Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVERVUILING
    Een der vele punten ter belasting van de LUCHTVAART over LUCHTBEZOEDELING  is een punt welk regelmatig op tafel komt naast het probleem geluidsoverlast .

    Een punt warop wij gisteren tijdens overleg werdt naar voor gebracht is dat:

    De BOEING heeft een verbruik van 3lt/100km per passagier
    DE nieiwe AIRBUS A380  en ook de nieuwere BOEING gaat nu naar 2lt/100km per passagier

    Wat doet uwe wagen als verbruik per 100km ???? laat me dat eens weten !!!!

    27-06-2005 om 04:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVALEN
    Een aantal vragen betreffen de LUCHTVAARTONGEVALLEN, hier kan ik voorlopig niet op ingaan gezien het meestal enkele jaren duurt vooral de aspecten van een ongeval vergaard zijn.

     Het DOEL van het ONDERZOEK waarin wij belang stellen volgens ANNEXE 13 van ICAO en ook  ten behoeve van het EU DOSSIER betreft HOE kunnen we in de TOEKOMST zulk een ONGEVAL VERMIJDEN, wij stellen geheel geen belang in WIE of WAT was er VERANTWOORDELIJK voor het ONGEVAL dit is meestal een onderwerp voor de verzekeringen en de rechtbanken 

     Er bestaan website die deze onderwerpen behandelen

    Wat betreft het aantal ongevallen in GENERAL AVIATION  & AERIAL WORK moet men dat bekijken in het aantal vluchten die er plaats vinden en ook de aard van deze vluchten.

    Voor  informatie is er veel intresante gegevens beschikbaar via;
    WWW.ASF.ORG van WWW.AOPA.ORG   uit de USA.

    27-06-2005 om 04:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE op GASTENBOEK
    Het is zoals CASAWIVI vermelde ik ben zeer betroken bij de LUCHTVAART nu als HOBBY gezien het mijn BEROEP en HOBBY was sedert 1954 en tevens omdat ik al die jaren betroken was in de OPLEIDINGEN van jongeren en ouderen op het gebied van ZWEEFVLIEGEN welk vor mij njog de mooiste vorm van vliegen is en dus deze aktivitiet me nauw aan het hart ligt.
    Ook de opleideng in de THEORETISCHE vakken,de SIMULATOR, het VLIEGTIUG(moter) en HELICOPTER hebben me steeds veel voldoening gegeven

    Ik ben niet alleen want gisteren kon ik nog een van mijn collegas "R" informatie bezorgen over de huidige werkkring van een zijner vroegere leerlingen "D" welk mij ter kennis kwam vie de contacten in SENNET via het FORUM en hem zeer aangenaam veraste.

    26-06-2005 om 05:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    In functie van vroegere e-mails en vragen via FORUM  vermeld ik hier nog de volgende informatie:

     De theoretische voorberieding voor de PRIVAAT PILOOT door de RAAC te ANTWERPEN begint op 20 SEPTEMBER  inplaats van de vermelde OCTOBER.
    Zie WWW.RAAC.BE

    Wat betreft GRIMBERGEN zie:

     WWW.RVG.BE

     WWW.VLIEGCLUB-GRIMBERGEN.BE

    Bijkomende toelichtingen steeds mogelijk via mijn E-MAILof input op mijn GASTENBOEK dat ik dagelijks bijwerk en beantwoord

    26-06-2005 om 05:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHAFFEN
    De toegang tot het gebeuren tot SCHAFFEN vermeld in een vorige bericht  is voor het PUBLIEK GRATIS.

    Wat betreft de toegang tussen de vliegtuigen is dit voor een niet piloot niet mogelijk uit veiligheidsoverwegingen en ook om beschadiging aan deze toestellen te vermijden.
    Men is verplicht de VEILIGHEID van het bezoekende PUBLIEK voor 100% te verzekeren door deze achter de barelen te houden behalve indien zij begeleidt worden door een bevoegd persoon die hiervoor de verantwoordelijkhed op zich neemt.

    Ik hoop dat deze bijkomende toelichtingen een aantal der e-mailers beantwoorden.

    Wat betreft EBGB GRIMBERGEN staat de nodige informatie reeds op het FORUM onder de titel SPORTEN zie LUCHTSPORTEN

    25-06-2005 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART HISTORIEK
    Gezien er veel vragen zijn over de LUCHTSPORTEN in BELGIE en op WERELDVLAK wens ik te verwijzen naar de WWW.FAI.ORG website welk de historiek en vorderingen sedert 1905 içn het ENGELS toelicht.
    De FAI werdt op 14 oct 1905 oficieel gesticht te PARIJS met deelname van BELGIE als een NON-GOVERMENTAL en     NON-PROFIT organisatie.

    Ik zelf ben sedert 1980-2004 aktief geweest te BRUSSEL bij de EU INSTELINGEN ten behoeve van IAOPA( WWW.IAOPA.ORG)  ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK (ICAO definition)en in nauw contact met de FAI  en EAS.

    Zie ook: WWW.AOPA.ORG  welk aan de basis licht van de IAOPA stichting in 1962

    24-06-2005 om 11:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE DUIVEL
    Gisteren op "CANVAS" was er e'en zeer intresante uitzending over JAN OLIESLAGERS de ANTWERPSE DUIVEL welk als ANTWERPSE jongen uit de volksbuurt het tot MOTORRIJDER en PILOOT bracht tot wereldprestaties in de jaren 1900(1903-1942)
    Toen was BELGIE een der leidinggevende landen op gebied van LUCHTVAART !!!!!!!!!
    dit stemt tot nadenken:

    En waar staat BELGIE nu in de 21th EEUW en waarom ???????

    24-06-2005 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISVERSTAND
    Uit een aantal E-mails en tussenkomsten op het FORUM blijkt dat er nog steeds het misverstand bestaat dat al deze kleinere vliegtuigen maar enkel gebruikt worden voor SPORTVLIEGEN.

    Zoals ik reeds vroeger trachte duidelijk te maken de groote van het vliegtuig heeft niets te maken met welk soort gebruik er van gemaakt wordt.

     Er zijn drie manieren van gebruik volgens de ICAO(internationale afspraken tussen 189 landen)

     CAT= COMMERCIAL AIR TRANSPORT
     GA = GENERAL AVIATION
     AW = AERIAL WORK

    Ik ben vooral betrokken bij de twee laatste en slechts onrechtstreeks bij de CAT omdat een aantal van mijn ex-leerlingen actief zijn indeze vorm der luchtvaart als piloot of een der 92 beroepen die hiervoor nodig zijn.

    GA bestaat vooral  ten behoeve van het privaat of zakelijke verplaatsingen en dus geen sport maar is niet commercieel

    Een bepaalt deel maar niet onbelangrijk bestaat uit luchtvaartsporten met allerlei luchtvaartuigen.

    AW kan commercieel of niet commercieeel zijn en wordt uitgevoerd door KMO of door VZW.
    een belangrijk onderdeel hiervan is de opleiding van piloten welk in de drie vormen van luchtvaart aktief zullen zijn.
    deze opleiding geschiedt in FTO ( FLIGHT TRAINING ORGANISATIONS) of  RG (REGISTERED FACILITY)
    maar hier ga ik nu niet verder op in tenzij er specifieke vragen over komen.

    In GA worden luchtvaartuigen gebruikt zoals een NIPPER of CRI-CRI welk eenzitters zijn tot en met de AIRBUS A340-600 waarvan er nu een VIP versie wordt afgeleverd aan een SUADIA-ARABIA individueel voor zijn persoonlijk lange afstand verplaatsingen.
    dit zijn slechts enkelingen en de meeste GA toestellen zijn de kleindere toestellen ( twee of vierzitters) die men in de pers onder de naam SPORTVLIEGEN  t'en onrechte bestempelt 

    Hoop dat dit bepaalde misverstanden weg werkt, maar reacties zijn steeds welkom via deze BLOG.

    23-06-2005 om 08:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART GESCHIEDENIS te SCHAFFEN-DIEST

    ik kijk reeds uit naar de 21th INTERNATIONALE OLD TIMER FLY-IN die zal doorgaan tijdens het weekeinde van 12 tot en met 14 augustus 2005 te SCHAFFEN-DIEST en welk een iniatief is van de DIEST AERO-CLUB onder de inpuls van GUY VALVEKENS.
    Deze plaats welk een belangrijke plaats in nam in de belgische luchtvaart geschiedenis is dan de verzamelplaats van vele honderden historische vliegtuigen welk van over gans EUROPA toekomen.
    Gezien mijn luchtvaart ervaring terug gaat tot 1954 heb ik op vele dezer toestellen gevlogen in EUROPA maar tevens te SCHAFFEN in de jaren 60 toen het clubhuis een romp van een DC3(DACOTA) was.
     In de winter ons verwarmend rond een DUIVELTJE en vliegende met een DH(TIGERMOTH).
    Mij voorkeursdag is de ZATERDAG  12 AUGUSTUS waar ik dan ook de ganse dag daar aanwezig ben; en mogelijk somige van de leden van de SENIORENNET te ontmoeten.

     INFO: WWW.DAC.BE 

    U moogt mij ook persoonlijk contacteren via E-MAIL:
     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    TOEGANG is GRATIS

    opgelet tussen de SYLVAIN en D en tussen D en W underscore typen _   niet - of .

    22-06-2005 om 09:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPOTTERS te EBAW
    Enkele personen stellen vragen over de aktiviteiten van een spaans militair vliegtuig403 O 007 een CASA212 welk reeds enkele dagen van uit "antwerpen/deurne" vertrekt en aankomt.
     Via de "SPOTTERS" verneem dat het hier enviromental observatie vluchten betreft ten behoeve van VITO(  WWW.VITO.BE).
     En  het toestel uitgerust is met speciale cameras om milieu vervuiling in kaart te brengen.
     Dit verklaart ook waarom het toestel zo een langdurige voorbereiding nodig heeft voor het opstijgen de bemaning van 8 heeft heel wat nazichten en instellingen uit te voeren van deze speciale aparatuur

    20-06-2005 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDER
    Vandaag was het een zeer warme dag maar tevens een uitzonderlijk  zeer goede zichbaarheid in vlucht met een uitzonderlijk mooi uitzicht in vlucht

    19-06-2005 om 18:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARACHUTISME
    In functie van een uitzending op TV zijn er minder validen welk belang stellen om een TANDEMSPRONG per parachut uit te voeren.

     Op zaterdag 18 JUNI is er een speciale dag te SCHAFFEN/DIEST

    Zie PARA CENTER VLAANDEREN  WWW.PCV.BE

    17-06-2005 om 18:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSEL NATIONAAL
    Verschillende der E-mails die ik bekom in functie van deze BLOG hebben betrekking op de problemen rond BRUSSEL NATIONAAL of ZAVENTEM dossier.
    Ik heb hier daarover geen dialoog aangegaan gezien ik dit onderwerp heb staan in het FORUM onder de titel POLITIEK benaming BRUSSEL NATIONAAL.
    Bepaalde technische aspecten zijn wel aanwezig op de BLOG,  zoals de elementen die invloed hebben bij het opstijgen van een vliegtuig;

    16-06-2005 om 14:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AAN STUDENT XXXX !!!
    Met dank voor het toegezonden eindwerk van een STUDENT welk nergens zijn naam vermeld nog zijn E-mail en zal na het doorwerken mijn komentaar via de BLOG kenbaar maken.

    15-06-2005 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380 gegevens
    Veel vragen mij naar de gegevens van de nieuwe A380-800 welk nu werdt voorgesteld door AIRBUS(EADS).

    Daarvoor verwijs ik om via GOOGLE de tekst A380 in te typen en men komt bij "AIRLINERS.NET  'THE AIRBUS A380 '

    Welk zeer vele en goede gegevens beschikbaar maakt
     

    14-06-2005 om 08:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LE BOURGET
    Mijn planing voorziet dat ik op VRIJDAG 17 juni de AIRSCHOW te LE BOURGET zal bezoeken .
     Ik hoop enkele van de vroegere vrienden te ontmoeten zoals CLAUDE LELAY van AIRBUS en AOPA-FRANCE alsook BERNARD CHABERT welk als piloot en journalist nog zeer aktief is in de grote luchtvaart familie.
     Tevens intresant te gaan  zien naar de leden van FLAG nu met meerdere aanwezig zijn.

    14-06-2005 om 08:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380
    Ik hoop dat julie de zeer intresante reportage over de A380 op FRANCE 2 hebben kunnen zien, deze wordt nog terug uitgezonden op latere datums

    13-06-2005 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUDENTEN
    Studenten vragen regelmatig informatie over LUCHTVAART voor hun eindwerk in hun SCHOOL zou gaarne een exemplaar van julie eindwerk bekomen omdat dit een klankbord is voor ons om ons aan de JEUGD aan te passen en bepaalde onderwerpen te verduidelijken

    12-06-2005 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RED BULL
    Een aantal E-mails stellen vragen over de REDBULL demonstraties welk plaats vinden.

     De tweede DEMONSTRATIE heeft plaats in ROTERDAM vandaag 12juni.

     Zie; WWW.REDBULLAIRRACE.COM

    Dit zijn piloten welk een zeer gespecialiseerde opleiding en training hebben genoten met hiervoor zeer kostelijke en speciale vliegtuigen voor ACROBATIE.

     De privaat piloot heeft in zijn opleiding van ACRO ondergaan, als beroepspiloot hebben wij enkele basis figuren uitgevoerd maar zijn niet gespecialiseerd.

    Bij de militaire opleiding is zulks wel het geval

    Voor de BURGERPILOOT bestaat er de mogelijkheid om een gespecialiseerde opleiding ACRO te volgen met hiervoor voorziene type van vliegtuigen.

    12-06-2005 om 05:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek der stad ANTWERPEN
    Enkele lokale organisties stelde belang in ANTWERPEN te bezoeken en daarvoor tevens een bezoek aan de ANTWERPSE LUCHTHAVEN inbegrepen.
     Wij bekwamen de volgende voorstel:

     0800  ontbijt  in BELAIR cafetaria bestaande uit croisant + koffiekoek + koffie of thee  kost 4,5€

    0900 tot 1100  Bezoek LUCHTHAVEN en STAMPE museum met GIDS
    kostprijs 5€ per persoon met een minmaal bedrag van 100 per groep

    1200 LUNCH speciale tarieven voor groepen vanaf  20 personen.
    voorbeeld: koninginnehapje + slaatje + frietjes en drankje + koffie inbegrepen kost 11€ zo zijn er nog andere suggesties.

    1300 vrij bezoek der stad ANTWERPEN

    Voor afspraak en reservaties kunt u contact opnemen elke dag behalve  woensdag,zaterdag en zondag gesloten.

    Ingrid de BOIS
    VZW LUCHTVAART
    antwerpen luchthaven bus35 B-2100 ANTWERPEN,BELGIUM
     tel + 32.(0)3 285.67.69
    fax + 32 (0)3.230.87.03
    mail: ingrid.de.bois@finserve.be


    10-06-2005 om 16:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!