Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    11-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET EU GEBEUREN
    Herhaalde malen krijg ik hier 

    e-mailtjes  welk mij uitleg vragen 

    over de toekomst van de EU

    Dit is  zeer complex en ik heb geen GLAZEN BOL om

     de toekomst te zien ??

    We moeten realiseren dat de initiele ontwikkelingen van 

    de EGKS, BENELUX   en nadien de EEG , plaats vonden in 

    een geheel andere omstandigheden in een EUROPA 

    dat juist de WWII had ondergaan en bezig was om zich 

    te herstellen met

     tevens aan een zijde HET YZEREN GORDIJN en 

    aan de andere  zijde het machtige  USA

    De VADERS van de EEC hadden allen de WWII ondergaan 

    en zagen de noodzaak  om een hernieuwde EUROPA 

    op te richten met een gemeenschapelijk beleid om

     het wapengekletter te vermijden en de levensstandaart 

    te verbeteren voor de  bevolking van initieel 

    de 6 stichten landen,  nadien de 12 en dan de 15

    Het is in die periode dat ik mijn eerste stappen  ( 1980) 

    in het EEC POLITIEKE WERELDJE zette ten behoeve van 

    GENERAL AVIATION

    HEDEN zitten we met 27 lidstaten en  geheel andere

     toestanden

    De meerderheid  MEP die heden in  het POLITIEKE ARENA  

    aanwezig zijn  hebben de WWII niet meegemaakt en hebben 

    geheel andere benaderingen


    ( Wordt vervolgt)

    11-02-2011 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION A.B.I
    WARNING :

    Heden is er nog geen DATUM bepaalt voor de ALGEMENE VERGADERING 

    van ABI bij het DGLV voor 2011

    Meester Ed EHLINGER werkt verder aan het dossier voor de aanpassing

     van ons sTATUUT als BEROEPSVERENIGING  zoals aanvaard door 

    DE RAAD VAN STATEN



    WARNING:

    Pour le moment on a psa encore une date pour

     L'ASSEMBLEE GENERAL de ABI 2011

    Maitre Ed EHLINGER s'ocupe pour l'adaption de nos status comme accepte par 

    LE CONSEIL D'ETAT comme ORDRE PROFESIONEL

    dylvain.d.w@gmail.com

    10-02-2011 om 18:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING WE SDW
    ZATERDAG  12/02/2011  
    ANTWERP AIRPORT  cafetaria BELAIR  0900 till 1100
                                          bureel EUROPILOT CENTER  1100 tot 1200

    ZONDAG    13/01/2011
    ANTWERP AIPORT cafetaria BELAIR    0900 tot 1200 uur

    Afspraak bevestigen   ASAP   via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

    10-02-2011 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.status SDW
    PRESENTLY   I  have reacted to al the obtained E-MAILS

    If YOU have not received a reaction 

    PLEAS SENT YOUR E-MAIL AGAIN

    10-02-2011 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION on LPE qualification
    LPE  CLARIFICATION ???

    I received a verbal clarification from a CAA thad the are adding on the 

     ICAO-  LPE  -number a letter in function of the PILOT LICENSE

    A= AIRPLANE

    B=BALLOON

    H=HELICOPTER

    G=GLIDER

    10-02-2011 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING by SDW
    Mag ik mijn bezoekers verzoeken om mij

     geen E-mailtjes te  verzenden om

     informatie te bekomen uit de recente

     LUCHTVAARTONGEVALLEN

     op;

    08/02/2011 te KIEWIT/HASSELT van OO-TMI

    10/02/2011 te CORK

     Ik ga geen opinie hierover geven alvorens het 

    FINAL REPORT 

    of the C.A.A is made avaible

    SORRY

    10-02-2011 om 14:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO van ABI
    Alhoewel ABI heden wegens ADMINISTRATIEVE REDENEN

     schijnbaar ZEER PASSIEF IS

    Ben ik nog steeds aktief betrokken bij BIJSTAND en ADVIES

    te verstrekken aan de leden van ABI

    Mag ik er echter nogmaals op aandringen mij zo snel mogelijk in te lichten bij problemen

    Kan die niet steeds OPLOSSEN maar u ADVIES geven en verwijzen naar persoonen welk u

     bijstand kunnen geven


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-02-2011 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INVITATION to ME ???
    I receive regular INVIATION to RGISTER for;

    FACEBOOK

    and 

    TWITTER

    UNTIL FUTHER NOTICE i DO NOT 

    intend te register for this since I already

     have problems to keep my present operations 

    UP TO DATE

    GIVE me som

     VITAL and CONVINCING RAISONS ??

    SORRY

    07-02-2011 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW today
    Presently I have REACTED to all the still

     OPEN STANDING E-MAILS

    If YOU have not received a reply

     this means thad YOUR

     MESSAGE has been LOST !!!

    PLEAS SEND it AGAIN 

    SORRY

    07-02-2011 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCH REGISTER
    Regelmatig krijg ik vragen over de MUTATIES 

    op het BELGISCH LUCHTVAARTREGISTER

    Hiervoor raad ik aan een abonnement te nemen op

    BCARG


    contact  ASAP;

    schotmans.jan@skynet.be
    BOB RONGE   bcarg@asa-be.com

    06-02-2011 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELAIR CAFETARIA - A1RTWERP AIRPORT
    OPENINGSUREN  

    WERKDAGEN 

    en WEEK-END

    0900 uur  A ( 0800 UTC)

    AIRPORT SHOP OPEN van 0600 a uur

    KOFFIE en VERSE  CROISANTS beschikbaar

    05-02-2011 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRPORT SHOP
    DE AIRPORT SHOP op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN 

    is  NU terug OPERATIONEEL

    Openingsuren zie website 

    WWW.ANTWERP-AIRPORT.BE



    Contact;    airportshop.anr@gmail.com

    05-02-2011 om 14:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE opleiding tot PILOOT
    ZATERDAG 12 FEBRUARIE is er een GRATIS voorlichting

     op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN 

    over de opleiding tot PRIVAAT PILOOT 

    op VLIEGTUIG en HELICOPTER

    EUROPILOT CENTER

    WWW.EUROPILOTCENTER.BE
    INFO@EUROPILOTCENTER.BE

    contact;  LEEN Vandendriessche

    05-02-2011 om 14:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    SATERDAY 20110205

    0900 a  till 1130 & ANTWERP AIRPORT
    BELAIR CAFETARIA

    SUNDAY 20110206
    ANTWERP AIRPORT
    0900 til 1100  BELAIR CAFETARIA
    1100 till 1130 FREE FLIGHT OFFICE
    1130 till 1230 RAAC
    1300 HOME

    sylvain.d.w@gmail.com
     

    04-02-2011 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTDT
    TO BE DEVELOPED

    04-02-2011 om 05:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGEN voor uw PLEZIER
    VLIEGEN voor uw PLEZIER

    Heel wat E-mailtjes stellen vragen over HET VLIEGEN voor uw PLEZIER

    Een mogelijke toegang tot deze droom is het ULM VLIEGEN

    Ik ga hier niet veel over uitleggen maar raad u aan om de website te bekijken

     welk zeer veel inlichtingen beschikbaar maakt

    HTTP://WWW.ULM-FED.BE

    Aussi beaucuop d'information en FRANCAIS disponible

    03-02-2011 om 16:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.status SDW
    PRESENTLY I have reacted to 

    ALL the avaible E-MAILS

    02-02-2011 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    SAFETY  of in het Nederlands 

    VEILIGHEID in TRANSPORT is vitaal

    Ben sedert 1970 aktief in VLIEGVEILIGHEID via ICAO

    Sedert 1980 via de EU regelmatig aanwezig in werkgroepen over de veiligheid in het VERVOER

    Een der problemen die heden in het daglicht staan in BELGIE maar ook elders is de veiligheid in het SPOORVERVOER

    Heden lees ik dat bij de NMBS dat het probleem van een BOOM welk de zichbaarheid van een SEIN langs het spoor hindert gemeld word door een tgreinbestuurder .............het VIER jaar heeft geduurt alvorens de BOOM was verwijdert

    Het heeft jaren geduurt om bomen te doen inkorten welk de nadering van de vliegtuigen op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN hinderden

    SAFETY ???

    02-02-2011 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    SORRY

    TODAY 20110202

    I wil NOT be PRESENT in BRUSSELS

     EU-INSTITUTIONS

    Renew  APOINTEMENTS for NEXT week  via

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-02-2011 om 05:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJD ZWEEFVLIEGEN
    Tijdens het SYMPOSIUM ZWEEFVLIEGEN van LVZC  te MALLE  werd de Diploma  

    " PAUL TISANDIER" van de F.A.I   via de KONINKLIJKE AEROCLUB  van BELGIE 

    uitgereikt aan mijn vriend Prof Dr BERT SMELTZER voor zijn inzet voor het 

    ZWEEFVLIEGEN in BELGIE

    Hij zelf aktief ZWEEFVLIEGER alsook zijn twee zoonen ontwikkelde in 2009  tijdens

     het  Symposium toen een voorstel om een boek te laten maken over het 

    ZWEEFVLIEGEN in  VLAANDEREN

    Verleden jaar in 2010 was het boek beschikbaar

    heden zijn de 800 unieke exemplaren verkocht

    de inkomsten zijnde  6.205,41 € worden ter beschikbaar gesteld om

     DE JEUGDIGE VLAAMSE  ZWEEFVLIEGERS welk wensen deel te nemen

     aan het W.K ZWEEFVLIEGEN voor JUNIOREN financieel te steunen

    In het verleden waren zijn twee zoonen aktief in de

     INTERNATIONALE WEDSTRIJDEN met succes

    Intresante anecdote in  1962 bezorgde ik BERT en ook zijn broertje van toen 6 a 7 jaar

     een iniatievlucht in een TIGERMOTH te KEIHEUVEL in BALEN-NEET, 

    ook hun vader ( Duitser) was aktief als ZWEEFVLIEGINSTRUCTEUR

     voor de VIERSE AEROCLUB te EBKH met de lier

    BERT werdt Dokter in de GENEESKUNDE en zijn BROERTJE werdt 

    DUITSE MILITAIRE PILOOT INSTRUCTEUR op PHANTHOM  

    en is nu op NON FLYING status als hoger officier van de DUITSE LUCHTMACHT

     voor DE NATO in ISTANBOEL

     N.B   ik voel een bepaalde fierheid dat ik in de jaren 60 deze twee broertjes

     een iniatievlucht kon geven met het gevoel dat mijn iniatief een klein beetje hen in 

    de gevolgde richting stuurde

    WWW.LVZC.BE
    WWW.WOMMELENGEM.BE

    30-01-2011 om 19:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!