Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    11-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSEL NATIONAAL
    Verneem zo juist dat er vandaag niet kan gevlogen worden van uit ZAVENTEM wegens een staking
     
    van het Bagagepersoneel !!

     Dat gaat voor nog bijkomende problemen zorgen want heden is er een serieus probleem voor een
     
    aantal LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN welk voor gevolg zal hebben dat er een aantal vluchten

    geschrapt en ook een aantal afdankingen voor gevolg hebben tegen het einde van dit jaar

    DIT gaat zeer doen ............ voor de LUCHTVAARTINDUSTRIE zowel in EUROPA als in USA en CANADA  ??????

    11-08-2008 om 15:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ECONOMISCH VLIEGEN
    Heden zeer intresante discutie en vragen over het probleem van hoe men met minimaal verbruik kan vliegen in functie van een artikel in  A& P  N° 414 Juillet 2008.

    Een eerste opmerking is dat dit slechts ALGEMENE RICHTLIJNEN zijn en dat het gebruik van de ORIGINELE FLIGHT MANUEL van het betrokken VLIEGTUIG moet gebruiken en AANGEPAST met de AMENDEMENTEN van de CONSTRUCTEUR.

    Voor de W/B moet men rekening houden met de gegevens van de laatste WEGING van het toestel welk bij de CN zit en ook met het gewicht van de passagiers en ook DE PILOOT en niet met de cijfers van het SAMPLE in de FLIGHT MANUAL.

     Ook het LEANEN is een belangrijk onderwerp welk men ook moet bekijken met de gegevens van de updated FLIGHT MANUAL.


    Zie A&P bldz 36 tot 43 als ALGEMENE RICHTLIJNEN


    Comments welkom ASAP  ;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-08-2008 om 13:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORSTEL voor LUCHTDOPEN
    Het voorstel voor DE LUCHTDOPEN in BENELUX is gelijkaardig als het FRANSE DGAC Article D510-7 du CODE de L'AVIATION CIVILE
    insere par decret N°98-884 du 28 Septembre 1998 art 1 du J.O du 03 OCTOBRE 1998


    COMENTAAR welkom;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM   ASAP

    10-08-2008 om 09:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Vandaag op de LUCHTHAVEN te ANTWERPEN tot 1230

    Deze week enkele dagen in de EU-ARENA

    ZATERDAG 16 AUGUSTUS  vanaf 0900 uur te SCHAFFEN/DIEST op de OLD-TIMERS FLY-IN en hoop enkele vrienden PILOTEN en SENIOREN te ontmoeten

    EEn berichte ware nuttig hoor !!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-08-2008 om 06:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN
    Wat betrefd het uitvoeren van LUCHTDOPEN in een VZW is er voor de ogenblik enige verwaring ontstaan door NATIONALE voorschriften welk in tegen strijd zijn met de EU-REGELGEVING.

    Voor zover ik de verschillende teksten bekijk is het in de toekomst mogelijk om in een VZW RONVLUCHTEN, LUCHTDOPEN en INIATIEVLUCHTEN te doen met toestellen  eigendom    van de  VZW en door LEDEN van DE CLUB

    Wel te verstaan dat deze vluchten geen COMMERCIEEL katakter mogen hebben en moeten terugkeren naar de plaats van vertrek zonder tussenlanding  en ook beperkt in tijdsduur.

    EU-OPS is enkel toepasselijk op CAT ( COMMERCIAL AIR TRANSPORT)

    Zie:  WWW.EASA.EUROPA.EU

    Deze toestand moeten wel nauwkeurig volgen in de toekomst via FAI, EAS , PPL/IR en IAOPA

    10-08-2008 om 05:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL ADVICE for PILOTS
    I sugest you consult the IFALPA  MEDICAL BRIEFING  LEAFLETS, witch contain some very

    intresting information for ANY PILOT


    WWW.IFALPA.ORG

    10-08-2008 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT voor een DAG
    Was heden lmorgend even aanwezig bij JEUGD & LUCHTVAART voor de briefing van de RAAC aan  de tweede beurt van PILOOT voor EEN DAG waarbij heden 12 deelnemers aanwezig waren.

    WWW.RAAC.BE

    Zeer intresant iniatief welk wij hopen dat weer zal kunnen worden ingericht in 2009 in functie van de nieuwe EASA voorgestelde reglementatie voor de NON CAT OPERATIONS door RF

    WWW.EASA.EUROPA.EU

    09-08-2008 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijkomende vraag over ONWEDERS
    Wat betrefd het probleem van BLIKSEM in vlucht voor een vliegtuig in vlucht is er geen gevaar, soms geeft dat lichte maar onbelangrijke beschadigingen op het toestel in vlucht.

    Wat betrefd de TURBULENTIE in vlucht bij een onweder kunnen we redelijk goed de zones van  turbulentie in vlucht vermijden en zullen we de vliegsnelheid verminderen zodat dit geen beschadiging veroorzaakt

    09-08-2008 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The ever-changing ENVIROMENTAL debate

    Conczening te impact of AVIATION  has the industry made a lot of progres.

     See text in the ERA publication of August 2008 page 17 by  SIMON McNAMARA

    A intresting point mentioned in this text is:

    The report of the IPCC in february 2007 refers to a concensius of 2500 scientists who BELIEVE humankind is responsible feor greenhouse gas concentration which , in turn ,are very likely to be responsible for increase in global temperatures !!!

    HOWEVER by May 2008  over 31.000 scientists had signed the so-called OREGON PETITION rejecting the IPCC line on CLIMAT CHANGE

    There seems to be no WARMING since 1998  and  PETER GLOVER in the FIRST POST  of the U.N conclude  " Both the UN and the MEDIA may soon be foorced to jettison entirely the myth of a climate science consensus

    VERY INTRESTING

    WWW.THEFIRSTPOST.CO.UK

    SIMON.MCNEMARA@ERAA.ORG

    08-08-2008 om 12:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    Je recois quelques question concernant Les BALISES DE DTRESSE 406MHZ en fonction de l'article dans AVIATION & PULOTE de Juillet 2008 N°414 par Emmanuel DAVIDSON.
     
     L'article est tres positive enver la possiblite de l'ELT 4006MHZ comme un vrai pour la securité dans L'AVIATION GENERAL et TRAVAIL AERIEN.

      Pour le moment je suis d'acord que cette balisse sera intresant an cas d'accident mais j'ai encore mes reserve si cela doit etre un equipement obligatoire pour toute AERONEF ??

      SEE: IAOPA RESOLUTION NUMBER 24/6 on the ELT 406MHZ requirements.

     J'ai le sentiment que l'article est fait en fonction des regles d'aplication en USA et FRANCE et que les prix mentionner sont assez optimist.

     J'attend les avis de IAOPA , FAI et EAS a se sujet.

    COMMENTS welcom  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    07-08-2008 om 11:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONWEDERS
    Wat betrfd onweders zijn de lijnvliegtuigen uitgerust met een WEDERRADAR welk de PILOOT informatie geven over de aktieve cellen in een onweerswolk zodat hij die kan vermijden.
     Meestal kan een lijnvliegtuig hoog genoeg vliegen om boven de onweerscellen te vliegen.
     
    Bij het dalen bekomt de piloot informatie over de weersomstandigheden op de luchthaven waar hij wil landen en zal dan beslissen of er geen gevaar is tijdens de nadering en de landing en ook nog gebruik makend van de WEDERRADAR aan boord.

    Lichre vliegtuigen gaan onweders vermijden en er zeer ver van wegblijven en wachten om te gaan landen tot het onweder voorbij is.

    Meestal is de duurtijd van een onweder slechts een twintigtal minuten.

     Ik hoop dat dit de gestelde vragen over de invloed van  onweders  in vlucht zoniet verwacht ik uw bijkomende vragen.

    07-08-2008 om 11:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    06-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKERS
    Iedereen welk mijn BLOG bezoekt kan daar reeds een aantal beantwoorde vragen en onderwerpen
     
    vinden door in het vakje  " ZOEKEN in  BLOG "  enn woord of benaming in te typen.

    Indien dit geen resultaat geeft stuur me dan een MAILTJE:

     
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    Denk er aan er bestaande geen lompe vragen hoor en tevens worden die individueel beandwoord en

    naamloos behandelt in mijn BLOG nadien ????





    06-08-2008 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRESS

     Recently I received some verbal story's by PILOTS,ENGENEERS,CUSTOM and also ATCO about the STRESS created by going on their tour of DUTY by the various and difernt SECURITY CHECKS aplied to them on various ocasions during their tour of duty.

    I had the feeling the story where made to strong but now after reading SHIRP-FEEDBACK N° 87 and N°86 do I start to believe there is a PROBLEM.

    This may create STRESS durng the OPERATIONS

    I SUGEST STRONGLY and URGENTLY to SOLVE THIS PROBLEM BEFORE IT CREATE A FATAL ACCIDENT.

     This is a HUMAN FACTOR PROBLEM thad must be adjusted URGENTLY


    WWW.CHIRP.CO.UK

    05-08-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SPECTRUM

    I sugest strongly ALL ORGANISATIONS representing the NON CAT AIRSPACE USERS to

    develop contacts toward their NATIONAL ADMINISTRATION involved in

    COMMUNICATION on the 2011 WRC for the ITU on the SPECTRUM assigment.

    There are prposals to have the complete spectrum made avaible bij paying for it.

    ICAO and EU are advising negative toward such a aplication but do NOT have a voting right in the WRC

    The voting is in hand of the NATIONAL DELEGATE representing YOUR country at the WRC

    for advise contact;  WWW.IAOPA.ORG    atention FRANK HOFMAN    ....ASAP

    04-08-2008 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406MHZ
    I sugest al NATIONAL ORGANISATIONS to take a close look on the NATIONAL aplication on the requirements of the ELT 406MHZ.

     Whe are evaluating the ICAO ANNEXE 6 PART II on the aplication on IGA ??

     But each country can introduce their own aplication via their NATIONAL AIP.

     Take a look a the DUTCH AIC on the ELT requirements , who seems to be mutch more restrictive than the ICAO SARPS for IGA??

    04-08-2008 om 15:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPERTS
    Het is toch onvoorstelbaar dat bepaalde adminstraties berope doen op zogenaamde experts en daarvoor grote budgetten beschikbaar hebben??

     Deze week ontmoete ik een expert welk aktief is in de bestudering van het invoeren in de EU van de nieuwe ELT 406MHZ.( ICAO definition) Hij haalde aan  als een voordeel voor het zweefvliegen dat met deze uitrusting het zeer intresant zal zijn omdat de ophaalploeg dan onmidelijk de juiste plaats van buitenlanding zal kennen.

     Toen ik hem er op wees dat dit geen noodgeval is maar een normaal voorziene procedure, wees hij er mij op dat hij elke landing buiten een erkend luchtvaartterein in de wet wordt beschouwd als een noodlanding en dus via de ELT zou gemeld worden aan de reddingsdiensten ??

    WAT STAAT ONS NOG TE WACHTEN ??

    03-08-2008 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODE "S"
    WWW.EUROCONTROL.INT/MSA/PUBLIC/STANDAARD_PAGE/GENERAL_AVIATION_VFR.HTML

    of via WWW.EUROCONTROL.INT

    AIRCRAFT OPERATORS

    AVIONICS

    MODE S & ACAS

    GENERAL AVIATION  VFR BRIEFING ROOM

    31-07-2008 om 16:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPECTRUM
    The SPECTRUM used by AVIATION for CNS is under sever threat ??

    In the present era of COMMUNICATION there are proposals to have ALL USE of SPECTRUM to be SOLD.

    The ICAO, EU, and EUROCONTROL are oposing such a aplication to give financial revenue for the spectrum used in AVIATION.

     However in 2011 is tis on the agenda of  the WRC  for the ITU and nor ICAO EU or EUROCONTROL dont have a VOTE at the ITU.
     The VOTING RIGHTS are in hand of the NATIONAL COMMUNICATIONS DELEGATE.
    and each country schould LOBBY very strong to opose such a proposals because many BILKION DOLLAR COMPANIES  are intresting in obtaining aditional SPECTRUM against very hich financial price.

     AVIATORS ; JOIN YOUR FORCES in a STRONG  SPECTRUM DEFENCE

    This is not only a theat for the CAT but mainly for the NON CAT  VFR AIRSPACE


    WWW.IAOPA.ORG      contact JOHN SHEEHAN

    31-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO IFATSEA
    For contact on the variuos profesions represented by IFATSEA contact:

     DANNY VERBIST
     EXECUTIVE SECRETARY

     IFATSEA@SKYNET.BE

    30-07-2008 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERNST HAUFF
    Some persons are asking clarification concerning ERNST HAUFF .

     I met ERNST many years ago in his activity of communication expert in HQ EUROCONTROL in Rue DE LA LOI in BRUSSELS

     Beeing a PPL a developed close contacts with him and was intoduced via his activity the ACEC the AEROCLUB og the EUROPEAN COMMISION in the the project FLY FOR EUROPE witch was organised on many ocasions to breng GENERAL AVIATION also to the attention of the EU services.

    In a later stadium was I promoted from adviser of the ACEC to HONORARY MEMBER.

    I also introduced ERNST to the AOPA BELGIUM as Board member and as representation for AOPA-BELGIUM to the IAOPA.

    ERNST was very active for IAOPA in many of the meetings in the EU and obtained thad IAOPA o,n behave of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK ( New ICAO definition) was taken in consideration at the various EU-INSTITUTIONS

    He also was very actif in the many projects of  CNS  for AVIATION

    I can asure thad ERNST had a very important role to play in the IAOPA-EUR development and many of his iniatifs are now giving IAOPA a voice in the complex EUROPEAN AVIATION WORLD

     Whe will mis his knowledge and tenacity for our beloved GENERAL AVIATION & AERIAL WORK  operations of the  21th CENTURY

    30-07-2008 om 14:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!