Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    30-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOEKOMST in BELGIE
    Regelmatig krijg ik E-mails met vragen over hoe ik de toekomst zie van BELGIE ??

     Ik zie BELGIE als een lidstaat in de EU evalueren naar een meer 

    doorgedreven regionalisering hopelijk in de navolging van het de DUITSE LANDERN

    De LEVENSSTANDAARD van BELGIE zal volgens mij in het EU verband 

    bepaalde welstand inleveren, ook wegens de grote invloed van de

     vele IMIGRANTEN welk afkomen op wat zij een  LUILEKERLAND 

    noemen alsook een aantal van de nieuwere lidstaten waar de sociale diensten

     veel minder goed zijn dan in BELGIE

     Ook de invloed van het huidige  INTERNET en GSM  gebruik gaat een 

    moeilijk te voorspelen invloed hebben op de samenleving.

     Wat me heden heel sterk opvalt dat in de minder aangename en

     zware jobs we veel  NIEUWE BELGEN alsook inwoners van de nieuwe lidstaten 

    zien verschijnen !! Tevens zien we de huidige JEUGD steeds verder studeren 

    en naar de universiteiten gaan en blijft het  beroep waarin handerarbeid

     een grote rol speelt  steeds minder hun intresse te hebben

    De ADMINISTRATIEVE REGELS blijven toenemen....MAAR 


    wegens gebrek om hiervoor het nodige grondig toezicht te houden

    wordt in de praktijk gaat er  veel buiten de voorziene regelgeving gebeuren

    Ook de strafloosheid van de vastgestelde overtredingen heeft voor gevolg 

    dat de MISDAAD zowel de kleine als het BANDITISME zal toenemen in we er 

    NIET in slagen een goed georganiseerde EU POLITIE , DOUNE en JUSTITIE 

    te ORGANISERN in de EU LIDSTATEN



    NOTA; dit is een spontane en onvoorbereide reacte van mijn zijde 

    30-12-2010 om 16:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERBOD op VUURWERK
    Heden tracht ik terug een voorstel te doen uitwerken op het VERBOD van

     VERKOOP en GEBRUIK van VUURWERK

    Hiervoor tracht ik via een POL de nodige steun te bekomen op;

    FORUM

    DISCUSSIEFORUM

    OPENBAAR DEBAT

    VUURWERK

    Ik hoop hiervoor de nodige reactie te bekomen

    De bedoeling enkel officieel georganiseerd vuurwerk door beroepsfirma's toe

     te laten met bevoegde personen, toelating en verzekering

     voor schade of letsel aan derden

    Meer info beschikbaar:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    27-12-2010 om 16:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    REEDS herhaalde malen heb ik piloten verwezen naar de

     NATIONALE AOPA's om bijstand te bekomen

    Via;  WWW.IAOPA.ORG

     Heden ben ik NIET meer OPERATIONEEL
     beschikbaar en gaat mijn vrije tijd 
     naar mijn intrest in;

     DE ANTWERPSE ZOO
     WWW.KMDA.BE
     WWW.ZOOANTWERPEN.BE

    Alsook naar  de AKTIVITEITEN van;
    WWW.SENIORENNET.BE

    Ik zal trachten  een beperkt aantal vragen te beandwoorden via


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.BE

    en informatie te plaatsen via deze BLOG

    MERRY CHRISTMAS

    HAPPY NEWYEAR  in  2011

    27-12-2010 om 14:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over LUCHTVAART
    Heden stel ik weer vast dat een aantal SENIOREN geheel verkeerd beeld hebben

     over wat de LUCHTVAART betekend voor de samenleving

    De meeste zien maar enkel het gedeelte waarbij zij zelf betrokken zijn namelijk

     op verlof gaan  of van A naar B reizen  of mogelijkheid om goederen te vervoeren 

    In mijn LUCHTVAART AKTIVITEITEN ben ik aktief betrokken geweest bij;

    -OPLEIDING van BEROEPSPILOTEN

    -MEDISCHE VLUCHTEN
      transplantaties
      vervoer van dringend bloed
     Vervoer bij ONGEVAL

    OBSERVATIEVLUCHTEN
     pipe line
     hoogspanning
     verkeer
     rijkswacht
     waterwegen
     brandbestrijding
     landbouwgewassen
     Meting radioaktiviteit
     bij rampen
     Bestrijding ijsvorming op bloesem voor fruitteeld
     Bestrijding van HAGELVORMING  experiment ??
     topografische planning
     opzoeking van personen
     opzoekingen van historische gegevens

    VERVOER VIP

    TOEZICHT bij
    CIRCUIT  FRANCOCHAMP
     CIRCUIT  ZOLDER
     CIRCUIT CHIMAY
     WIELRENNEN
     MANIFESTATIES

    LUCHTFOTOGRAFIE

    FILMOPNAMEN

    OPNAMEN voor TV BEELDEN

    VOGELBESCHERMING

    WILDTOEZICHT

    MISDAAD BESTRIJDING

    DRINGEND VERVOER van een EXPERT

    GRENSTOEZICHT voor DOUANE

    BIJSTAND voor BURGERLIJKE BESCHERMING bij OVERSTROMING

    VERVOER van DRINGENDE MEDISEINEN

    VERVOER van VOEDSEL naar ONBEREIKBARE  DORPEN

    BIJSTAND bouw van DE KENNEDYTUNNEL

    SAR OPDRACHTEN

    VLUCHTEN voor HAVENDIENSTEN

    VERVOER van RADIOAKTIEF materiaal voor HOSPITALEN

    DROPPEN van VALSCHERMSPRINGERS

    AKTIEF als INDIVIDUEEL VERVOERSMIDDEL

    OPLEIDING van ZWEEFVLIEGPILOTEN

    OPLEIDING van PRIVAAT PILOTEN

    Tevens heb ik de LUCHTVAART beoefend als SPORT en VRIJETIJDS BESTEDING

    Buiten deze aktiviteiten zijn er nog veel andere aktiviteiten waar ik 

    voorlopig niet verde ga op ingaan ????

    Dit is een snelle en onvoorbereide reactie enkel in functie wat er 

    initieel in mijn gedachten naar voor kwam

    Steeds welkom voor bijkomende informatie;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-12-2010 om 18:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PC ONKUNDE
    Heden stel ik weer vast dat ik nog geheel 

    niet de mogelijkheden  van SENIORENNET 

    via de PC heb begrepen

    Het is onvoorstelbaar welke mogelijkheden 

    dat we via 

    WWW.SENIORENNET.BE

    hebben om berichten te verzenden

     en contacten te maken

    SORRY

    23-12-2010 om 19:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR and SPACE LAW
    A number of E-mailers requested information about a 

    Master in AIR and SPACE LAW

    For information ;   www.mastersinleiden.nl

        airandspace@law.leidenuniv.nl

    23-12-2010 om 14:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011
    I have the feeling thad a number of WHISHES are apaering in the SPAM but do not OPEN  them ??

    Ik heb de indruk dat een aantal WENSEN in de SPAM terecht komen maar ik open hen NIET ??

    Jai l'impression que un nombre DE VEUX sont transmit dans LE SPAM....je les OUVRE PAS ,,

    SORRY

    23-12-2010 om 07:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION

    NOTIFICATION


    PRESENTLY I HAVE REACTED to ALL my E-MAILS

    ICH HABEN ALLE E-MAILS BEANTWORT

    J'AI REPONDU A TOUTTES mes E-MAIL

    HEDEN heb ik al mijn E-MAILS beandwoord

    22-12-2010 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI LEDEN
    Heden is de tekst van de ALGEMENE vergadering van 27/02/2010 beschikbaar  op aanvraag

    Le text de la reuinion ABI de 27/02/2010  est disponible sur demande

    20-12-2010 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DC3
    Heden krijg ik een aantal e-mailtjes met vragen over de DC ( DAKOTA)  of  C47

    Veel intresante informatie is beschikbaar over het gebruik van de DC3 

    in het HOGE NOORDEN van CANADA

     WWW.BUFFALOAIRWAYS.COM

    Persoonlijk heb ik een achtal vluchten als PILOOT op de DC3 met INSTRUCTEUR 

    via DELTA AIRTRANSPORT te ANTWERPEN ( 2 vluchten) en ook met

     een ENGELSE FIRMA van uit LUXEMBURG AIRPORT (6 vluchten)

    20-12-2010 om 18:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Tijdens deze laatste dagen van het JAAR 2010 

    en de huidig  WINTERSE  WEERSOMSTANDIGHEDEN

    Hebben mij er toe verplicht om mijn aanwezigheid 

    in de EU-ARENA te BRUSSEL geheel op te schorten

    Tevens heb ik mijn ZATERDAG en ZONDAG voormiddag 

    aanwezigheid op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  ook tot 

    op 2011 geheel afgelast

    Zal dus enkel beschikbaar zijn via E-MAIL UFN

    sylvain.d.w@gmail.com

    20-12-2010 om 15:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN / WHISHES / VEUX
    MERRY CHRISTMAS

    HAPPY NEW YEAR

    20-12-2010 om 15:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN 2
    Zal trachten al de bekomen WENSEN te beandwoorden, maar ben reeds

     bedolven onder de KAARTJES en wensen via E-MAIL

     SORRY indien ik uw WENSEN niet heb beandwoord ???

     sylvain.d.w@gmail.com

    20-12-2010 om 15:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHISHES 3 (WENSEN)
    I will try to reply to ALL the received WHISHES

    However I may be saturated and ommit to react to some WHISHES

     SORRY

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-12-2010 om 15:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOESTAND v/d LUCHTVAART
    Een aantal e-mailtjes wijzen mij op de ZEER POSITIEVE FINANCIELE berichten

     over de CAT door IATA

    MAAR .... Men dient er wel rekening mee te houden dat 

    dit de resultaten zijn op WERELDVLAK

    De CAT in de EU-AREA is niet zo gunstig want we zien dat 

    de financiele toestand van de OUDERE  LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN 

     minder rooskleurig is dan de nieuwere  luchtvaartmaatschappijen 

    met meestal een jongere werknemers en minder beperkende

     VEILGHEIDS VOORSCHRIFTEN in VOEGE  dan in de EU !!!!

    19-12-2010 om 15:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNEEUW PERIKELEN in DE LUCHTVAART
    Een aantal SENIOREN stellen mij vragen over de problemen van

     DE SNEEUW in de LUCHTVAART

    Heden zijn de voorschriften voor het 

    RUIMEN van DE SNEEUW op de LANDINSBAAN

     alsook de toepassing van het ONTIJZEN van de VLIEGTUIGEN 

    veel strenger geworden

    TEVENS bemerk ik een probleem van de nodige uitrustingen alsook

     het bevoegde personneel op verschillende LUCHTHAVENS

    De VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN zijn ook veel kompexer geworden

    Tevens neemt het aantal passagiers steeds maar toe

    Ook hebben de huidige electronische verbindingen dat de informatie

     ook meer beschikbaar is en de MEDIA meer aandacht aan het

     probleem van de gestrande passagiers kan besteden

    Vroeger warren ook zulke toestanden maar die kwamen veel trager in 

    de MEDIA en ook met veel minder rechtstreekse informatie

     naar het GROTE PUBLIEK

    Tevens is er nu veel meer aandacht voor 

    de RECHTEN,  en CONFORT van dePASSAGIER in de EU-ARENA

    DE VEILIGHEID der VLUCHTEN zijn ook verbeterd !!

    19-12-2010 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT NOTICE
    SUNDAY 19 
    DECEMBER

    Due TO WEATHER

    CANCEL

     MY PRESENCE

    at  EBAW

    18-12-2010 om 22:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT NOTICE
    CANCEL my VISIT to

     EBAW this MORNING

    DUE TO WEATHER

    SORRY

    SAFETY FIRST 

    18-12-2010 om 04:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    There is a intresting BRIEFING concernig the EASA in BRUSSELS on  17/01/2011 at 20;00 hr

     REGISTRATION REQUIRED ASAP

     WWW.TI.KVIV.BE.EASA

    17-12-2010 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIMING WE SDW
    ZATERDAG 18/12

    0600 BUREEL FLAG
    0900  BELAIR CAFETARIA
    1130 THUIS
    1300 ETENTJE  BISTRO

    ZONDAG 19/12
     0900 BELAIR CAFETARIA
     1000 FREE FLIGHT KLASLOKAAL
     1200 RAAC
     1300 THUIS

    17-12-2010 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!