"Catfight tussen Mariah Carey en Nicki Minaj is één grote publiciteitsstunt"
Om Mariah Carey te beluisteren druk op de foto.
Terwijl de ruzie tussen American Idol-juryleden Mariah Carey en Nicki
Minaj eind vorige week tot het kookpunt leek op te lopen, zette
voormalig jurylid en Aerosmith-zanger Steven Tyler de zaken dit weekend
op showbizz-site TMZ even in het juiste perspectief. Volgens hem is het
opgeklopte gevecht tussen de dames één grote publiciteitsstunt.
Tyler maakte zelf twee seizoenen deel uit van de jury van de succesvolle
Amerikaanse tv-talentenjacht. Hij zegt dat de producenten van de show
de rivaliteit tussen zangeres Carey en rapster Minaj in scène zetten om
de kijkcijfers op te krikken.
"Natuurlijk", antwoordde hij op de
vraag van TMZ of de vete misschien bedoeld kon zijn om publiciteit te
genereren. "Neem je me in het ootje?"
Met zorg samengesteld De
programmaleiding gaf vrijdag in een persbericht te kennen dat het "met
zorg samengestelde" panel dit seizoen "een van de beste,
gepassioneerdste, meest dynamische' jury's is die het programma ooit
heeft gekend". De opnamen moesten vorige week worden stilgelegd nadat de
Carey en Minaj het niet eens konden worden over een kandidaat en
uitbarstten in gekijf.
.
|