVAN I
    -CARAVAN II
    -B737
    -DO28

    Zal later trachten mijn logboeken eens te doorlopen ommijn geheugen op te frissen



    27-02-2007 om 15:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRATIS NIERONDERZOEK
    Gezien mijn betrokkenheid als piloot in het aspect Niertransplantaties kreeg ik een intresante mededeling toegezonden welk veel Antwerpenaren kan intreseren,  de informatie is ook vermeld in de ANTWERPENAAR  

    De ANTWERPSE ZIEKENHUIZEN houden op 08 MAART tussen 1400 en 1800 uur een GRATIS NIERTESTEN ,

    zie WWW.ZNA.BE   onder de PERS mededeling

    27-02-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33Khz below FL 195

    Presently there is again very strong pressure to introduce the mandatory use of 6,33 Khz below FL195.

     During theSCG/04  there was a Flimsy 05 introduced by NATO concerning the NATO-POSITION.

     During the meeting there was no participation from the AIRSPACE USERS ORGANISATIONS involved in VFR operations below FL195.

     However I understand at EU level there is the tendecy to oposse the introduction of 8,33 Khz below FL195.

     Acording me the presented CBA by EUROCONTROL is not correct.
     
     The protection sectors used are not correct.

     There is no LEGAL BASIS for EUROCONTROL to introduce 8,33Khz below FL195

     According my interpretation this is now only possible if introduced by the EU.

    Some EXPERTS who are working for the ATSP are trying to convince me thad there is no other solution then introducing mandatory 8,33Khz below FL195 in ALL MANAGED AIRSPACE except at the TWR operating in a CTR.

    Very strong ACTION is urgently required by ALL AIRSPACE USERS ORGANISATION at ALL levels in the ICAO,ECAC,EU and at NATIONAL LEVEL

    26-02-2007 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPOL
    Heden tracht men EUROPOL te reorganiseren  ij een EU-AGENCY om zodoende te bekomen dat de POLITIEDIENSTEN van de 27 EU-LIDSTATEN hun informatie over de coss-border criminaliteit zoals TERORISME,SERIAL KILLERS, FOOTBAL HOOLIGASME,CHILD PORNOGRAPHY, EURO-COUNTERFEITING kunnen onderzoeken en bestrijden.

     Heden in een EU zonder binnengrenzen zijn er nog steeds geen automatische uitwisseling vabn informatie tussen de politiediensten.

     Het is enkel voor bepaalde onderzoeken dat er beperkte informatie wordt doorgegeven via een complexe procedure.

     Bepaalde lidstaten verzetten zich tegen deze reorganisatie met het argument dat dit hun SOUVERANITEITS PRINCIPE gaat schenden.

     Volgens mijn inzicht is deze reorganisatie vitaal in een EU zonder binnengrenzen waar de criminele zonder enig probleem van het een land naar het ander land reizen !!!

     MET WAT ZIJN WE TOCH BEZIG ???

    26-02-2007 om 17:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TARGETS
    This week I have the following subjects on my AGENDA;

     See my planning on 19/02 on the locations:

    -8,33 Khz below FL195 ,,,
    -MODE S for the VFR AIRSPACE USERS  ??
    -EASA
    -PRM
    -GA no SPORT but TRANSPORT ???
    -27°th DAG
    -Consultation on GA+AW in the EU
    -7th framework program
    -STOA
    -Emissions !!!
    -GPS,GLONAS, GALILEO
    -EXPERTS GA +AW
    -Info LIBRARY's in EU
    -Cost of 100LL,DIESEL, KEROZINE

    of course on some ocasions other subjects may be on my target in function of the contacts in the various EU INSTITUTIONS

    26-02-2007 om 04:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!