Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AOPA -PILOT
    In de AOPA-PILOT(usa) van de maand Mei 2006 is er in de inleiding van PHIL BOYER over zijn bezoek te BRUSSEL een fout ingeslopen en moet men in de plaats van 2000 het cijfer 200 lezen

    EUROCONTROL steld in totaal 2136 ( 2004 figure) personen  van 36 nationaliteiten in 7 verschillende landen te werk waarvan 1300 in BRUSSEL verdeelt over drie afdelingen :
      HQ
      CFMU
      CRCO

     Deze laatste dienst is degene die de ROUTE CHARGES voor de IFR boven 2000kgr berekend en doet betalen ten behoeve van de LIDSTATEN welk dit geld bekomen en welk een 150 personen te werk steld.

    voor meer hieover zie  WWW.EUROCONTROL.INT

    25-05-2006 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT
    Heden is er een kennisgeving over een PLAN-MILIEUEFFECRAPPORT beschikbaar voor kommentaar via:

    WWW.MERVLAANDEREN.BE.

    DOCUMENT is ook ter inzage op de gemeentehuizen der betrokken gemeente en het provinciehuis te ANTWERPEN

    Kommentaar of informatie in te dienen ASAP

    Ik stel ook belang in uw reactie ??   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-05-2006 om 21:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE SELECTION
    As you may be aware there is a TASK FORCE in EUROCONTROL actively involved in the redefinition of the ICAO TYPE AIRSPACE to be selected for the lower CONTROLLED AIRSPACE.
    From the EXPERTS they are proposing to use for the CTR's the AIRSPACE ICAO CLASS  "C"
    A number of state ATSP or CAA and AIRSPACE USERS are strongly recommending to have the CTR using the ICAO CLASS "D"
     Very soon there will be a TASK FORCE ALPHA meeting  with this topic on  the agenda !!!
     Any AIRSPACE USER having strong arguments to select the ICAO CLASS "D" AIRSPACE instead of the proposed CLASS "C" schould introduce his motivated reasons via the AIRSPACE ORGANISATIONS( EAS,IAOPA,EBAA,) delegate who is present in this TASK-FORCE.

    Also transmitting his motivated selection would be welcom to my E-MAIL  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Whe must realise this aplication is not for today but for the future when whe may expect a strong increase in IFR operations

    Whe also must realise thad a number of EUROCONTROL memberstate have changed CLAA "A" (only IFR) AIRSPACE to CLASS"C" meaning thad VFR flights are now possible under certain conditions.

    I received some reactions as mentioning                                            A) whe dont like it.
     B)whe don't like to change from "D" to "C"

    This are NO JUSTIFICATIONS
     

    24-05-2006 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PETITIE over EU vestiging van EP
    WWW.ONESEAT.EU

    23-05-2006 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZELFBOUW
    Ik verneem zojuist  via STONE op het BABBELHOEKJE dat de heer CAMILUS zijn zelfbouw vliegtuig de OO-77 een ZENITH CH200 klaar is voor de TESTVLUCHT
    dit is een project dat vele jaren geleden gestard werdt door de heer FRANS V.DOORSELAER

    23-05-2006 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK aanpassing
    In functie van de vraag om de WWW.ONESEAT.EU project te steunen kreeg ik reeds enkele sterke reacties van mijn FRANSE VRIENDEN  uit PARIJS en STRASBOURG, welk met een aantal zeer gegronde redenen  en begrijpbare economische  aspecten me trachten te overtuigen van dit project aan te passen met de term
     
    ONESEAT for EU in STRASBOURG the CAPITAL of EUROPE

    23-05-2006 om 11:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK
    Zoals de meesten bekend bestaat binnen het EU gebeuren het ingeburgerd gebruik als gevolg waarvan één maal per maand het volledige EUROPESE PARLIAMENT met al zijn medewerkers en een bijna complete kantoorinventaris voor enkele dagen verhuist van BRUSSEL naar STRASBOURG.(FR)

    De meeste MEP en verschillende lidstaten wensen aan  deze geldverspilling een eind te maken en zoeken de steun van de EUROPESE BURGERS via een verzameling van één miljoen handtekens om dit op de agenda van de EUROPESE COMMISIE te zetten en zodoende de procedurz om dit te doen behandelen en stemmen in het EP en in de RAAD van de EU

    Daarom vragen wij uw handtekening te plaatsen op :
          www.oneseat.eu
    en tevens je adressenbestand eens te kunnen doorlopen  en deze informatie als een soort kettingsbrief kunnen doorsturen naar alle logisch denkende mensen die ook een eind willen maken aan dit belachelijk en zeer kostelijk gebruik en kostelijke geldverspilling:

    Meer hierover in latere informatie op mijn BLOG!!!

    23-05-2006 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU action by EP
    I sugest you consult:  www.oneseat.eu  and try to circulate this petition to have it signed by a maximum of persons to support this iniatif
           

    23-05-2006 om 08:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV
    Deze avond om 21;10 uur op de TV  één uitzending over de opleiding van PILOTEN van LT/AVN in de bergen in SAILOUGOUSE waar ik in 1968 ook de geneugten van het HELICOPTER BERGVLIEGEN mogt ondergaan

    22-05-2006 om 20:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA (vervolg)
    De website for the EASA will be changed to WWW.EASA.EUROPA.EU.   : in plaats van het huidige

    www.easa.eu.int.

    22-05-2006 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACCIDENT PREVENTION
    Veel PILOTEN stelen mij nog vragen via de EGASF van IAOPA(EUR) welk echter werdt opgeheven .

    Daarom verwijzen wij u naar de WWW.ASF.ORG.

    Deze bevat een aantal zeer intresante gratis cursusen welk beschikbaar zijn voor elke geintreseerde piloot

    22-05-2006 om 17:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUDY on GENERAL AVIATION
    GENERAL AVIATION is composed of many differente activity a very important part  for AIR TRAFFIC CONTROL services and the ATSP is the operation for BUSINESS PURPOSES.

    In function of this the EUROCONTROL has made a study on TRENDS IN ATC and volume 1 is now avaible under the titel:
         GETTING TO THE POINT
         BUSINESS AVIATION in EUROPE

    See;     www.eurocontrol.int/statfor

    under  NEWS ARCHIVE 2006    WHAT'S NEW


    22-05-2006 om 10:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFERENCE on FUTUR FUELS in AVIATION
    The  INTERNATIONAL FUEL QUALITY CENTER & BAYLORINSTITUTE FOR AIR SCIENCES,BAYLOR UNIVERSITY are organising in BRUSELS on May 30 and June 1th a       WORKSHOP on ECONOMICS & ENVIRONMENT
                       FUTURE FUELS IN AVIATION

    www.hartenergyconferences.com.

    info: dward@ifqe.org

    21-05-2006 om 19:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    Een aantal SENIOREN voorzien een bezoek op de STAMPE-FLY-INN op 27 en 28 MEI op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en wensen mij te ontmoeten, daarom een korte beschrijving:
     
    Ik ben een MAN van 1m78, met grijs haar en baard en draag een bril en ga met een wandelstok, normaal draag ik een blauwe EU petje en ben tevens drager van mijn IAOPA crew card badge en een rode A van de stad ANTWERPEN er aan bevestigd en bekend als SDW of SYLVAIN
    Ik hoop dat dit volstaat om mij te vinden!!!!!!!

    21-05-2006 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Een aantal kinderen van de kinderen van SENIOREN komen met hun ouders met mij op de LUCHTHAVEN praten over de mogelijkheden om een opleiding tot PILOOT te volgen voor hun zoon of dochter.

    Men moet zich echter wel realiseren dat dit een zeer  kostelijke opleiding is welk men in het BURGER geheel zelf moet finaceeren men spreekt hier van bedragen tussen de 100.000 en 80.000 €

    Tevens is de slogan VELE ZIJN GEROEPEN MAAR WEINIGE  ZIJN UITVERKOREN een realiteit in deze opleiding.

    In de jaren 90 wees uit een studie dat van de 100 kandidaten er slechts 6 operationeel het beroep van piloot behaalden, (6%) en vele andere vinden we terug in de andere ook zeer mooie luchvaartberoepen hoor zoals ATCO,MECHANIEKER,STEWART of HOSTESSE om er enkele van de 92 LUCHTVAARTBEROEPEN te vernoemen

    Mogelijk is de JEUGDIGE KANDIDAAT  nu beter voorbereid door het volgen van een bepaald patroon van SCHOOL keuze , maar daarover zijn er heden nog geen voldoende gegevens beschikbaar om er cijfers op te plaatsen, somige beweren dat de slaagkansen nu rond de 40% zouden liggen

    Een mogelijkheid is om via de MILITAIRE middens een opleiding tot PILOOT te volgen, met echter de verplichting om in het militair midden een aantal jaren te verblijven.

    Het is een zeer mooie beroep als PILOOT maar wel veeleisend voor gans uw loopbaan gezien het 6 maandelijkse medisch onderzoek, de opgelegde vliegtesten en bijscholingen.

    Tevens moet men realiseren dat het een zeer internationaal  beroep is wat ons soms noodzaakt om in het buitenland te gaan vliegen.

    Een goede voorbereiding voor de jongeren is om op jonge leeftijd te gaan ZWEEFVLIEGEN om een eerste selectie te hebben en een beter begrip te krijgen en een keuze te maken welk één der 92 LUCHVAARTBEROEPEN hen aanspreekt en uw mogelijkheden het best benadert om met succes te behalen.

    IK HEB ECHTER GEEN GLAZEN BOL die met zekerheid  kan bepalen wat uw slaagkansen zijn hoor, ik heb een kandidaat welk ik in de jaren 70 slechts 20% schijn van kans gaf  om te slagen maar welk door zijn INZET  er toe kwam om als PIC van een AMERIKAANSE BOEING 747 regelmatig in EUROPA  te landen 

    Ik stel ook belang in de opmerkingen en komentaar van collega PILOTEN en INSTRUCTEURS over mijn hier verkondigde wijsheden met mijn 50 jaar ervaring in het LUCHTVAART gebeuren en 25 jaar ( 1980-2004)in het EU gebeuren als liaison officer  bij de EUROPESE INSTELLINGEN te BRUSSEL van IAOPA voor GENERAL AVIATION en AERIAL WORK

    Steeds welkom om een vrijblijvend gesprek maar liefst na een gemaakte afspraak

    21-05-2006 om 08:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE 27 en 28 MEI
    Tijdens dit W.E ben ik ook wel aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN maar niet in de ANTWERP AIRPORT BELAIR cafetaria  zoals gebruikelijk maar in de STAMPE  LOODS.

    Een vooraf E-MAILTJE is steeds geraadzaam maar dan wel voor 0800 b uur

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-05-2006 om 14:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA BFR
    Some persons requested on my phonerecorder  and via my BLOG information about the FAA-BFR  posiblity in the ANTWERP REGION  but omited to include their phone number  or E-MAIL                            I verified this morning the coordinates                FRANCIS CLAESEN
    FAA-ATPL , certificated FI   SEL + MEL/IFR
     
    witch you can reach on:
                                        tel: 016-473421
                                       Mobile: 0496-571598
                                       E-MAIL: katelijn.verbeke@alpha-card.com

    20-05-2006 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPEYER
    Alhoewel ik tijdens onze CRUISE geheel geen aandacht besteede aan het LUCHTVAARTGEBEUREN kon ik het niet laten in SPEYER even het VLIEGVELD op te zoeken waar ik tevens eens lande in 1959 voor een NATO zending van uit FONTAINEBLEAU.
     
    Er is daar nu naast het vliegveld een museum  TECHNIK MUSEUM SPEYER waar er een aantal zeer intresante VLIEGTUIGEN ten toon gesteld worden   WWW.TECHNIK-MUSEUM.DE en welk volgens mij voor elke AVIATIONFAN een uitstapje waard is

    19-05-2006 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFNAME van GENERAL AVIATION vliegen
    Met de huidige toename van de kostprijs voor het vliegen met een vliegtuig zien we een afname der VLIEGUREN in de verschillende conventionele VLIEGCLUBS.
     Kunnen we daaruit besluiten dat het vliegen afneemt , ik ben daar niet zo zeker van als ik kijk naar het aantal PPL welk zijn overgeschakelt naar de huidige gevorderde ULM toestellen en de toename van het aantal toestellen van ULM op het BELGISCHE register maar ook de vele buitenlandse toestellen welk aktief zijn, tevens gonst het op de ULODROMS van de vliegactiviteiten of heb ik een verkeerd beeld van wat er gebeurt.

    GA en AW krijgt een andere vorm maar neemt toe in EUROPA !!!!!

    18-05-2006 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. GPS gebruik
    Er wordt heden onderzocht of we in de toekomst zouden kunnen IFR vliegen met nog enkel gebruik te maken van de SATELIET(GNSS) NAVIGATIESYSTEMEN zoals GPS,GALILEA, of  GLONAS.

    Tijdens het NSP van ICAO had ik de mogelijkheid langdurige gespreken te hebben over de toekomstige mogelijkheden en hieuit blijkt dat het gebruikte SPECTRUM in de LUCHTVAART zeer gemakelijk kan gestoord worden door alerlei zaken.

    Tevens wees men naar het PA-31 VH-TNP ongeval beschikbaar op WWW.ATSB.GOV.AU war men tijdens een GPS nadering de oorzaak niet kan vinden !!!!!!!!!dit stemt tot nadenken

    18-05-2006 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!