Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info over examens
    Heden weer een intresant gesprek met een colega examintor voor de PPL waaruit het volgende blijkt:

     -FI moeten meer aandacht besteden aan de
     
    1)-ZICHTNAVIGATIE

    2)-DE UITWIJKING tijdens de NAVIGATIE op ZICHT

    3)-De meeste kandidaten rekenen te veel op de RADIONAVIGATIE middelen

    4)-VFR LOOK OUT nogal ZWAK door te veel HEAD DOWN

    Het gebruik van de nieuwe moderne vliegtuigen met GLAS-COCKPIT hebbenvoor gevolg dat de kandidaten te veel bezig zijn met deze uitrusting , maar vergeet niet in VFR is DE SEE and AVOID nog steeds de prioriteit onafgezien de bekomen R/T informatie

    22-03-2008 om 17:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over VLIEGVELDEN

    Herhaalde malen vraagt men mij informatie over vliegvelden in EUROPA daarom verwijs ik u naar:


    WWW.NAV2000.COM

    22-03-2008 om 14:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AIR SAFETY
    Heden vraag ik aandacht voor een inbreng van een SENIOR wat betreft de VEILIGHEID  op
     
    PASAGIERSVLUCHTEN


    Zie:  WWW.SENIORENNET.BE

         - FORUM

         -VRIJE TIJD

         -REIZEN

         -VEILIGHEID op PASSAGIERSVLUCHTEN     door     REDGYTJE

     Ik kan tevens deze tekst beschikbaar maken via E-MAIL   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    of u een papieren versie te bezorgen


    Ook uw reactie of opmerkingen zijn welkom

    20-03-2008 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FREQUENCY UTULISATION
    I receive information thad there is a increasing illegal utulisation of the AVIATION FREQUENCY
     
    for communication at AERFIELDS who have not obtained a assingned FREQUENCY for their
     
    ACTIVTY

     PlEAS STOP SUCH a NON LEGAL ASSIGNED FREQUENCY UTULISATION ASAP !!!

    In the VHF band 118 Mhz - 137 Mhz

    19-03-2008 om 11:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EU-OPS
    Vanaf 15-07-2008 is de EU-OPS van toepassing op CAT inplaats van de JAA  JAR-OPS welk heel wat vrijheden gaf aan de NATIONALE AUTHORITY'S.

     Ik denk dat dit gevolg kan hebben voor rondvluchten van historische vliegtuigen met passagiers tegen betaling zoals die in het verleden werden uitgevoerd dor DC3 of DAKOTA ??

     CAUTION !!!

    19-03-2008 om 10:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SYCOMORE
    Er is nu een BRISTOL-SYCOMORE HR14 van uit WESTON SUPER-MARE naar het RMM

    gebracht en dit omdat de BAF in het verleden drie van deze toestellen in gebruik had in de periode

    1950-1960


    OT-ZKA, OT-ZKB en OT-ZKC

    WWW.RMM.BE

    19-03-2008 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OL-A41
    Het betreffende toestel is nu ten toongesteld in het Helicopter Museum " WESTON SUPER-MORE

     WWW.HELICOPTERMUSEUM.CO.UK


     

    19-03-2008 om 10:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FINANCIEELE CRISIS
    Ik vermoed dat de huidige financiele toestanden  in de USA ook weer een invloed zullen hebben op de

    INTERNATIONALE LUCHTVAART  ????

    19-03-2008 om 09:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CIVIL-MILITARY ATM coordination Directorate
    Obtained this morning a update on the MILITARY GAT operations.

     Bekwam deze morgend een briefing over de MILTARY-GAT operaties.

     
     To who intrest there is a very intresting booklet avaible:

       MILITARY STATICS 2007

    contact:    anne-marie.nuhaan@eurocontrol.int

    WWW.EUROCONTROL.INT/MIL



     

    18-03-2008 om 16:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEMORIES
    Ik verneem heden via een Engelse Spotter dat een ALII van de Belgischr Landmacht namelijk van het LT/AVN nu te bezichten is in een Engels HELICOPTER MUSEUM endat het hier de OLA-41 zou betreffen een toestel dat ik herhaalde malen heb gevlogen tijdens zendingen als piloot LT/AVN te EBBT ( BRASCHAAT-POLYGOON)

    Hoop van hierover meer informatie te bekomen ??

    17-03-2008 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT SIMULATORS
    Heden  liet men op de TV het bezoek zien van Prins FILIP  aan de USA en CANADA  een mijn collega van FLAG was daarbij aanwezig .

    Tijdens dit bezoek liet men de Prins met een simulator van een helicopter vliegen en bleek dat geheel niet hetzelfde te zijn als het werkelijk helicopter vliegen.

     Reeds enkele jaren geleden had ik eenzelfde ervaring met een Helicopter  vlucht op de PC van de FSCB

    16-03-2008 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANT GESPREK
    Heden vormiddag had ik een van mijn vroegere leerlingen  op bezoek op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN welk na een lange loopbaan bij VIRGIN nu als free lance piloot terug aan het vliegen is.

     Hij vliegt heden op de B737 van RYAN AIR en stelde vast dat men daar steeds met de meest up to date toestellen vliegt en ook dat de procedures zeer snel worden aangepast in functie van de laatste beschikbare informatie, waar men bij de grote compagnie dit steeds slechts na  een zeer lange periode  wordt gedaan

    16-03-2008 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN is er nu een tijdelijke CAFETARIA aan de B loods

    onder de grote letters ANTWERP  LUCHTHAVEN   met witte plaat T-TERMINAL en


    open elke dag van 1100 a tot 1600 a


     Ik ben daar normaal elke zaterdag en zondag even aanwezig maar het best is om een

    afspraak te maken via:

     
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    of telefonisch  03 236 29 54 TEL/FAX/REC

    16-03-2008 om 10:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Op de Antwerpse luchthaven is de volgende firma aktief in HELICOPTERVLUCHTEN:

    WWW.RWBHELICOPTERS.AERO

    15-03-2008 om 12:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INTERNET
    Heden morgend tussen 0400 uur en 0745 uur zat ik zonder Internet verbinding en heb zodoende

    enkele dringende E-mailtjes niet kunnen beandwoorden !!

    Ik dien er wel op te wijzen dat informatie over vluchtvoorbereidingen u moet gebruik maken van de

    oficiele nationale documenten

    Ik kan u onmogelijk de waarborg en de wetelijke informatie voor vlucht voorberiedingen bezorgen

    en tracht enkel u te verwijzen naar de beschikbare middelen

    INTERNET is dus schijnbaar geen 100% betrouwbaar middel om informatie met zekerheid te doen
     
    toekomen

    14-03-2008 om 21:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGANGST
    Heb heden op het FORUM bij het onderwerp  VRIJE TIJD en HOBBYS  een POL geplaatst over vliegangst infunctie

    van een aantal vragen van de redactie van PASC@L


    Tevens stel ik belang in uw persoonlijke bevindingen indien u mij die wilt laten geworden via het

    FORUM of via een PERSOONLIJK VERTOUWELIJK E-MAILTJE

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR





    14-03-2008 om 12:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM & DPM
    Schijnbaar is er  plots zeer veel intresse over de voorschriften van ULM en DPM daarvoor verwijs

    ik via de ondrstaande link de wetelijke documenten te raadplegen.

     WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    Ga naar de link  ; LUCHT

    -LUCHTWETBOEK     KB 25-05-99

    -CIRCULAREN:     Kijk bij OMZENDBRIEVEN naar:

    -AIRW 12

    -LIC 08


    Tevens zijn de  documenten beschikbaar op het bureel van FLAG

    Nabij de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
                 Vosstraat 343
                 B-2100 ANTWERPEN/DEURNE

    Contact  : Roger DEWULF  03-294 66 47
                     ROGER.DEWULF@FLAG.BE
                  
     WWW.FLAG.BE

    Steeds beschikbaar  voor bijkomende vragen geheel vrijblijvend te beantwoorden

    13-03-2008 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ELECTIONS
    A number of persons in the past requested information on the eu-elections    who I understand will

    take place on 14 june 2009

    12-03-2008 om 19:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Today at ATC 2008 in the RAI in AMSTERDAM dit i receive a very intresting briefing by the ITT

    on the FAA program by ITT using ADS-B via MODE S 1090 sq an UAT for GENERAL
     
    AVIATION by Michael j. McNeely

    12-03-2008 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot PILOOT
    Herhaalde malen steld menvragen over de opleiding tot PILOOT.

     Men moet wel weten dat er veel verschillende takken zijn waarin men als PILOOT kan aktief zijn

    in eenvoudige voorstelling kan ik deze indelelen in:

    LIJNPILOOT
    -REGELMATIGE VLUCHTEN
    -CHARTER
    -LUCHTTAXI

    MILITAIRE PILOOT in;
    -JACHT VLIEGER
    -TRANSPORT (vliegtuig)
    -HELICOPTER

    BEROEPSPILOOT
    -LUCHTARBEID
    -OPLEIDING

     Er zijn ook PILOTEN                                                                                                             GENERAL AVIATION en AERIAL WORK
     LUCHTSPORTEN:
     -ZWEEFVLIEGTUIGEN
     -ULM
     -DPM
     -ZELFBOUW
     -BALLON
     -GYROCOPTER
     -VLIEGTUIG
     -HELICOPTER
     -PARAPLANE
     -DELTA
     -PARASCHERM 

      In  RUSLAND en CHINA verlopt de initiele iopleiding van piloot meestal via de MILITAIRE OPLEIDING in de EUROPEESE landen gaat dit via FTO

     Wat jongeren welk geintreseerd zijn voor de LUCHTVAART raad ik hen aan om contacten te ontwikkelen via:
     -JEUGD en LUCHTVAART
     -LUCHTKADETTEN van BELGIE

    Volgens mijn ervaringen is het ZWEEFVLIEGEN nog steeds een zeer goede basis  voor de JEUGD om de luchtvaart te benaderen en naast de LUCHTKADETTEN van BELGIE ( beperkte plaatsen beschikbaar) verwijs ik ook nog naar de opleiding te SAINT HUBERT via CNVV

    Steeds geheel  gratis en vrijblijvend steeds welkom voor een gesprek na een afspraak via

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    09-03-2008 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!