Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    15-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN
    Een der grote struikelblokken in de LUCHTVAART zijn voor de kandidaat  PRIVAAT-PILOOT is de voorbereiding voor de  EXAMENS van de THEORETISCHE KENNIS bij het DGLV.

    Het volgen van een cursus bij een RF of FTO is noodzakelijk.

    Men vraagt mij herhaaldelijk welke handboeken ik voor de NEDERLANDSTALIGE aanraad..??

    Ik raad vorlopig de cursus gemaakt door mijn collega KARPELS( PINKY) vroeger piloot BAF en instructeur bij de NZVC in OOSTENDE als de meest intresante uitgave.

    Dit werk is nu beschikbaar via BAFA  WWW.BAFA.BE

    Tevens is er de mogelijkheid om een abonnement te nemen op hun "QUESTION DATABASE" in voorbereiding van het examen bij het DIRECTORAAT GENERAAL LUCHTVAART zoals men nu deze dienst noemt.

    Ik zelf heb dat vele jaren gedaan voor de BELGISCHE, FRANSE ,NEDERLANDSE en AMERIKAANSE examens van PPL,CPL,IFR,en FI .

    Maar heb dat sedert 1980 niet meer opgevolgt en bijgewerkt aan de vele nieuwe aspecten die hun intrede hebben gedaan in de LUCHTVAART





     

    15-11-2007 om 21:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toelichting
    ik ben deze BLOG over een 42 maanden geleden namelijk op 28/04/2005 begonnen om een aantal vragen over luchtvaart te beantwoorden, sedert deze is deze blog verder uitgewerkt en kan je veel vragen reeds als beanwoord vinden door een woord in " ZOEKEN in BLOG" te typen.

     Ik adviseer om eerst te trachten of uw vraag niet reeds beantwoord is alvorens mij een vraag te bezorgen !!!

    SUCCES

    15-11-2007 om 21:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Ik heb heden DONDERDAG 15 NOVEMBER 2007 om 1900 uur (A) schijnbaar al mijn E-mailtjes behandelt en ook mijn BLOG volledig aangepast, tevens heb ik op FORUM terug mijn inbreng begonnen

    15-11-2007 om 18:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOB RUTAN at he VUB
    Wat betreft de BURT RUTAN voordracht op de VUB op 27 NOVEMBER 2007  moet de inschrijving gebeuren via :  WWW.FLAG.BE

    indien moeilijkheden contact ASAP  ROGER.DEWULF@FLAG.BE

    15-11-2007 om 09:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Contacts during PC
    In function of some request via E-mail by some AIRSPACE USERS on my vieuw about the abolischen of ICAO CLASS "A" and "B" AIRSPACE must I clarify some information.

     In 1992 there was a very important SYMPOSIUM organised by DG-7 of the EC in BRUSSELS.

     RON CAMPBELL (  IAOPA-AOPA-UK)made a very intresting input about SAFETY and AIRSPACE ACCES for VFR operators.

    In follow-up of this STEVE BROWN (IAOPA-AOPA-USA)made some very intresting inputs during our regular visits to HQ EUROCONTROL and the EC INSTITUTIONS in particular to KAREL VAN MIERT.

    In the follow up DIETER PADE IAOPA-AOPA-GERMANY made some intresting input during the HQ EUROCONTROL ANT chaired by LEX HENDRICKX

    In follow up of this EUROCONTROL instored BILL ARMIT as project officer of the  XXX(??? to be verified) and a number of experts from AIRSPACE USERS, ATSP and CAA developed a follow up on first collecting the information on the aplication of the ICAO-CLASS AIRSPACE in EUROPE.

    Out of this it confirmed thad not the AIRSPACE USERS and the ATCO had a clear vieuw of the aplicationd and procedures for the VFR operations and also somme vital misconception about the IFR operations.

    Out of this the group proposed a more homogene selection of the ICAO classification

    The final solution came up with a solution of using three(3) AIRSPACE CLASSES however at the higher level in the administration some CAA introduced the target to only have two(2) AIRSPACE CLASSES beeing MANAGED and NON-MANAGED airspace

    Under the inpuls from the AIRSPACE USERS and with support of some EXPERTS of the EU ( DG-TREN and other) the target is to use THREE(3) ICAO AIRSPACE CLASSES

    Now in function of the involvement of EASA and the projects SES and CESAR the work is on a low profile but many EU-MEMBERS have changes their "A" and "B" AIRSPACE CLASS toward the "A" CLASS.

    This means thad a lot of adional AIRSPACE is now open to VFR traffic with using ATC-PLN,R/T;SSR-mode-C,and a ATC CLEARANCE

    The selection of the other AIRSPACE is the ICAO-CLASS "G" and a other Class ICAO is not finalised yeth also mainly due to the confusing input made by the AIRSPACE USERS ORGANISATIONS who are to closse involved with there in the past used NATONAL APLICATIONS and not evaluating the possitive effect of the simplification

    Of cours I understand the confusuion due to the major differences in operations, culture,languages, and training on the various different AIRSPACE USERS.

    I hope this clarification give you some answers if not any aditionam questions are still welcom

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    15-11-2007 om 09:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASSAGIERS RECHTEN
    Wat betreft de PASSAGIERSRECHTEN vind men op onderstaande site de nodige informatie:

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    kijk naar KLACHTENPROCEDURE

    14-11-2007 om 22:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY EDUCATION
    Via TONY LICU of the SRC was i introduced on the new SAFETY orientated database in progres at HQ EUROCONTROL:

     I sugest whe strongly support this iniatif

    WWW.SKYBRARY.AERO

    See also the circulated posters on the AIRSPACE INFRINGEMENT made avaible

    14-11-2007 om 21:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTS at PC today
    During a number of individual contacts today with a number of participants have a :

    -Congratulated some of the delegates of the NATIONAL CAA for the abolisching of the ICAO CLASS "A" and "B" replaced by the  ICAO CLASS "C" airspace.

    -Strongly acted against the proposals by some SECURITY EXPERTS who are trying to impiosse "SSR MODE S" on all VFR flichts in the EEA.

    -Instead there was strong support for abolisching between the CHENGEN states the requirement for a ATC FLIGHTPLAN for VFR flights outside MANAGED AIRSPACE of ICAO CLASS "G"

    Somme folow up required!!!

    14-11-2007 om 21:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
    HEDEN WOENSDAG 14 NOVEMBER om 21:00 uur is mijn PC thuis weer normaal werkende zal wel even tijd nodig heben om de 205  openstaande E-mailtjes te beantwoorden.

     TODAY WEDNESDAY at 20:00 hr UTC seems my PC at home again operational.

    However it will take some time to react to the 205 entered E-mails

    SORRY

    14-11-2007 om 21:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
    Ben nog steeds beperkt aktief via E-mail gezien de PC thuis nog steeds niet terug operationeel is en ik enkel elke lorgend een tweetal uurtjes via bureel FLAG op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN mijn E-mails kan opvolgen.

    telefonisch op 03-2362954  best tussen 1900 en 2100 uur s'avonds want in de dag ben ik meestazl afwezig  en aanwezig in de EU INSTELLINGEN te BRUSSEL

    14-11-2007 om 05:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 11 NOVEMBER 2007
    Heb getracht de meeste E-mailtjes te beantwoorden deze morgend maar gezien PC thuis buiten gebruik is heb ik maar beperkte mogelijkheden hier op bureel van FLAG.

    Normaalk   om ik morgenvroeg tussen 04;00 en O600 uur UTC weer even alles bekijken hier op bureel.


    You are unable to reach me today via E-mailonly via phone 32-3-2362954

    I will check my e-mailagain tomorow 12 November between 0400 and 0600 UTC


     SORRY

    11-11-2007 om 06:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMMENTS about te EU
    I also advise a number of iniators of E-mails concerning teh EU developments in AVIATION to place their very intresting information in to the FORUM of  WWW.IAOPA-EUR.ORG

    You don't have to be a member of a NATIONAL AOPA although I ADVISE thad STRONGLY since you may obtain some very intresting benefits via the IAOPA  AIR-CREW CARD

    ANY person can make a input on the IAOPA-EUR FRORUM by registering.

     I also noticed thad at the EU INSTITUTIONS there are some of the ADMINSTRATIVE PERSONS  from the EP, DG-TREN,EASA,EUROCONTROL, andother organisations consulting the content of the IAOPA-EUR FORUM and printing this information out for utulisation in their projects

    SO  BE PRO-ACTIF ????

    10-11-2007 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REPLY to E-MAILS

    I received again a number of E-mails requesting information on flying in somme EUROPEAN country's.

    SORRY


    I  do not more represent IAOPA at the EU and do not have any more acces to the information of the 66 NATIONAL AOPA's. their DATABASES.


    I ADVISE thad you contact the NATIONAL AOPA's  see

    WWW.IAOPA-EUR.ORG

    see info under: ORGANISATIONS


    10-11-2007 om 08:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KURSUS VLIEGANGST
    In functie van de uitzending van op # één# van de VIA-VICTORIA  over FEAR of FLYING opmaandag 05 November om 20:35 krijg ik een ganse reeks van vragen.

     Ik stel natuurlijk vast dat deze uitzending niet klopt met de normale manier van werken die wij toepassen, maar natuurlijk voor een TV uitzending moet men er was sensatie in plaatsen.

    Wij hebben in het verleden zulke cursus gegeven mits gebruik van een aantal theoretische leesn en een klas, gebruik van een CESSNA 172 waar de kandidaat zelf het vlieguig bestuurd, een simulator en een lijnvlucht over een periode van een drietal dagen met een 3 uur per dag voor de kandidaten.

    Het uitvoeren van een vlucht op de historische SV4 is voor ons niet toepasselijk en zeker niet het uitvoeren van een LOOPING.

    Was intresant maar een beetje te veel opgebouwd voor de MEDIA AANDACHT te trekken.

     Steeds beschuikbaar voor  vrijblijvende en gratis bijkomende toelichtingen voor leden van SENIORENNET  met vooral als doel u van DE VLIEGANGST of ONZEKERHEDEN  te doen verdwijnen en U vertrouwen te geven in het VLIEGEN !!

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    10-11-2007 om 06:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HQ EUROCONTROL
    Heden is er in HQ EUROCONTROL weer de jaarlijkse FOTOCONTEST

    En bemerkt dit jaar een aantal zeer mooie foto's over de LUCHTVAART waaronder mijn geliefde SV4 ( STAMPE) in vlucht met een mijner ex-leerlingen DANNY CABOOTER van het STAMPE-VERTONGEN MUSEEUM te EBAW.

    WWW.STAMPE.BE

    10-11-2007 om 06:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIMITATIONS SDW


    presently I only have limited acces to my E-MAILS for VERY  urgent contact use  phone 32-(0)3-236-29 54

    Heden heb ik maar beperkt toegang tot mijn E-MAILS voor  ZEER dringende contacten gebruik telefoon   03-236 29 54

    I only see my E-mails only once a day in the morning between 0400 and 0500 UTC.

    SORRY

    09-11-2007 om 06:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CASCADE

    On THURSDAY 08 November was there a meeting about CASCADE by ALEX WANDELS at HQ EUROCONTROL.


    I noticed the presence of two (2)  NON CAT AIRSPACE USERS to be present and hope to see some information to be made avaible.

    Iwas present at the worshop on FASTI in vieuw to keep close contact with the ATCO population.

    09-11-2007 om 06:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. FUA and VFR
    Participated partialy in a WORKSHOP on the FUA.

    Although the major intrest of FUA is orientated toward the IFR operations a number of points where made by the DG-TREN delegation thad ther schould also be apolied in the complete airspace from ground up.

    This is important for the VFR operations below FL195 but there is stil a lot of work to be done before whe see the positive results to increase in the lower airspace, since there is no mutch pressure by the NON CAT AIRSPACE USERS on the FUA aplication.

    More on this ASAP

    08-11-2007 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW SITUATION

    Presently I have dificulty with my PC and some E-mails may not be reaceive reply UFN.

    Heden heb ik problemen met de PC en mogelijk dat ik niet reageer op mijn E-MAILS UFN !!!!

    SORRY

    07-11-2007 om 05:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW AKTIVITEITEN
    In functie van een aantal vragen over mijn huidige betrokkenheid in de LUCHTVAART geef ik hier een korte toelichting van een aantal geplande zendingen:


    Op ZATERDAG 10 NOVEMBER 2007  zal ik aanwezig zijn bij de huldiging van de RAAC voor het 80 jarig bestaan:

    zie:  WWW.RAAC.BE

    Le 21 NOVEMBRE 2007 a 1800 hr je suis invite a l' ACF a PARIS pour la reception  par AEROCLUB DES SOURDS pour  la remise du premier PPL(A) a un copain et  personne sourd;
    Henri Corderoy du Tiers 

    voir:WWW. WWW.VOLEZ.COM
                         WWW.WEBSOURD.ORG


     Op 27 NOVEMBER 2007  om 1900 uur zal Ik aanwezig zijn bij de VUB te BRUSSEL voor de voordracht BURT RUTAN  over THE NEW SPACE RACE  reservatie via WWW.FLAG.BE

    Op 04 APRIL 2008  voorzie ik aanwezig te zijn op OP de IAOPA-EUROCONTROL voordracht over  GENERAL en BUSINESS AVIATION.

     zie  WWW.EUROCONTROL.INT  onder de titel EVENTS 

    In APRIL ben ik te gast bij de VTB voor de uitrijking van mijn  diploma 50 jaar PILOOT in de HILTON te BRUSSEL  maar welk volgens  de door mij voorgelegde CV  niet volgens de statuten van de VTB zou zijn.    

    CORRECTION dit diploma wordt mij slachts toegekend in 2009 gezien ik mijn vergunning PRIVAAT PILOOT in FRANKRIJK behaalde op 11/04/1959 en niet In 1958 waar ik mijn EERSTE SOLE maakte en welk volgens de ICAO-AOPA definition mij de titel gaf van PILOOT

     zie: WWW.HUISDERVLEUGELS.BE    onder de cocarde van VTB



    Verneem zojuist dat ik via VLRI wordt voorgedragen als ERELID omstreeks 15 April 2008 mits het houden van een voordracht  vermoedelijk in het VLOC te OOSTENDE  met als onderwerp GENERAL AVIATION & AERIAL WORK op wereldvlak via mijn ervaring als IAOPA liaison officer bij de EU INSTELLINGEN en EUROCONTROL te BRUSSEL

     zie WWW.VLRI.BE

    MEER INFORMATIE ASAP

    Van 07 JUNE 2008 till  15 JUNE 2008 I intend to be present at the  24th WORLD ASSEMBLY 2008 in ATHENS GREECE

     WWW.IAOPA.ORG
     WWW.AOPA.GR

     Natuurlijk zal ik nog regelmatig afwezig zijn voor mijn doelstelling als INDIVIDUELE FREE LANCE EU-LOBBYIST de belangen van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK te trachten te bevorderen op het EUROPESE vlak

    Ook de bevordering van SENIORENNET ligt mij nauw aan het hart om de SENIOREN een beter inzicht te geven in de LUCHTVAART

    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    07-11-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!